תקשורת ומדיה

אחרי שעזב בסערה את וואלה: חמי אוזן מצטרף לערוץ הספורט

מס' חודשים לאחר שעזב את וואלה משום שסירב לחתוך משמעותית במצבת עובדי מדור הספורט, ישמש אוזן כעורך הראשי של רצועת אחר הצהריים הכוללת את 'מגרש פתוח'
אלכסנדר כץ |  14
ערוץ הספורט (צילום לוגו)
חמי אוזן ישמש כעורך הראשי של רצועת אחר הצהריים בערוץ הספורט – כך נודע לאייס. רצועת הצהריים כוללת את מגזין הספורט 'מגרש פתוח' בהגשתם של רותם ישראל, דניאל זילברשטיין ושרון פרי. אוזן יקדם במקביל גם פרויקטים נוספים בערוץ.
לפני כ-4 חודשים הודיע אוזן על עזיבת וואלה, שם שימש כעורך מדור הספורט במשך 12 שנה. העזיבה שלו הייתה הראשונה ברצף עזיבות עורכים בוואלה - על רקע גל הפיטורים שחווה האתר. הערכות גרסו כי אוזן סירב להוציא לפועל תכנית התייעלות קשה שתוכננה למדור אותו ערך.
את דרכו בעולם התקשורת החל ב-1999 ככתב ספורט במקומון העיר של רשת שוקן. ב-2004 עבר לשמש ככתב הספורט במעריב ובירחון שם המשחק, ובשנת 2005 הצטרף גם לוואלה כסגן עורך מדור הספורט, ובהמשך מונה לעורך הראשי.
חמי אוזן אישר את הפרטים, ומסר: "לעבוד 20 שנים בתקשורת ספורט מבלי לעבור בערוץ הספורט זה כמו לשחק כדורגל מבלי לעבור במכבי תל אביב. אני שמח שזכיתי סוף סוף לחוות את ה'טופ' ומתרגש לקראת האתגר. תודה לתומר תורג'מן (מנכ"ל ערוץ הספורט, א"כ) על האמון וההערכה".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    חמי אחד האנשים הכי מקצועיים
    עבד איתו 04/2019/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אחד האנשים ההגונים, המקצועיים, היעילים בתחום הספורט. לראייה וואלה ספורט בתקפותו. רווח נטו לערוץ הספורט. תותח. אין מה להגיד. בהצלחה!
    סגור
  • 12.
    בהצלחה!
    פרי 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נהניתי לעקוב אחרי הטורים של חמי אוזן בוואלה ספורט, היו לו ניתוחים מעמיקים על הליגה. בטוח שיעשה עבודה מעולה גם בערוץ הספורט, אמשיך לעקוב אחרי האיש הכשרוני הזה.
    סגור
  • 11.
    אני דווקא אהבתי אותו
    דרייפוס 02/2019/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה נותן השראה לדעת שגם אנשים בלי כישורי אנוש או אתיקה עיתונאית יכולים להצליח בתחום הזה. הפך את וואלה לאתר קליקסבייטים מהסוג הנמוך ביותר
    סגור
  • 10.
    מספיק לטנף
    האיש שהיה שם 02/2019/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מכיר את חמי לא מהיום ועבדתי תחתיו תקופה ארוכה. מדובר בעיתונאי מלא תשוקה שחי ונושם כדורגל. היו לי חילוקי דעות מקצועיים איתו מפעם לפעם אבל למי אין? האמת העיתונאית תמיד עמדה לנגד עיניו ואיתי הוא היה מאד הוגן. לכל הנשמות הטובות שהתעוררו עכשיו כדי לפרגן - אני משוכנע שהוא יצליח גם בתפקיד החדש וישאיר לכם אבק.
    סגור
  • 9.
    עיתונאי משכמו מטה
    בני 02/2019/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני זוכר איך כמעט מונה לעורך ספורט העיר, רק כמעט, כולם יודעים למה
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    האיש לא ידע לנהל
    א.ק. 02/2019/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל בנאדם שעבד תחתיו שנא אותו בסוף. בתור מישהו שעובד בקומה 4 היה מצחיק לראות איך יש פיטורים בכל המערכת ורק בספורט חוגגים כאילו כולם קיבלו קידום. תכלס הם באמת קיבלו.......
    סגור
  • 7.
    את מי זה מעניין? (ל"ת)
    משה 02/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    חמי אתה תותח
    אלירן דנינו 02/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אל תקשיב לכל התגובות פה שבטח אומרות כמה שאתה איש מקצוע לא טוב שכל מה שיש לו להציע זה מוסר עבודה, אל תקשיב לכל האנשים שאומרים שאין ומעולם לא היתה לך אתיקה עיתונאית, אל תקשיב לאף אחד שאומר שאפילו לצבים יש יחסי אנוש טובים משלך. אתה תותח!
    סגור
  • 5.
    הסמרטוט הכי גדול בברנז'ה
    ראובן עובד 02/2019/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקרוא את התגובה שלו ולהקיא. שקרן וצבוע. "לחוות את הטופ" עלק. אין יום שלא טינף על ערוץ הספורט, על כתבים שלהם, על הפרשנים שלהם ואפילו על הבוסים בערוץ. כל הספורט ידע כמה תיעבת את הערוץ ואנשיו. בנאדם שלא כתב מימיו ליינאפ מקבל את עריכת אחת התוכניות החשובות בערוץ. נראה מתי יעלו על זה. הבנאדם הכי לא טלוויזיוני שמנסה להידחף לכל פאנל הבלוף שלך יתגלה בקרוב מאוד!
    סגור
  • 4.
    עורך ספורט העיר
    שלמה 02/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא היה אמור להיות העורך של ספורט העיר, לא? מישהו יודע מה קרה שם?
    סגור
  • 3.
    איש של רוח וצלצולים
    בלוף גדול 02/2019/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ערוץ הספורט עשיתם טעות קשה
    סגור
  • 2.
    כל האמת
    הדוד חיים 02/2019/10
    הגב לתגובה זו
    7 5
    בוקר טוב לאנשי ערוץ הספורט, ברוכים הבאים לסיוט של חייכם. האיש שרב עם כל אדם בארגון שנקרא וואלה, שנקלע לשלל עימותים צעקניים ואין מישהו שם שלא בז לו או חשב שהוא בדיחה, מגיע לעשות את המוות למישהו אחר. תנו לי לספר לכם על חמי האמיתי. אדם נטול פרופורציות, שאוהב דרמות, אוהב לנפח ולהשתמש במשפטי מוטיבציה מפוצצים מעולמות המלחמה והצבא. המשפטים שלו כמובן הפכו מיד לשמות בקבוצות וואטסאפ שהעורכים והכתבים שעבדו תחתיו פתחו כדי לצחוק עליו. לעורכי משנה שלו הייתי ממליץ להתכונן למשפט כמו: "אני רוצה מרואיין שירעיד את המדינה". ולמפיקות... כדאי שתביאו הרבה טישו מהבית. מספיק לשאול את המפיקות שעבדו איתו בוואלה על כמות הצעקות, ההודעות עם סימני השאלה, ההשפלות והדמעות שהלכו שם. אז שיהיה בהצלחה, כן. אני נותן לזה חצי שנה גג וזה יתפוצץ לבד. אצל חמי אין אופציה אחרת.
    סגור
  • אם תרצו האמת
    משה 02/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בובה של לילה ובסלנג גנאי שדרים לועגים אתם ומפיצים סטיגמה על נכים סובלים ואומללים בנפש וגם מדירים חצי עם השומר את תרבותו ההיסטורית היהדות מלהיות ספורטאי בשל תחרויות בשבת הקדוש מכיפור ועוד שמנסים לפתור זאת האנטישמים צועקים הדתה
    סגור
  • 1.
    חמי לא יחסר בוואלה
    אמסלם 02/2019/10
    הגב לתגובה זו
    4 10
    בואו נגיד שהבנאדם היה איש לא נעים, עם אפס ביחסי אנוש. לזכותו ייאמר שהוא מלא בתשוקה ומוטיבציה. שיהיה לו בהצלחה
    סגור