תקשורת ומדיה

בצל עיכוב המיזוג: ציפי ביידר עוברת מערוץ עשר לקסטינה

לאחר 16 שנה במגוון תפקידים בערוץ עשר, ובעשור האחרון כמנהלת המחלקת הדוקומנטרית, עוברת ביידר לקסטינה הפקות שם תשמש מנהלת הדוקו ותמשיך לביים סרטים
אלכסנדר כץ |  8
ציפי ביידר (צילום עדי אורני)
כשברקע סימני השאלה בערוץ עשר, בכירה בערוץ פורשת: לאייס נודע כי ציפי ביידר מצטרפת לחברת ההפקות קסטינה תקשורת לטובת תפקיד מנהלת הדוקו, ותמשיך לביים סרטים דוקומנטריים במסגרת החברה.
ביידר הצטרפה לערוץ עשר לפני 16 שנים, ומאז 2008 היא מנהלת המחלקה הדוקומנטרית ובמקביל החלה לביים סרטים. במסגרת תפקידה הייתה אחראית על כמה מהתכניות המובילות של הערוץ, בהן 'המסע המופלא עם אהרוני וגידי', 'פנים אמיתיות עם אמנון לוי', 'בזהות בדויה' עם צבי יחזקאלי ועוד. ביידר שימשה כעורכת הראשית של כנס ה'דוקו פריים' של ערוץ עשר, יצרה וערכה את הסדרה הדוקומנטרית 'אימא יקרה לי' שהובילה מיקי חיימוביץ'. בין הסרטים שביימה: 'הבופור פצע פתוח', 'בן של אבא', 'בדרכה שלה - סיפורה של דפנה מאיר', ו'ההמתנה לחיים - הסיפור של אמיר פרישר גוטמן'.
המיזוג בין עשר לרשת מציב בסימן שאלה את עתידן של מחלקות שלמות בערוץ עשר, שחופפות למחלקות דומות ברשת. כך גם עתיד מחלקת הדוקו.
ביידר עוברת לקסטינה שמפיקה בין היתר את התכנית 'אנשים', 'הכל אישי' ו'המתחזים' עם חיים אתגר, סרטי 'בגובה העיניים' של גלית גוטמן, וסרטי דוקו נוספים לקשת 12 ולערוץ 8 של HOT.
מערוץ עשר נמסר: "אנו מודים לציפי ביידר על שנים של עשייה דוקומנטרית משמעותית בערוץ עשר. אנו משוכנעים שנמשיך לעבוד עם ציפי גם במסגרת תפקידה החדש בחברת ההפקה המוערכת 'קסטינה' שם תמשיך לביים סרטים לערוץ עשר".
ציפי ביידר מסרה: "מבקשת להודות מכל הלב למקום שהיה בעבורי בית ב-16 השנים האחרונות. למנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ולסמנכ"לית התכניות זיוית דוידוביץ' על האמון, המקצועיות והמרחב של היצירה והעשייה הדוקומנטרית שלהם זכיתי ועל העבודה המשותפת עם עובדי הערוץ וחברת החדשות. מצפה בהתרגשות לעבודה המשותפת עם אמנון רבי, מני אבירם וקסטינה הפקות".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ציפי ביידר משכמה ומעלה
    גלית אבינועם 10/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה מיוחדת וסופר מוכשרת. תמשיכי לכבוש את כולם עם הלב המיוחד שלך ציפי.
    סגור
  • 7.
    אלופה
    ורדה כהן 10/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציפי ביידר אלופה ומקצועית. קסטינה הירווחתם, זכיתי! בהצלחה ציפי
    סגור
  • 6.
    בהצלחה ציפי!
    בית הוורד 10/2018/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם דוקומנטריסטית מעולה וגם נשמה טובה
    סגור
  • 5.
    קסטינה חושבים עשו עיסקה
    אני 10/2018/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא נראה לי שמישהו יוכל לחייב בעלים חדש עם איזו חברת הפקה לעבוד. בכל מיקרה, עזבה ספינה טובעת. חבל חשבתי שהיא יותר מי זה, אבל משכורת לחוד ודיבורים לחוד. בואו נפסיק להשתמש במילים גבוהות ארוכות ומפוצצות ונסכם את כל הקשקשת במילה אחת : כסף.
    סגור
  • 4.
    יאללה איזו דוקומנטריסטית קבלתם קסטינה
    איריס 10/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספר אחת בארץ - דוקומנטריסטית אלופת עולם. ציפי, אלופה ביחסי אנוש, אין עליה בחיוכים גם ברגעים לחוצים. עלי והצליחי. נשיקות, חפ"ק 2000.
    סגור
  • 3.
    בהצלחה
    מאיר 10/2018/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מכיר אותך אבל מאחל לך בהצלחה אינשלה וערוץ 10 תתפרק.
    סגור
  • 2.
    בהצלחה, אלופה !!
    מעריצה 10/2018/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בטוחה שתעשי חייל בכל מקום שאליו תגיעי ובכל דבר שבו תגעי..
    סגור
  • 1.
    הכי רצינית ומקצועית שיש!
    זהר 10/2018/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קסטינה זכיתם באשה מדהימה, יוצרת מהשורה הראשונה. מקצועית ורצינית. ציפ, המון בהצלחה בדרכך החדשה! מאמינה בך וביכולות המופלאות שלך. אוהבת אותך, זהר.
    סגור