תקשורת ומדיה

תקלה בשידור? חדשות 12, איתי לוי וחתונת הקורונה שלא הייתה

מסתבר כי החתונה עמוסת האורחים וללא מסיכות, עליה דווח אתמול ב'מהדורה ראשונה' התקיימה למעשה לפני שנה וחצי. בעקבות דרישה של הזוג ושל הזמר, חברת החדשות תשדר התנצלות
אילן שניג |  3
סרטון חתונה (צילום מתוך טוויטר)
החתונה שלא היתה: ב"מהדורה ראשונה" בחדשות 12 דווח אתמול על חתונה המונית, ללא מסיכות וללא שמירה על הכללים שהתקיימה לאחרונה כשהזמר איתי לוי מרקיד את ההמון המשולהב: "הם לא מפחדים" אומר אורן ויינגפלד על רקע התמונות של הקהל הגדול ללא מסיכות וריגר מסכים איתו "הם לא מפחדים, רואים פה את הצפיפות, ללא מסיכות". 
אלא שמתברר, כי האירוע נערך לפני כשנה וחצי באוקטובר 2019, הרבה לפני שנגיף הקורונה הגיע לעולם. מסביבתו של הזמר נמסר כי ריגר עצמו נכח בחתונה שצילומיה שודרו לפני כשנה וחצי במסגרת כתבה שצילם ל"אולפן שישי" על הפריצה של איתי לוי וכי הוא לא הופיע בחתונות כבר שבועות: "פנינו לחדשות בנושא החמור והם יתנצלו על כך היום בשידור". 
גם החתן והכלה היו בהלם אחרי שידור האייטם. הכלה התראיינה לערן סוויסה ב'ישראל היום' ופנתה ישירות ליונתן ריגר: "דע לך שאתה הראשון שלא שומר על הכללים! פגעת בשמי, בשם בעלי, בשם איתי לוי ובשמם של כל אורחי החתונה. אני דורשת התנצלות בטרם אנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותי".
מהחדשות 12 נמסר בתגובה: "מדובר על ויזואליית ארכיון ששולבה בטעות אתמול במהדורת השעה 16:00. נשדר התנצלות על כך היום ב"מהדורה ראשונה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כיף להם
    אייל כהן ישר 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שישמח שזכו , לא כמו רבים החודש.
    סגור
  • 2.
    שיטת מצליח
    בושה 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משדרים ומקווים שאף אחד לא ישים לב. הכל מכוון תפסיקו לחרטט. איזו ויזואליית ארכיון אם תוך כדי אתם מתייחסים לצילומים כאילו הם צולמו היום?! ריגר עצמו צילם את הכתבה לפני שנה וחצי!!!! ואז הוא יושב באולפן מתחסד ומטיף מוסר ״הם אפילו לא שומרים על ריחוק ומסכות..״. על מה אתה מדבר?! למה אתה לא עוצר את המנחה ואומר- זאת כתבה ישנה. הוא ידע היטב מה הוא עושה. הוצאת דיבה ממש פוגעים בשמו של איתי לוי באופן מכוון . לא יאומן!!! עוד שיא חדש של שפל נשבר בחדשות 12 ואח״כ פולו אפ באתר הבית ״מאקו״ . כרגיל המטרה מקדשת ומכשירה את כל האמצעים עאלק ״ויזואליית ארכיון״ תמונות רצות ברקע בתמימות ...אבל אתם מתייחסים לאותם צילומים בדבריכם אז איזו ויזואליה??? בושה!!! לא הייתי מסתפק בהתנצלות בלבד זו בדיוק השיטה כפי שהציגו בחורה כאילו הותקפה מינית בכתבה של מי טו . בעוד שאותה בחורה מעולם לא הותקפה מינית. ונאלצו לשלם לה 200.000 ₪ הם אף פעם לא ילמדו....
    סגור
  • 1.
    חובבנות עיתונאית
    מיכל 07/2020/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איך הם חשבו שזה קורה? למה לא פנו לאיתי לוי ולזוג לפני השידור? איך הכתב לא זיהה שאלה צילומים שהוא עצמו היה בהם? זה מה שקורה שכל כך הרבה מהעשייה העיתונאית מבוססת על הודעות מועברות בווטסאפ וציוצים מחדש בטוויטר. לא רציני ולא מכבודה של חברת החדשות.
    סגור