תקשורת ומדיה

שדר בערוץ הספורט התעצבן על תקלה טכנית ואיים לנטוש את האולפן

עמיחי שפיגלר התקשה להתמודד עם תקלה בלוויין במהלך שידור ליגת האלופות ואיים לנטוש את האולפן. ערוץ הספורט בתגובה: "עושים את המרב להביא את הטוב ביותר גם ברגעים לחוצים"
רביב שכטר |  1
ישדר את ליגת העל. עמיחי שפיגלר (צילום באדיבות ערוץ הספורט)
זה קורה לכולם, גם לשדרים הכי בכירים, שהפיוז מתקצר באמצע שידור חי ואז מתחילות הפאדיחות. אתמול (ד') זה קרה לעמיחי שפיגלר, אחד השדרים הבכירים בערוץ הספורט,. שפיגלר איבד את העשתונות, נזף בלייב בהפקה ואיים לנטוש את האולפן בזמן שידור משחק צ'מפיונס ליג.
הכל החל בדקה ה-25 של משחק שמינית גמר ליגת האלופות בין ליון ליובנטוס. תקלה טכנית בלוויין שמעביר את השידור מאירופה גרמה לכך שהסאונד מהמגרש נעלם והמסך נחתך לשניים כשחציו העליון מראה את המשחק והחצי התחתון מראה תמונה שחורה.
שפיגלר, שככל הנראה לא ידע כי המיקרופון שלו פתוח והצופים שומעים כל מילה שהוא אומר, קיטר ש"ככה אי אפשר לשדר משחק", ולאחר כחצי דקה נשמע אומר שוב בעצבנות: "אילנית, אי אפשר להמשיך לשדר ככה". מכאן השתררה דממה.
התקלה נמשכה עוד מספר דקות, ופגעה בתמונה גם במהלך השער היחיד שהובקע במשחק. למזלו של ערוץ הספורט, רק קומץ אנשים צפה ברגעים המביכים הללו מכיוון שמרבית חובבי הספורט צפו דווקא במשחק השני ששודר אמש בערוץ – בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי. בהמשך תוקנה התקלה.
מערוץ הספורט נמסר בתגובה, כי "לצערנו חווינו אתמול בשידור ישיר תקלה נדירה שמקורה בתחנת הלוויינים המרכזית באירופה. וכן, אנו בערוץ הספורט עושים את המרב להביא לצופינו את הטוב ביותר גם ברגעים הלחוצים ביותר. אנו מזמינים את כל חובבי הספורט לצפות הערב במשחק היורוליג בין מכבי ת״א לאולימפיאקוס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה עושה טובה והולך הביתה
    איתן 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שדר עלוב עם אוצר מילים מוגבל שקיבל את התפקיד רק בגלל אביו..אחרת היה מדיח כלים באיזה מסעדה בשכר מינימום
    סגור