תקשורת ומדיה

החזית החדשה של הקוף: יהודה שלזינגר מישראל היום

קרב ציוצים התרחש ביממה האחרונה בין השניים, במהלכו רון קופמן טען כי הפרשן הפוליטי הוא "חובש כיפה ולכן רגיל לשקר". השיח הסלים במהירות וגולש אנונימי אחד חצה קווים אדומים   
אייס |  4
מימין: רון קופמן ויהודה שלזינגר (צילום אייס, ניצן הפנר)
עימות טוויטר התרחש אתמול בין הכתב הפוליטי של ישראל היום, יהודה שלזינגר, לבין עיתונאי הספורט רון קופמן. הקרב בין השניים החל לאחר ששלזינגר מתח בחשבונו ביקורת על העיסוק של מפלגת כחול לבן בתיקי ראש הממשלה, וצייץ: "שומע מנהיג המעצמה החזקה בעולם? אחלה שאתה רוצה לתת לנו גב לכל מה שנלחמנו והקרבנו ב70 שנה האחרונות אבל אנחנו עסוקים עכשיו בשמפניות ורודות ובכותרות ב'וואלה' אז נוותר." אומרים 3 רמטכ"לים לשעבר. הגיוני..." (הטעויות במקור).
 
על כך הגיב קופמן "תגיד שלזינגר, יש משהו שאתה כותב לבד? או שהכל מוכתב מבלפור? איך זה עובד בסמרט-עיתון שלכם?"
 
שלזינגר הזדעק במיוחד לנוכח הכינוי "סמרט-עיתון" לישראל היום, בו שימש קופמן לפני כעשור ככתב, אולם בסוף 2010 הודיע על פרישתו מהעיתון. על כן, השיב לו שלזינגר:  "תגיד קופמן, עדיין לא התגברת על זה שזרקו אותך מהעיתון? יושב לך טוב בכיס הכסף שעשית מה"סמרט-עיתון"? לא תעשה גילוי נאות לפחות?"
 
קופמן מצידו ענה "שלזינגר אתה חובש כיפה, אז אתה רגיל לשקר. אף אחד לא זרק אותי, ואני רק מאחל לך שתמשיך לבלות כמאכער של תקשורת, תמשיך להיות סמרטוט של בית המלוכה ותהיה בטוב".
 
שלזינגר ציטט בחשבונו את הרישא של דברי קופמן – וקופמן קיבל מטח תגובות מגולשים אשר כינו את ההתבטאות אנטישמית. בהמשך, על פי דיווחים, אחד הגולשים פרסם את תמונת בתו של קופמן ורמז רמיזות בלתי הולמות אודותיה, אולם הציוץ הוסר זה מכבר. לא מן הנמנע כי הדבר קרה לאחר תגובתו החריפה של קופמן: "עשית עבירה טכנית חמורה כשהגעת לבת שלי!!! אבל אני אגיע אליך, ואני אמצה אתך את כל ההליכים המשפטיים האפשריים! זה נדר, ואנחנו עוד ניפגש בקרוב. שוב - זו לא הבטחה - זה נדר!!!"
 
מוקדם יותר היום צייץ שלזינגר בחשבונו, מבלי להידרש לצייצן שהתייחס לבתו של קופמן, כי "לסיכום עניין רון קופמן, הבעיה היא לא באנשים קטנים, גסי רוח עם פה ג'ורה ודעות קיצוניות וחשוכות (המילה המדויקת היא אנטישמיות אבל לא אוהב להשתמש בה. שמורה לאירועים משמעותיים) הבעיה שעלובים כאלה הופכים לסלבס, אנשי תקשורת ואפילו פרזנטורים בפרסומות. מסר חינוכי נוראי". 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פח הזבל של התקשורת
    אביתר 01/2020/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רון קופמן אדיוט שעבד כסבל בארצות הברית ומאז העמיס על עצמו עוד כמה קילוגרמים של טיפשות יתר
    סגור
  • 3.
    קופמן קופמן
    ניר 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קצת דרך ארץ לא תזיק .
    סגור
  • 2.
    קופמן
    ניר 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אי אפשר לשמוע את האיש הזה זה פשוט בלתי נסבל
    סגור
  • 1.
    הבן אדם מככב בערוץ הספורט בתכנית שנקראת יציע עיתונות
    מואנס 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק במדינה פשיסטית חשוכה אחד כמו קופמן יכול להיות סלב. נאמר זאת כך אדונים מערוץ הספורט: זה הכיבוש, זה קופמן וזה גם הביביתון שעאלק קוראים לו עיתון. חה חה חה חה
    סגור