תקשורת ומדיה

נדחתה בקשה לצו מניעה נגד שידור ריאיון עם דורסו של ארי נשר

במרכז התוכנית "זמן אמת" שתשודר הערב בכאן 11 יעמוד ראיון עם יצחק אספה, שדרס את נשר למוות ולא עצר להגיש עזרה. הסיבה לבקשה - טענות נגד חברו של נשר, שנפגע אף הוא בתאונה
עינת שחק |  10
תאגיד השידור כאן (צילום אלכסנדר כץ)
בית המשפט המחוזי בתל אביב קיים היום ב-16:00 דיון בעקבות בקשה לצו מניעה נגד שידור חלקים מהתוכנית "זמן אמת", שבמרכזה ראיון עם הכדורגלן יצחק אספה שהורשע בהפקרת ארי נשר ז"ל, בנו של הבמאי אבי נשר.
התוכנית מיועדת לשידור הערב בכאן 11, אולם אמו של הקטין הנוסף שהרכיב את נשר על אופניו ונפגע אף הוא בתאונה, הגישה בקשה למנוע שידור חלקים מהסרט. זאת, מאחר שבסרט מובאים דברים שנויים במחלוקת אודות בנה, חברו של נשר. יצויין כי לאחר התאונה, החבר נחשד בגרימת מוות ברשלנות, אולם בספטמבר האחרון החליטה הפרקליטות לסגור נגדו את התיק. לאחר הדיון בנושא,  בית המשפט דחה את הבקשה לצו המניעה.

אמש צייצה בחשבון הטוויטר שלה עיתונאית התוכנית גלי גינת, טיזר לסרט והוסיפה "יצחק אספה הוא שחקן כדורגל מצטיין שבנה את עצמו בשתי רגליים ומפרנס את משפחתו מהכדורגל. הוא גם האיש שהפקיר למוות את ארי נשר ז"ל וניסה לשבש את החקירה. מחר ב'זמן אמת' הוא עונה על כל השאלות".
 
גורמים בתאגיד מוסרים כי ישנה חשיבות לשידור הסרט מאחר שזוהי הפעם הראשונה שנשמעת גרסתו של הנהג הפוגע, יצחק אספה, לרבות הסברים מדוע לא עצר להגיש סיוע לנפגעים. 
התאונה בה נהרג נשר ז"ל התרחשה בשדרות רוקח בתל אביב, בלילה שבין ה-23 ל-24 בספטמבר, 2018. נשר בן ה-17 הורכב על אופניים חשמליים של חברו, כאשר מכוניתו של אספה פגעה בשניים וגרמה למותו של נשר, ולפציעות בינוניות של חברו.
ביהמ"ש הרשיע את אספה בהפקרה ובשיבוש הליכי משפט, אך זיכה אותו מחמת הספק מנהיגה בשכרות ומנהיגה במהירות מופרזת. "אני דוחה את עדות הנאשם שלא הבחין בתאונה כעדות בלתי מהימנה שלא מתיישבת עם העובדות", כתב השופט.
בשם הפקת זמן אמת נמסר: "אם בעקבות הצפייה בסרט אפילו אדם אחד בישראל שיהיה מעורב בתאונה לא יעלה על דעתו לברוח מהמקום - עשינו את שלנו".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    יש להעמיד לדין גם את החבר המרכיב
    אורית 01/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה רק להעמיד לדין את הש"ג? כי הוא שחור?
    סגור
  • 9.
    האמת של אספה (ל"ת)
    אורי שרון 01/2020/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    אימו של הקטין שנפצע לא נחה
    spbv 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האמא הזו עושה הכל כדי להעלים את חלקו של בנה בתאונה. אני מאחלת לנער החלמה מהירה ושלמה מפציעתו, אבל אי אפשר להתעלם מאחריותו לתאונה. צריך לדבר על זה ולקוות שאחרים ילמדו מהאסון הנורא הזה. גם היום אפשר לראות בני נוער רוכבים בלי קסדה, מרכיבים חברים, מדברים בטלפון, מסמסים, רוכבים על המדרכה, פוגעים בהולכי רגל ובורחים. חושפים עצמם לאין סוף סכנות ואין מי שיעצור אותם. התכנית שאם הקטין ניסתה למנוע את שידורה ותכניות נוספות מסוג זה דרושות, כדי להוות תזכורת ותמרור אזהרה לכולנו.
    סגור
  • 7.
    האמא של החבר עכשיו מאשימה את המשטרה (ל"ת)
    הילד צריך לתת אתהדין 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    רשלן טחון (ל"ת)
    לשפוט את החבר שהרג 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הלבן העשיר הרג, להעמידו לדין (ל"ת)
    השחור הפקיר 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    העשיר הלבן השתחרר מהדין (ל"ת)
    והשחור אכל את כלהשיט 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    הקטין האחראי לתאונה וחייב לתת את הדין (ל"ת)
    הקטין חייב ללכת לכלא 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מעניין איך בן העשירים שהרכיב את ארי
    התחמק מן הדין. 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בן העשירים שהןא האשם בתאונה הוא האשם במוות של ארי, על אףשאמו הצעקנית העשירה והלבנה הצליחה לשכנע את הפרקליטות לגנוז את התיק, הצליח להתחמק ממאסר ממושך. איזה כיףףףףףףף להיות עשיר ולבן
    סגור
  • 1.
    ממחזרת כתבות סדרתית
    גלי גינת חחחח 01/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עיתונאית שנזרקה מכל המקומות
    סגור