דיגיטל וטק

חדש בפייסבוק: קבוצות ייעודיות לשכנים

הרשת החברתית מריצה בימים אלה פיצ'ר ניסיוני של קבוצות "שכונתיות", על בסיס מיקום גיאוגרפי. לדברי החברה, הצורך נובע מהמציאות שיצרה מגפת הקורונה. הסטארט-אפ Nextdoor בכוננות ספיגה
רועי בהריר-פרל | 
אוואטרים בפייסבוק (צילום null)
פייסבוק ממשיכה להסתנכרן עם עידן הקורונה ותוך כדי זה להדוף מתחרות פוטנציאליות מבעוד מעוד: הרשת החברתית בודקת בימים אלה פיצ'ר בשם Neighborhoods (שכונות), במסגרתו היא תיצור קבוצות של משתמשים על בסיס מיקום גיאוגרפי ותציע לנו להצטרף אליהן. זאת, רגע לפני שסטארט-אפ מצליח בשם Nextdoor, שמציע שירות כמעט זהה, יוצא להנפקה בבורסה.
"כיום, יותר מתמיד, אנשים משתמשים בפייסבוק כדי ליטול חלק בחיי הקהילה המקומית", נמסר מפייסבוק, "כדי להקל עליהם לעשות את זה אנחנו משיקים גרסת ניסוי של השירות הזה, שהוא מעין חלל בתוך פייסבוק, שמאפשר לאנשים להתחבר עם שכניהם". כאמור, בניגוד לקבוצות הרגילות, שאותן יוצרים המשתמשים, פייסבוק תיצור את קבוצות השכנים וגם תהיה האדמין שלהן.
בקלגארי שבקנדה השירות כבר נמצא בשימוש. על פי צילומי מסך שהגיעו משם, ניתן למצוא אותו בתפריט הראשי של היישומון. מיותר לציין שכדי להשתתף באחת מהקבוצות הללו, המשתמש יהיה חייב לאשר את המיקום שלו. רק לאחר זיהוי המיקום, פייסבוק תציע לו קבוצות להצטרפות, בהן משתתפים אנשים מהשכונה, או, לחילופין, תמליץ לו להקים קבוצה כזאת ולצרף אליה שכנים. בקיצור, בקרוב כולנו באמת נדע אם טוב שכן קרוב מאח רחוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה