תקשורת ומדיה

אחרי הפסקה של 4 שנים: תוכנית הסאטירה לאטמה חוזרת

תוכנית הסאטירה הימנית שלא שודרה מאז ירדה מערוץ 1, מצטרפת ללוח השידורים של ערוץ 20. העונה החדשה תכלול 12 פרקים, קרולין גליק תשמש כעורכת ראשית. מנכ"ל הערוץ, אבי שמידט: "דווקא בימים כאלה עם ישראל צריך לצחוק"
מערכת אייס |  6
לאטמה (צילום יחצ ערוץ 20)
לאחר ארבע שנים של היעדרות מהמסך, מאז ירדה בערוץ 1, תעלה ביום בחמישי הקרוב  מחדש תכנית הסאטירה הימנית ״מהדורת השבט״ - הידועה בשם ״לטאמה״ - לעונה חדשה בערוץ 20, כך הודיעה בימים האחרונים הנהלת הערוץ. 
העונה החדשה עתידה להימשך 12 פרקים ויופיעו בה כוכביה הוותיקים: רונית אברהמוף שפירא, אלחנן אבן חן ונעם יעקובסון, המגלם רבות מהדמויות הבולטות בתוכנית, כמו  טאוויל פאדיחה, השר הפלשתיני לענייני זעם בלתי נשלט, עיתונאי פייק ניוז ועוד.
במתכונת החדשה יתווספו שחקנים נוספים שיגלמו דמויות חדשות ואקטואליות. התוכנית תופק במסגרת 'קו-פרודקשן' של ערוץ 20 והמפיקים אופיר שטיינבאום ויאיר פלד ותצולם באולפני ערוץ 20 החדשים בירושלים.
את התוכנית ילוו התסריטאי והסופר טל גלעד, ששימש במשך שנים ככותב בתוכנית הסאטירה ״החרצופים״ של הערוץ הראשון ומאוחר יותר ב״מהדורת השבט״ של ״לאטמה״, וישראל פריד, לשעבר מנכ״ל רדיו ״גלי ישראל״. העורכת הראשית של התוכנית תהיה העיתונאית קרולין גליק.
״מהדורת השבט״ עלתה לראשונה לפני כעשר שנים באתר ״לאטמה״. בשנת 2015 עלתה המהדורה במתכונת שונה שנקראה ״הכל שפיט״ בערוץ 1, שנסגר מאז. 
אבי שמידט, מנכ״ל ערוץ 20: ״דווקא בזמן הזה עם ישראל צריך לצחוק ויש לו לא מעט סיבות טובות לכך. אנחנו שמחים על הצטרפותה של לאטמה עם הצוות המוכשר שלה ללוח השידורים של ערוץ 20״.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תענוגגגגג
    רן 03/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התגעגענו!
    סגור
  • 5.
    חולצות לאטמה.
    עופר 03/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה ואיך קונים חולצות עם הלוגו של התוכנית.
    סגור
  • 4.
    ברוכים הבאים
    אהרון 03/2020/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מחכים בקוצר רוח לחבורה המופלאה
    סגור
  • 3.
    הידיעה הזו פשוט גורמת לי אושר
    מיכל 03/2020/16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    התגעגעתי אליכם. אחת לכמה זמן, כשהמצב פה הופך אבסורדי מתמיד (כלומר פעמיים שלוש בשנה...) אני נזכרת בכם בחיבה עזה. אתם לא סתם בידור קל, אתם תרופה, חיסון, נבואת תוכחה ונחמה הקטע עם בגץ במערה ... בזמנו, חשבתי שהגזמתם... אוי לנו היום) לכו בכוחכם זה והושעתם את ישראל!
    סגור
  • 2.
    התגעגעתי.... (ל"ת)
    עפרב 03/2020/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    מצויין!!!!
    גל 03/2020/15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תכנית אדירה הייתה. יש ביוטיוב את כל הפרקים. גם הכל שפיט וגם לאטמה. המציאות היום מתעלה על כל זה.
    סגור