מדיה

מתקשים להתרומם: רק 0.2% לתכנית הערב של ריקלין וסג"ל

ערוץ 20 לא מצליח לחצות את רף אחוז הרייטינג לכל אורך הערב והפריים-טיים. אביב או אייל עם 13.9%, פנים אמיתיות עקפה לקט של משחקי השף
אלכסנדר כץ |  16
אראל סג"ל ושמעון ריקלין (צילום ערוץ 20)
אביב או אייל (קשת 12) מובילה את טבלת הרייטינג היומית עם 13.9% במגזר היהודי ו-376 אלף באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד הניבה פריצה לבית האח הגדול (רשת 13) 12.5% (314K), אולם משום שהייתה קצרה מ-20 דקות, אינה נכללת בטבלה הרשמית של הוועדה למדרוג. אחריה שודר לקט של משחקי השף (רשת 13) שהסתפק ב-8% (216K).
התכנית פנים אמיתיות (ערוץ עשר) עקפה את הלקט של 'משחקי השף' עם 8.3% (215K), ואילו תכנית התחקירים שטח הפקר (כאן 11) הסתפקה ב-2.1% (50K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) רשמה 0.7%.
'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 9.4%, 'נקסט' (קשת 12) הניבה 6.3%, 'הצנרת' (רשת 13) רשמה 5.8%, שידור חוזר של 'לה פמיליה' (ערוץ עשר) זכה ב-5.4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 4.9%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) קיבלה 4.8%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) ניפקה 3.5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) רשמה 2.6%, 'חסידיסטוק' (כאן 11) ניפקה 1.8%, ו'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) עם 0.5%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 134) קיבלה 3.6%,
מול 3.5% לחדשות הבוקר (קשת 12)
ו-1.4% לבוקר אור (ערוץ עשר).
  
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.6%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 8.9%.
'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 5.3%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 4.8%,
'העולם היום' (כאן 11) רשמה 2.2%,
ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.2%.
  
בגזרת החדשות:
מהדורות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 11% (277K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.5% (209K)
(בחישוב מצרפי: 19.6% ו-486K).
חדשות עשר התחזקה קלות ל-7.1% (206K),
חדשות הערב (כאן 11) 3.2% (81K),
וחדשות ערוץ 20 קיבלה 0.9% (19K).
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    לא נעים לומר, אבל רוב הימנים יודעים רק לקלל (ל"ת)
    ערוץ הקללות... 16/08/2018 09:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    אם אלה הכוכבים של המגזר הימני, אז מה נשאר לנו להגיד?
    משעממים את המוח 16/08/2018 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואולי לא הם אשמים אלה צאן מרעיתם שמתעניין יותר בווינר ובצ'אנס מאשר בדעות ופרשנויות
    סגור
  • 11.
    תוכניות פח של אנשים פח שלא ראוים לעסוק בעיתונות
    יוסף 16/08/2018 00:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חנפנים ויהירים. זחוחים ונפוחים - הצמד המגעיל הזה - ריקלין וסגל
    סגור
  • 10.
    ניהול ערוץ 20 גרוע ביותר איך הורידו את הפטריוטים מדהים (ל"ת)
    מוטי 16/08/2018 00:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    מפתיע מאוד - דווקא תוכנית ברמה עם אמינות גבוהה
    יאיר 15/08/2018 15:54
    הגב לתגובה זו
    6 7
    כדאי שהערוץ יבצע פרסום . נראה לי כי לחלק מהצבור אין מידע על ערוץ זה . אני רואה כל ערב . מי שמחפש ידיעות אמת ולא ידיעות שקר יראה חדשות בערוץ 20 .
    סגור
  • 8.
    2 מלכחי פינכה
    דויד רצון 15/08/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אני הפסקתי לצפות ברגע שהיהיר קבע שרהמ הוא שליחו של אלוהים. לא יותר ולא פחות. ריקלין, לך תלמד מהו הדיבר השלישי ואז תחזור אלינו. חצוףףךף
    סגור
  • 7.
    שני קיצוניים, אלימים, וולגרים ולא הכי חכמים. "עיתונאים" (ל"ת)
    כיף שמתרסקים 0.2! 15/08/2018 12:41
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • טובים
    אילן 15/08/2018 17:38
    הגב לתגובה זו
    4 3
    רציניים, מעניינים, ישרים.. לא מבין על בסיס מה אתה מגיב
    סגור
  • 6.
    הרייטינג האמיתי שלהם גבוה יותר
    רוניה 15/08/2018 11:37
    הגב לתגובה זו
    8 6
    ערוץ 20 הוא חדש עדיין לא נמצא בתודעה של הציבור הרחב, הרייטינג שלו גבוה יותר הרבה צופים בו ברשת והוא יעלה עוד עם הזמן
    סגור
  • הערוץ יתרומם
    שימבורסקי 16/08/2018 23:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רק אם יתמוך בפירוק ההתנחלויות בשומרון
    סגור
  • 5.
    מירי מסיקה
    יואב 15/08/2018 10:33
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כשתתחילי לכתוב משהו אז תהיה אמנית אמיתית. ולגבי ההגשה שלך את השירים, את לא עושה לי כלום כשאני שומע אותך. אביב גפן לעומתך מצמרר אותי בהגשה המדהימה שלו את השירים לעומת ההגשה ה"מדוייקת" שלך. מבצע טוב הוא לא בהכרח מבצע מדויק ומלאכותי כמוך.
    סגור
  • לא כל זמר חייב להיות "הוגה דעות", את זה נשאיר לפילוסופי
    חייבת לכתוב? 16/08/2018 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסיקה היא זמרת מצויין וכמובן גם אייל גולן, ומכיוון שאנשים באים לשמוע מוסיקה ולהקשיב לביצוע השיר, אז הם באים לשמוע אותם. ואם אתה מצטמרר מאביב גפן, אז תקח איתך שמיכה שלא תצטנן חלילה.
    סגור
  • 4.
    הישג יפה לשני האפסים האלו (בהקשר העיתונאי). (ל"ת)
    יהודה 15/08/2018 10:02
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 3.
    0.2% כלומר 6000 איש? רק ברשת יש עשרות אלפי צפיות