תקשורת ומדיה

רינה מצליח הושעתה לשבוע עקב דבריה ב"פגוש את העיתונות"

המגישה אמרה על מצביעי רוה"מ כי הם: "אומרים שגם אם ביבי יאנוס את הבת שלהם, יצביעו בשבילו". ראש הממשלה ובנו תקפו בחריפות. בחדשות 12 זימנו את מצליח לבירור והשעו אותה לשבוע
שרון טל |  7
רינה מצליח (צילום יח"צ)
רינה מצליח הושעתה לשבוע עקב דבריה באולפן פגוש את העיתונות במוצאי שבת. כך החליטו בחדשות 12 לאחר בירור שערכו בעניין.
מצליח עוררה אמש סערה בעת דיון באולפן "פגוש את העיתונות" כשאמרה כי "תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו, גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם". מצליח התייחסה לכתבה שפורסמה בעבר על תומך ליכוד והוציאה אותה מפורפורציה.
 


מצליח זכתה לתגובות קשות בעקבות ההתבטאות, בין היתר גם מראש הממשלה עצמו שתקף את מצליח בטוויטר: "רינה מצליח תתביישי! השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם קראת לנו עדר עיוור ועכשיו הגעת לשפל שאי אפשר בכלל לחזור עליו ואת עוד מתיימרת להיות ״עיתונאית״. בושה וחרפה".



בהמשך לכך, תנועת הליכוד פנתה למועצת הרשות השנייה ולמועצת העיתונות בדרישה להפעיל אמצעי פיקוח ואכיפה כנגד "מסע ההסתה המתמשך של הגב׳ רינה מצליח נגד מצביעי הליכוד והימין". בחברת החדשות זימנו כבר את רינה מצליח לבירור אצל מנכ"ל החברה אבי וייס.

גם בנו יאיר נתניהו התבטא בחריפות: " שמעתם מה רינה מצליח אמרה על מצביעי הימין עכשיו בערוץ אל ג׳זירה 12?!?!??!?? כל מצביעי הימין צריכים לדרוש את פיטוריה!!!!" והוסיף "המצלוחה לא בקו הבריאות!!"..
 

בסוף התוכנית רינה מצליח התנצלה על אמירתה: "מקודם בדיון עם הפרשנים שלנו השתמשתי בדוגמה להביע עד כמה התומכים של נתניהו נאמנים לו. יכול להיות שהבחירה לא הייתה כל כך מוצלחת".

קראו עוד ב-ice
מחברת החדשות נמסר: "אנו מסתייגים מהאמירה החמורה של מגישת "פגוש את העיתונות", רינה מצליח, שהושמעה מוקדם יותר הערב. מנכ״ל חברת החדשות, אבי וייס, זימן את מצליח לבירור מחר בבוקר".

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אמירות שנאמרו להדגשת המצב (ל"ת)
    סתם בן אדם הגיוני 06/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אמירות שנאמרו להדגשת המצב (ל"ת)
    סתם בן אדם הגיוני 06/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    רינה מצליח
    רבקי 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו תוצאה של פרנויה מצליח לא מצליחה להפיל אדם בגיל 70 כל פעם מחדש רינה מקבלת מי ביבי סתירה התקשורת השמאלנית הפסידה לביבי. נקודה .
    סגור
  • 3.
    רינה מצליח
    רבקי 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה שבוע זה צחוק מעבודה תגידו נתנו לרינה חופשה שבוע בקרצת עין זה מעשה שלא יעשה
    סגור
  • 2.
    רק שבוע?
    דוד ת 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבחינתי היא מושעת כבר מיומה הראשון בערוץ 13 איך שהחא עולה לראיון אני מעביר ערוץ.גועל נפש של שפה
    סגור
  • 1.
    עיתונאית אמיצה
    איטה 06/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שיקפת וייצגת את המציאות בדיוק כפי שהיא באה לידי ביטוי בתגובות הביבסטים שאף אינם מסתירים אותם. הם דואגים לחזור שוב ושוב על העקרון: לא משנה מה יגידו, הכל קונספרציה ולכן רק ביבי. רינה עשתה את תפקידה וציטטה מדברי האוהדים השרופים, כדי לעורר את הדיון לגבי העתיד הפוליטי של הממשלה. אבל היום גם פעולה כזו של עיתונאית, לגיטימית ככל שתהיה דורשת אומץ רב, בודדים העיתונאים שמעזים לתאר בישירות ובמדויק את התנהגות הביביסטים. כל הכבוד, החזיקי מעמד - בשבילנו, השפויים. מחכים לחזרתך לעבודה.
    סגור
  • אם את באמת חושבת
    ... 06/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהיא עושה את זה בשביל השותפים לדעותיה את חיה בסרט... יש שמועות שמתרוצצות שרוצים להעיף אותה. הדרך היחידה בשבילה להישאר היא לעשות פרובוקציות. מה שכן, היא לא מוסיפה כבוד לציבוא האנטי ביביסטים, וזאת בלשון המעטה, בהתבטאויות חסרות כבוד כאלה.
    סגור