מדיה

פחות פרינט, יותר דיגיטל: טיים אאוט ת"א עובר להפצה חודשית

המו"ל יובל סיגלר הודיע על כך לעובדיו והוסיף כי כי השינוי יאפשר לשמור על גיליון מודפס ולחזק את הדיגיטל בו הושקעו כ-4 מיליון ש'. 3 עובדים יעזבו בעקבות השינוי את החברה
אלכסנדר כץ |  7
טיים אאוט תל אביב (צילום שער עיתון)
מגזין טיים אאוט תל אביב יעבור למתכונת הדפסה והפצה חודשית, במקום שבועית עד כה – כך הודיע היום (יום ב') המו"ל יובל סיגלר לעובדיו. המעבר לירחון יתחיל מגיליון ספטמבר הקרוב.
המהלך ילווה בפיטורים של מספר בודד של עובדים, מתוך כ-80 בחברה כולה. בשבועות האחרונים גיבשה ההנהלה מתווה בתיאום עם ארגון העיתונאים בהסתדרות ועם ועד העיתונאים בקבוצת סיגלר, לגבי המהלך במטרה שכמה שפחות עובדים יעזבו. לאייס נודע כי מדובר ב-3 עובדים שיעזבו.
סיגלר לא יכול להתעלם מהמשבר בשוק הפרינט בעולם ובישראל, שהוביל לשינויים בתפוצת העיתונים. בהודעה ששלח לעובדיו, כתב כי "המעבר מתדירות שבועית לחודשית יאפשר לנו לחסוך משמעותית בעלויות הנייר, הדפוס וההפצה ולהקצות יותר אנרגיה, מחשבה ומשאבים ליצירת תכנים המתאימים לפלטפורמות הדיגיטליות ולהפצתם בצורה מיטבית - כך שנוכל לשרת הרבה יותר קוראים/משתמשים ובצורה טובה ויעילה יותר".
הוא הוסיף עוד כי המהלך יאפשר גם על "שמירה על מהדורת הדפוס, שזוכה לחשיפה משמעותית ולקהל קוראים/מנויים אוהד ונאמן מזה שנים, תאפשר לנו עדיין לספק לקוראים ולמפרסמים שלנו פתרון הוליסטי של אינטרנט, סושיאל, הפקת אירועים חיים ומגזין נייר - בתדירות, בהיקף ובתפוצה המתאימים לצרכיהם; בדיוק כמו שאנחנו עושים גם באת ובהשולחן".
במכתב ציין סיגלר כי המגזין התל אביבי היה אחד מתוך 3 מגזינים ששמרו על הפצה שבועית – יחד עם לונדון וליסבון, בעוד שבשאר הערים בהם מודפס טיים אאוט, כבר עברו להפצה חודשית, כולל ניו יורק, לאחר 23 שנה.
"למה בעצם זה קורה?", שואל סיגלר, ועונה: התשובה לשאלה הזאת אמורה להיות ברורה לכל מי שמבין משהו בתחום המדיה: כבר שנים שהקוראים/משתמשים עוברים בקצב מהיר לצריכת תוכן ברשתות החברתיות ובאינטרנט, ואיתם נודדים (ומשנים צורה) גם תקציבי הפרסום. בעולם שנשלט על-ידי ענקים גלובליים כמו גוגל / יוטיוב, פייסבוק / אינסטגרם ואמזון - על מנת להישאר רלוונטיים (ובחיים) אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למציאות, ולפתח מקורות הכנסה וצמיחה חדשים ומגוונים. לטיים אאוט, בגלל עוצמת המותג הבינ"ל, סוג ואופי התכנים (והיכולת להפיץ אותם בפלטפורמות שונות) וקהל המשתמשים המאופיין – יש הזדמנויות גדולות בתוך העולם המשתנה במהירות".
בשנה האחרונה קבוצת סיגלר פיתחה בסכום של כ-4 מיליון שקלים, פלטפורמת תוכן אינטרנטית שמשלבת את כל מותגי הקבוצה - טיים אאוט, את והשולחן. ההשקה הושלמה לפני כחודש, ונכון להיום היא זוכה לכ-3 מיליון כניסות חודשיות לאתרי הקבוצה, עם כמעט 10 מיליון דפים נצפים בחודש – כך לפי דיווח של הקבוצה, מעל 500 אלף אוהדים בפייסבוק, יותר מ-300 אלף עוקבים באינסטגרם, וכמעט 120 אלף מנויים פעילים על הניוזלטרים היומיים. 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טינופת שמאלנית קיצונית. לא לגעת! רעיל (ל"ת)
    עו"ד 10/07/2019 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עיתון שמאלני קיצוני וטוב שנראה אותו פחות
    דן 09/07/2019 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוב התוכן זה פירסום סמוי גלוי ובעיקר עיתון שאפשר לנגב איתו תתחת. כתבות ברמת כיתה א.
    סגור
  • אז תנגב בתחת ואז תחטוף מחלת עור - בעזרת השם (ל"ת)
    מוטי 09/07/2019 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן. המגזין הזה לא קריא.
    צביקה 09/07/2019 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הייתי ממהר להאמין לסיגלר על המספרים באתר שלו.
    סגור
  • אנחנו לא מאמינים, הייה רגוע. כמו ששוקן מבלף תפוצה (ל"ת)
    תקציבאי 10/07/2019 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סיגלר הוא מלך
    שוקו 09/07/2019 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא צריך שתאמין לו
    סגור
  • ציגלר, ארצה! לך תעבוד, חלאס טוקבקים עצמיים (ל"ת)
    סטלין 10/07/2019 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור