תקשורת ומדיה

יצא בחוץ: הדייר שכניסתו לאח הגדול בוטלה צעק "מסממים אתכם"

המקרה המוזר של חבילת הציפרלקס: דוגמן הפלאס סייז אוראל אלוש בן-שלום הוא המתמודד שכניסתו בוטלה בגלל מהומה שהקים מחשש לשימוש בכדורים פסיכיאטריים
אייס | 
האח הגדול 2 ברשת (צילום מיכה לובטון)
עם תחילת העונה החדשה של האח הגדול ברשת 13, דווח ב"אייס" על ביטול כניסתו של מתמודד לבית, לראשונה בהיסטוריה של התכנית. כעת נחשפו פרטים נוספים על המקרה, שהתחיל מחבילה ריקה של ציפרלקס בבית מלון.
הדייר שכניסתו לבית האח הגדול בוטלה הוא דוגמן הפלאס סייז אוראל אלוש בן-שלום. על פי דיווח ב-ynet, שעות ספורות לפני כניסת הדיירים לבית, אלוש בן-שלום ששהה בבית המלון המבודד שבנווה אילן, מצא עטיפה ריקה של הכדור הפסיכיאטרי ציפרלקס זרוקה על הרצפה, וחשד שייעשה בכדור שימוש ללא ידיעתו. אלוש בן-שלום לא שמר את המידע לעצמו, והזהיר מחדרו את הדיירים האחרים – בצעקות.
 

לאור היסטוריית הכדורים הפסיכיאטרים של התוכנית בעונתה השנייה, כשעוד הייתה תחת ידיה של "קשת", מדובר בנושא רגיש במיוחד. נזכיר כי פרשת הכדורים הפסיכיאטרים נחשפה במרץ 2012 כשהמתמודד דאז, סער שיינפיין, סיפר כי הוא ולפחות חמישה מתמודדים אחרים קיבלו כדורים פסיכיאטריים במהלך שהותם בווילה של האח הגדול. ב-2013 הסתיימה הפרשה בפשרת ענק שסימנה ניצחון לשלושה מהמתמודדים בעונה השנייה של התוכנית: סער שיינפיין, ארז דה דרזנר ובנצי שני. על פי פרסומים ב"ידיעות אחרונות" השלושה קיבלו יחד פיצוי המוערך ב־2-1.5 מיליון שקל.
כשנשאל אלוש בן-שלום בריאיון למגזין "את" האם יש סיכוי שייכנס עוד לבית בכניסת מתמודדי אמצע העונה, ענה: "אני לא שולל כלום, האופציות פתוחות, לא הסתכסכנו, לא סגרתי דלתות, לא ב'אח' ולא בשום מקום אחר. אני מאמין שאני כאן כדי להישאר בכל מקרה".
בהמשך, כשנשאל האם הוא מצטער על כך שלא נכנס לבית, הוסיף כי "הצער הוא על כך שלא ניתנה לי ההזדמנות להציג את האג'נדה שלי בפריים טיים הטלוויזיוני לאנשים כמוני, שהם פלאס סייז ובאיזשהו מקום סובלים מסוג של דיכוי חברתי ואני כאן כדי להביא אותם להבנה שהם צריכים לאהוב את עצמם כמו שהם ולהיות בתודעת שפע".
מהפקת האח הגדול לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה