תקשורת ומדיה

משה חוגג על תחקיר 7 ימים: "מי שצריך עטיפה לדגים שידבר איתי"

בעיתון פרסמו כתבה נרחבת על איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים, תחת הכותרת "מופע האשליות של משה חוגג", בה טענות רבות כנגדו. חוגג: "בית המשפט שוכן בתקשורת; השופטים הם כתבים ועורכים שמכורים לרייטינג"
מערכת ice |  19
משה חוגג (צילום דוברות בית"ר ירושלים)
יזם הבלוקצ'יין ובעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, נחשף הבוקר לתחקיר שפורסם עליו במוסף 7 ימים. בתחקיר, שכותרתו מייחסת למשה חוגג כזה שיצר "מופע אשליות", התייחסה לטענות רבות כנגד חוגג לאורך השנים, בין היתר, משקיעים שטוענים כי הונה אותם ואף תובעים אותו על כך, טענות ל"תרמית" במטבעות דיגיטליים ועוד. 
אלא שחוגג, לדבריו: "גאה בדרך שלי ואמשיך ללכת בה על אף הקשיים". בעקבות התחקיר שפורסם עליו, הגיב חוגג בפוסט נוקב בפייסבוק, בו הוא מאשים: "בית המשפט האמיתי שוכן היום בין כותלי התקשורת והשופטים (הכתבים והעורכים) מכורים לרייטינג. האמת והצדק מובטלים".
חוגג פירט כי לפני מספר שבועות גילה על תחקיר שנערך עליו ב-7 ימים, כשעיתונאים בידיעות פנו לאנשים עמם עבד איש העסקים בעבר. "הכתבים עשו עבודה מקיפה, דיברו עם המון משקיעים, שותפים ועובדים. זה לא נעים לשמוע שעושים עלייך תחקיר אבל זה לא הטריד אותי יתר על המידה פשוט משום שאין להם מה למצוא, בעבר גם עיתונים אחרים ניסו, ישבו וחפרו ויצאו בכותרות ריקות וללא אף אקדח מעשן. בכל זאת ביקשתי לדבר עם הכתבים כדי לתת תשובות להכל. לא מתחמק מדבר. קיימנו שיחת זום ארוכה בה עניתי על כל מה שביקשו, אחד לאחד פירקתי את כל המוקשים והראיתי את האינטרסים השקופים". 
עוד פירט חוגג: "שאלתי את הכתבים האם היו אנשים שהם דיברו איתם שאמרו דברים טובים, האם הם גם דיברו עם משקיעים שהרוויחו הון עתק, אלו שעשו פי 10 על הכסף בתוך מספר שבועות, אלו שקנו בתים, שהפכו למיליונרים, האם הם דיברו עם עובדים שבנו איתי מוצרים באיכות גבוהה ועם עשרות מיליוני לקוחות והיו גאים בעבודתם, עובדים שהתחילו אצלי והיום מובילים חברות משלהם או עובדים בחברות המובילות בעולם, הם ענו לי שכן. דיברנו עם כל הצדדים. האם הם הצליחו למצוא אדם אחד בודד שמכיר אותי ואומר עליי דברים רעים? מישהו אחד שלא מנסה להוציא ממני כספים ומראה משהו בעייתי? התשובה היא לא וזה לא מובן מאליו.
שאלו אותי על פוליטיקה, אמרו שאם אספק כותרת מעניינת, משהו בסגנון "משה חוגג, הבעלים של בית"ר נגד ביבי נתניהו" או כותרות בסגנון הזה זה יעזור להפוך את הכתבה. עניתי שאף על פי שיש לי ים ביקורת על ניהול הקורונה והמון כעס על כך שהכל פוליטי אני לא נגד ביבי.
הכתבים הודיעו לי שעקב השיחה שלנו הם צריכים לשקול מחדש את אופי הכתבה, אולי במקום "תחקיר" זה יהפוך לראיון בו נראה את הצד שלי לכל "הסחיטה הירוקה" (סחיטה חוקית).
לאחר האופטימיות שהכתבה תתהפך ותראה את הצד שלי קיבלנו את הטלפון המאכזב, הכתב הודיע שהוא מצטער אבל לאחר שיחה עם העורך הוא לא הצליח לשכנע אותו וזה יישאר כתחקיר, התאכזבתי נורא וביקשתי דבר אחד, תהיו הוגנים, שמעתם רע ממבקשי רעתי? ספרו גם על הטוב, ספרו על ההצלחות, ספרו על אלו שקנו ב40 דולר ומכרו ב1,000 דולר אחרי מספר חודשים, הוא ענה לי "העורך מחליט מה נכנס אבל זה לא אופי הכתבה, זו כתבת תחקיר, האינטרסים שונים"
אז, פירט משה חוגג לראשונה את הסבריו לתביעות נגדו: 
"1. שוק הקריפטו התרסק במשך תקופה מסוימת (הוא מתאושש לאחרונה) ביטקויין נפל מ19 אלף ל4,000, איתריום נפל מ1,300 ל86, קרדנו מ1.1 דולר ל3 סנט וכך כל המטבעות ללא יוצא מן הכלל כולל אלו שאני הייתי מעורב בהם בצורה כזו או אחרת נפלו וגרמו להפסדים כבדים למי שלא יצא קודם. יש מי שהפסיד וידע לקבל את זה, זה שוק מאוד לא יציב, אולי השוק המסוכן בעולם, אפשר להרוויח פי 20 בחודש ואפשר למחוק את כל הכסף ויש כאלו שרואים כיס עמוק ואומרים טוב הוא הרוויח מספיק בוא ננסה לקחת לו.
2. בית"ר ירושלים. אם בימי קורונה, בימים של ריסוק כלכלי למדינה, בימים שהפילוג בעם קיצוני מאי פעם אני זה שמופיע בשער של 7 ימים ועוד בתחקיר שלא העלה כלום זה אומר הכל. בית"ר ירושלים הפכה אותי ליותר מעניין ממה שאני וזה עושה לי נזק גדול, מנצלים זאת כדי לסחוט אותי דרך הלחץ התקשורתי והרצון שלי לשקט שיאפשר לי לעבוד וליצור.
לסיום אומר אני גאה בתוכנות שאני מפתח, הן ברמות הביצוע הכי גבוהות בעולם, אני גאה בהשקעות שלי, היזמים שאני משקיע בהם הם אנשים מבריקים והסטטיסטיקה שלי טובה יותר משל רוב הקרנות, אני גאה ביכולות השיווק שלי, הן משרתות נהדר את החברות שלי, אני גאה בבית"ר ירושלים, על אף כל הקושי אנחנו עושים שם דברים חשובים ויפים ואני משוכנע שהעונה נראה את זה גם מקצועית על הדשא ויותר מכל אני גאה במוסר שלי, אני ימני ליברלי אוהב אדם שמאמין בשלום ומשקיע מזמני וכספי לעשות טוב לאנשים.
מתנצל שנולדתי בבאר שבע ולא בתל אביב, שקניתי את בית"ר ולא את הפועל, שבחרתי ימין ולא שמאל ושהעברית שלי לא מושלמת. סליחה. אני גאה בדרך שלי ואמשיך ללכת בה על אף הקשיים. אם מישהו צריך עטיפה לדגים, אני הכתובת".
תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    אפילו דגים לא עוטפים איתועיתון ידיעות זה רק לנקות את תח (ל"ת)
    אפי 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    אז לקחת את בית"ר ולא את הפועל. טעות גדולה!
    מודי טל 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז לקחת את בית"ר ולא את הפועל. טעות גדולה!
    סגור
  • 17.
    מחזור כתבות מגלובס,ודה מרקר
    תחקיר? 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבעה ימים מגזין שעבר זמנו. העיתון ייסגר בקרוב
    סגור
  • 16.
    סערה בכוס מים
    איציק 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטער, אבל קראתי את הכתבה ולא כל כך הבנתי איפה פה הבעיה. אם בן אדם מחליט לשים כסף על משהו שהוא יכול להרים אותך או להיפך, להפיל אותך ואתה מחליט בכל זאת ללכת על זה, אז תבוא בטענות רק לעצמך ולא למי ששיכנע אותך או לא שיכנע אותך להיכנס.
    סגור
  • 15.
    סחיטה ואיומים
    אורן 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חזק לאמץ.מי שרוצה עטיפות לדגים יש מלא ביום ראשון אצל נוני מוזס.אז דפדפו ותעטפו.משה אתה גבר גבר.
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    בעייתי
    מיקי כ 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הייתי רוצה לראות התיחסות לטענות של משה חוגג התקשורת ידועה המתנשאת ויהירה במקרה הזה גם משה חוגג כזה בשביל הצדק מושג שלא מוכר ברוב אמצעי התקשורת שמייצגים רק את דעתם שיגידו לתלונות שלו
    סגור
  • 13.
    חוגג
    טל 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מתאים לו להיות אזרח ישראלי טיפוסי בן אדם זין זה יגמר בבכי חחחחחחחח
    סגור
  • 12.
    גנב
    אני 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גנב
    סגור
  • 11.
    קיצונים שטופיי שינאה
    רוני 10/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    התיקשורת הפכה לבדיחה אנשים לא מאמינים לחדשות לעיתונות ולכל דבר שבשליטת השמאל אפילו לבג"ץ אז לא צריך להיתרגש זה בלוף אחד גדול
    סגור
  • 10.
    ידיעות עיתון שעבר זמנו
    אבי יחזקאל 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קנאים חוגג תמשיך כך עלה והצלח.יאלה ביתר !!!
    סגור
  • 9.
    אין על חוגג
    ילה ביתר 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חוגג אוהבים אותך תמשיך בשלך ישר כוח
    סגור
  • 8.
    שיחיו הקנאים ויסבלו (ל"ת)
    שלומי 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 7.
    משה חוגג וידיעות קורס נוני מת מהלך (ל"ת)
    רוזנטל 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    עלה והצלח..הרבה לא יודעים לפרגן לך..אתה תצליח למרות הכל (ל"ת)
    לוי יוני 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    חוגג מלך
    משה 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חוגג תמשיך להצליח בהכל ובגלל הכתבה שזה רכילות אני מבטל את המנוי בידיעות וגם לא פותח ויינט ככה עושים לרשעים
    סגור
  • 4.
    מודל לחיקוי נקודה
    עוזי 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מודל לחיקוי נקודה
    סגור
  • 3.
    תאכלס
    ישראלי 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    משה חוגג צודק ... כל מילה בסלע ... בהצלחה עם שועה אני בטוח שתוציא ממנו יותר ממה שחיפה הוציאו כי זה כל הזמן ככה
    סגור
  • 2.
    ביננו
    יו 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא חשבתי שיגיב אחרת , תגובתו כרמתו ...
    סגור
  • 1.
    אוהבים אותך חוגג.
    שחור צהוב 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 4
    משה חוגג אנחנו לא מתרגשים מהכתבות שלהם. אנחנו אוהבים אותך וסומכים עליך ב-100% יאללה בית"ר
    סגור