תקשורת ומדיה

אחרי כעשור: מנהלת הבידור ב-HOT טלי גורן פורשת

פרסום ראשון: מי שחתומה על הפוליאקובים, גולסטאר ומחוברים, רוצה להתמקד בפרויקטים חדשים. בנתיים תמשיך ללוות בתקופה הקרובה מספר תכניות. טרם מונה לה מחליף
אלכסנדר כץ |  2
הלוגו החדש של HOT (צילום לוגו)
טלי גורן, מנהלת הבידור ב-HOT פורשת לאחר יותר מעשור בחברה – כך נודע לאייס. היא הודיעה על כך למנהלי החברה, והודיע על רצונה להמשיך לפרויקטים חדשים. בשלב זה טרם מונה לה מחליף.
במהלך תקופתה כמנהלת מחלקת הבידור, היא הייתה חתומה על שורה ארוכה של הפקות והצלחות, כגון 'הפוליאקובים', 'אנחנו במפה', 'גולסטאר', 'גולסטאריות', 8 העונות של 'מחוברים', 'היחידה', 'קיסריה אקספרס', 'גולשי ספות' ועוד.
גורן, שהגיעה ל-HOT לאחר ששימשה כמנהלת הפיתוח של חברת JCS, תמשיך ללוות בחודשים הקרובים מספר תכניות, ובראשן 'מצולמים' - הגרסה הקומית של 'מחוברים' עם שלישית מה קשור, שמיועדת לעלות בחודשים הקרובים.
"HOT הייתה לי במשך שנים רבות בית ומשפחה וכעת הגיע הזמן לממש את הרצון להסתער על אתגרים חדשים ולכבוש פסגות נוספות", מסרה גורן. "היה לי הכבוד להיות חלק מהאנשים המוכשרים שבמו ידיהם, בנו ועדיין בונים את הבית של היצירה הישראלית. אני רוצה להודות למנכ"לית טל גרנות-גולדשטיין, לסמנכ"ל התוכן והחדשנות נדב חנין ולסמנכ"ל היוצא יורם מוקדי על ההזדמנות, על האמון ועל החופש היצירתי".
חנין עצמו הודה לגורן על עבודתה לאורך השנים, ואחל לה המשך הצלחה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרט למחוברים שהיתה איכותית ומעניינת שאר התוכניות תת רמה (ל"ת)
    רוי 01/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חחח
    אני 01/2019/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפחות שתיים מה"יצירות" הן מתמודדות ראויות על פרס הסידרה המביכה ביותר בכל הזמנים.
    סגור