תקשורת ומדיה

האם 'המחסל מספר 1 של העולם התחתון' איים על שדרני רדיו?

אבנר הררי חשוד בעבירות של ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע, ייצור נשק וסחיטה באיומים של שדרנים מוכרים. לאחר עדותה של מרגול הובאה עדותו של ארי שמאי, ששילב משיריו של הררי בתוכניתו: "בחיים הוא לא איים עלי"
מערכת אייס |  1
ארי שמאי, אבנר הררי ומרגול צנעני (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/אבנר הררי, מרגול צנעני)
האם אבנר הררי, הידוע גם בכינוי 'המחסל מס' 1 של העולם התחתון', איים על שדרני רדיו בתחנות האזוריות כדי לגרום להם להשמיע את שיריו? הררי מואשם ביחד עם מכרו אבישי בן דוד בעבירות של ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע, ייצור נשק, וסחיטה באיומים. בין היתר מואשמים השניים כי הניחו מטען לפני שלוש שנים ברכב של הזמרת מרגלית צנעני (מרגול) כנקמה על שסירבה להשמיע את שיריו בתוכניתה ב"קול המדינה". 
לפי כתב האישום, בן דוד שלח מסרון למנכ"ל תחנת הרדיו, דוד בן בסט, ובו נכתב: "ערב טוב שתדע שאנחנו אוהבים אותך, אבל אם מרגלית תמשיך להגיע לרדיו אנחנו נעשה אותה ואת כל העובדים אוכל לעורבים! זה יהיה סדרתי. אתם לא תעשו איפה ואיפה בין זמרים" וגם הודעה לטלפון של מרגול ובה נכתב: "פה זה לא אירופה, פה זה ישראל! זה היה פרומו. אם תגיעי לרדיו את והבן שלך מתים!".
הפרקליטות סבורה כי הררי הוא זה שהנחה את בן דוד להניח את המטענים ולשגר את האיומים לעבר צנעני ושדרנים אחרים, אולם הררי טען מנגד באמצעות עו"ד צ'רלי סבג, כי לא הניח מטענים ולא איים על איש ואין לו כל קשר לפרשה.
מרגול העידה לפני כחודשיים וטענה כי הררי לא איים עליה מעולם ותמיד דיבר אליה בנימוס ובנועם הליכות. בימים האחרונים גם השדרן עו"ד ארי שמאי הגיע להעיד מטעם ההגנה. שמעון איפרגן הביא חלקים מעדותו במאקו: "נשאלתי האם אי פעם אבנר הררי איים עליי ואמרתי שבחיים הוא לא איים עליי. שאילולא ידעתי מהתקשורת ומהסיפורים של המשטרה, אילולא שמעתי עליו סיפורים הייתי בטוח שהוא אחד מל"ו הצדיקים. תמיד במאור עיניים. הוא מעולם לא איים עליי".
במהלך עדותו סיפר שמאי על היכרותו עם הררי: "ההיכרות שלי עם אבנר הררי היא היכרות רבת שנים. פגשתי אותו בסצנת המועדונים של המוזיקה המזרחית. אבנר הררי היה זמר פעם, ואחרי זה הפיק זמרים, ואני משדר תכנית שהיא בעיקרה תכנית של שירי נוסטלגיה של זמרים בעיקר מבוגרים". שמאי סיפר כי בחירת השירים היתה שלו וכי לא שמע על איומים על שדרנים אחרים: "אני לא שמעתי על אף אחד שאבנר איים עליו. כמובן אילו היה אדם שאיים עליו לא הייתי יודע אבל אני לא הבחנתי בשום התנהגות עבריינית" אמר בבית המשפט.
בבעלות דוד בן בסט תחנות 'רדיו לב המדינה' ו-'רדיוס 100FM', והוא משמש כיו"ר תחנות הרדיו האזוריות. אחיו של הררי, יגאל הררי, עובד ב-'לב המדינה' כאיש מכירות יותר משני עשורים ונחשב מקורב לבן בסט, ועל כן כנראה הכיר מצד אחד את התחנה היטב. אך מצד שני, נשאלת השאלה, כיצד אחיו של יגאל הררי, מאיים לכאורה על הבוס שלו? בינתיים, המשפט נמשך ובדיון הבא אמורים לעלות ולהעיד השדר אליקו, אלירז שדה ואחרים בנוגע להשמעת שיריו של הררי בתכניות אותן שידרו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמאי , למה אתה מגמגם ורועד?
    א 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממה אתה מפחד , או יותר נכון ממי ... שמאי תמיד ניסית להיות מחוץ לקונסנזוס יותר ליכודניק , יותר הפועל ת"א , יותר מזרחי (למרות שאתה אשכנזי) יותר "חכם" מכולם , יותר "מאזין למוזיקה מזרחית" . בקיצור יותר מהכל . אבל מה לעשות אתה בסך הכל , איך לומר ? הרבה רעש וצילצולים הרבה Showoff ומעט תוכן .
    סגור