תקשורת ומדיה

גורמים בכאן 11: "שר הבריאות מחרים אותנו"

שר הבריאות שהתראיין לחדשות 12 ו-13 בסוף השבוע סירב לריאיון בתאגיד, כך טוענים בערוץ, שם חשפו לאחרונה כי רעייתו ערכה אירוע עם עשרות משתתפים, בהם אדלשטיין עצמו,  ביום בו הוחלט על צמצום התקהלויות
מערכת אייס |  3
דב גילהר במחאה קטנה משלו (צילום צילום מסך, כאן 11)
לשר הבריאות יולי אדלשטיין יש מה להגיד בעניין ההגבלות החדשות, התחלואה הגוברת וההתמודדות עם המשבר – אבל בשידור הציבורי הוא לא מדבר. אתמול (שישי) אדלשטיין התראיין למהדורות החדשות של שני הערוצים המסחריים, כלומר תיאם סבב ראיונות, אולם כאן 11 נותרו מחוץ לסיפור.
גורמים בתאגיד מסרו ל"אייס" כי שר הבריאות סירב להתראיין לערוץ ולמעשה מחרים אותם מאז ששידרו לאחרונה אודות מסיבת יום ההולדת של רעייתו אירנה נבזלין. שר הבריאות אדלשטיין בחר שלא להגיב על הדברים. כזכור, לפי הפרסום נבזלין ערכה אירוע לציון יום הולדתה בהשתתפות של עשרות אורחים וזאת באותו היום בו הוחלט על הגבלת ההתקהלויות ל-20 איש (הנחיה שמאז הוחמרה).
לא רק מאחורי הקלעים, גם על המסך עצמו הושמעו טענו דומות, כשהמגיש דב גיל-הר אמר בשידור: "גם אנחנו היינו שמחים לשאול את השר כמה שאלות, או את בכירי משרדו, אבל הוא מטעמיו החליט שלא להתראיין לתאגיד השידור".
 
קראו עוד ב-ice
"אולי זה קשור לחשיפה של כאן חדשות לגבי השתתפותו במסיבת יום ההולדת של רעייתו בנוכחות עשרות אורחים, רגע אחרי שהורה לציבור לצמצם את ההתקהלויות", העריך ופנה אל השר ואל אנשי משרד הבריאות: "בואו נהיה ענייניים. הבמה שלנו פתוחה בפניכם בכל עת. צופי ומאזיני השידור הציבורי רשאים לשמוע אתכם. זוהי גם חובתכם".
הפרסום הכה גלים  אדלשטיין אמר אז בתגובה כי האירוע עמד בהנחיות וכי מדובר רכילות זולה שאין לה קשר למציאות. רעייתו הגיבה בפוסט ארוך בפייסבוק וטענה כי ה"כתבה מגמתית, עמוסת אי־דיוקים ועם חצאי עובדות". "מספר המוזמנים שהגיעו היו כארבעים", כתבה והוסיפה "הם הונחו מראש לא להגיע במידה ויש להם תסמינים בריאותיים חשודים, אם באו במגע עם חולה קורונה וכיו"ב. בכניסה ובתוך החצר, הוצבו בקבוקי אלכוג'ל, סלסלות לחלוקת מסכות לכל מי שרוצה להחליף למסכה חדשה, והובהר לכולם לשמור על כללי הריחוק החברתי וההיגיינה". 
עוד היא ציינה כי "לאור ההחלטה לערוך אירוע כה מצומצם, נאלצתי לא להזמין כמה מהאנשים האהובים ביותר עליי. לרבות כל מי שנמצא בקבוצת סיכון או בגיל מבוגר, שלא הגיעו. כולל קרובי משפחה ואנשים אהובים, שמעולם לא נעדרו מיום הולדת שערכתי. אפילו אבי החורג, סבי וסבתי היקרים. לא הזמנו כל מי שעלול לעמוד בסכנה כלשהי". "עמדנו בכל ההנחיות והתקנות באופן המחמיר ביותר!", טענה בהמשך הפוסט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בזבוז של מאות מיליוני שקלים על כלום ושום דבר
    אפס רייטינג 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ערוץ הכי מיותר בטלויזיה
    סגור
  • 2.
    ערוץ פח אפס אבטלה סמויה
    חבורת בכיינים 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל הכבוד לשר
    סגור
  • 1.
    בקרוב הסגירה, תתחילו לארוז (ל"ת)
    X 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור