תקשורת ומדיה

"מגיעה לנו התנצלות": מירי רגב מחרימה את אופירה וברקו

שרת התחבורה קראה לחברי סיעתה לא להתראיין לתכנית הפופולרית, בעקבות העימות עם המגיש איל ברקוביץ' בסוף השבוע לאחר שכינה את הליכוד "ארגון פשע". החרם של רגב מגיע שבוע אחרי הכרזה דומה של חבר סיעתה מיקי זוהר
מערכת ice |  10
מירי רגב נגד איל ברקוביץ' (צילום אופירה וברקו קשת 12)
לאחר שהגיעה לריאיון אצל אופירה וברקו ואיימה על איל ברקוביץ' כי "לעולם לא תהיה מאמן נבחרת ישראל", שרת התחבורה (כבר לא הספורט), הודיעה כי תחרים את התכנית ולא תגיע יותר להתראיין בה: "החלטתי שעד שאייל ברקוביץ לא יתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים, על שכינה אותנו חברים בארגון פשע, לא אגיע להתראיין בתוכנית. אני קוראת לכל חברי סיעתי לנהוג כך. מגיעה לנו התנצלות על הדברים הקשים שהטחת בנו". 
 
החרם של רגב מגיע לאחר שהתראיינה בסוף השבוע אצל אופירה וברקו, במה שהיה נראה כאחד העימותים החריפים שנראו לאחרונה בטלוויזיה. שרת התחבורה דרשה מכדורגלן העבר להתנצל על דבריו מהשבוע שעבר לפיהם "הליכוד מתנהל כמו ארגון פשע", ואיימה עליו כי אם לא יתנצל – לעולם לא יהיה מאמן נבחרת ישראל, משרה שבה ברקוביץ' חושק מאוד. לאחר שסירב, הגיע גם החרם של שרת התחבורה. גם ח"כ מיקי זוהר הודיע כי לא יתראיין יותר בתכנית לאחר שברקו כינה את הליכוד "ארגון פשע". 

 
לאחר העימות עם רגב, ברקוביץ' אמר לאתר בראיון לאתר ONE כי בכוונתו להציג שוב את מועמדתו לתפקיד מאמן הנבחרת. כמו כן, הוא העלה תמונה לסטורי שלו באינסטגרם של סקר ששואל מי צריך להחליף את וילי רוטנשטיינר (מאמן נבחרת ישראל) - ובו הוא מוביל על שאר המועמדים ומקבל 45% - יותר מפי שניים מהמועמד הבא אחריו. לתמונה הוסיף כדורגלן העבר עקיצה וכתב: "מעולם לא הייתי כל כך קרוב לנבחרת. התנצלות קטנה וזה שלי".
 
דבריה של רגב, ובמיוחד האיום לפיו תסכל את מועמדותו של ברקוביץ' לאימון הנבחרת, עוררו סערה ברשתות החברתיות והביאו לשלל תגובות נגד השרה ולטענה כי במעשה זה היא בעצם הוכיחה את הטענה של ברקוביץ' כי "הליכוד מתנהל כמו ארגון פשע".
חבר הכנסת יאיר גולן ממרצ כתב: "רגב מאיימת, זוהר מאיים, אמסלם משקר באופן קבוע, וביבי נאשם בפלילים. ארגון פשע לכל צורך ועניין, עם דון, בכירים וחיילים ממושמעים. תזכרו, זה אף פעם לא נגמר טוב. חבל שאנחנו לא חיים בסרט".
 
חבר הכנסת בועז טופורובסקי מיש עתיד-תל"מ כתב: "תקשיבו לרגב, זה קולה של הממשלה - צעקות, פוזות, השפלות. היא, שדיבררה את הההתנתקות, האדירה את גנץ, התחננה למקום במפלגת העבודה. היא קוראת לברקוביץ׳ סטייק? תראו מה יש כאן, שרה בממשלה שאומרת לאיש טלוויזיה - דיברת לא יפה על מפלגת השלטון ועכשיו אני אדאג שלא תקבל תפקיד מאמן נבחרת. זו התנשאות של השלטון שמזכירה לי את ההתנשאות של מפא״י. זה דיבור של מי שבטוח שהמדינה שלו עכשיו וכל מי שבא לו לא טוב - לא יהיה."
גיא פלג, הפרשן המשפטי של חדשות 12, טען כי זה "כל הסיפור על רגל אחת. מינויים רק על פי שיוך פוליטי. ימי מפא"י מחווירים". בהמשך עקץ פלג את רגב, כשהוא מפנה למשפט המפורסם שאמרה על תאגיד השידור הציבורי. "בואו נדבר על זה רגע. מה שווה הנבחרת אם אי אפשר לשלוט בה?", כתב. עמיתו של פלג בחברת החדשות, הכתב באירופה אלעד שמחיוף, הגיב בעוקצנות גם הוא: "אם לא תתנצל שקראת לנו משפחת פשע אז נפעל בשיטות של משפחת פשע".
עיתונאי הארץ חיים לוינסון מצא כהרגלו דרך יצירתית להתייחס לדבריה של שרת התחבורה, וצייץ בטוויטר "אף פוליטקאי לא יכתיב לעם ישראל מי יאמן את הנבחרת!", יחד עם תמונה של ברקוביץ' שעליה הכיתוב "אנחנו נחליט דווקא ברקוביץ'".
 
כתבת גלובס טל שניידר שיתפה את הסרטון של העימות, והוסיפה כי "שרה בממשלה מאיימת על ספורטאי עבר שמינוי ציבורי שלו תלוי בהתנצלות בפני מפלגתה". כמו כן, הוסיפה את ההאשטאג #פנקסאדוםשלום.

הזמר אביב גפן התייחס אף הוא למקרה, וכתב בהומור: "מירי, התבלבלת, את כבר לא שרת הספורט. במקום לאיים על ברקו שלא יאמן את נבחרת ישראל את צריכה לאיים עליו עכשיו שתדרסי אותו עם רכבת ישראל".
כאמור, במהלך ראיון של יו"ר הקואליציה מיקי זוהר אצל אופירה וברקוביץ' בשבוע שעבר, תקף ברקוביץ' את התנהלות מפלגת הליכוד וכינה אותה "ארגון פשע" – אמירה שעוררה גם היא סערה גדולה. ביום ראשון הודיע זוהר שהוא לא מתכוון להגיע יותר לתוכנית של השניים: "לא אופיע יותר אצל אופירה וברקוביץ'. הופעתי בתוכנית שלהם המון פעמים עוד מהימים שהיה שם קול שפוי, מקצועי ואובייקטיבי. לצערי זה נפל היום למשהו אחר, כזה שחצה את כל הגבולות ההגיוניים", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    צודקת לגמרי ומציעה לכל האזרחים לא להתקרב לשני
    ליזי 10/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האפסים האלה לא מגעע לטיפשים שירימו להם את הרייטינג אני לא צוםה בתוכנית זבל שלהם אבל ממה שמפורסם חבל על הזמן של כולם
    סגור
  • 9.
    מירי רגב
    משה 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשארת עם הכוח והכסף.הכבוד אבד לכם מזמן
    סגור
  • 8.
    להחרים את אופירה וברקו
    אביב 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לשרה רגב שהעמידה את שני המסיתים בתוכניתם בערב שישי.כל פעם מחדש אני משפשף עיני להאמין שערוץ טלויזיה נותן במה לשניים" ברקו את אופירה", להסית נגד ראש ממשלה,ברמה שלא היתה מבישה את המפלגה הנאצית שהסיתה כנגד יהודים.די עם השנאה התהומית שאתם מובילים כנגד ראש ממשלה שנבחר ומכהן באופן דמוקרטי.שום דבר לא תשיגו מלבד שנאה של ציבור ימני גדול מאד שביום הדין יעשה לכם דווקא גדול מאד.לא תוכלו לבזות,להסית ,להכפיש,לפגוע, מבלי שתשלמו מחיר.הציבור חכם והוכיח כבר שהוא יודע להחזיר בענק.אבדנו אמון בתקשורת עוינת,בבתי משפט מוטים ומושחתים,בעתונות שמצנזרת תגובות לטובת השמאל עם התבטאויות נמוכות מאד.עם הפגנות שממומנות על ידי בעלי עניין חתרנים וממומנים.נגמר לכם,ופשוט צפו לתוצאות,כי באמת נגעלנו,אבל ממש.
    סגור
  • 7.
    ברקו תתאפס על עצמך
    יעל 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברקו את אופירה תוכנית מסיתה ומעליבה.ואני מצדדת בשרה רגב ובדבריה.בהחלט היה מקום להעמיד את הטיפוס הבוטה הזה במקומו,וטוב שעשתה זאת.אין מקום לתוכנית הסתה כל ערב שישי על המסכים.די מספיק.
    סגור
  • 6.
    להעיף את הצמד ברקו אופירה מהמסך
    דן 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    למנות אהבל כזה למאמן נבחרת זו תעודת עניות למדינת ישראל.
    סגור
  • 5.
    מירי רגב מחרימה
    זיו 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירי תודה. חיכנו לרגע. באת יותר מדי. לא הבנתי למה הזמינו אותך כול כך הרבה ..אבל מי צריך לראות אותך ביום שישי. לפני ארוחת ערב כול כך טובה. את מוציאה את התאבון. ברוך שפטרנו.
    סגור
  • 4.
    סקר שיקרי ומבויים (ל"ת)
    חני 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    נראה את האפס הזה ....
    אייל 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אומר משהו על ניקול ראידמן
    סגור
  • 2.
    זוכרים מה אמר עליה נתן אשל? הנה תזכורת
    קלוד פורת 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    "ואנחנו מסתכלים על המחנה שלנו… ומירי רגב עושה עבודה מצוינת. זאת אומרת זה שהיא בהמה בכלל, עזוב את… אה, אבל היא עושה עבודה מצוינת. כי היא מלהיבה את… כמו ההוא בכדורגל שעומד ועושה לקהל ככה עם הידיים. זה מה שהיא עושה. וזה מצליח. זה מצליח." אם נתן אשל, המקורב מספר 1 לביבי אומר זאת...
    סגור
  • 1.
    נעלבה... ואז הוכיחה באולפן שהם ארגון פשע
    רונן פרץ 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יותר גרוע מימי מפא"י הרעים. זה כבר פלילי - בדיוק כמו 3 כתבי האישום של העומד בראש הכנופיה הזו.
    סגור