תקשורת ומדיה

מיקי זוהר: "התקשורת עושה יד אחת נגדי עם יריביי הפוליטיים"

יו"ר הקואליציה חטף ביקורת על ריאיון "שלושת הכ"פים" והשיב ברשתות החברתיות: "משקרים כשאומרים לציבור שאני פועל רק בהתאם לערכי הכוח, הכסף והכבוד"
רועי נעים |  1
מיקי זוהר (צילום אינסטגרם)
יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, שלא מרבה להעלות פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם, שיתף היום (שני) פוסט בו התייחס לביקורת המופנית כלפיו על הראיון בכאן 11 בו דיבר על "שלושת הכ"פים" (כוח, כסף, כבוד), ובין היתר טען ליחס עוין כלפיו מצד התקשורת והשמאל.
"מבקש להעביר אליכם כמה מילים שיוצאות היישר מהלב" פתח זוהר את הפוסט, "הבחנתי לאחרונה בהמון אנשים מהשמאל וגם חלק מסוים מאנשי התקשורת שאימצו שקר גס שאמור להציג אותי באור שלילי, הרי שמדובר בשקר שלושת ה- כ' (כוח, כסף, כבוד)".
 
"הם אומרים לציבור בכל הזדמנות (ובאופן שיקרי לחלוטין) שאני פועל אך ורק בהתאם לערכי הכוח, הכסף והכבוד. מדהים בעיני שזה לא מפריע להם להמשיך ולהציף את השקר הזה בכל הזדמנות ואפילו להאמין לו".         


מיקי זוהר והראיון המפורסם בכאן 11
לאחר מכן זוהר הסביר את תיאוריית שלושת הכ"פים עליה דיבר בכתבה: "על אף שהיה מדובר בסיפור חמוד ומעניין שסיפרתי לכתב ערוץ 11 על כך שאין אדם שבאמת מסוגל להשיג את שלושת הכ"פים אלא שהוא יאלץ להסתפק באחד או במקסימום שניים, הגיעו כל חורשי המזימות שמחפשים בכישלוני והפכו את זה לגולת הכותרת של חיי, נו באמת.. עד לאן תלכו כדי לפגוע בי ובמעמדי הציבורי?"
כל מי שמכיר אותי מקרוב יודע שבמשך כל חיי פעלתי לפי עיקרון אחד פשוט:
רצון עז לשרת הציבור מתוך אמונה שלמה בקב"ה שיש שכר לאלו שעושים טוב לאחרים.
בסוף הפוסט זוהר שיתף על החלטתו ללכת לפוליטיקה: "מהיום בו אימי ז"ל נפטרה לפני 6.5 שנים קיבלתי החלטה שהחיים אינם בנויים על כסף ומעמד אלא על כמה טוב עשית לאחרים, וזו הדרך שבחרתי. כן, ויתרתי על כסף כדי לבוא לפוליטיקה. כן, גם ויתרתי על חלק גדול מהכבוד שלי בטח לאור הגישה העוינת כלפיי מצד התקשורת והשמאל.
את המחיר הכבד לשליחות הציבורית משלמת בעיקר משפחתי הקרובה - אשתי וילדיי האהובים - אשר נאלצים להיחשף להכפשות נגד אביהם יחד עם הפגנות מול ביתי, וכמובן גם לשקרים שמפיצה התקשורת שעושה יד אחת עם היריבים הפוליטיים נגדי ונגד כל מי שמעז להילחם נגד האליטות הישנות בשמו של רה"מ.
"טוב שם טוב משמן טוב" - זו גולת הכותרת של חיי וכך זה יישאר לנצח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלושת הכ"פים של ביבי: כשלון, כשלון וכשלון
    מנחם לפידות 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בקרוב נוסף הרביעי: כלא.
    סגור