תקשורת ומדיה

לא רק ביבי: גדודי משפיענים ישתפו את "אווה" ברשת בהתנדבות

בשעת השין, בערב יום השואה האינסטגרם יישטף בסטורי של אווה בזכות שיתוף פעולה נדיר של כל חברות המשפיענים בהתנדבות. עוד על הכוונת, שיתופים של ראשי מדינות מסביב לעולם
משה בנימין |  1
הסטורי של אווה (צילום יחסי ציבור)
לא שחסרה לו עוד תמיכה תקשורתית, אך נראה שמהלך "הסטורי של אווה", שלפני שעה קלה גם הגיע לשיא נוסף עם פוסט של ראש הממשלה בנימין נתניהו באינסטגרם צפוי לקבל דחיפה משמעותית ממשפיענים שתעזור לו לשטוף את הרשת.
לאייס נודע כי בשעת השין - בערב יום השואה צפויים משפיענים רבים בסדרי גודל שונים לשתף את הפרויקט הייחודי באינסטגרם. למהלך נרתמו משפיענים בעלי 10K עוקבים ומעלה, מיקרו משפיענים לצד סלבס מפורסמים, עצמאיים ומיוצגים בחברות, וכולם כולל כולם יעשו זאת בהתנדמות מלאה, בשיתוף פעולה רוחבי ולא שכיח של כל חברות המשפיענים עם חברת התוכן C, משרד הפרסום ליאו ברנט, יונה ויזנטל ומתי כוכבי שמממן את כל המהלך ואחראי יחד עם בתו לרעיון עצמו. 
 
ביבי באינסטגרם. יקבל תמיכה מצד ראשי מדינות נוספות?

בנוסף, נודע עוד לאייס, כי הפרויקט עשוי לקבל דחיפה נוספת, מהדרג הפוליטי הבכיר ביותר מכיוונם של ראשי ממשלה מרחבי העולם שייאותו לשתף את הפרויקט בדיגיטל. הנושא נמצא עוד בבדיקה ונכון לעכשיו לא יודע אם או מי ישתתף. 
"כל חברות המשפיענים התגייסו לעזור בהתנדבות" אומר לאייס ארז ברגבאום, מנכ"ל חברת התוכן C מקבוצת פובליסיס ישראל. לדבריו, "מרגע העלאת הטריילר באינסטגרם אני מרגיש שיש שינוי בשיח. לאחר חוסר ההבנה שהיה מכיוון שמדובר בנושא כל כך רגיש". על הפוטנציאל הרב שטמון בעזרה שתגיע ממשפיענים אומר ברגבאום, כי "אין לנו יעד וזה גם לא חכמה, מכיוון שזו סדרה של יותר מ-60 פרקים, כך שה-share יגיע למספר גבוה".
עם זאת, הוא מוסיף בהתייחס לנתונים שכבר יש בידיו כעת: "בטריילר שהעלינו אתמול באורך של דקה צפו כמעט חצי מיליון איש, בהערכה שמרנית. 235K בחשבון של אווה, עוד 150K בפייסבוק של ידיעות אחרונות ועוד עשרות אלפים בעמודי משפיענים. אני מקווה שזו אינדיקציה טובה למה שמחכה לנו".
"הסטורי של אווה" הוא מהלך תוכן אינסטגרמי מבוסס סטורי שבמסגרתו יונגש סיפורה של אווה היימן, ילדה יהודייה שגרה בעיר נאגיוואראד בהונגריה, וכתבה יומן אישי בשנת 1944, בתקופת שואת יהודי הונגריה. כמו שמכריז שילוט החוצות שקידם את המהלך שיעלה בערב יום השואה - סיפורה של אווה מוצג תחת ההנחה: "אם היה אינסטגרם לילדה בשואה". המהלך כולל סדרה בת עשרות פרקים - סרטוני וידאו - שיועלו באינסטגרם על פי היומן אותו כתבה, מבוימים ומשוחזרים באמצעות שחקנים, צוותי הפקה ואפילו ציוד צבאי שצולמו באוקראינה. 
כפי שזה נראה כעת, סיכום מהלך "הסטורי של אווה" לכשיגיע המועד, יהיה גם שעת המבחן של שוק המשפיענים בישראל ורגע של תצוגת תכלית שדרכה יוכלו להציג את כוחם המשותף ובכלל. אמנם, נדירים המקרים שבהם כל התנאים מבשילים יחד לשיתוף פעולה רוחבי כל כך, ללא מימון, ויחד עם זאת גם תמיכה מצד סלבס מוכרים. מנגד, בכלים מדידים כל כך, שלב הסיכומים יוכל להיות מפורט עד לרמת המשפיען הבודד ויכולתו לעודד צפייה, שיתופים ועוד. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חגיגות השואה של פובליסיס (ל"ת)
    יוסי 04/2019/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור