תקשורת ומדיה

שינויים בהנהלת ישראל היום: מונו 3 סמנכ"לים חדשים

תפקידים אותם מילאו המנכ"ל עמיר פינקלשטיין והמשנה ריקי רוב, יפוצלו לתפקידי סמנכ"ל חדשים: טל הורוביץ בשירות והפצה, ניר ויטלם בטכנולוגיות ומירב פרנט במשאבי אנוש
אלכסנדר כץ | 
ישראל היום (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
שינויים במבנה הנהלת קבוצת ישראל היום. המנכ"ל עמיר פינקלשטיין, מינה 3 סמנכ"לים חדשים בתפקידים שעד כה לא נוהלו בדרך סמנכ"ל. המנויים הלו מצטרפים וזו של המשנה למנכ"ל ריקי רוב ולסמנכ"ל המסחר, גלי גוטליב. המטרה היא חיזוק השדרה הניהולית של הקבוצה, שנערך ל-2020 מבחינת הפרינט והדיגיטל.
המינויים הם של טל הורוביץ לסמנכ"ל שירות והפצה, ניר ויטלם לסמנכ"ל טכנולוגיות ומירב פרנט לסמנכ"ל משאבי אנוש. הורוביץ (40) הצטרפה לעיתון עם הקמתו ב-2007 כמנהלת שירות, ובין היתר הייתה אחראית על הקמה, אפיון ופיתוח תשתיות השירות והמכירה של קבוצת ישראל היום. בשנה האחרונה ניהלה את מערך השירות וההפצה של הקבוצה. ויטלם (44) משמש בשנים האחרונות כ-CIO של קבוצת ישראל היום, אשר במהלך תפקידו שידרג את תשתיות המידע בקבוצה תוך ביצוע קונסולידציה, הקמה והחלפה של מערכות שונות. ואילו פרנט (42) היא בעלת ניסיון ניהולי והובלת תהליכי תכנון אסטרטגי במגוון חברות, ובשנים האחרונות בישראל היום.
המנכ"ל פינקלשטיין היה לפני מינויו סמנכ"ל טיפול והפצה, כשהטכנולוגיות היו תחתיו. כעת הורוביץ ו-ויטלם יחליפו אותו. רוב הייתה סמנכ"לית הכספים, ותחתיה הייתה מחלקת משאבי אנוש – שיקבלו כעת תפקיד סמנכ"ל – פרנט.
עמיר פינקלשטיין מסר: "בחודשים האחרונים עברנו תהליך אסטרטגי שמטרתו הייתה התאמת הארגון ל-2020. אנו בטוחים שהצוות הניהולי הבכיר ימשיך להוביל ולהשפיע בזירת התקשורת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה