תקשורת ומדיה

קחו חודשיים חופש: "רק" 650 עמודים בגיליון סוכות של 'המבשר'

לקראת סוף השבוע, ערב חג סוכות והחג עצמו, יפיץ מחר העיתון החרדי גיליון ענק, שהעיתונים החילוניים רק יכולים להתקנא בכך
אלכסנדר כץ |  2
המבשר (צילום סריקה)
גיליון סוכות של העיתון החרדי המבשר, שיופץ כבר מחר (יום ו'), עשוי לזכות בתואר העיתון הישראלי עם הכי הרבה עמודים אי-פעם. הגיליון המיוחד יכלול לא פחות מ-650 עמודים. עיתוני החגים בישראל ידועים בעוביים הפיזי - בעיקר ידיעות אחרונות, בגלל ריבוי העמודים וזאת בשל גיליונות החג המיוחדים. אבל מספר עמודים כזה – 650 – טרם נתקלנו בו לפני כן. העיתון יכלול 9 מוספים עליהם עבדו בחודשים האחרונים.
בין היתר גיליון החג יכלול את המוסף 'הישגים' שירכז לראשונה את כל ההישגים של היהדות החרדית ב-70 השנים האחרונות. כמו כן יהיה מוסף הושענא 'גולה וסורה' (קהילות) שהוא פרויקט נרחב במלאת 70 שנה לגלות קפריסין. בנוסף יהיו גיליון סיפורים, גיליון שבועי על מסעות חובקי עולם, גיליון תורני לחג, ועוד.
כאמור, עיתוני החגים ידועים במספר התכנים הגדול שלהם, בעיקר כאשר מדובר למעשה בסוף שבוע ארוך – שמתחיל כבר מחר ויימשך עד יום שלישי (ערב חג סוכות בראשון בערב). עיתונים כאלה גם כוללים מודעות פרסום רבות – וכך ההכנסות מפרסום גבוהות משמעותית מגיליון יום חול או סוף שבוע רגיל. אגב, ביום ראשון בבוקר יפורסם גיליון ניוזי רגיל של 'המבשר'.
מנכ"ל 'המבשר' הרב משה פרוש מסר כי גיליון החג כולל "חבילת תוכן איכותית ואטרקטיבית והנקראת בשקיקה על ידי כל המשפחה כולה, במשך כל השבוע של החג".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יישר כוח
    מנדלזון דב 09/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לעיתון המבשר, שיהיה בבית בחג לקרוא דברי תורה סיפורי צדיקים אגדה וביז״ה תבשרו את ביאת משיח בקרוב ממש
    סגור
  • 1.
    לא מכניס עיתונים הביתה. הכל שטיפת מוח
    אטלס 09/2018/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .
    סגור