מדיה

The voice מתקשה גם מול מאסטר שף: הפער - 5.5 נקודות

התכנית המוזיקלית של רשת מתקשה להתמודד מול המותגים של קשת: אתמול קיבלה 'מאסטר' 18.2% מול 12.7% ל-The voice. במחוז ירושלים צפו 4.1%
אלכסנדר כץ |  10
מאסטר שף (צילום עדי אורני)
ריאליטי האוכל מאסטר שף (קשת 12) רשם 18.2% בקרב יהודים ו-455 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראושניין, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על ירידה של כ-2.5 נקודות ביחס לפרק ההשקה ששודר בשלישי שעבר.
מנגד הניב ריאליטי המוזיקה של רשת 13 - The voice רק 12.7% (316K), אמנם התחזקות של כנקודה ביחס לפרק ששודר יום לפני כן, ועדיין התכנית מתקשה להתמודד מול המותגים של קשת.
הפרק ה-6 של סדרת הדוקו-משטרה מחוז ירושלים (כאן 11) הניב 4.1% (109K). ביוטיוב הפרק כבר חצה את רף 160 אלף הצפיות.
'אנשים' (קשת 12) - 9.9%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 7.9%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.4%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.6%, 'טיול אחרי צבא' (כאן 11) - 2.4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.2%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.5%,
וגברה בקטנה על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.3%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.6%, שש עם עודד בן עמי - 9.3%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 5.6%.
כאן 11: ערב ערב - 0.3%, קלמן וסג"ל - 0.7%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.2%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 10.1%.
לפני החדשות (רשת 13) רשמה 4.8, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.4%.
העולם היום (כאן 11) הניבה 1.2%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.7%, ואת הרצועה סוגרת מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 1.2%. בסך הכל מדובר על ערב חלש לרצועה. 
בגזרת החדשות:
בחדשות - הובלה לקשת
חדשות 12 עם 15.8% ו-396k
חדשות 13 עם 7.6% ו-204k
חדשות הערב (כאן 11) קיבלה 4% (110K).
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מאסטרשף
    לילו 05/06/2019 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר תוכנית תחקיר על החיים והמוות מאשר אוכל לכולם מתו השפים או הסבתות
    סגור
  • 8.
    רוב השופטים בדה-וויס להטבים,שטיפת מוח הומו' בלתי פוסקת
    לא מפתיע 05/06/2019 02:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כל בתכנית ריאלטי , סרט ,בסדרה, הם השתלטות לחלוטין על התקשורת ובאמצעותה על השיח והתרבות.
    סגור
  • 7.
    מגיע לכם
    נילי 04/06/2019 23:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    2 שופטים על הפנים צעקנים וולגרים לא יחליפו אותם לא נסתכל בתוכנית תסיקו מסקנות
    סגור
  • 6.
    ערוץ 11 הוא ערוץ נישה שולי. לא מוכשרים, מביך, שמאלנים (ל"ת)
    הסוף המר 04/06/2019 21:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ליאור לנדברג אחראי להרס המהדורה
    חדשות 13 בגסיסה 04/06/2019 15:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ישראל טויטו תתעורר לפני שגם אתה תגמור כמו גולן ווכפז
    סגור
  • 4.
    ומה אתה אומר היום, החבר של קובלנץ?
    אלעד 04/06/2019 12:43
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה אתה אומר היום, החבר של קובלנץ? מה אתה אומר על זה שתכנית ה"כוכבים" "גאולה ולונדון" (או ההפך) מביאה 1.7%? ומה יש לך לומר על גיא זוהר עם 1.2%? ומה נשמע ב"ערב ערב" עם 0.3%? או אולי קלמן וסגל ששוברים שיאי צפייה עם 0.7? ואני אפילו מוכן ללכת לשיטתך - מחוז ירושלים, שכל יוקרתו של רם לנדס והתאגיד עליה, מביאה 4.1%. ולא שכחתי את מהדורת החדשות "המרכזית" עם 4%... כן, אני יודע. עוד מיליון איש ראו את השידורים בדיגיטל, עוד שני מיליון בפייסבוק.... תירוצים, הסברים, אבל הכל מתכנס למסקנה אחת ברורה: אתם לא רלוונטים, נכשלתם בענק, אתם לא משפיעים, לא מתייחסים אליכם. אתם עסוקים בניפוח האגו, בדאגה למקורבים, בריסוק אנשי רשות השידור המסכנים שנאלצו לעבור אליכם כדי להתפרנס. מזה לא תצא לכם טלוויזיה טובה. מזה ייצא דבר אחד - חיסול התאגיד, ויפה שעה אחת קודם. ועכשיו, חברו של קובלנץ, לך תשאל את הממונים עליך מה לענות לי. אני חייב לחזור לעבודה.
    סגור
  • ענק!!! (ל"ת)
    א' 04/06/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מה זה השטויות האלה
    דורי 04/06/2019 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שופטים עסוקים בעצמם ,(החדשים). שפה דלה, תכנית סתמית . איפה ימי הזוהר של דב וויס המפוארת?? נסרין צריכה לחזור לכפר ממנו הגיעה ומדלי שילך לחפש...
    סגור
  • 2.
    שופטים שלא עוברים מסך
    יוסף 04/06/2019 10:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הרסו את דה וויס אי אפשר לראות בגלל השופטים דורון מדלי ונסרין לא עוברים מסך עברי לידר אנמי ומרדים שלומי ויובל דיין לא יכולים לסחוב את התוכנית לבד גם ככה הכל מזןייף ומבויים בראליטי היום אז לפחות שיהיו שופטים לעניין לא ניתן לצפייה נקודה אבל מה אפשר לצפות מערוץ שכבר שנתיים רצועת שבע בערב שלו לא ניתנת לצפייה ואפילו לא חושבים שם על שינןי ערוץ כושל הרסו גם את הישרדות יש גבול גם לזיוף וביום על פי ערוץ 13 לשמחה גאוטה גם מגיע לקחת מקום ראשון ב100 מטר ריצה באולימפיאדה בשם הPC
    סגור
  • 1.
    העם מאס בתכניות שירה. תפנימו את המסר!
    אפס ביצירתיות 04/06/2019 10:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמה אפשר? כמה?!
    סגור