תקשורת ומדיה

עוצמה יהודית ביקשה להעלות קמפיין באתר ערוץ 7 – נגד ערוץ 7

באתר סירבו לבקשת המפלגה לעלות קמפיין שתוקף אותם - בעקבות חוסר שביעות הרצון של 'עוצמה' מהסיקור שלהם. ערוץ 7: "לא ניגרר לפרובוקציות ולהאשמות חסרות בסיס"
אלכסנדר כץ |  10
איתמר בן גביר (צילום גולשים)
מפלגת עוצמה יהודית ביקשה להעלות קמפיין בחירות באתר ערוץ 7, שתוקף את ערוץ 7 עצמו – כך נודע לאייס. באופן לא מפתיע, סירבו באתר להיענות לפנייה והקמפיין לא יופיע בו.
בעוצמה יהודית, בראשה עומד עו"ד איתמר בן גביר, כנראה שלא שבעי רצון מהסיקור שלהם בערוץ 7. בין היתר לא מאד אהבו שם כתבה שפורסמה אתמול שכותרתה "הסיכוי של עוצמה יהודית לעבור את אחוז החסימה – כמעט ולא קיים", ציטוט מדבריו של ד"ר עדו ליברמן מהחוג לסוציולוגיה ואנתרופולuגיה במכללת האקדמית גליל מערבי.
כותרת אחרת אתמול הייתה "האסטרטגיה של השמאל: לנפח את בן גביר", עם התמקדות בטענה של כחול לבן כי עוצמה יהודית דווקא עוזרת לגוש המרכז-שמאל וכי הצבעה אליהם היא למעשה השלכה לפח של קולות המחנה הלאומי. היום כבר צוטט בערוץ 7 נפתלי בנט שאמר כי "עוצמה יהודית היא מתנה משמיים עבור השמאל". לפני מספר ימים צוטטה שותפתו של בנט, איילת שקד, יו"ר ימינה, שאמרה כי "אם עוצמה יהודית תרוץ, לא תהיה ממשלת ימין".
בבאנר שביקשו בעוצמה יהודית לפרסם באתר ערוץ 7, נכתב: "ערוץ 7 – אתם לא מתביישים?", כאשר הכוונה היא לנזוף באתר הימני שיוצא לכאורה נגד מפלגת הימין הקיצוני, שמתחרה על קהל מצביעים שעשוי להצביע למפלגת ימינה.


מודעת הנגד שביקשה עוצמה יהודית לפרסם בערוץ 7
תגובתו של איתמר בן גביר טרם התקבלה. מערוץ 7 נמסר: "אתר ערוץ 7 מסקר את מערכת הבחירות הנוכחית, כמו את קודמותיה, באמינות ובמקצועיות. מצער שישנם גופים ומפלגות המעדיפים 'להרוג את השליח' במקום להתמודד עם המציאות הכואבת. ערוץ 7 לא ייגרר לפרובוקציות ולהאשמות חסרות בסיס".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    רק עוצמה יהודית
    עופרה 09/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל ילד שיודע לעשות חשבון יודע שללא עוצמה יהודית אין ממשלת ימין . אז חלאס ערוץ 7 שופרו של סמוטריץ ! מצביעם עוצמה יהודית כדי שתישאר לנו מדינה יהודית ולא רפורמית . ללא עוצמה יהודית אין ממשלת ימין
    סגור
  • 7.
    אם עצמה יהודית לא תפרוש, כחול-לבן תנצח
    מיכאל 09/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולכן, מי שרוצה שכחול-לבן תנצח, צריך להטעות את הסוקרים ולומר שהוא מצביע עצמה יהודית. זה ינפח את האגו של בן-גביר והוא יקח אתו עשרות אלפי קולות לפח.
    סגור
  • 6.
    להחרים את ערוץ 7
    טל 09/2019/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לחזק את הימין האמיתי !!!!
    סגור
  • 5.
    עוצמה יצאה נגד סיקור לא הוגן של הערוץ אז הוכחתם
    בקשת סיקור הוגן לכל! 09/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוצמה יצאה נגד סיקור לא הוגן של הערוץ, ומה ערוץ 7 עושה בתגובה? מוכיח באופן שאינו ניתן לערעור שהסיקור שלו אינו הוגן ומאוד מוטה לטובת המפלגה המתחרה: מוריד מהאתר את תשדירי הבחירות של עוצמה...
    סגור
  • סיקור לא הוגן? אתה ההוכחה שהחששות התקיימו
    איתן 10/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין לא הבנתם את התרגיל שעשה לכם השמאל. יצאתם טמבלים, ועכשיו ממשלת הימין בסכנה. אך ורק בגלל עוצמה יהודית. הם כל כך שמחים שם בשמאל שזה דווקא בגללכם...כואב.
    סגור
  • 4.
    ולמרות הכל
    אביתר 09/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוצמה תעבור ובגדול.
    סגור
  • 3.
    ערוץ 7 לעיתון ב 7
    עמרסקי 09/2019/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החל מהיום,מחקתי כל סימן של ערוץ 7,. מפסיק לקרוא עיתון ב -7 לעולם לא אפגוש את עיתון ב-7 את הזבל והצואה לא אשמע ולא אקרא. עיתון מטעם! אתר חדשות מטעם. טוב עדה אהרון ברק שסגר את ערוץ 7
    סגור
  • 2.
    עיתונות מטעם
    משה 09/2019/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חחחח בשבע חושבים שיכולים לשקר על כולם כולם יודעים שזה עיתון של משפחת מלמד שמקורב בעיקר לסמוטריץ ולכן מנסים בכל הכח להשפיל את עוצמה על אפכם וחמתכם עוצמה תעבור בגדול
    סגור
  • ערוץ בשבע זה שופר של ימינה
    שי 09/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להיות עיתונות מקצועית הם כל הזמן יוצאים נגד עוצמה יהודית והכל בגלל הכסף והפרוטקציות שהם מקבלים ממפלגת ימינה ערוץ בשבע ביחד עם נפתלי בנט ואיילת שקד מרסקים את שלטון הימין ויביאו לחורבנה של הציונות הדתית עם כל הרעיונות הפורגרסיבים שלהם ב17.9 כולנו עוצמה יהודית כי נמאס לנו מהמשחק המלוכלך של ימינה
    סגור
  • 1.
    בבחירות הקודמות הם עשו אמבוש על פייגלין
    אבי 09/2019/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שבע כתבות ארסיות ביום. עכשיו זה נגד עוצמה, שהפעם לא חלק מהם. לביבי יש את ישראל היום ולסמוטריץ' יש את ערוץ 7
    סגור