דיגיטל וטק
חדש בפייסבוק: קבוצות ייעודיות לשכנים
הרשת החברתית מריצה בימים אלה פיצ'ר ניסיוני של קבוצות "שכונתיות", על בסיס מיקום גיאוגרפי. לדברי החברה, הצורך נובע מהמציאות שיצרה מגפת הקורונה. הסטארט-אפ Nextdoor בכוננות ספיגה
פייסבוק ממשיכה להסתנכרן עם עידן הקורונה ותוך כדי זה להדוף מתחרות פוטנציאליות מבעוד מעוד: הרשת החברתית בודקת בימים אלה פיצ'ר בשם Neighborhoods (שכונות), במסגרתו היא תיצור קבוצות של משתמשים על בסיס מיקום גיאוגרפי ותציע לנו להצטרף אליהן. זאת, רגע לפני שסטארט-אפ מצליח בשם Nextdoor, שמציע שירות כמעט זהה, יוצא להנפקה בבורסה.
"כיום, יותר מתמיד, אנשים משתמשים בפייסבוק כדי ליטול חלק בחיי הקהילה המקומית", נמסר מפייסבוק, "כדי להקל עליהם לעשות את זה אנחנו משיקים גרסת ניסוי של השירות הזה, שהוא מעין חלל בתוך פייסבוק, שמאפשר לאנשים להתחבר עם שכניהם". כאמור, בניגוד לקבוצות הרגילות, שאותן יוצרים המשתמשים, פייסבוק תיצור את קבוצות השכנים וגם תהיה האדמין שלהן.
בקלגארי שבקנדה השירות כבר נמצא בשימוש. על פי צילומי מסך שהגיעו משם, ניתן למצוא אותו בתפריט הראשי של היישומון. מיותר לציין שכדי להשתתף באחת מהקבוצות הללו, המשתמש יהיה חייב לאשר את המיקום שלו. רק לאחר זיהוי המיקום, פייסבוק תציע לו קבוצות להצטרפות, בהן משתתפים אנשים מהשכונה, או, לחילופין, תמליץ לו להקים קבוצה כזאת ולצרף אליה שכנים. בקיצור, בקרוב כולנו באמת נדע אם טוב שכן קרוב מאח רחוק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה