תקשורת ומדיה

אחרי ה-5.2%: ברשת החליטו לקצר את העונה של The four

עם ממוצע של קצת מעל 7% ל-3 הפרקים הראשונים, והפסדים גבוהים בשל הרייטינג הנמוך, ברשת קיצרו את העונה והיא תסיים בעוד כשבועיים, בתום 8 פרקים
אלכסנדר כץ |  1
רשת החליטה לקצר את העונה של The four, והיא תסיים כבר בעוד שבועיים בתום 8 פרקים בלבד. החלטה התקבלה לאחר הרייטינג הנמוך שהשיגה התכנית המוזיקלית בערב שלישי – 5.2%, ובתום 3 פרקים עם ממוצע כללי של 7.3% (השקה חלשה של 9.2%, פרק שני עם 7.6%). בנתיים רשמה אמש (יום ד') התכנית 6.9% שמוריד את הממוצע עוד קצת ל-7.2%.
ברשת תלו תקוות רבות בפורמט של ארמוזה פורמטס, שזכתה להצלחה בארה"ב ובמדינות נוספות בעולם, ורק לאחר מכן, הופקה גרסה ישראלית שלה. את הגרסה הישראלית מנחה אסתר רדא לצד המוזיקאים מוקי, גלעד כהנא, דיקלה ומארינה מקסימילאן. התכנית מתחילה עם רביעיית הגמר שמרכיבה את מיי פיינגולד, שרית אביטן, שיר לוי ויהונתן אבידני. ה-4 עומדים בפני תחרות לאורך כל העונה מול מתחרים ויצטרכו לשמור על מקומם ב"רביעיית הגמר".
אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. הקהל לא אהב את התכנית, הרייטינג היה בהתאם וגם הביקורות לא פרגנו לתכנית שנחשבת להפקה יקרה. בימים האחרונים דנו ברשת כיצד לנהוג בתכנית, כשאופציה קיצונית ולא פופולרית דיברה אף על הורדתה מיידית מהאוויר.
ברשת יכולים לנשום לרווחה משום שהעונה לא מצולמת מראש, אלא כמה פרקים בכל פעם, לאורך העונה, ולכן ניתן לקצרה ובכך לצמצם את ההפסדים הגדולים, שעשויים היו להגיע למיליוני שקלים אם העונה הייתה ממשיכה כרגיל. בנוסף, ההחלטה לקצר את העונה היא אמיצה, כי גופי שידור מתקשים לעשות זאת, בין היתר מטעמי אגו.
ברשת אומרים כי "התקבלה ההחלטה לסיים את התכנית מוקדם מהתכנון המקורי ולהתאים את מבנה העונה על פי המודל העונתי האמריקאי של פוקס, בו שודרו 8 פרקים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "ולהתאים את מבנה העונה על פי המודל האמריקאי"
    אליאס 10/2018/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על התגובות ההזויות והתלושות מהמציאות של רשת
    סגור