תקשורת ומדיה

ההפגנה בירושלים: פעילי לה פמיליה תקפו עיתונאים וצוותי חדשות

למרות ההיערכות המוגברת של המשטרה סביב מעון רה"מ, פעילי ימין תקפו צוות של חדשות 13 ויידו אבנים לעבר כלי רכב. המשטרה עצרה שמונה מהם. חבר בארגון לה פמיליה: "אם הם היו באיראן היו תולים אותם על עץ. מי שבוגד זה המקום שלו"
אילן שניג |  2
לה פמיליה הערב בהפגנה (צילום צילום מסך, טוויטר)
יומיים אחרי תקיפת המפגינים בתל אביב, המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו התחדשה הערב בהפגנה נוספת בכיכר פריז בירושלים, בסמוך למעון ראש הממשלה. גורמים במשטרה העריכו כי לכיכר הגיעו 1,500 מפגינים. המשטרה הוצבה בכוחות גדולים סביב מעונו הרשמי של נתניהו, לאחר האלימות שהופנתה כלפי מפגינים. במקביל, במתחם התחנה בעיר התקבצו אנשי "לה פמיליה". צוות חדשות 13 שהגיע לסקר את ההפגנה הותקף על ידי אנשי הארגון, כמה מהפעילים דרשו מהשלושה להפסיק לצלם וצעקו לעברם, וכאשר לא הפסיקו לצלם הם הפילו את צלם החדשות לרצפה ודחפו שני אנשי צוות נוספים..בנוסף כמה מהם יידו אבנים לעבר כלי רכב. שמונה מהם נעצרו בחשד להפרות סדר.
.

תיעוד התקיפה. מתוך הטוויטר של יוסי אלי, חדשות 13
האווירה בשטח היתה מאוד מתוחה מהפעילים שרו: "שמאלני זה בן זונה", "מוות לשמאלנים". חבר בארגון לה פמיליה אמר לכאן11: "אם הם היו באיראן היו תולים אותם על עץ. מי שבוגד זה המקום שלו".
בדף הפייסבוק של הארגון נכתב כי "עוכרי ישראל ממשיכים לבזות כל סממן יהודי, לא נישאר אדישים ונשב בשקט כשהמדינה מתפוררת לנו מול העיניים. אין לנו עניין בפוליטיקה, יש לנו עניין רק מול אנרכיסטים קיצוניים שעברו את הגבול, ועל זה לא נוותר".
מחדשות 13 נמסר: "אנו מגנים בתוקף את גילויי האלימות נגד עיתונאי החברה. עיתונאים, צלמים ואנשי תקשורת צריכים להיות חופשיים לעשות את עבודתם בכל מקום מבלי להרגיש מאויימים. עיתונאי חדשות 13 ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואחרי זה טוענים שהשמאל אלים בהפגנות
    גל 08/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי קוראים קריאות גנאי כנגד "עיתונאים" שמעוותים את המציאות בהתאם לאג'נדה שלהם. בינתיים אף אחד מהשמאל לא תקף עיתונאי. הכי קרוב לתקיפה היה כשהפילו לאבישי בן חיים את המיקרופון מהיד.
    סגור
  • 1.
    מגיע לחדשות 13 ולאיילה חסון הביביסטית (ל"ת)
    יואב 07/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור