תקשורת ומדיה

פרטנר TV ממשיכה לצמוח: מספר המנויים עומד על 152 אלף

בסוף הרבעון ה-1 מספר הלקוחות עמד על 141 אלף, ובסה"כ מספר בתי האב המחוברים לשירות טלוויזיה על בסיס אינטרנט, יחד עם סלקום, כבר עומד על כמעט 370 אלף
אלכסנדר כץ | 
איציק בנבנישתי (צילום משה שי)
מספר מנויי הטלוויזיה של פרטנר עמד בסוף רבעון הראשון של 2019 על 141 אלף מנויים, גידול של 19 אלף בתוך 3 חודשים, אז מספרם עמד על 122 אלף. נכון לאתמול (יום ד'), נסק מספר המנויים של פרטנר TV כבר ל-152 אלף – כך עולה מדוחות החברה שפורסמו הבוקר. על פי הדוחות, החברה הציגה ירידה של כ-4% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד וירידה של כ-78% ברווח הנקי ברבעון הראשון של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות פרטנר הסתכמו בכ-794 מיליון שקלים לעומת 814 מיליון בתקופה המקביל אשתקד, ירידה של כ-4% בהשוואה לרבעון המקביל. הכנסות החברה משירותים ירדו בכ-1% והסתכמו בכ-624 מיליון שקל לעומת 625 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, הירידה נובעת מירידה בהכנסות המגזר הסלולרי כתוצאה מעונתיות ושחיקת מחיר, אשר קוזזה חלקית על ידי עליה בהכנסות המגזר הקווי.
בשורה התחתונה הרווח הנקי של פרטנר ירד בכ-78% והסתכם בכ-2 מיליון שקלים לעומת 19 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, הירידה ברווח נובעת בעיקר מירידה ב-Adjusted EBITDA בנטרול השפעת IFRS 16. ה-Adjusted EBITDA של פרטנר הסתכם בכ-197 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה לעומת 172 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-14%.
שלשום פרסמה סלקום את דוחותיה, ולפיהם עולה כי מספר הלקוחות של שירות סלקום TV עומד על 227 אלף בתי אב בסיום הרבעון הראשון של השנה. במצב כזה, בסוף מארס מספר המנויים לשירות טלוויזיה רב ערוצית מוזלת על בסיס תשתית אינטרנט (OTT), כמו סלקום ופרטנר, עומד כבר על 368 אלף, ועוד היד נטויה. מי שסובל מכך הם השירותים הוותיקים HOT ו-yes שממשיכים לאבד לקוחות בגזרת הטלוויזיה. 
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר: "בשוק תקשורת רווי תחרות מצליחה פרטנר לפתוח את שנת 2019 במומנטום חיובי - תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר כבר מגיעה ליותר מ-400 אלף משקי בית, ביותר ממחצית מערי ישראל בכל רחבי המדינה, ופרטנר TV ממשיך להיות שירות הטלוויזיה הצומח בישראל עם יותר מ-152 אלף מנויים".
לדבריו, "במגזר הסלולרי, המשכנו לשמור על שיעור נטישה נמוך בזכות מיקוד בלקוחות הקיימים. אסטרטגיה זו באה לידי ביטוי גם בירידה מתונה בהכנסה הממוצעת מלקוח, בהשוואה לרבעון קודם ולרבעון המקביל ב- 2018. האיתנות הפיננסית של פרטנר מאפשרת לנו גמישות גבוהה לביצוע השקעות אסטרטגיות ולהרחבת פעילות בתחומים קיימים וחדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה