תקשורת ומדיה

המיזוג: יעל גאוני תדברר את רשת 13, אדוה גלנטי את החדשות

מחלקות הדוברות של הערוצים נשארות - כשסמנכ"לית התקשורת והדוברות יחד ועובדיה ימשיכו לדברר את תכניות הערוץ הממוזג, ודוברת ערוץ עשר תנהל את מערך הדוברות והאסטרטגיה של 'חדשות 13'
אלכסנדר כץ |  3
ערוצי טלוויזיה רשת 13 וערוץ עשר (צילום אייס)
מיזוג רשת וערוץ עשר הלילה בחצות ישפיע גם על מערך הדוברות של 2 הערוצים. לאייס נודע כי יעל גאוני תהיה סמנכ"לית התקשורת והדוברת הערוץ הממוזג, ואדוה גרינברג גלנטי תנהל את מערך יחסי הציבור, הדוברות והאסטרטגיה של חברת החדשות.
גאוני הצטרפה לרשת לפני כמעט עשור, לאחר ששימשה ככתבת המדיה של גלובס במשך 5 שנים. במחלקה שלה 4 עובדות, שימשיכו לדברר את תכניות הערוץ, שאינן בהפקת חברת 'החדשות 13'. גאוני תהיה חברה בהנהלת הערוץ הממוזג ותעבוד בכפיפות למנכ"ל הערוץ הממוזג יוסי ורשבסקי.
גלנטי, שמעורבת בתהליכי קבלת ההחלטות בחברת החדשות, הצטרפה לערוץ עשר לפני עשור, ובמשך שנים הייתה דוברת חברת החדשות וחלק מהנהלת החברה. לפני כ-3 שנים הוחלט למזג את תקן דובר הערוץ ודובר חברת החדשות, וגלנטי הפכה לדוברת הכללית. כעת תהיה אחראית על מערך יחסי הציבור, הדוברות והאסטרטגיה של חברת החדשות, תמשיך להיות חברת הנהלת 'החדשות 13' ותעבוד בכפיפות לגולן יוכפז, מנכ"ל החדשות. 
המיזוג בין 2 הדוברויות לא אמור לצמצם את מספר העובדים בהן, אבל לא כך הדבר יהיה בתקופה הקרובה ב-2 הגופים הממוזגים – רשת ועשר, כשחלק מהעובדים צפוי לסיים את עבודתו. הן ברשת והן בעשר היו בשנה האחרונה תהליך טבעי של עזיבות עובדים בשל מצבן של 2 הגופים. על פי הערכות, את ערוץ עשר עזבו כ-50 עובדים, ואילו מרשת פרשו כ-20 עובדים. הערכות גורסות כי המיזוג יוביל לגל פיטורים של עשרות עובדים, בעיקר בתפקידים כפולים של 2 הערוצים הממוזגים. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צריך לפטר את האיש שהרס את מהדורת החדשות (ל"ת)
    לנדברג הביתה 01/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עכשיו רק נשאר לעדכן את כל שאר עשרות העובדים
    יופי 01/2019/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שביום המיזוג עדיין לא יודעים כלום לגבי עתידם! בושה וביזיון!
    סגור
  • 1.
    מגאוני נמסר: "אנחנו מודעים לעניין הרב סביב המיזוג
    רשת 01/2019/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשיהיה מכתב פיטורין לאחת מאיתנו, נעדכן."
    סגור