תקשורת ומדיה

הישג ענק לעיתונאי ישראלי: הפרגון המטורף של טראמפ לאיש תקשורת מעיתון 'הארץ'

נשיא ארה"ב שיתף צמד ציטוטים של יוסי מלמן מהעיתון המזוהה כל כך דווקא עם השמאל הישראלי וחשף את דבריו ל-88.8 מיליון עוקביו: "אומרים לי שטראמפ מרטווט ציוצים שלי באנגלית ובעברית על חיסול פחירדאדה בטהרן. זה נכון? זה באמת הוא?"
כפיר אדר |  3
הציוץ של יוסי מלמן (צילום צילום מסך ט)
יוסי מלמן עיתונאי הארץ הפך לשם מוכר מאוד בסוף השבוע האחרון לאחר שכמה מהציוצים שלו בטוויטר בסוף השבוע האחרון, לאחר ההתנקשות הדרמטית בראש תכנית הגרעין הצבאית האירנית גנרל מוחסן פחירזאדה, שותפו על ידי לא אחר מאשר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.
טראמפ שיתף בטוויטר שלו בו 88.8 מיליון עוקבים דיווח של מלמן שבו נכתב: "לאחר הכחשות ממשלת אירן מודה רשמית כי פחירזאדה בכיר מדעני תכנית הגרעין שלה חוסל ליד טהרן. בהודעה רשמית משמרות המהפכה מספידים את מותו ומבטיחים "כמו בעבר" נקמה. הוא היה פרופ' לפיסיקה באוניברסיטת אמאם חוסיין, עמד בראש תכנית הגרעין הסודית שכונתה אמאד ו- SPND ובריג. גנרל (תא"ל) במשמרות".
 
נשיא ארה"ב שיתף עוד ציוץ של העיתונאי הישראלי שכתב: "מוחסן פאקריזאדה נרצח בדמבאנד, מזרחית לטהרן, על פי הדיווחים באיראן. הוא היה ראש התוכנית הצבאית החשאית של איראן ורצה במשך שנים רבות על ידי המוסד. מותו מהווה מכה פסיכולוגית ומקצועית גדולה עבור איראן". הציוצים הללו צברו אצל טראמפ אלפי לייקים ושיתופים.
 
מלמן שכנראה נרגש מהעובדה שהאיש בתפקיד החזק והחשוב בעולם צייץ: "חברים תעזרו אני דביל טכנולוגי. אומרים לי שטראמפ מרטווט ציוצים שלי באנגלית ובעברית על חיסול פחירדאדה בטהרן. זה נכון? זה באמת הוא? עוצו עצה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חיסול או רצח?
    מישאלי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יוסי מילימן כתב בצדק רב assasination, שפירושו רצח, חד וחלק! תפסיקו לכבס מלים על "חיסול"!
    סגור
  • 2.
    10 דקות תהילה רגע לפני סיום הקריירה העיתונאית
    אלי 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חחחחח
    סגור
  • 1.
    לא רוצה מדובשו ולא מעוקצו של המטורף (ל"ת)
    שפוני 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור