תקשורת ומדיה

האח הגדול עורך, האם ערוץ 26 באמת משדר בלייב?

תקרית מביכה לרשת בערוץ בתשלום מבית האח הגדול, שאמור להיות משודר ישיר וללא עריכה: בקטע מהיום (ג') נצפית המשתתפת תקוה גדעון בשני מקומות מרוחקים כמעט באותו הזמן. מהפקת האח הגדול נמסר: "בשל תקלה, השידור עבר ממצלמה בשידור חי למצלמה שמשדרת בעיכוב של כ-3 דקות"
אייס |  2
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
האם ערוץ 26, ערוץ בתשלום שמתחייב לסקר בלייב את הבית האח הגדול, הוא למעשה ערוץ שבו נערכים התכנים? על פי קטע מסוים ששודר היום – כנראה שכן.
הכל החל בשעות הצהריים כש-א', צופה עירנית שבמקרה ישבה מול הערוץ בביתה, צפתה בקטע הבא ונדהמה.
בקטע נראית תקוה גדעון, אחת המשתתפות היותר בולטות של העונה, כשהיא עולה יחד עם משתתפת נוספת אל החדר שבמעלה המדרגות ('הנסט'), ומיד לאחר מכן עוברת המצלמה לחצר שליד הבריכה, והפלא ופלא – מי מופיעה בפריים אם לא אותה תקוה שרק לפני שנייה הייתה בחדר למעלה.
בהנחה שלמשתתפת בת ה-31 מחולון אין יכולות של טלפורטציה, עולה התהייה כי למרות ש"רשת 13" הבטיחה כי הערוץ ישדר את מה שקורה בבית בשידור ישיר וללא פילטרים – כן נעשית עריכה לחומרים.
גם הגולשת זהבה שמואל, שחברה בקבוצת הפייסבוק "פורום האח הגדול", שבה חברים יותר מ-30 אלף משתמשים, עלתה על התרמית/תקלה, וכתבה בקבוצה כי "ערוץ 26 עובד עלינו בעיניים!! שימו לב לסרטון הבא : תקווה נכנסת לנסט ופתאוםםםם היא יושבת עם יובי בפינת העישון. עןשים לנו עריכה גם בערוץ !!" (הטעויות במקור).
מהפקת האח הגדול נמסר בתגובה: "ערוץ 26 הוא ערוץ המשדר בלייב מבית האח הגדול. חלק מעשרות המצלמות הקיימות בבית משדרות את התכנים בעיכוב של כ-3 דקות וחלקם משודרות בזמן אמת. בשל תקלה, השידור עבר ממצלמה בשידור חי למצלמה שמשדרת כאמור בעיכוב של כ- 3 דקות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפסקות שידור
    רונית 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן מצלמים קירות או בריכה ולא את הדיירים.מתחיל ריב מפסיקים השידור.ממש אין הנאה בצפיה.לעיתים שעה מצלמים איזה קיר ואנחנו משלמים מחיר מלא...בעונות הראשונות הכל היה מצולם והיה כיף.התקלקלתם
    סגור
  • 1.
    למה לא לרכוש את האח הגדול
    עפרי 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האח הגדול וצה שנרכוש את הערוץ שאמור לשדר מהבית בלייב, אבל בעצם עובד עלינו ולוקח את הכסף, גם אם זה סכום נמוך, ללא כל תמורה. אפשר להבין שהאח הגדול מסתיר תכנים בעייתיים או מסתיר את המשימות ולא משדר אותן בזמן אמת, אבל השנה הזו האח הגדול מסתיר את הבית ותוקע על המסך תמונה של הבריכה או של הדלתות, יותר מאשר הוא משדר את מה שקורה בבית. אי אפשר לצפות כאשר בכל דקה וחצי, התמונה נקטעת ושמים תמונה של בריכה. אל תרכשו את הערוץ, ואם האח הגדול /ערוץ 13 ערוץ 26, או כל מי שיש לו יד בשדור הזה, לא יתנו הוןראה לצלמים להפסיק לקטוע את השידור ,וזה באמת כל רגע, אז חבל בכלל לצפות ואפשר לצפות רק בימים שגיא זוארץ משדר. אחרת אפשר להשתגע. ואגב, לא ברור למה צריך לסתיר? הלא כל מטרת ההפקה הזו היא לראות את כל מה שקורה שם. תסתכלו כעל שידורים מארצות אחרות, לא מסתירים כלום. פשוט נצלנים.
    סגור