תקשורת ומדיה

ליברמן: "החלטות הממשלה לא חוקיות, מציע להתנהל לפי השכל הישר"

לאחר שהחליטה הממשלה על ריכוך משמעותי בהנחיות פרויקטור הקורונה בשל לחץ ראשי המפלגות החרדיות, טען יו"ר סיעת ישראל ביתנו כי הממשלה איבדה את אמון הציבור, וכי על הרשויות המקומיות לנהל את המשבר במקומה

ניר קומם |  2
אביגדור ליברמן (צילום פייסבוק/אביגדור ליברמן)
יו"ר סיעת ישראל ביתנו, חה"כ אביגדור ליברמן, קרא לציבור שלא לקיים את החלטות הממשלה, אלא להתנהל בהתאם לשכלם הישר: "נתניהו הקריב את בריאות הציבור על מזבח שמירת הקואליציה שלו. ולכן, כל ההחלטות שמתקבלות הן החלטות בלתי חוקיות בעליל. אני מציע לציבור להתנהל לא בהתאם להחלטות הממשלה אלא בהתאם לשכל הישר. יתרה מזאת, אני קורא לשלטון המקורי לקחת משילות, למנות פרויקטור משלו ולנהל את המשבר לבד. הממשלה נכשלה כישלון חרוץ. בסופו של דבר – מי שנמצא בחזית, מי שניצב מול הציבור יום יום אלו ראשי הערים. הממשלה איבדה את אמון הציבור והיא לא ראויה לו".
דבריו של ליברמן גונו על ידי שר הבריאות, יולי אדלשטיין, ממפלגת הליכוד, שאמר: "ליברמן משחק באש. אנחנו צריכים אנשים מתחת לאלונקה, לא כאלה שיפריעו לנושאים אותה. ליברמן מתנהל בהפקרות ובחוסר אחריות תוך ניצול מצב שברירי מבחינה בריאותית וכלכלית. בושה".
גם יו"ר הכנסת, יריב לוין, קרא כנגד אמירתו של ליברמן: " "קריאה לאזרחים לעשות איש הישר בעיניו, באופן שייצור אנרכיה ויסכן את הבריאות של כלל אזרחי המדינה - היא חסרת אחריות. זהו ההיפך מהדוגמא האישית ומהמנהיגות הנדרשים מכולנו כדי להתגבר ביחד על המשבר".
בשל העלייה בנתוני התחלואה, המליץ הפרופ' רוני גמזו על הטלת סגר כולל על 8 ערים אדומות בהן התחלואה גואה במיוחד. לאחר לחץ ראשי המפלגות החרדיות, נכנע נתניהו כדי שההחלטה על סגר לא תיתפס כמי שמפלה לרעה את הערים החרדיות והערביות. בוועדת השרים עברה החלטה לקיומו של סגר לילי, בין השעות 19:00-5:00 ב-40 ערים אדומות, ובהמשך השבוע ידון הפורום בהשתת סגר לתקופת החגים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מפיונר עם מבטה רוסי כבר מטיף לאזרחי ישראל איך לנהוג ... (ל"ת)
    טל 09/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ליברמן
    תמר 09/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה התעוררת הפעם ליברמן צודק אם יש הפגנות הבעד ונגד ללא הגבלה אז יצא שכרם בהפסדים הםצישמרו ובסוף אנשי ההפגנות ידביקו את כל הערים כי הם מפוזרים בכל הארץ
    סגור