תקשורת ומדיה

היועמ"ש של רשת אילאיל לבנת פורשת - ועוברת ל-NMC

לבנת פורשת על רקע המיזוג בין רשת לערוץ עשר. בין השאר ניהלה את הצוות המשפטי בעסקת מכר מניות רשת לקבוצת  אנדמול-שיין העולמית
משה בנימין |  1
אילאיל לבנת (צילום מיכה לובטון)
עו"ד אילאיל לבנת, היועצת המשפטית של רשת 13 פורשת מתפקידה ועוברת לשמש בתפקיד דומה בחברת NMC יונייטד
לבנת ששימשה גם כחברת הנהלה בכירה ברשת, ביקשה לפרוש מתפקידה על רקע המיזוג בין רשת לערוץ עשר. בעשור האחרון היא ניהלה והובילה את הפן המשפטי של המערך התקשורתי והעסקי של רשת וקידמה מהלכים רגולטורים בחברה. במקביל שימשה גם כדירקטורית בחברת החדשות מטעם רשת ובעבר כחברת דירקטוריון בערוץ "הלא טי וי" - הערוץ הערבי.
במהלך תקופת כהונתה בתפקיד הובילה לבנת את תהליך קבלת רישיון רשת מהרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, ניהלה את הצוות המשפטי בעסקת מכר מניות רשת לקבוצת  אנדמול-שיין העולמית, הובילה  שינויי חקיקה ברפורמה בשוק הטלוויזיה המסחרית במעבר לרישיונות ועוד. תחל את תפקידה החדש בתחילת חודש מארס.
קודם לתפקידה ברשת היא שימשה כיועצת המשפטית של דיסני ישראל במשך כעשור, והייתה חברה בצוות הקמת ערוץ הילדים פוקס קידס (מקבוצת סבן FOX) ועד ליווי מכירתו של הערוץ לדיסני העולמית.
"אני רוצה להודות לאבי צבי, מנכ"ל רשת 13 על דרך ארוכה, משותפת ומאתגרת שעברנו יחד" אמרה לבנת, "ולאחר עשור של עשייה מגוונת ומרתקת וההזדמנות לפעול בלב לבה של תעשיית התקשורת בישראל, אני יוצאת לדרך חדשה ונרגשת לקראת האתגר המצפה לי בעבודה בחברה גדולה ומגוונת העוסקת בתחומי הבידור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אישה מדהימה נדירה וראויה מאין כמוה (ל"ת)
    תמר 01/2019/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור