תקשורת ומדיה

"הריקלין של השמאל": ברוך קרא נגד סימה קדמון

בעקבות הטור של סימה קדמון שפורסם במוסף הפוליטי של "ידיעות אחרונות" בשישי, תוקף בחריפות העיתונאי ברוך קרא. "עיתונות לא מעניינת אותה. היא כמו ריקלין, רק הפוך". ריקלין: "המשרת של דרוקר נותן ציונים לעיתונות
אייס |  4
סימה קדמון וברוך קרא (צילום אביגיל עוזי, יח)
מלחמת עולמות בטוויטר: כשבוע לפני בחירות 2020, ברוך קרא מחדשות 13 ו"המקור" נכנס בכל הכוח בסימה קדמון מ-"ידיעות אחרונות", בעקבות טור שפרסמה האחרונה ביום שישי ב"ידיעות אחרונות".
"נעשים מאמצים כבירים להחזיר את סדר היום לכזה שטוב לנתניהו", כתבה בטור קדמון, "בעיקר כשבתקשורת יש מי שמוכנים לבלוע ולהאכיל ספינים תוך התיימרות להיראות הגונים ואובייקטיביים. למשל, בהחלטה של חדשות רשת בהקלטות אשכנזי: לקחת חומרים רכילותיים לפני שנים רבות, ולפרסם אותם דווקא עכשיו. ויש גם את ההדלפה, שאינה הודעה רשמית, בעניין בדיקה שכנראה תיפתח בקרוב, ואולי תוביל לחקירה, בפרשת הממד החמישי. פרשה לא נוחה לגנץ, אבל בינה לבין שלושה כתבי אישום יש מרחק עצום. במקביל הוצנעה אפשרות לבדיקה בפרשת המניות של נתניהו. ככה זה כשנענים לנראטיב של נתניהו 12 יום לפני הבחירות".
עד כאן מצד קדמון. ואז יצא הגיע קרא, וקצפו יצא. "קראתי באיחור את טורה של סימה קדמון ב'ידיעות אחרונות', אותה קדמון שנתנה במשך שנים שירותי אתרוג לאולמרט", צייץ הבוקר (א') בטוויטר, "אותה קדמון שיום לאחר הרשעת חיים רמון (בתקופה שעוד לא היה אהוב הימין) כתבה מאמר בגנות...המתלוננת. אחר כך קיימה אתו ראיון מפנק עם תמונה חמימה שלמרגלותיו כלב יפהפה, אלא שלימים התברר שהכלב הוא של קדמון, שכן הריאיון המפנק והמחמיא נערך בביתה.
"אני מבין שקדמון כועסת על חדשות 13", המשיך קרא, "שפרסמה את קלטות מנדלבליט-אשכנזי המותרות לפרסום. הרי עיתונות לא מעניינת אותה - היא כמו ריקלין, רק הפוך. מגויסות טוטאלית למחנה. שום ערכים עיתונאיים, אבל למה לשקר? "ספינים"? אנחנו נלחמים על החומרים האלה יותר משנה. "רכילותיים"? שיחות ברוח מה לעשות עם המסמך ומה להגיד במשטרה זו רכילות? טוב, זו אולי לא עיתונות נשגבת כמו הריאיון הפסטורלי עם רמון - אבל רכילות זה לא. סימה קדמון צר לי לבשר לך: את וריקלין היינו הך. מזל שיש כמה עיתונאים בארץ בכל כלי תקשורת שידעו לעמוד זקוף מול כל שלטון שסיקרו. את לא ביניהם".
שמעון ריקלין הזדרז לצייץ לקרא: "מעניין. דובר הפרקליטות והמשרת של דרוקר נותן ציונים על עיתונות. הצחקת".
סימה קדמון בחרה שלא להגיב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שאלה חשובה לכולם העולם
    דוד 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם סימה קדמון וחבריה לעיתונות אשמים לאסון 7 אילבן?
    סגור
  • 3.
    סימה
    שי 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השינאה התהומית לנתניהו מעבירה אותה על דעתה. לא יאמן את עיתונאית מהשמאל אבל תהיי אובייקטיבית. למה השנאה הזאת למה ? וזה מביא יותר מנדתים לימין.
    סגור
  • 2.
    סימה
    מני 07/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופטת פינצ'וק-אלט קבעה: "אינני מקבלת טענה זו של הנתבעים, הן באשר לכך שהמכתב הוא מטעם "אם תרצו" והן באשר לכך שהתובעים יצרו זהות בינם לבין כותבי המכתב, או כי מדובר באי דיוק שאין בו "דיבה". לא הוכחה כלל מעורבותה של "אם תרצו" במכתב". השופטת גם ביקרה את "ידיעות אחרונות" וסימה קדמון שלא טרחו לפנות אלינו כדי לקבל תגובה לפני הפרסומים שלהם ואף ציינה: עיתונאית וותיקה, אשר כשלה בכך שפרסמה עובדות מבלי לפנות למי שברור כי ייפגע מהפרסום, ואשר אילו הייתה פונה לקבלת תגובה, הייתה מגלה את הדברים שנעלמו מעיניה, ולא עוד אלא שהעיתון שבו היא עובדת כבר קיבל פנייה של אותם נפגעים מפרסום דומה, ואף נתן לתגובה זו פרסום מסוים, מבקשת להטיל את האחריות לתקלה שנפלה אצלה, על הנפגע, ששם לפניה מכשול. כל זאת במקום לפרסם תיקון כהלכתו, ולקבל את האחריות על התקלה שנפלה אצלה".
    סגור
  • 1.
    סימה
    קובי 05/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סימה קדמון משעממת
    סגור