מדיה

זוגיות במשבר עם רייטינג יציב: חתונה ממבט ראשון מובילה בענק

ריאליטי הזוגיות של קשת גובר על ריאליטי השירה The voice ברשת בפער של 7 נקודות רייטינג. 'העולם הבוקר' עם אברי וטלי ברשת גוברת על רסקין בקשת
משה בנימין |  9
חתונה ממט ראשון. דודו וצוקית (צילום צילום מסך)
חתונה ממבט ראשון (קשת 12) ממשיכה לשלוט ללא עוררין בפריים טיים עם רייטינג של 18.6% ו427K צופים. מנגד, ברשת 13, The Voice עם 11.5% ו-303K. בכאן 11 מחוז ירושלים עם 3.7% ו-81K צופים. 
 
בהמשך הערב, 'תיק נעדר' (כאן 11) עם 2.5% ו-67k, 'אנשים' (קשת 12) עם 11.4%, 'חי בלילה' (קשת 12) עם 6.2%, 'הצינור' (רשת 13) עם 7.4% ו'היום שהיה' (רשת 13) עם 5.1%.
בגזרת הבוקר:
'העולם הבוקר' (רשת 13) הניבה 4.2%
מול 'חדשות הבוקר' (קשת 12) שקיבלה 3.7%.

רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.2%, שש עם עודד בן עמי - 8.3%
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 3.8%
כאן 11: ערב ערב - 1.2%, קלמן וסג"ל - 1.6%

ראש בראש בפרה פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) עם 8.3%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 8.7%
מנגד לפני החדשות (רשת 13) עם 5.6%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.2%
בכאן 11 העולם היום קיבלה 1.8%, ואחריה גאולה ולונדון עם 1.6% ומהצד השני גיא זוהר עם 2.6%

בגזרת החדשות:
חדשות 12 עם 15.9% ו-402K
מול חדשות 13 עם 8.7% ו-219K
וחדשות הערב (כאן 11) עם 3.4% ו-71K בלבד

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    Live
    Wedding 10/06/2019 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Nice episode
    סגור
  • 6.
    חתונה
    דובי 05/06/2019 06:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לבי ליבי, על מי שזקוקים לתכנית טלוויזיה על מנת למצוא בני זוג
    סגור
  • 5.
    קשת נותנת בראש
    ערוץ 13 דל ועלוב 03/06/2019 19:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הישרדות וי אי פי גוססת. דה וויס מתה ערוץ.13 במוות קליני מבלי שדיברנו על מהדורת החדשות הכושלת
    סגור
  • 4.
    אני מבין שאין לך ברירה, קובלנץ משלם לך משכורת....
    תגובה ל - gri 03/06/2019 13:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אתחיל מהדבר הכי פחות חשוב. לצערי טעית - מעולם לא עבדתי ברשות השידור בפרט ובתקשורת בכלל. אני איש הייטק שמתעניין במה שקורה סביבי, ובכלל זה בתקשורת. אני לא מובטל, ואפילו מצליח מאד בתחומים שבהם אני עוסק. לעניין עצמו - אפשר לשנות את שיטת המדידה, אפשר למדוד את הצפיה בדיגיטל, אפשר הכל. העובדות הן שהתאגיד משדר סדרות שעושות חברות הפקה פרטיות, ומשלם להן כסף טוב, ממס ההכנסה העצום שאני משלם כל חודש. זו לא הפקה של התאגיד, כמו שהארוויזיון הוא לא הפקה של התאגיד. שידורי החדשות של התאגיד, שזו הבמה שבה היה יכול להתמודד עם האחרים ביתר קלות, נכשלו בגדול. אתם "חיים" רק מזמן הפרסומות (המוגזם לגמרי!) בזמן שידורי החדשות בערוצים 12 ו - 13. אתם לא קובעים סדר יום, לא הבאתם במשך שנתיים סיפור אחד (!!!) שבאמת עורר תגובות רציניות, אתם עושים רק פולו-אפ לערוצים אחרים, אתם לא משפיעים על הזירה הפוליטית והתקשורתית, הכתבים שלכם ממש מגוחכים, כתבי בוסר לגמרי, חלקם ממש עילגים. יכולתי להמשיך, אבל לצערי אני חייב לחזור לעבודה, בדרך לאקזיט הבא. ואתם תמשיכו לדשדש בביצה העלובה שלכם.
    סגור
  • 3.
    חדשות התאגיד עם 3.4 אחוזים
    נו באמת 03/06/2019 11:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמה רעש וצלצולים עשו עם הדוריה למפל. פלופ אדיר. גם גאולה ולונדון מביכים בענק. חבל על לונדון, מגאולה אין לי ציפיות
    סגור
  • 2.
    זהו, התאגיד גמור לגמרי!
    אלעד 03/06/2019 09:39
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לא צריך יותר מאשר לקרוא את נתוני הרייטינג של התאגיד אמש. פשוט מזעזע, מחפיר ומביש. נתחיל במהדורת החדשות "המרכזית" - במרכאות ענקיות - עם 3.4%. תכנית בוקר זניחה בערוצים אחרים מקבלת יותר. למה זה קורה? למה חדשות התאגיד לא רלוונטיות? כי אלה חדשות האתמול, אלה חדשות למי שלא קרא עיתונים בבוקר ולא שמע חדשות במשך היום. אף ידיעה בלעדית רצינית, אף כתב מעורר סקרנות, השראה, הגשה ממש גרועה, כולל זו של דוריה למפל שהפכה לדעתי לבלתי נסבלת מיום ליום. ולגבי שאר התכניות - מה אומרים? דווקא כן אומרים. גאולה ולונדון - עם 1.6%. אני חוזר - 1.6%. זו לא "תכנית איכותית" - זה כישלון מהדהד ומביך של שני מגישים שחשבו שהם כוכבים, ומסתבר שהם ממש לא. גיא זוהר עם 2.6%. תגידו, אתם שם, מנהלי הבדיחה המכונה "תאגיד" - בכמה מסתכם השכר (המאוחד) של גאולה אבן, ירון לונדון וגיא זוהר? אני מהמר לפחות על 100,000 ש"ח לחודש, או יותר ממיליון ש"ח בשנה, ואני יודע שאני נוקט עמדה שמרנית. אפשר להמשיך ולהמשיך, אבל המסקנה ברורה - אין תקומה לתאגיד. הוא גמור. צריך פשוט לסגור עניין, לחסל את התאגיד, ולשלוח / להעיף את המנהלים הביתה.
    סגור
  • וחוץ מססמאות ביביסטיות של האנשים שאחראים להרג הרשות
    gri 03/06/2019 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יש לך גם דברים בענייני תוכן? למשל, לדבר על האיכויות של תיק נעדר, מחוז ירושלים, רילוקיישן, ימי בגין, מעברות, האזרח גואטה, סליחה על השאלה, ועוד ועוד ועוד? האם צריך לתת לציבור אך ורק תכניות טמטמת וריאליטי כמו הערוצים המסחריים? האם בדקת כמה צפיות יש לתכנים של התאגיד ביוטיוב ובפייסבוק והאם הוספת אותם לטלוויזיה? האם עשית ניתוח על כמה שיטת המדידה בישראל מיושנת ולא רלוונטית וכבר לא בשימוש כזה בחלקים נרחבים מהעולם המערבי, שכבר יודע למדוד נתוני דיגיטל לתכני הטלוויזיה? אני מניח שלא. אבל תמשיך לכתוב סיסמאות ריקות, אחר כך תחשוב לבד למה למרות שכבר עבר זמן ארוך מסגירת רשות השידור - אתה עדיין מובטל
    סגור
  • Gri אתה לוקח את העניין קצת קשה מידי. קובלנץ מבסוט ממך
    Abc 03/06/2019 12:13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אגב אני לא זה שכתב את התגובה שהגבת עליה. ובכל זאת, מה יש לך לומר למשל על רצועת הפרה פריים שלכם (כל השעות עד 20:00). זה נראה לך סביר מה שהולך שם? אלה תוכנית שלא צופים בהן ביוטיוב! אגב כנראה שגם לראשי התאגיד המנופח זה לא נראה מה שקורה שם כי עובדה שכל יומיים עושים עוד ניסיון כושל ומחתימים עוד 'טאלנט' שיציל מהשיממון. הדוגמה הכי טובה היא לונדון וגאולה. זה רציני? אני אומר לך שהם יישארו עם 2% רייטינג גג. אבל הביזיון הכי גדול זו תכנית החנופה לשלטון קלמן וסגל. שם הכישלון כבר מזמן מהדהד אבל מיסכן קובלנץ לא יכול להחליף אותם כי יגידו שהוא סמולני.. בקיצור לא הכל זה 'תכניות איכות' מול ריאליטי זבל, יש גם תכניות אקטואליה רבות ושם התאגיד, מה לעשות, מפגר בגדול. הבעיה הכי גדולה בכל הסיפור זו השחצנות והיהירות של ראשי התאגיד, שלא ברור על מה הן נסמכות. עוד לא נראה כדבר הזה במחוזותינו. זהו להפעם.
    סגור
  • 1.
    כל רצועת 17-20 של התאגיד - כישלון קולוסאלי!
    אמיר 03/06/2019 09:30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה הם חושבים לעצמם בעצם?
    סגור