תקשורת ומדיה

נוסטלגיה: דודלי, פיסטוק, החתול שמיל וקרובים קרובים חוזרים למסך

"כאן חינוכית" משיקה את "רואים עד 6" - רצועת שידורים חדשה בשעות הלילה, שתשיב למסך סדרות ילדים מיתולוגיות, ביניהן: "רגע עם דודלי"; "קרובים קרובים", "החתול שמיל" ועוד. 
אילן שניג | 
תכניות חינוכית (צילום פייסבוק, ויקיפדיה)
דווקא בזמן שהילדים ישנים, בתאגיד מחזירים עטרה ליושנה: ערוץ כאן חינוכית החליט להשיב למסך את תכניות הילדים המיתולוגיות של ישראל, ברצועת נוסטלגיה חדשה, שתשודר בכל סופ"ש בלילה החל מיום שישי הקרוב.
בחינוכית החליטו להזכיר לצופים את ילדותם ובין התכניות שישובו למסך: רגע עם דודלי, טלפלא, מה פתאום, ציפיטפוט, קרובים קרובים, הצריף של תמרי, בבית של פיסטוק, זהו זה, החתול שמיל, הופה היי, דובי דוברמן ועוד עשרות תוכניות נוספות. הרצועה - "רואים עד 6", תשודר בכל שישי ושבת בין השעות 22:00 ועד ל- 06:00 בבוקר בכאן חינוכית באפיק 23.
 
קראו עוד ב-ice
ההשראה לשם התבססה על התוכנית הנוסטלגית "רואים 6/6", שאפשרה בזמנו לילדים לבחור את התוכניות לצפייה. כפי שנעשה בעבר בתוכנית גם ברצועת השידור החדשה הצופים מוזמנים לבחור את לוח השידורים. לרצועת השידור מתלווה פעילות דיגיטל חווייתית ומידי יום ראשון יעלה פוסט בפלטפורמות הדיגיטליות של החינוכית עם תמונות מתוך שתי תוכניות נוסטלגיות והגולשים יתבקשו לבחור את התוכנית שהם מעדיפים לראות. הפרק שיבחר יהיה הראשון שישודר בשעה 22:00 בלילה מדי יום שישי. התוכניות יועלו לצפייה במלואן גם בכאן דיגיטל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה