תקשורת ומדיה

עובדי קבוצת ידיעות אחרונות: יד אחת רוצה לפטר והיד השנייה משקיעה בעסקה תמוהה

בצל הדיווחים כי בכקבוצת ידיעות להשקיע סכומי עתק כדי לבסס את שליטת ארנון מוזס בעיתון, העיתונאים זועמים: "עסקה שלא תשפר את המצב, נגועה באינטרסים זרים ומטילה צל כבד על הדיונים לגבי הצעדים הנדרשים להצלתן כביכול של החברות בקבוצה"
כפיר אדר |  1
בניין ידיעות אחרונות (צילום ויקיפדיה)
עובדי קבוצת ידיעות אחרונות מביעה כעס רב בעקבות הדיווחים מהדיון שהתקיים בבית-המשפט המחוזי בתל-אביב בעניין העסקה הנרקמת למכירת מניות הבנקים בידיעות אחרונות, שעולה כי בכוונת קבוצת ידיעות להשקיע בעת זו סכומי עתק במטרה לבסס את שליטתו של ארנון מוזס בעיתון.
העיתונאים טוענים: "בחודש האחרון מתקיימים דיונים בין נציגות העובדים בקבוצת ידיעות לבין הנהלות החברות בנוגע לקיצוצים הנדרשים לכאורה עקב משבר הקורונה והפגיעה בעקבותיו בהכנסות העיתון. תמוה ביותר בעינינו כי קבוצת ידיעות אחרונות בוחרת לפטר מעל מאה עובדים ובאותה עת להשקיע מיליוני שקלים בעסקה שלא תשפר את מצבה העסקי או תתרום באופן כלשהו לשיפור יכולותיה בשוק התקשורת. עסקה שכזו נגועה בשיקולים זרים ומטילה צל כבד על הדיונים לגבי הצעדים הנדרשים להצלתן כביכול של החברות בקבוצה".
"על פי הדיווח מבית הדין, באת כח הבעלים עמדה מפורשות על הסתרת הנתונים הנוגעים לעסקאות וכספים שהחברה מתכוונת להשקיע בעת שהיא מבצעת "צעדי התייעלות". מכאן ניתן להסיק שיש בכוונת הבעלים של החברה למנוע מהעובדים מידע חיוני זה, על מנת שלא לחבל במהלכי הצמצום המתכוננים. נבקש לקבל בהקדם נתונים לגבי הסכומים המדויקים שבכוונת קבוצת ידיעות להשקיע ברכישת מניות הבנקים. בטרם נקבל נתונים אלו, נתקשה לקבל את הטענה כי קיים צורך אמיתי לפטר עובדים על מנת לבסס את מצבה הפיננסי של החברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם ייזרקו לרחוב, הוא יתעשר עוד (ל"ת)
    פריירים, פשוט 11/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור