תקשורת ומדיה

ליבסקינד: לא אשתתף ב"קלמן וסג"ל" עד שהשעיית סג"ל תבוטל

השדרן הבכיר של התאגיד במתקפה קשה בפייסבוק על הערוץ שבו הוא משדר: "מרגיש שאני לא יכול לשדר, כשאראל מושעה". במקביל, הוא תוקף גם את מחלקת הדיגיטל ומעביר ביקורת מרומזת על פרשן בכיר בתאגיד
אייס |  7
קלמן ליבסקינד (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
קולגיאליות היא לא מילה גסה, לפחות עבור קלמן ליבסקינד, הטאלנט של התאגיד, שיוצא הבוקר בגלוי מול מעסיקיו ומודיע להם כי לא יגיש את התוכנית "קלמן וסג"ל" כל עוד השעייתו של שותפו, אראל סג"ל לא תבוטל.
"אחרי אירועי הימים האחרונים, ונוכח כל מה שכתבתי לעיל, אני מרגיש שאני לא יכול לשדר, כשאראל מושעה", כתב ליבסקינד בפוסט ארוך ומפורט בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו, "מה זה אומר? שכל עוד התכנית "קלמן וסג"ל", תהיה בלי סג"ל, היא תהיה גם בלי קלמן. אחזור לשדר בטלוויזיה, כשסג"ל יחזור".
סג"ל, כזכור, הושעה ביום חמישי לאחר שהשתתף בקליפ עם רה"מ בנימין נתניהו, ובו הוא ניגן בצוותא עם שמעון ריקלין וינון מגל בשעה שביבי שר את השיר "שבחי ירושלים".
"אומר זאת באופן הכי ברור: לא אהבתי אותו, אני עצמי לא הייתי משתתף בו, ואם היינו חיים במציאות נורמלית, עם תקשורת הוגנת ומאוזנת, ועם אמות מידה שחלות באופן שוויוני על כולם, לא הייתי נזעק גם לו האירוע הזה היה גורר אחריו בירור כזה או אחר", כתב ליבסקינד, "אבל זה בדיוק העניין. המציאות אינה נורמלית. התקשורת אינה הוגנת ומאוזנת. ואמות המידה אינן חלות באופן שוויוני על כולם.
על הצורה בה מתנהל סג"ל היו למגיש רק דברים חיוביים לומר. "סג"ל שם את זה על השולחן. 'אני ביביסט', הוא אומר, 'אני ליכודניק, אני מצביע ליכוד, אני משוכנע שנתניהו הוא מנהיג גדול, ואני אומר את זה מעל כל במה'. למה סג"ל טוב מאחרים? כי הוא ישר, והוא לא משחק משחקים".
במקביל מתח ביקורת על עובדים אחרים בתאגיד, כנראה מוטי גילת. "אני מעדיף אותו על פני מי שיושב במהדורת החדשות של "כאן 11" ומטנף על נתניהו ועל כל מי שלא בא לו טוב פוליטית, ומוצג לצופים, באופן צח ונקי, כ'פרשננו'".
 
ליבסקינד שלח גם מסר למחלקת הדיגיטל של התאגיד, שגיחכה על ההשעיה של סגל עם ציוץ ציני, שעדיין לא נמחק למרות ביקורת רבה מבחוץ.
"השעיה של עובד איננה משחק ילדים בגן השעשועים של אגף הדיגיטל של התאגיד", כתב ליבסקינד, "סג"ל אולי איננו רעב ללחם, אבל הוא מפרנס משפחה, וכל יום השעייה פוגע בשכרו ובהכנסתו. להודיע לעובד שלך על השעייתו, ואז לדרוך עליו בלעג ברשתות החברתיות, זו התנהגות מבישה. והעובדה שגם אחרי הביקורת הציבורית, הציוץ הזה נמצא באוויר כבר שלושה ימים, ואיש בהנהלת התאגיד או במועצת המנהלים שלו לא עושה משהו כדי להסיר אותו, היא כתם על מצחו של התאגיד".
מהתאגיד נמסר: "אנו שוקלים את צעדינו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הטלנט עם שיאים של רייטינג מאיים (ל"ת)
    חחחח 02/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אל תעשה טובות (ל"ת)
    ברוך שפטרנו 02/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    כמה מרוויח סגל
    כמה מרוויח קלמן 02/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכות הציבור לדעת
    סגור
  • 4.
    תודה לאל לא נשמע גם אותו... איזה בכיין
    שלמה 02/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מצחיק שהוא מודה שהוא לא היה משתתף בסרטון כמו סגל אבל עדיין מגן עליו. צבוע
    סגור
  • 3.
    אתה טועה ומטעה
    דניאל 02/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה אומר דבר וסותר אותו, אז תחליט מה אתה באמת מאמין בו .
    סגור
  • 2.
    מדויק! (ל"ת)
    נירו 02/2020/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    קלמן צודק
    אליהו 02/2020/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההשעיה והציוץ בושה לתאגיד.
    סגור