תקשורת ומדיה

תמחק את האוונט מהיומן דונלד: כנס ישראל היום נדחה

הכנס שתוכנן להיות בסדר הגודל של ועידת הנשיא שיזם בזמנו שמעון פרס ז"ל, אמור היה לארח כבר השנה את הנשיא טראמפ ורה"מ נתניהו. כעת הכוונה לקיימו במהלך 2019
אלכסנדר כץ |  2
כנס גדול עליו עבדו בעיתון ישראל היום, ביוזמתו של הבעלים שלדון אדלסון, בוטל בשלב זה ועשוי להתקיים רק במהלך השנה הבאה - כך נודע לאייס. גורמים אומרים לאייס כי אחת הסיבות לכך היא בעיות בגיוס ספונסרים לאירוע, למרות שאדלסון הוא מולטי-מיליארדר שכיסיו העמוקים יכלו להסתדר עם מימון אירוע כשזה.
מאידך, גורמים בעיתון מכחישים בעיות בנוגע לגיוס ספונסרים, ותולים את הדחייה לשנה הבאה בכך שהעיתון לא הספיק להתארגן לכנס מבחינת לוחות הזמנים הקצרים לכאורה שהיו - כדי להפיק כנס שאמור להיות מרשים. 
לפני מספר חודשים חשפה טל שלו באתר וואלה כי אדלסון תכנן להזמין את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לאירוע בירושלים, וגם את ראש הממשלה בנימין נתניהו – שניים מחבריו הקרובים, ואלה שהוא נוהג גם לתרום להם כספים רבים. הכנס אמור היה להיות דומה בסדר הגודל שלו לוועידת הנשיא אותה הגה ויזם הנשיא המנוח שמעון פרס במהלך שנות כהונתו.
הקשרים האישיים בין טראמפ לאדלסון גם הניבו לישראל היום מספר ראיונות בלעדיים שהעניק טראמפ לחינמון – הן לפני שנבחר לתפקיד, והן גם כנשיא ארה"ב. בזכות קשרים אלה זכה עורך ישראל היום בועז ביסמוט, עוד בתפקידו כעורך חדשות החוץ, לכרטיס כניסה לחדר הסגלגל בבית הלבן.
מ'ישראל היום טרם התקבלה תגובה. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנס הנשיא הראשון היה האירוע של המאה האחרונה
    מבין 12/2018/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלדון אדלסון טוב אולי בעיתונים אבל להפיק אירוע בסדר גודל שכזה צריך מקצוענים. אני זוכר שאחרי הכנס ההוא הגיעו אליי עיתונאים מהעולם שעשו סיור מאחורי הקלעים ואמרו לי שזה האירוע הגדול ביותר בהיסטוריה שמאורגן כמו אולימפיאדה. מנווט ומנוהל ברמה הגבוה ביותר הקיימת. עכשיו... תזכירו לי עוד פעם, מי זה שלדון אדלסון?
    סגור
  • אתה כנראה לא מכיר את יכולות הביצוע של אדלסון
    מישל א. 12/2018/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדלסון רק הרים את מרכז הכנסים הגדול בעולם, קומדקס בווגאס והעסקים שלו מפיקים אירועים שאתה וחבריך רק יכולים לחלום עליהם בחלום כשועידת הנשיא הייתה הצגת ילדים בגן ברכה באופקים לעומת ההפקות בעסקיו של אדלסון
    סגור