תקשורת ומדיה

רבעון מוצלח לפרטנר TV: הגיעה ל-170 אלף מנויים

עפ"י דוחות פרטנר, בסוף הרבעון השני רשמה החברה 160 אלף מנויים, ומאז צירפה עוד 10K מנויים. בסה"כ לחברות הרב-ערוציות על גבי אינטרנט כבר כ-400 אלף מנויים
אלכסנדר כץ | 
איציק בנבנישתי (צילום משה שי)
לשירות הטלוויזיה של פרטנר יש כבר 170 אלף מנויים, נכון להיום – כך מדווחת החברה, שפרסמה הבוקר (יום ג') את הדוח לרבעון השני של 2019. על פי הדוח, בסוף הרבעון השני של השנה היו לפרטנר TV כ-160 אלף מנויים, גידול של 19 אלף מנויים ב-3 חודשים, ובסך הכל 77 אלף מנויים שנוספו לחברה בתוך שנה. ב-8 השבועות מאז סיום הרבעון, נוספו כאמור לחברה עוד עשרת אלפים מנויים.
על פי הדוחות, פרטנר דיווחה על ירידה של 2% בהכנסות הרבעון השני ועל רווח נקי של כ-3 מיליון שקל - גבוה ב-50% ביחס לרבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-214 מיליון שקל ברבעון, גידול של כ-24.4% ביחס לרבעון המקביל. אמנם עיקר השיפור ב-EBITDA המתואם מיוחס להשפעות תקן החשבונאות החדש, אולם גם בנטרול השפעה זו נרשם שיפור של כ-4 מיליון שקל.
הכנסות פרטנר הסתכמו בכ-781 מיליון שקל לעומת 797 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-2%. בבחינת מגזרי הפעילות: ההכנסות משירותים צמחו ב-4% ביחס לרבעון המקביל, ההכנסות משירותים במגזר הסלולרי נותרו ללא שינוי מהותי, ההכנסות משירותים במגזר הקווי צמחו ב-10% וההכנסות מציוד ירדו ב-21%.
מנכ"ל החברה איציק בנבנישתי מסר כי "אל מול חוסר יציבות וירידות ערך של המתחרות בשוק התקשורת, פרטנר מציגה מובילות עסקית ואיתנות פיננסית. פרטנר ערוכה טוב יותר ממתחרותיה להתמודד עם האתגרים המורכבים בשוק התקשורת הישראלי שסובל מכשלי שוק מתמשכים. החברה ממשיכה להציג מגמות חיוביות במדדים העיקריים, מאזן חזק ומצוינות תפעולית, בזמן שמתחרותיה מתמודדות עם ירידות ערך וחוסר יציבות".
מגזר ה-OTT (שידור באמצעות אינטרנט) ממשיך לצמוח בקצב מהיר: לפני כשבועיים פורסמו דוחות סלקום, שלצד הפסדיה בסך 35 מיליון שקלים, סלקום TV ממשיכה אף היא לצמוח ומספר מנויה עמד בסוף הרבעון השני של השנה על 239 אלף. בסך הכל 2 החברות הללו רשמו צמיחה של 31 אלף בתי אב ב-3 חודשים, ומנויים אליהם יחדיו כ-400 אלף משפחות, נכון לסוף חודש יוני, לצד איבוד לקוחות אצל החברות הוותיקות HOT ו-yes, שהודיעה לאחרונה כי בכוונתה להעביר את שידוריה אף הם באמצעות האינטרנט.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה