תקשורת ומדיה

מוזיקה IL: ערוץ מוסיקה חדש יוצא לדרך

ביוזמת אקו"ם וטלעד, עלה לאוויר היום ערוץ חינמי המשדר מוזיקה ישראלית במטרה לקדם ולתמוך ביצירה הישראלית
ניר קומם | 
הופעות (צילום pixabay)
בשורה משמחת מאוד לתעשיית המוזיקה בישראל. אקו"ם וטלעד מקימות ערוץ מוזיקה ישראלית לקידום ותמיכה ביצירה הישראלית. הערוץ, שיקרא "מוזיקה IL" עלה לשידור היום (03.08.20). הערוץ ישודר בפורמט HD בכל הפלטפורמות הרב-ערוציות: HOT (ערוץ 198), YES (ערוץ 26), פרטנר TV (ערוץ 27) וסלקום TV.
מטרת המיזם היא לתת במה רחבה ככל שניתן לאמנים, זמרים והרכבים ישראלים להציג את המוזיקה שלהם וכן לאפשר ביטוי למגוון רחב של ז'אנרים. הערוץ ישדר קליפים והופעות של אמנים ישראלים מכל הזמנים, במטרה להגדיל את התמלוגים ליוצרים ולבעלי הזכויות, במיוחד בתקופה בה עולם התרבות סופג מכה אנושה לאור משבר הקורונה. שידורי הערוץ יינתנו בחינם לקהל הרחב בכל הפלטפורמות המשדרות.
יוריק בן דוד, מנכ"ל אקו"ם, מסר: "אני שמח ונרגש משיתוף הפעולה שנרקם בחודשים האחרונים בין אקו"ם לבין חברת טלעד. מוזיקה il יהיה פלטפורמה טלוויזיונית ייחודית למוזיקה המקומית על שלל גווניה. הערוץ ישמר ויטפח את היצירה המוזיקלית הישראלית וייתן במה ליוצרים ואמנים ישראלים. הערוץ ישדר במתכונת 24/7 תכני מוזיקה ותרבות ישראלים, לרבות קליפים, הופעות חיות, הופעות מוקלטות ובהמשך ראיונות עם מוזיקאים, יוצרים ועוד, ובכך יגדיל את כמות ההשמעות של יצירות ישראליות. נמשיך לעשות כמיטב יכולתנו להבטיח את המשך פריחת היצירה הישראלית ולסייע לתעשיית המוזיקה. אני רוצה להודות ל- HOT ,YES ,פרטנר TV ו-סלקום TV שנרתמו ברצון למיזם החשוב הזה, ובינתיים נהנה כולנו לראות את מה שאוהבים לשמוע ב- מוזיקה il".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה