תקשורת ומדיה

עוד סימן להצלחה: מעל לחצי מהאמריקאים האזינו לפודקאסט

גברים הם עדיין המגדר שמאזין יותר לפודקאסטים עם 36% לעומת 29% בקרב נשים
משה בנימין | 
פודקאסט (צילום iStock)
התחייה מחדש של הרדיו בעידן הדיגיטלי ממשיכה להציג מספרים אופטימיים עבור המדיה הוותיקה. מחקר אמריקאי חדש שהתפרסם באתר Marketing charts מגלה כי ההאזנה לרדיו הדיגיטלי ממשיכה לצמוח ועל פי ממצאיו 67% מהאמריקאים מעל לגיל 12 מאזינים לרדיו דיגיטלי על בסיס חודשי ו-60% מעידים על האזנה על בסיס שבועי.
בגזרת הפודקאסטים, התמונה אינה שונה ובהתאם לעלייה בהאזנה לרדיו הדיגיטלי כך גם כאן. אבן הדרך החשובה שאותה ניתן לציין היא נתון החשיפה וההאזנה, ממנו עולה כי כעת 51% מהאמריקאים כבר האזינו לפודקאסט לפחות פעם אחת.  
3 המקורות המובילים מהם מאזינים נחשפים לפודקאסטים הם: רשתות חברתיות, מפה לאוזן ופודקאסטים אחרים. רוב ההאזנה לפודקאסטים נעשית בסמארטפון - יותר מבכל אמצעי אחר. 32% מהנשאלים בסקר האזינו לפודקאסט בחודש שקדם לסקר, לעומת 26% אשתקד. 22% מהנשאלים האזינו לפודקאסט בשבוע שקדם לסקר לעומת 17% בסקר הקודם אשתקד.
בקרב המאזינים על בסיס שבועי נמצא כי 84% מהם מאזינים למספר פודקאסטים במקביל באותו השבוע, כשהממוצע עומד על 7. גברים הם עדיין המגדר שמאזין יותר לפודקאסטים עם 36% לעומת 29% בקרב נשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה