תקשורת ומדיה

פרומואים של רשת ושל קשת – בתחרות promax העולמית

לרשת יש 5 פרומואים שמועמדים בתחרות שתתקיים ביוני, ולקשת – שניים. בין היתר מתמודדות 'משחקי השף קונדיטור' ו'מונית הכסף' באותה קטגוריה
אלכסנדר כץ | 
פרומו של האח הגדול VIP 2019 (צילום מסך)
רשת 13 וקשת 12 הן חברות הטלוויזיה הישראליות היחידות שמועמדות לפרסים בתחרות promax העולמית. תחרות הפרומואים מתקיים מדי שנה בהשתתפות רשתות טלוויזיה מכל העולם שמתחרות על יצירתיות ושיווק קמפיינים בטלוויזיה, כשהתחרות תתקיים השנה בלוס אנג'לס בחודש יוני.
5 פרומואים של רשת עבור 3 תכניות, העפילו לגמר התחרות, בקטגוריות קידום תכניות בידור, קידום תכניות ריאליטי ועוד. מדובר על פרומו לקידום האח הגדול VIP בקטגוריית ריאליטי ובקטגוריית עיצוב, פרומו האח הגדול על עיצוב סאונד ועוד.
 
פרומו ההשקה לעונה החדשה של משחקי השף קונדיטור של רשת בקטגוריית תכנית בידור, מתמודד ראש בראש עם פרומו של מונית הכסף של קשת. בנוסף הפרומו של חדשות הבוקר של קשת עם ניב רסקין, מועמדת בקטגוריית תכניות אקטואליה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה