תקשורת ומדיה

"אז מה אם את את ניצולת שואה?!": תגובות קשות לראיון ברדיו גלי ישראל

המגישות גלית דיסטל אטבריאן וכינרת בראשי ראיינו את חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל, שביקשה מהמגישה גלית "לעמוד בשקט דקה ולתת לה לדבר". ישראל הראשונה עלתה לשידור אצל ישראל השנייה. התוצאה - עימות חזיתי 
שרון טל |  334
גלית דיסטל וכינרת בראשי (צילום גלי ישראל מסך)
מגישת רדיו גלי ישראל גלית דיסטל אטבריאן, ראיינה לפני כשבועיים את חברת הכנסת לשעבר וניצולת השואה קולט אביטל, ראיון שהפך במהרה לעימות חזיתי. 
במהלך הראיון, ביקשה המרואיינת קולט אביטל מהמגישה גלית דיסטל, לתת לה להשלים את המשפט. "תעמדי בשקט דקה אחת ותני לי לדבר", הפצירה ניצולת השואה במגישה גלית סיטל אטבריאן, אמירה שקוממה את המגישות גלית דיסטל וכינרת בראשי שגם היא נכחה באולפן. בראשי סיננה: "זו הדוגמה לישראל הראשונה". 
גלית השיבה לקולט אביטל: "בזה הרגע איבדת אותי, בזה שהשואה מבחינתך היא של אשכנזים, רק של ניצולי שואה. אני פרסיה, ההורים שלי אכלו גונדי בטהרן והשואה היא לא פחות ממני, ואם אני ארצה להמתנות ליו"ר יד ושם, גם אני אוכל. 
מה שאת עושה זה מתנשא ומדיר. איום ונורא ואת עושה את זה על רקע פוליטי. כשאישה כמוך מקבלת משרה בכירה ואין לה שום בעיה ללכת יד ביד להסכם חלוקת הארץ עם מכחיש שואה". 
אח"כ המשיכה המגישה: "זו שואה שלנו לא רק שלך, תעמדי בשקט קולט אביטל" אמרה גלית דיסטל והורידה את המרואיינת מהשידור. וסיכמה: "איך יוצא להם הגזענות פעם אחר פעם?" 
ההתייחסות הקשה למרואיינת קוממה עיתונאים ואנשי תקשורת שנחשפו לכך הבוקר. ברק רביד שיתף את הראיון וכתב: "בחילה על הבוקר". כתבת חדשות 12 לי נעים גם היא כתבה: "וואו מזעזע" ושיתפה כי משפחתה מטריפולי בלוב, וזה לא עוזר לאף אחד. 
אסף ליברמן: "זה אחד הדברים הכי עצובים שנתקלתי בהם באחרונה (אני בן לעולה מאיראן שאכלה גונדי בטהרן, אם זה עוזר למישהו)". 
אבי בניהו: "קולט אביטל, סליחה. הרוב הדומם במדינה הזאת מעריך ומכבד אותך גם כניצולת שואה, גם כדיפלומטית, גם כפעילה בהתנדבות שנים למען ניצולים וגם כאזרחית ותיקה. סליחה על חזיון הבלהות הזה". 
 
כינרת בראשי הגיבה לבניהו: "לא פלא שאתה מעריך אנשים שעוברים על החוק  ולענייננו. אף אחד לא חסין משאלה. העובדה שקולט אביטל היא שורדת שואה לא נותן לה את הכלים הבלעדיים לקבוע מי יהיה יו"ר יד ושם. לא נותן לה לגיטמציה להגיד לאנשים אתם לא מבינים לא יודעים שבו בשקט. אולי תקשיב לשורדים שלא רואים בה מייצגת?. אני מקווה שמדי פעם אתה מזקק את הצביעות" הטיחה בבניהו". 
גולש נוסף שנחשף לאירוע הגיב כי מדובר בעריכה מגמתית: "אני לא יודע מי ערך את הסרטון הזה, אבל מה שקורה כאן פשוט מעוות את המציאות. אתה מציג את זה שקולט אביטל לא קיבלה זמן דיבור. בשנייה 45 בסרטון הסרטון קופץ 6 דקות! קדימה. מותר לבקר את גלית ואת כנרת בראשי אבל לא צריך לעוות את המציאות".
בראשי הגיבה כי היא נחסמה מהעמוד שפרסם את הראיון: "עצם העובדה שקולט שורדת שואה, לא הופך אותה לסגנית האלוקים לקבוע מי יהיה יו"ר יד ושם. כמו שכיתומת צה"ל, אני לא בוחרת את הרמטכ"ל או שר הבטחון. ילד מוכה לא בוחר את שר הרווחה. והאישה שנאנסה לא בוחרת את יו"ר נעמת. שינוחו הפריבילגים". 
 
תגובות לכתבה(334):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 257.
    סגנון ההסתה הנורא הזה חייב עבור מן העולם.
    סתם1 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראש כל ארגון או מוסד ציבורי צריך לעמוד האדם הראוי ביותר, לא המקורב לצלחת. שתי המראינות מעלות בי תחושת סלידה וגועל בדבריהן הגסים.
    סגור
  • 256.
    כנרת בראשי וטלי גוטליב - אם הן למדו משפטים....
    מזועזעת 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז צריך לעשות רפורמה בקבלה ללימודי משפט. לא רק עלגות ודורסנות. גם אכזריות וחוסר כבוד, חוסר חסד, חוסר חמלה. בראשי - דווקא החזקתי ממך..... איך ירדת. גועל נפש.
    סגור
  • 255.
    שתי שלוכיות מגעילות (ל"ת)
    דן 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 254.
    'תגובה לאידיוט
    עידית 12/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז זהו זה יושבות שתי פרימיטיביות עורכות שידור ברמה של זבל שתי נשים שאחרי שאמרו מה שאמרו לגבי השואה מקומם חזרה לעצים סוג של פרימיטיביות ברמה אשפה וסירחון של אינדיאניות
    סגור
  • 253.
    קולט אביטל שריד אחרון של המושחתים יאללה הבייתה (ל"ת)
    אבי 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • טען עוד
  • 252.
    אז מה אם היא ניצולת שואה? מישהו תקף אותה בגלל זה?
    עמיש שחם 12/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בסך הכל קולט אביטל התנשאה מעל 2 המזרחיות האלה, לא מפסיקה לדבר את עצמה, לא מקשיבה ולא עונה לשאלות שלהן. אז בסך הכל השתיים ניסו להשחיל שאלה ובסוף ביקשו ממנה די יפה לענות לשאלותיהן. למה היא פוסלת את אפי איתם לשמש כיו"ר "יד ושם"? בגלל שהוא צעיר ולא שרד את השואה? אפי עצמו הוא בן לשורדת שואה, לוחמת פרטיזנית בליטא. למה הוא לא ראוי לתפקידו? לוחם שהגן על ישראל מפני אוייביה בהצלחה רבה. אז איזו זכות יש לה לקורן אביטל להתנגד למינויו? אז תדעו לכםן שהכל זה פוליטיקה. מעמד השמאלנים הפורוטו-ציוניים מבין שעוד ודעוד משרות ציבוריות נתלש ממנו, והם לוחמים על כל משרה ציבורים עם השיניים. לא עם השכל. הגיע הזמן שהימין יביו שטעה מאז 1977 שלא העביר לידיו את כל התפקידים הציבוריים הבכירים והניח לשמאל להוריש לעצמו את המשרות האלה. אז טוב שהימין מתעורר. עכשיו צריכים להילחם עם על מיוני פרקליט המשינה, שופטי עליון הויועמ"ש, במסגרת החזרת השפיות למדינה.
    סגור
  • 251.
    שתי מכשפות שמתנפלות על ניצולת שואה בת 81
    אשר 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    15 8
    זה כשלעצמו מלמד מי השתיים הנבזיות הללו וכן.בהחלט יש לה זכות להנגד למינוי... מה הקשקוש על אבו מאזן ואיך זה קשור. אתן מראש תכננתן לפגוע ולהשפיל אותה. את המחיר אתן תשלמו משם,מלמעלה. גועל נפש.
    סגור
  • לא סבלתי את קלט אביטל עוד בהיותה ח"כים של העבודה. אולי
    עמנואל שחר 12/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בגלל ששם משפחתה הוא אברמוביץ.
    סגור
  • 250.
    שמאלנים נשמות של אבו מאזן
    הזמיר ברוקלין 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    4 7
    עופו לנו כבר מהחיים אשכנזים מתנשאים השמאל הבזוי זה סכין בגב האומה
    סגור
  • 249.
    עירית כינור (שופרית ביביסטית)
    אשכנזיפט 12/2020/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    והבהמה השניה. ביזיון
    סגור
  • 'כינרת
    עידית 12/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עלובה מריחה מסירחון של עצמה כנראה באה מתרבות האני מסכן תנו לי שבי על העץ עם הקופים משהו כבר יעבור ויצו לך..נקווה שמנת חרא
    סגור
  • 248.
    שקט! אף מילה. גלית וכנרת אתן מביישות את המקצוע. זה אמרה (ל"ת)
    דניאלה פרנק 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    11 6
    סגור
  • 247.
    כל אלו שמתעלמים מקפיצה של 6 דקות, אתם מקדמים פייק ניוז
    ישעיהו 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    רדודים וגזענים.
    סגור
  • 246.
    שתי נשים חסרות דרך ארץ
    נכדה לאירנית גאה 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    13 3
    תרבות השיח של המגישות מביישת את ישראל ״הראשונה ״ ״ ״השניה ״ וכל שאר ה״מספרים ״ שבסידרה ״ של אב״ח הד״ר שאת שמו הן אפילו לא זוכרות . עם זכרון כזה אין פלא שהן אינן זוכרות את הזוועות שחוו ניצולי השואה ושכחו כיצד מתנהל דיאלוג תרבותי ומכבד.
    סגור
  • 245.
    תופעה
    חיים 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אנשים כמו שתי השדרניות האלה גם אם יצליחו בכוחות עצמם להשיג תארי דוקטורט ופרופסורה, להיות מנכ"לים ויושבי ראש, להיות חברי כנסת ושרי ממשלה ונשיאי מדינה הם עדיין יחושו רגשי נחיתות. השיח על הגזענות והאפלייה העדתית שלא יוצא להם מהראש הוא לא בעייה חברתית של מדינת ישראל, הוא בעייה פיכולוכולוגית שלהם ואת הפיתרון כדאי שלא יחפשו אצל המנהיגים, כדאי שיחפשו אצל הפסיכולוגים.
    סגור
  • 244.
    קולט המתנשאת
    ד 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    5 9
    היא באמת בלתי נסבלת
    סגור
  • 243.
    יוצא לוב
    גולן 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שדרניות בהמות גזעניות. גם הן במקום פריוילגי שנותן במה ליצירת שנאה חינם
    סגור
  • 242.
    בספר בעוד שישה מיליון מתו הביא ארתור מורס הוכחות
    אבי 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    8 1
    על האדישות האמריקנית לשואה. כבר ב-1 באוגוסט 1942 הובאה עדות חותכת לוושינגטון המתייחסת לרצח העם ביהודים. התברר כי הנשיא האמריקני פרנקלין דלאנו רוזוולט היה עד אדיש ולא פעיל לאסונם של היהודים. גם יהודי אמריקה ופלשתינה היו אדישים. היהודי הידוע סטיפן וייז הסכים והבטיח שלא למסור מידע על השמדת בני עמו היהודים לעיתונות האמריקנית, כל עוד לא יקבל אישור לכך מסגן שר החוץ האמריקני סמנד וולס. שיגעון. המנהיגים היהודים שחיו בארצות הברית ובארץ ישראל, אשר ידעו על הג'נוסייד בעמם שלהם, לא זעקו כנגד השואה. הם לא הכריזו על שביתות רעב עד מוות. הם לא ארגנו הפגנות של מיליונים, על יד הבית הלבן. בארץ ישראל כבארצות הברית נמשכו החיים כאילו השואה לא היתה קיימת. היהודים בקיבוצים רקדו והיהודים בניו יורק ערכו נשפי פאר. עסקים כרגיל. יהודי קדוש אחד ושמו ארתור זיגלבוים התאבד בלונדון כדי למחות נגד שאננות העולם החופשי, אך קהילת יהודי ניו יורק הזמינה את חבריה למסיבה לכבוד קומיקאי בעל שם. העולם היהודי כמנהגו נהג: נאומים, נסיעות, מריבות, נשפים, השקת כוסיות, כיבודים. כך גם
    סגור
  • 241.
    איך נותנים לזבל הזה לעבוד ברדיו בישראל? (ל"ת)
    יוסי 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • איך נותנים לפח כמוך לצאת (ל"ת)
    הזמיר 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 240.
    לא משנה. אפי איתם אסון ליד ושם (ל"ת)
    ירון 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 239.
    שתי מכוערות מבפנים ומבחוץ (ל"ת)
    נגעל 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 238.
    קולט אביטל - בושה
    בת לניצולים 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 6
    קולט אביטל התנגדה למנויו של אפי איתם הדתי ימני כי לטענתה אין לו קשר לשואה. כששמעתי אותה בראיון רציתי לצרוח, חצופה שכזו הוא בא ממשפחה ששרדה את השואה, והיא הצבועה מרומניה שכחה לספר שמפא"י לא הכיר בניצולי השואה מרומניה כניצולי שואה, בטענה שכתבו לאימי ז"ל "יהדות רומניה לא חוותה את שילטון הנאציונאל סוציאליסמוס" ז"א קולט אביטל המנוולת בעצם לא ניצולת שואה בעיני מפלגתה. מיותר לציין שהיתה תביעה ייצוגית נגד האוצר שיוכרו כניצולים, ואכן כך קרה. קולט אביטל ואלה שהתנגדו למינויו של אפי איתם הם לעג ובושה ל 6 מיליון נירצחים ולניצולים שעדיין בנינו.
    סגור
  • 237.
    ימין ללא ערכים,הפשע שולט בשביל לקבל ג'וב. (ל"ת)
    אריה 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 236.
    קולט אביטל לא ! שורדת שואה
    אבי גולדרייך 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לפי הנכתב בויקיפדיה, קולט אביטל נולדה בבוקרשט. אמנם בוקרשט באירופה, אבל לא נשלחו " טרנספורטים" מבוקרשט למחנות השמדה, נכון, זה לא היה סבבה להיות יהודי ברומניה ב1940 אבל המלך, התעקש לא לפגוע ביהודים. יהודי רומניה שרדו ברובם את השואה ללא הרג. (בניגוד ליהודי טרנסילבניה ויהודיה בסרביה שנשלחו לתאי ההשמד) קולט אביטל שהתמזל מזלה להוולד בבוקרשט רומניה ,מכתירה את עצמה בתואר זה, שלא בצדק. ואכן הוריה של גלית דיסטל אטבריין אכלו גונדי בדיוק כמו שהוריה של קולט אכלו בבוקרסט ממליגה ומיטיטיי. נכון שקולט למדה כזבים ממורה הדגול שמעון פרס אבל לא לקושש בבקשה "תארים" לא לה.
    סגור
  • אכן פריבילגית
    יוסי 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היתה לה פריבילגיה גדולה - לא להשלח להשמדה אלא רק לענוד טלאי צהוב כאשר אביה נעצר ועונה קשות על ידי צדיקיו של המלך הרומני. השמדת יהודי רומניה שעמדה על הפרק נדחתה רק מפני שהרומנים שספגו מכה קשה בסטלינגרד הבינו שהמלחמה כנראה לא תסתיים בניצחון גרמני. שורדת שואה - בהחלט גם אם לא שרדה מחנה השמדה.
    סגור
  • 235.
    חוצפה
    שושו השואל 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היה מגיע לגברת אביטל טיפה כבוד לא רק בגלל שהיא ניצולת שואה אלה גם אישה מבוגרת. אבל הדור החדש של יפי נפש לא מבינים את זה. אני רוצה להקיא. פני הדור כפני הכלב
    סגור
  • 234.
    אמן יפטור אותנו העולם מעונשו של שתי הזבל האלו
    צחי 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לא מבין איך לא סוגרים להם את השידור
    סגור
  • 233.
    כל הכבוד שהשתיקו את הגזענית המתנשאת (ל"ת)
    שלמה 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • לכל המגיבים
    דוד 04/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני כועס על דברים שיוצאים מקבוצה X קבוצה שמטרתה לסכסך ולפלג ציבור אנשים. שני השדרניות לא מייצגות צד פולטי או עדה וכן מה שרשמתי בתגובה. אני בזאת רוצה לבקש מיכם סליחה מעומק ליבי על כל מה שרשמתי. מתוך כעס שאין לא קשר אליכם. אני מתנצל בפני כל ניצולי השואה ובפני כל אחד ואחד מכם גם מאלו שקשה להם לסלוח. וגם בפני כל צוות האתר והמערכת. מטחרת, מתנצל ומבקש סליחה על מעשי והלוואי ויכולתי למחוק כל דבר שרשמתי. אני מאכל לכולם שתהיה לנו בריאות איתנה ואהבה תהיה בקרבנו. גם אני כועס על דברים
    סגור
  • שתי המכשפות האלה הן הגזעניות. (ל"ת)
    היחידה 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 232.
    היא לא קובעת וגם את לא
    צהוב בנשמה 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גברת כנרת קולט אביטל לא קובעת מי יהיה מנהל יד ושם אבל יכולה לומר את דעתה כמו שאת לא קובעת כלום אבל אומרת את דעתך בלי עין הרע והרבה
    סגור
  • 231.
    סוף סוף משהוא ענה לאשכנזים כמו שצריך
    דוד 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    12 10
    מי שלא לא למד מספיק על השואה אלו האשכנזים עצמם. מי שיצר נשק להשמדה המונית אלו גאוני היהודים באירופה שעשו בשביל בצע כסף. והיו כחמים שעסקו בגזל,גנבה, מירמה, הפרת אמונים ושחיתות וכך הביאו את השנאה והאנטישמיות על עצמם וחפים מפשע.
    סגור
  • לכל המגיבים
    דוד 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני כועס על דברים שיוצאים מקבוצה X קבוצה שמטרתה לסכסך ולפלג ציבור אנשים. שני השדרניות לא מייצגות צד פולטי או עדה וכן מה שרשמתי בתגובה. אני בזאת רוצה לבקש מיכם סליחה מעומק ליבי על כל מה שרשמתי. מתוך כעס שאין לא קשר אליכם. אני מתנצל בפני כל ניצולי השואה ובפני כל אחד ואחד מכם גם מאלו שקשה להם לסלוח. וגם בפני כל צוות האתר והמערכת. מטחרת, מתנצל ומבקש סליחה על מעשי והלוואי ויכולתי למחוק כל דבר שרשמתי. אני מאכל לכולם שתהיה לנו בריאות איתנה ואהבה תהיה בקרבנו.
    סגור
  • חחחחח הנה עוד תולעת קונספירציות ,אם כך אז
    אור 02/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין למה גרמניה הנאצית הגיעה עד מרוקו במטרה להשמיד את היהודים ותכננה גם להגיע לכל המזרח התיכון לפני שזה התפוצץ לה בין הידיים ? אה? מעניין מאוד, וואלק אתה כזה טמבל, אם לא הניצולי שואה הזה ואם לא השואה בכלל, לא הייתה לנו פה מדינה יחתיכת נקניק , לך לגרמניה הנאצית אם אתה כזה בטוח שהם לא רוצים לשפד אותך כי אה יהודי שהוא מזרחי פששש ממש מאליק יאללה טוס
    סגור
  • בוא תהיה גבר ותגלה מי אתה.תחטוף תחטוף תביעת ענק.
    אשר 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גזען מזרחי שלוקה בנפשו.
    סגור
  • אשר אני מבין אותך
    דוד 04/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חשבתי על דברי ומבקש סליחה.
    סגור
  • אתה יכל לספר לי מה קרה לילדי תימן?
    דוד 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כי אני לא אהיה אחד ושתיים
    סגור
  • דוד גזען קטן ועלוב
    פנסיונרית 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מי אתה עלוב נפש שכמוך? תתבייש לך לדבר ככה על אשכנזים, שטוף מוח שכמוך. יש עדיין ניצולי שואה ובינהם גם אבי שהיה ילד וניצל מברגן בלזן. בעצם מה אני טורחת לענות לעלוב נפש שכמוך.
    סגור
  • דבריו של גידי אושר. מהקמת המדינה ועד היום הגזענות באה מ
    דוד 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    10 0
    "אל תקחו את זה קשה: המזרחיים נחותים מהמערביים. המזרחיים נחותים מהמערביים, כי המזרח נחות מהמערב. כל קהילה יהודית הביאה את תרבות ארץ מוצאה. מאות שנים של חיים אינן נמחקות כהרף עין. "היהודים הייקים קפדנים, רציניים, מדויקים ומשכילים כמו הגרמנים, ומירי סיבוני רגב היא השתקפות התרבות במרוקו כולה.
    סגור
  • איך ישנם בורים עלובים כמוך? עצוב. (ל"ת)
    ירון 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • בראש שלך שנדבר על ילדי תימן? (ל"ת)
    דוד 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • עוד גזען בור ועם הארץ שמדבר רק שטויות !!! (ל"ת)
    ח 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • עוד אחד שאסור לומר לו את האמת בפנים!!
    סמי 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מה שמעניין את הילדים והנכדים של ניצולי השואה זה הכסף והפיצויים. לא אלו שניספו ונירצחו. לא אלו שנירצחו.
    סגור
  • 230.
    קולט אהיטל (ל"ת)
    שי 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 229.
    גסות משודרת
    חגית 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה רדיו, זה? מעבר להתנצחיות שלשתי בורות ועם הארץ, יש נימוס. כלפי מרואיינים, ולעולם אין להתיחס בגסות רוח לניצולי שואה! את ניצולי השואה יש לשאת על כפיים, אילו רק ידעתן רק מעט על השואה. אם ראש הממשלה ורעייתו מניחים למספר ניצולים שעוד חיים בינינו להגיע לפת לחם, ואם הם לא מעמידים אנשים כמו השתיים על מקומן.
    סגור
  • 228.
    הכנו להיות מדינת הבהמות
    גוגו 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ללא תרבות דיבור ואין קשר למושג המלבה שינאה, ישראל הראשונה וישראל השנייה
    סגור
  • 227.
    שילו נעליכן דלית וכינרת בושה וחרפה (ל"ת)
    פשוט מזעזע מחליא בכל 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 226.
    קולט לקחה סדיסטל,ועכשיו פראמין לכולנו (ל"ת)
    שלומציון 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 225.
    מדובר בהתנהגות קלאסית של ביביסטים
    יונתן 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בתור חצי מרוקאי אני מתבייש במראיינות האלה ומצד שני זה השיח הביביסטי בימינו אין מה לעשות..
    סגור
  • 224.
    לא, כי ביבי אכל גונדי פעם בטח
    לא הבנתי 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגוחך שהפריבילג האשכנזי הגזען מייצג את אלה שמדמיינים שישראל השנייה והראשונה זה קיים במציאות ולא רק בשנאה שביבי זורע כדי שתמשיכו לבחור בו מתוך פחד ושנאה. תתעוררו בקרוב?
    סגור
  • 223.
    שפל בתקשורת
    אזרח 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איזו גסות רוח. איזה קולניות . מראיינות דוחות שבכל הופעה רק מעוררות אנטי . כנרת בראשי דוגמא לשפל ולשיח המתלהם של כל להקת המעריצים של ראש הממשלה. אי אפשר לצפות ולהאזין לה . דבריה דוחים .
    סגור
  • 222.
    אלימות מילולית
    צופה 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איזו אלימות ובוטות באישה אחת .כנרת בראשי דוגמא לכיעור וללשון הבוטה . לאן הגענו שרק האלימות והקולניות משורות המעריצים של ביבי משתלטת על השיח שלנו. איזו לשון איזו בוטות מקוממת. אבל זה עצוב אם ככה נראים הבוחרים של ראש הממשלה .ככה הם נשמעים ואף אחד משורות הליכוד השפוי לא עוצר את הזרם הזה
    סגור
  • 221.
    קולט פולט
    ללי 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    קולטה הקולטת. הפלוץ של פרס ארס. איבקיעלקי פורמה
    סגור
  • 220.
    לא צריך להתראין בתוכנית של הפריחות
    מתי 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    איזה ישראל שניה. מדובר בסך הכל הפריחות קולניות.
    סגור
  • 219.
    צנזורה לעיל ולעילא. (ל"ת)
    שמחה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 218.
    יכולות להיות אחלה ח"כיות מטעם הליכוד (ל"ת)
    גלי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 217.
    הן לא מפסיקות להפתיע אותי, הקולניות האלימות הללו.
    יעלה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קולט היקרה, הקלאסה שלך, התרומה שלך למדינה, התרבות שלך, הן תעודת כבוד למדינה. כאשה ממוצא פרסי, אני מתביישת בהתנהגות חסרת החינוך שהפגינו כלפייך. אותי חינכו אחרת.
    סגור
  • 216.
    הכנרת עולה על גדותיה (ל"ת)
    חנה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 215.
    כל מה שגלית וכנרת אומרות
    שמחה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מהווה השראה. קולט אביטל והאליטה לגמו את כל הטוב והצוף של הארץ וכעת מתבכיינים כשכנרת גלית ואפי מצליחים לגרד ולסדוק את תקרת הזכוכית. ואמיר השכל חוקר שואה גזען מחזיק בדרכון גרמני. הוא יכול להיות יו"ר יד ושם וכולם יריעו.
    סגור
  • 214.
    חסרות שכל שיודעות לצרוח את הטרוף הימני הקיצוני... (ל"ת)
    הומלס 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 213.
    שתי בהמות חסרות שכל וערכים שחושבות שמותר להן לצרוח... (ל"ת)
    הומלס 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 212.
    הן לא מפסיקות להפתיע אותי, הקולניות האלימות הללו.
    יעלה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    17 2
    קולט היקרה, הקלאסה שלך, התרומה שלך למדינה, התרבות שלך, הן תעודת כבוד למדינה. כאשה ממוצא פרסי, אני מתביישת בהתנהגות חסרת החינוך שהפגינו כלפייך. אותי חינכו אחרת.
    סגור
  • שתי אלופות (ל"ת)
    נועם 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 211.
    מה לעזאזאל
    Tom 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אין גבול לחוצפה של גברת גלית דיסטל אטבריאן . אוליי כדי שתסיים את תפקידה בתקשורת לפני שיהיה מאוחר מדי
    סגור
  • 210.
    ישראל המגעילה (ל"ת)
    דהרי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 209.
    מרכז (בהמות) הליכוד
    דהרי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    12 1
    פרחות גסות רוח
    סגור
  • 208.
    די לשלטון הסילוף והרמייה
    Ztctui 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מי שמכם? חלק מקרובי משפחתי היו קורבנות הפרהודבעיראק. מה ההתנשאות הזאת? מי אתם שלוקחים מונופול על השואה? אתם ״מלח הארץ״ ואם זה סותר את העובדות, אז אתם משכתבים את ההיסטוריה, כמו שעשיתם לגבי מרד גיטו וארשה, וסיפחתם למרדכי אנילביץ׳ את התהילה, בעוד שעיקר המאבק היה מצד אצ״י הרוויזיוניסטי . שכתוב ההיסטוריה זה לחם חוקם של כל החובקים את קולט אביטל. אנחנו עייפים ממכם, והיוהרה שלכם עולה על גילויי ההיבריס הגדולים ביותר בכל הטרגדיות היווניות. ינקתם מספיק מעטיני המדינה. נמאסתם. חפפו.
    סגור
  • 207.
    ימנים גויים
    אורי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אתם לא יהודים לא משנה כמה כיפות לבנות תשימו על הראש
    סגור
  • 206.
    הפרחות של הליכוד
    דידי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    15 2
    2 פרחות מנוולות צמד חמד גלית וכינרת דפוקות במוח
    סגור
  • מדהימות רהוטות יפות וחכמות (ל"ת)
    שמחה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 205.
    מגעילות
    אילן 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כינרת את בטמת ידראל השניה ותמשיכי כך ואני מקווה שלעולם לא תהיי ישראל את ובני ביתך כי זה מה שאת מלמדת אותם שינאת חינם
    סגור
  • 204.
    עלק תקשורת
    יגאל 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא ידעתי שיש ערוץ כזה. אני מצדיע כל השנים לפועלה של קולט למען ניצולי השואה. ישראל הראשונה, ישראל השנייה, איזה חרטה.
    סגור
  • 203.
    שתי בהמות מישראל המגעילה
    יעל 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    11 2
    בכייניות - נמאסתן! בהמות גסות וטיפשות שכמותכן
    סגור
  • את בהמה חוצפנית (ל"ת)
    יעל 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 202.
    מי זו קולט? הפילגש של שימון? (ל"ת)
    שחר 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • הרמה של הכותב מעידה רק עליו. רמה 0 (ל"ת)
    מחלוף 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 201.
    די כבר
    ברכה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בראשי את חברותיה מישראל השנייה, נמאסתן - נמאסתם!!! די כבר חנפנך בדגלים זהותיים, באמת, די כבר יא מתקרבנות!!! כל פה שמקבל מיקרופון הוא זה שחטשב שהוא אלוהים ואת בראשי, הפכת לאדם מגעיל, לוחמני, כוחני ולעומתי. עופי לנו מהחיים.
    סגור
  • 200.
    תת רמה של מראיינות
    עזרא 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מתאימות לביובי ושקריו
    סגור
  • 199.
    זכויות נצולים
    דוד 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במקום שניצול עומד לי אין זכות לעמוד אבל זה לא מקנה שום קדימות לדעתו על דעתי זה שהוא ניצל זה לא אומר שהוא יותר חכם צריך להפריד בין מצב של ניצול לדעה של הניצול
    סגור
  • 198.
    אלק שדרניות
    עוזי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יושבות שתי ילדות ללא כבוד ומשפילות אשה מבוגרת עם נסיון חיים ורקע מעורר התפעלות זאת הצורה של לקקני ביבי לא ימין לא כבוד רק גועל
    סגור
  • 197.
    מתנשאים
    יוסי. 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אשכנזים ארורים.
    סגור
  • 196.
    ניצולי שואה
    יוסי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אחותי בת 87 תייודה לחיים ארוכים וטובים . האשכנזים בממשלות הגיזעניות גנבו לה ומהורי את קיצבאות ניצולי השואה שהייתה בג'דו שבלוב, וקולט אביטל המתנשאת חושבת שבנתה את המדינה. פשוט מנובלת עם דיפלומה.
    סגור
  • 195.
    כנרת ושותה
    אחד מהעם 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הייתי מצפה לכבוד בסיסי .זו לא הדרך להיכנס לפוליטקה.מילה אחת נוספת תתבישו
    סגור
  • 194.
    סכנה
    אבי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רגשי נחיתות ברדיו פח , בכל שידור של אנשי מין עולה הטענה על התנשאות מגוחך , הרי ברור שהכל בראש בעיה של דימוי עצמי!
    סגור
  • 193.
    בראשי פשוט פח אשפה. (ל"ת)
    בושה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 192.
    זה הפרצוף של הליכוד (ל"ת)
    נעמה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 191.
    ישראל הראשונה
    דימא 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד לא מודים שישראל הראשונה מוצלחת יותר מהפח שאנו חיים פה, תודות לטיפוסים כמוכם
    סגור
  • 190.
    חוצפנים! כל מה שלא מוצא חן בעניהם יתייגו כישראל ראשונה,
    משעוד לוטאטי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שמאלנים וכל כינוי ממאיס אחר. תזמורת של צעקות וחוסר כבוד
    סגור
  • 189.
    תרומה לשתי עיתונאיות מוגבלות
    אייל 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בטעות טעו בפניה ופספסו את הכניסה למבחנים של האח הגדול. למה לקטול אותן. אולי נתרום להן כסף, שיוכלו לחזור עוד פעם לבית ספר. שיעור נימוסים, מוגבר
    סגור
  • 188.
    פח הזבל כבר מתחיל לגלוש (ל"ת)
    כינמת 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 187.
    בראשי וגלית
    רון 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    גילוי נאות. אני מזרחי גאה. ונמאס מכל המזרחיים שאכלו גונדי וקובה . וטפסו למעלה ועדיין מרגישים מקופחים. ועדיין בוכים על ישראל הראשונה וישראל השנייה . רק בכדי שיהיה להם אייטם להתבכיין עליו. מה שהיה נכון בקום המדינה. לא נכון להיום. צאו מהגלותיות . זה לא קיים היום. ראו את רשי המשק הכלכלה וההייטק ערב רב של גלויות....פרדוקס וצחוק מר. ישראל השנייה ממשיכה לבחור את האשכנזי הקפיטליסט מרחביה . ורואה בו מלך ישראל
    סגור
  • מחמם את הלב
    לא הבנתי 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש עוד אנשים שמבינים את הסיטואציה
    סגור
  • 186.
    תגובה
    גליה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלום לכן, אתן אכן לא בוחרות רמטכל , כי לכך דרושים כישורים ויכוחות שלא מתפקידכן לדעת אם קיימים או לא. לכן זו דוגמא רעה. אילו היו בוחרים ליושב ראש יד ושם אדם שאינו ראוי, כי למשל הוא פציפיסט שלא עשה צבא וישב על כך בכלא או שמאלן לא עלינו שמנהיג את המפגינים נגד ביבי, בטוחה שקולכן היה נשמע. תהיו אמיתות עם עצמכן ואל תאמרו לא, כי כן. קולט אביטל וגם ניצולי שואה אחרים וגם כאלו שלא מבינים עד כמה אפי איתם אינו ראוי לתפקיד לא בגלל היותו ימני או דתי אלא בגלל תפיסת עולם שלא מתכתבת עם האסון שבגינו הוקם יד ושם. העובדה שאתן מגינות עליו מלמדת כמה אתן שומרות על אנשי השבט ותסכימו לשבצם בכל מקום גם אם התאמתם שווה לאפס וחבל.
    סגור
  • 185.
    בתור בת לניצולי שואה אני נפגעת מהגועל נפש הזה
    דורית 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כנרת בראשי, טלי קורה מבין עיניך ודברי בכבוד הראוי למי שסבל שבעת מדורי גהינום. את צריכה להתבייש ובעיקר ללמוד דרך ארץ מהי. אישית אעדיף שמנהל מוסד יד ושם יהיה/תהיה ניצלו/ת שואה או דור שני ואין דום קשר לישראל ראשונה, שניה או עשירית. כינרת בראשי, את המלאה ברגשי נחיתות
    סגור
  • עיוות
    יום טוב 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כנרת בראשי דיברה בכבוד ולעניין,לא מזיק אף פעם להצמד לעובדות,זה שאדם זה או אחר מתנשא כפי שעשתה קולט אביטל והצידוק המיידי שלה הוא אני ניצולת שואה ולכם אני יודעת ואתן לא,שאלו אותה בראיוח על סמך מה את אומרת דבר מסויים?היא ענתה כי אני יודעת.כבוד הוא לא מוצר מדף שאותו שמים בעגלה,כדי לקבל אותו צריך גם לכבד את עצמך וגם את האחר. לגבי מי ימונה ליו''ר יד ושם,שוב עובדות לא יזיקו,אמא של אפי איתם לחמה בנאצים,זה עונה על הקריטריון השמאלני? ברור לכל בר דעת שאין שום בעיה אמיתית עם אפי איתם,לא אמירה ולא מעשה כזה או אחר ''הבעיות'' של השמאל עם אפי איתם הם הכיפה שיש לו על הראש,העובדה שהוא ימני,ציוני ויהודי גאה שלא מתרפס.
    סגור
  • 184.
    תגובה
    נאור 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גברת כנרת חסרת בושה וחסרת רגישות,מעט כבוד לגב׳ אביטל לא היה מזיק גם אם היא חושבת שאביטל אינה צודקת,יש דרך נימוסית לדבר וטריקת הטלפון זו בושה וחרפה.
    סגור
  • 183.
    קולט אביטל
    ארנה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שתי מראיינות צעקניות וולגריות
    סגור
  • 182.
    הכתבת צודקת 200%,אין לה בלעדיות על השואה
    אשר 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כמו המשפחה השכולה,(שדברו אליהם בצורה מכוערת)ששיתפה את ביתה עם החוק,האנרכיסטים,הם לא חסינים לבקורת,בודאי ברגע ששמו את עצמם בקדמת ההתפרעויות,כך גם מר השכל,היה בצבא יופי,עכשיו הוא פורע חוק
    סגור
  • 181.
    בושה וחרפה
    מיכל. 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי אתן בכלל שתדברו אליה כך. היא שירתה את המדינה בהרבה תפקידים בכבוד . תמיד דיברה הנימוס בלי השתלחייות כמו שרים אחרים שאנחנו מכירים. אז אתן הוכחתם שאתם לא ראויות לראיין אישה בת 81 מכובדת. אז מה אם ניא אשכנזיה אז היא פסולה. תתבישו לכן.
    סגור
  • 180.
    זו לא ישראל השניה: אלה
    מרק 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    12 1
    שתי בהמות חסרות תרבות שפתחו פה על קולט אביטל שמה שהשיגה כבר לפני 40 שנה, הן לא תשגנה לעולם, אבל התקרבו צעד גדול לתרבות הדיבור של סיבוני/מארק/ מכלוף/אמסלם.
    סגור
  • 179.
    גונדי
    שרה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שתי בחורות, כאילו עתונאיות ברמה נמוכה, שתפארם שאכלו גונדי או תבית. זה מה שהסולטן רוצה מהם
    סגור
  • 178.
    לא לצחוק
    עעע 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    למה יש רבים שתוקפים את המגישות הלא כ" כ חכמות הללו? ואם חס וחלילה היו לכם בנות ברמה כזו, הייתם רוצים שיצחקו עליהן? תתקפו את המנהלים שנתנו במה לכאלו
    סגור
  • 177.
    קולט אביטל היתה מתנשאת ומזלזלת
    נירה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 5
    יש פה עיוות של מה שהיה בראיון..אני הקשבתי לכל הראיון וקולט היתה מנותקת מנוערת ומתנשאת...אז די עם ההכפשות
    סגור
  • 176.
    קולט אביטל היתה מתנשאת ומזלזלת
    נירה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 6
    קולט אביטל היתה לאורך כל הראיון..,מתנשאת וזה לא נכון שסלזלו בה...ההיפך הוא הנכון
    סגור
  • 175.
    אביטל
    ני 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 4
    זו ההיא שפרס תיקתק ?
    סגור
  • עד לאן
    גועל נפש 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עד לאן אפשר לרדת????????
    סגור
  • 174.
    די נמאסת
    משה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    די נמאס לראןתך בטלויזיה ולשמוע אותך ברדיו תמשיכי ללקק לביביאבל בצנעה תודה
    סגור
  • 173.
    הפשיזם כבר פה (ל"ת)
    משה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 172.
    תרבות הראיון וההקשבה
    הגלות דיסטל וכינרת 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איפה מצאתן גבירותי,להקשיב זה קשור לישראל הראשונה,/השניה?די כבר עם המנוף הדגל המהוה ומרוט הזה.למדו להקשיב....ואז איש יפריע
    סגור
  • 171.
    בושה
    מ.ג 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גלית וכנרת אפילו לא ישראל השניה( מוסג שאנשים מתסבכים המציאו).הן ישראל העשרית, היו ותשארנה
    סגור
  • שואה
    דור שני לניצולי שואה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בושה וחרפה לרדיו, אם אלה הן מראיינות.
    סגור
  • 170.
    איפה הנימוס
    נאוה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין לי בעיה עם התוכן. יש לי בעייה עם צורת ההתבטאות. לא חינכו אתכן בבית מה זה נימוס? הכל בבוטות, בהעלבות, בצעקות..בדומה לאסנת מארק .בקיצור, עשה/אל תעשה לחברך את מה ששנוא עליך.
    סגור
  • 169.
    "סגנית אלוקים" מילים שהן תמצית הערסיות
    זואי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 3
    גד"א וכ"ב הן נשים איומות פריבילגיות מאד שחר מפסיקות לייבב על הפריבילגיות של אשכנזים. גזעניות מוכות רגשי נחיתות מוצדקים לחלוטין שאכפת להן רק מעצמן ולא ממי שבאמת אינם פריבילגים.
    סגור
  • 168.
    בראשי הכורדיה ודסטל העיראקית מזכירות לכל מי שמכיר את הה
    איזידור 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מכיר את ההסטוריה האירופאית את הפאשיסטים והפלאנגיסטים ועוד תנועות שקמו באירופה בשנות השלושים . אני מתנצל לפני קולט אביטל האהובה והנערצת שספגה את ההשתלחות המגעילה של שתי אלה אבל הבהירה לרבים את הלך הרוח של הכורדיה והעיראקית ועוד .והלך הרוח הוא גרוע משנות השלושים באירופה השסוע ואחריתו לוט בערפל כבד.
    סגור
  • בראשי
    יאשה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בראשי ,עוד פשפש שרוצה לעלות למעלה ,למעלה ברשימת הליכוד
    סגור
  • 167.
    גלית דיסטאן מעולם לא היתה נעימה.. אגרסיבית (ל"ת)
    מור 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 166.
    שיח תרבותי
    אילי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הגיע הזמן לשיח תרבותי....ואני מתכוונת לכוווווווולם....מכל גווני הקשת הפוליטית.מרואיינים נשאלים שאלות ולא מצליחים לסיים את תשובתם. באשר לטונים המזלזלים ....די עם הסגנון הבוטה והלא מכבד. יהא תוכן הראיון אשר יהא...גם אם הוא לא מקובל על דעת המראיין...נא להתנהג בכבוד ולא בפראות ובזלזול. מה קורה פה?????? מןתר לחלוק על דעה זו או אחרת אך לעשות זאת בדרך ארץ. לא מקבלים מדליות על התלהמות וחוצפה.לכל המראיינים למינהם בכל התוכניות נא לכבד את המרואיינים שלכם ובמיוחד בשל גילם. איפה הכבוד איפה?!
    סגור
  • 165.
    בושה
    ורד 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זוועה
    סגור
  • 164.
    רק אנשים ברמה יראיינו אנשים חכמים (ל"ת)
    חיים 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 163.
    כינרת בראשי היאממש אישה כבויה ואבודה פרווקטיבית
    בן 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שאין לבראשי מה להוסיף לאנושות .רק פרוויקציות
    סגור
  • 162.
    אני מתנצל אישית לקולט אביטלבשם מיליונים של יהודים ולא
    איזידור 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יהודים שההסטוריה מוכרת להם היטב. ההשתלחות של בראשי הכורדיה ודיסתל העיראקית בקולט אביטל מזכירה את
    סגור
  • קולט אביטל - בושה
    בת לניצולי שואה 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הצביעות אוי הצביעות. קולט אביטל היתה ח"כ מטעם מפאי אחדות העבודה ועוד מיליון שמות, היא שמפלגתה החליטה וקבעה שניצולי שואה רומניה ובולגריה אינם ניצולי שואה ולכן לא מגיע להם גימלה חודשית שהנאצים שילמו לניצולים באמצעות ממשת ישראל. מזל שאימי ניצולת רומניה לא בין החיים לשמוע את הרומניה הגזענית שחוותה את שואה כמו שהסינים חוו. בושה קולט בושה
    סגור
  • 161.
    מגישות סוג ת'
    יוסי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חבל שקולט כבדה אותן בראיון
    סגור
  • 160.
    זה בגלל שכל תכניות הבוקר מלאות במגישים סוג ת'
    אלי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חבל על קןלט אביטל. כדאי שלהבא תהיה יותר בררנית בבחירת המראיינות
    סגור
  • 159.
    בראשי את בושה למשפחה (ל"ת)
    מנחם 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 158.
    שתי בהמות ביביסטיות (ל"ת)
    שלי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 157.
    זבל
    שמעון כהן 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שומע את תחנות הרדיו ההזויות. אני לא מוכן להקדיד מזמני ולו שניה אחת כדי לשמוע את ההבלים של גלית. והברשי הזו השתן עלה לה לראש. מחזיקה מעצמה משפטנית כאילו היא אהרון ברק להבדיל.
    סגור
  • 156.
    אחיי האשכנזים די לנצל את השואה
    דני האשכנזי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 14
    אשכנזים חמודים ניצלתם מספיק את השואה . די פשוט די
    סגור
  • אתה לא אח שלי ולא דוד שלי תכף תגיד למה הוא סיים!!
    יגאלהנאצי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הקמאה ברנטות ובזכויות אוכלת לכם הספרדים את כל הבפנוכו שלכם למה כנראה אתם לא יודעים עד היום מה זה לראות בני משפחה מובלים לשריפות ועובדים בפרך או שלא נשארו בני משפחה ויש ניצולים שעדיין לא מדברים על הזועות ואתם קוראים לזה ניצול . גרמניה צקיכה לשלם פי 200 למשפחות האלא ואתם לא צריכים לאכול את הלב להפך אתם צריכים לשמוח
    סגור
  • אחי
    שד 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איני אחיך אתה בן זונה
    סגור
  • אין לנו אחים שמאשימים אותנו בניצול השואה (ל"ת)
    אשכנזי גאה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 155.
    גלית...
    גידי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תגיעי לבלפור לקבל שק בונזו
    סגור
  • 154.
    גלית וכינרת - תתביישו ותתנצלו, מנוולות (ל"ת)
    רון 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    18 6
    סגור
  • 153.
    היום השאלה אז מה אם אתה ניצול שואה או אז מה אם
    גיג 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אז מה אם אתה ניצול שואה אז מה אם אתה אלוף בצה"ל אז מה אם יש לך צל"ש חוזר הרבה פעמים בויכוח. השלטון נתפס על-ידי אלו שחושבים שהתרומה למדינה לא חשובה. אני ואפסי עוד.
    סגור
  • 152.
    כנרת
    צח 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כמה שיותר שנאה מפיצה הכנרת הזאת הכנרת האמיתית דווקא מתמלאת
    סגור
  • בראשי עד היום סגדתי לך מהיום אני בז לך ורואה את פרצופך
    דוד 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שהיא רסמי בדיוק כמו כל השאר שונאת אשכנזים
    סגור
  • 151.
    לכו
    דני 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 9
    אל תאזינו לתכנית של שתי האומללות האלה ובכך סתמתם להן את הפה!
    סגור
  • 150.
    לשתי המראיינות- אתן הגזעניות!!!
    מיכל 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    16 7
    מעניין אם המרואיינת הייתה מקבלת אותו יחס אם לא הייתה אשכנזיה. ועוד דהר, אין דבר כזה ישראל ראשונה ושנייה- תלמדנה קצת הסטוריה (או שאולי ההסטוריה תסתור לכן את כל אופן החשיבה שלכן וזה בטח ממש מפחיד אתכן.
    סגור
  • 149.
    הפרחות השחורות
    יהודה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 5
    2 פרחות שחורות הייתי שם אותן בכלוב של הקופים
    סגור
  • 148.
    בושה וחרפה.
    שרה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    21 5
    בראשי אפשר לתפוס כותרות ותשומת לב בדברים מכובדים ולא להגיע לרמה הזאת... ממי את רוצה לייקים? ירד מהפסים. חברתך לשידור... התגלתה בטימטום הכי גדול. אבל מה אפשר לצפות משתיכן?
    סגור
  • 147.
    עוד פעם שתי בכייניות בשם הגזענות, תתנדפו מפה עדיף לכולם (ל"ת)
    ציון 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 146.
    עדר של שוטים
    מיה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 8
    למה קולטאביטל חושבת שהיא צריכה לבחור את יור יד ושם? כי זאת בדיוק הסיבה שאנו באנו ארצה ראשונים יודעים מי ראש הממשלה נכון, וכל מי שמצביע אחרתהוא מזרחי דפוק, בור נטול השכלה. קולט נחשפה במערומיה! יישר כח לגלית וכנרת על עמוד שדרה איתן! על כניסה לעולם התקשורת בעוז והצבת דעות אחרות על המפה בגאון! גם בעולם המשפט דעות ימניות נחשבות לנחותותוכל הכבוד לכנרת על הנפת דגל בראש מורם!! אולי יצאו מהארון עוד כמה בעקבותייך. הגבת לה בדיוק כפי שמגיע לה. והנה זה מעורר בהלה אפילו אצל אנשי ימין שנבהלים מהעוצמה. איפה העוצמה הזאת כשקרן מרציאנו מראיינת ראש ממשלהומשפילה אותו, לא נותנת לו מינימום של כבוד. היכן כל הפיות הצדקניות??? ייש כח גלית וכנרת!!!
    סגור
  • 145.
    השמאל האשכנזי חילוני .
    יואב 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 10
    הם לא פחות מאוטו אנטישמיים גזענים כלפי האוכלובץסייה המזרחית בישראל. אם לא טוב לכם תארזו מזוודות ועופו לאירופה מקום הולדת משפחתכם.אתם לא רצויים פה
    סגור
  • 144.
    ישראל השניה?
    ישראל הראשונה? 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    באמת היו חסרות לנו סיבות לשנוא. תודה ליוצר המושג.
    סגור
  • 143.
    זה נראה כאלו הגזענית והמתנאשת פה היא המראיינת
    . 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    11 8
    סותמת לה את הפה, ברגע שזו אומרת שתיתן לה לדבר ישר פונה לגזענות "אשכנזים פריווילגים" וממשיכה לפלוט עליה רפש כל הזמן. מצטער נמאס מההיפוקרטיות של אנשים כמו המראיינת הזאת תפנימי את הגזענית פה. אנשים כמוך הם אלו שמתעניינים מאיפה שבאו אחרים (כשאני אומר כמוה לא חלילה כל אלה שהגיעו מאיפה שהיא הגיעה אלא היפוקריטים מתנשאים כמוה).
    סגור
  • 142.
    אוי כינרת שלי
    עידו 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 6
    פעם,בזמן פרשת קצב,ראיתי לרישונה את כינרת בראשי,לא ידעתי וגם זה לא עניין אותי מה מוצאה,הקשבתי לה וראיתי אישה דעתנית וחריפת מחשבה. היום שאני שומע ורואה אותה אני רואה אישה ממורמרת שעסוקה בפילוג ותקועה בעבר,מה קרה לה בדרך? למה בחורה מוכשרת כזו ממורמרת? חבל.
    סגור
  • 141.
    תת רמה והתנהגות ברברית
    לפטר את המגישות 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 2
    גלי ישראל קיבלה זיכיון מרשות השידור השניה - שהיא תאגיד סטטוטורי. המגישים ברדיו ישראל חייבים להיות ברמה טובה לפחות, ולא בתת רמה, ואין מקום להתנהגות ברברית, שחוצה את הקווים האדומים. לכן חובה: או לפטר את המגישות האלה, או לבטל את הזיכיון שניתן לגלי ישראל. גם בדמוקרטיה, שהיא ערך עליון, תאגיד שידור סטטוטורי אינו יכול להרשות התנהגות ברברית ופוגענית של מגישי רדיו. ולהבא ייטיבו לעשות אם גם יבחנו את אישיות המגישים - כי גם אין מקום לתתי-רמה.
    סגור
  • 140.
    אוי כינרת שלי
    עידו 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פעם,בזמן פרשת קצב,ראיתי לרישונה את כינרת בראשי,לא ידעתי וגם זה לא עניין אותי מה מוצאה,הקשבתי לה וראיתי אישה דעתנית וחריפת מחשבה. היום שאני שומע ורואה אותה אני רואה אישה ממורמרת שעסוקה בפילוג ותקועה בעבר,מה קרה לה בדרך? למה בחורה מוכשרת כזו ממורמרת? חבל.
    סגור
  • 139.
    קולט אביטל
    גולדי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    קצת כבוד לאנשים מבוגרים בכלל ולניצולי שואה בפרט, הם בנו את הארץ, ומעבר לזה מותר לקולט אביטל להביע את דעתה גם אם היא חושבת אחרת מהמגישות לגבי בחירת יו'ר יש ושם
    סגור
  • 138.
    עוכריי ישראל !!!!
    יצחק 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוכריי ישראל ימוצות!!!
    סגור
  • 137.
    קולט אביטל
    רונה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    קולט אביטל דוגמא לדור מדהים שחבל שלא למדו מהם קצת דרך ארץ וכבוד. אני גם ממשפחה שאבא םרסי איצא רוסיה ונולדתי בהודו עד היום אני מכבדת אנשים בשיח ונותנת כבוד כתור מנחה תלמוד לתת לאדם שמראיינים זמן לסיים משפט.
    סגור
  • 136.
    2טינופות (ל"ת)
    ט 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 135.
    שתי פרחות מקופחות בילט אין
    עמיחי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שתי פרחות מקופחות בילט אין
    סגור
  • 134.
    זוג שדרניות תותחיות עלו והצליחו
    צדק 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 11
    כל הכבוד לכן !!!!
    סגור
  • 133.
    אוי ואבוי
    גיל 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה הפלא?... שתי ערסיות דוחות, חסרות חינוך. אפשר להתווכח, לא חייבים להסכים, אבל רמה כזאת נמוכה? איכס!
    סגור
  • 132.
    איזה מדינה הפכנו להיות עם שדרנית עלובה
    כחול 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    רגש הנחיתות של המארחות כניראה מוצדק אימצו את שיטות אסנת מארק רגב ואמסלם לדבר בברוטאליות ללא טיפת נימוס לשדר ולא לקלוט שתי עלובות ןדוחות
    סגור
  • 131.
    אם כאלו מגישים היהודים לא צריכים אויבים
    עצוב 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כן. כן. אני יודע שגם מזרחיים סבלו קשה מהשואה. אבל לכו , תבדקו את המספרים ותבינו.
    סגור
  • 130.
    בושה
    א,א,, 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אין דבר שאפשר להשוות לשואה,שישה מליון, איך אפשר להשוות,לכל דבר אחר ,והיה הנורא מכל ,
    סגור
  • 129.
    תגובה
    יצחק 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פולסה עליכם אמן !!!
    סגור
  • 128.
    מה נשאר
    עופר 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מעליבים הורים שכולים, מעליבים ניצולי שואה מה נשאר... כינרת חמודה, גם אני מזרחי (כורדי) אבל עבורי ואני מניח שגם עבור שתיכן זה בעיקר סיפור שנלמד בהיסטורה, תוכנית דוקומנטרית, סרט של שפילברג.. עבור ניצולי שואה זו לא היסטוריה, זה משפחה שנרצחה בתאי גזים, בורות מוות, גיא הריגה, בגטו וצעדות מוות. הניצולים חיו במציאות אותה לא אתן ולא אני חווינו. אולי רק בגלל זה כדאי שתעמדו דקה בשקט! לא מתוך הכרח, מתוך כבוד לסבל בושה.
    סגור
  • 127.
    מי היה לא לא מנומס???
    משפטן 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 5
    שמעתי את הראיון הקצרצר. אכן ניכר מנימת הדיבור ותוכן הדיבור של קולט אביטל התנשאות ויהירות בלי שום ספק. מאידך, תוכן התשובות של המראיינות אמנם היה נכון צודק ומתחייב אך רצוי היה להתייחס לקולט אביטל קצת יותר בעדינות ובנימוס ולו רק בשל גילה ועברה.
    סגור
  • 126.
    שנות השלושים
    יורם 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני פשוט ,אם היתי יכול היתי מחזיר במנהרות הזמן את שתי הפיגורות האלה וממקם אותתן בגרמניה בשנות השלושים .
    סגור
  • 125.
    מגעילות (ל"ת)
    איכסה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 124.
    מגישות קטנות... יצא להן השד הפסיכי. (ל"ת)
    דודו 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 123.
    די....נמאס
    אירית 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 3
    נמאס כבר מהבוטות של "ישראל השניה". תפסיקו כבר להתבכיין. חוסר נמוס ווולגריות.
    סגור
  • 122.
    גלית וכנרת פח אשפה מהלך
    צהוב בנשמה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 2
    פשוט חסרות כבוד,גם אם אתן לא מסכימות תנו לגברת אביטל לומר את דברה,אבל מה לצפות ממגישות פח חסידות בלפור בתוכנית פח
    סגור
  • 121.
    אביטל
    אבנר 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 9
    גלית וכינרת צודקות וכל העיתונאים והמצדדים המתיפיפים והצבועים יאללה תתקדמו !!! כנרת נתנה תשובה עניינית !!!
    סגור
  • 120.
    נמאס נמאס
    שלמה רמת השרון 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    10 7
    למה חובש כיפה לוחם צהל לא יכול להיות יו"ר יד ושם מי זאת הגברת הנכשלת קולט אביטל ממפלגת העבודה?????
    סגור
  • 119.
    הגללים של הביביזם. (ל"ת)
    מובי דיק , 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 118.
    מבחיל! סליחה קולט אביטל, בשם הרוב השפוי חסר המקרופון. (ל"ת)
    ליאת 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 117.
    שתי כלומנקיות
    ציוני 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 3
    שתי כלומניקיות שמשקפות בעצמן את כל הגזענות במדינה ומנסות בדמגוגיה להאשים בזה מישהו אחר.
    סגור
  • 116.
    תהליכים
    Mr K 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 10
    קולט אביטל היא דוגמא טובה לתהליכים שהשמאלנית עברה מניצולת שואה לתואמת אוה בראון (אשת הלפידות, תרתי משמע). כמו שאמר רודולף גולן גם ניצול שואה יכול להפוך לנאצי קטן.
    סגור
  • 115.
    ישראל
    שיינה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    9 0
    יצא לי לראות כמה ראיונות בתיקשורת הישראלית וקצת ממה שקורה בכנסת. ישראל איבדה את זה. אין לכם שמץ של מןשג איך מקשיבים ואיך מדברים. בכלל. כמו עדר בהמות שרץ לחפש מים. הכל מכעיס ומקומם וכו.כל אחד מנסה שישמעו רק אותו. חבל על הזמן שמבזבזים בצפיה בדברים האלה. אפשר בזמן הזה לעשות משהו מועיל. יום טוב
    סגור
  • 114.
    לתת לשתי אלו מיקרופון
    סתם תימניה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 1
    זה כמו לתת לחתול שלי לנהוג בסמי-טריילר. פשוט סתומות.
    סגור
  • 113.
    איכס איפה הכבוד, בייחוד אנשים מעדות המזרח כבד את המבוגר
    427א 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    באמת בוקר בחילה עשיתן לכולם. איזו הידרדרות אין כבוד מינימלי, אין דין ואין דיין, מה זה הדיבור הנגוע הזה? וכן בגלל שהיא ניצולת שואה ובגלל שהיא אדם מבוגר היא מאלו שצריכים להחליט מי יהיה יו"ר יד ושם אין יותר פשוט מזה. תלמדו ותכבדו חצופת
    סגור
  • 112.
    נכסתם כבר הכל
    אסי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    פתאום כל אלה ששלחו את האשכנזים בחזרה למשרפות הפכו ליוצאי שואה כדי לקבל תשלומים כשבחייהם וחיי הוריהם לא ראו חייל נאצי. שידרשו פיצויים ממשלות עיראק, מצרים, לוב.. נראה אותם מקבלים משהו. אולי יסכימו לקבל את פורעי האסי בחזרה. (גם הם מוותרים עליהם).
    סגור
  • 111.
    בניהו
    אדי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    19 4
    אםס מאופס עבריין וקולט אביטל מחבלת
    סגור
  • 110.
    מגישות בהמות
    יואב 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 8
    שתי נשים עלובות שמרגישות מקופחות כי זה משרת אותן חסרות כבוד כן השואה היתה באירופה בהמות שכמותכן
    סגור
  • 109.
    קולט אביטל ראיון
    נגר אמן 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאחר ורוב יוצאימדינות ערב יש להם רגשי נחיתות שהם המציאו צריך מדי פעם לתת ל ם שזה יצא החוצה בבקשה קצת התחשבות
    סגור
  • 108.
    אוי אוי הקנאה הקנאה בגלית דיסטל
    רננה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    29 8
    גלית דיסטל אחת המנחות האהובות במרחב התקשורתי. חכמה רהוטה ובעיקר נבונה ובעלת בינת הלב. לכן יש לה מאזינים רבים וטובים. רדו חנו מהתוכנית האהובה הזו
    סגור
  • 107.
    גלית דיסטל בהמה רבתי (ל"ת)
    ולא חשוב מאיזה מוצא 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • 106.
    כינרת בראשי יודעים כולם שאת תומכתצנתניהו. קצת דרך ארץ
    כמחבח 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא תזיק לך
    סגור
  • 105.
    עוד שתי מרעישות
    משה א 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא מגיעות לסוליה של קולט... השכונה מנסה להשתלט על מדינת ישראל.
    סגור
  • 104.
    פרס
    ג.ש 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    זו לא אותה אחת שהתרברבה על קבלת פרס ולאחר בדיקה קצרה הסתבר שבקושי היתה מועמדת לקבל?(
    סגור
  • 103.
    זאת אותה קולט אביטל שמכרה מידע לעיתונאים?
    פטקס 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    27 3
    טרם שכחנו איך העבירה פקסים ממשרד החוץ לעיתונאים. יד לוחצת יד..
    סגור
  • 102.
    שדרניות שמאלניות ששכחו מה זה שואה
    איציק 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בושה למדינה. אפילו משתמשת במוות הוריה בצבא כדי להצדיק את עצמה. אין גבול לאן ששדרניות משועממות יכולות לרדת. אין כבוד לזקנים
    סגור
  • 101.
    כינרת בראשי היא אישה דוחה, מוכת רגשי נחיתות.
    משתין לשלולית 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 5
    היא איננה יכולה להתמודד איתי בויכוח ענייני בטוויטר ולכן חסמה אותי. לא רק היא נחסמת, היא גם חוסמת, הפחדנית. האישה הזו גסת רוח ומהווה דוגמה טובה לכלבים של הביביקטטור. היא מפיצה שינאה ופילוג בשירות המאפיה של בלפור כמו הנבלה שברחה לאמסטרדם - אורלי לב.
    סגור
  • 100.
    בהמות.פשוט בהמות נתנו לכם במה אתם פשוט בושה לאנושות (ל"ת)
    יוסי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 99.
    עצוב מאוד לכולנו (ל"ת)
    רגשי נחיתות. זה הכול 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 98.
    קולט אביטל גלית
    אישה מאזינה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מה אתם ישר מתקיפים את המראיינות,אז הגיע קולט אביטל עצם הבקשה שלה מביישת .תתקיפו את כתבי השמאל שזו עבודת קודש לפגוע השקם וערב את ראש הממשלה והימין במשפטים וקללות.את זהבי עצבני שלועג כל תוכנית למאזיני הימין.השמאל לא כבש את העם עד עכשיו.נכון שמרגיז שאומרים אמת.די נמאסתם.צודקות יכלה לסרב להגיע היא לא באה לראיון עם שמעון פרס שיפרסו לה שטיח אדום.היתה כמו כל חבר כנסת.תתביישו
    סגור
  • 97.
    הסזון לא נגמר...
    הפוסק 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 6
    גדולי הרוצחים וסותמי הפיות בהסטוריה בעולם היו שמאלנים. ובישראל אותו הדבר בתוספת גזענות של טלה שחטפו ומכרו ואף רצחו יהודים...
    סגור
  • 96.
    גם אם כינרת בהצפה
    אניהיא 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רגשית זה לא מקנה לה את הזכות לנהוג בגסות רוח למול ניצולת שואה.אין שום דבר שבעולם שיכול לקחת את רגשות הקיפוח שעברו שיוף וטיפוח אצל הימין הגזעני,ולהפנות אותן לניצולי שואה.מצד אחד לקרוא לקיבוצין נאצים ומיד שני לעלוב הניצולים שואה.שישראל תהרס מצידי.למלחמות שלכם כנגד איראן שתיקח כינרת את התחת הגדול שלה ותמר בעצמה.המיזרחיין זונות.שילכו עם איילת שקד היא ז'אן אוף זה ארק ויצאו לקרב.ושם תקריבו למען המדינה.טיפשה.
    סגור
  • 95.
    הפרוגרסיביט
    מריו 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעניין לדעת היכן בחרה לגור הכינרת מישראל השניה
    סגור
  • 94.
    מי שרוצה לנהל את יד ושם
    גבי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ללא שום זיקה פנימית אישית רק כי השואה היא גם שלו, רק כי הוא רוצה להראות לאשכנזים האלו מי הבוס כאן כעת שהמזרחיים שולטים מוטב לו שינסה לדמיין רק שבוע בבית הארחה מבית היוצר של אושוויץ, ברגן בלזן ושאר מאות המחנות. אם הוא יצליח אפילו לדמיין קצת מזה שימנה את עצמו למנהל יד ושם. אפי איתם לא יכול לדמיין את זה כי הוא יותר מדי עסוק בלדמיין איךיהודים משתלטים על כל הגדה. לכן אינו ראוי לנהל את יד ושם
    סגור
  • 93.
    מאיפה החינוך?
    אביב 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שתי נשים עם פה ג׳ורה. שותות שתן במקום קפה על הבוקר?
    סגור
  • 92.
    גלית דיסטאל
    ינאית 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה הפרצוף הגס והבהמי של האשה האיומה הזאת גלית דיסטאל והבראשית כפילתה . באו מחינוך רקוב לוקות ברגשי נחיתות מזרחיים תקפניות חסרות תרבות וכבוד לאדם מבוגר. אצל הדיסטאל זה סידרתי כמעט. שמעתי אותה בועטת בשידור בראיון עם אורי אבנרי ז"ל. אדם בן למעלה מ90. איזו בוטות ודורסנות וקוצר רוח היה אז בראיון. זה הפרצוף של מס לא מבוטל של טיפשים חדשים יהירים שקיבלו במה ברדיו. לגברדיה הזו ניתןצכמובן להוסיף את העירית והאברי . המתהדרים בניפוץ ה"פרות הקדושות" אכולות שנאה וארס. להקיא. בחילה
    סגור
  • 91.
    צ'חצ'חים.. (ל"ת)
    ד. טופז 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 90.
    מגעילות. קצת כבוד
    פרסי אמיתי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    צמד הנגישות תתביישו לכם. קצת כבוד למי שיותר מבוגרת מכן .לא יזיק לאף אחת.
    סגור
  • 89.
    תגובה לכתבה
    לירון אברהמי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בושה וחרפה. שכמה פרצות עלובות בתכנית רדיו מרדות לעצמן להעליב גברת מבוגרת זה חוסר החינוך חוסר הידע אפילו שאחת עוכרת דין ( זו לא שגיאה) זה מראה על גזענות וטיפשוט חוסר נימוס ובהמיות.
    סגור
  • 88.
    אביטל
    יוסף 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גב בראשי וגב ....גלית רק מפאת הגיל תנו חגב אביטל עתירת הזכיות להשלים את משפטה סגנית אלוהים מפיך גב בראשי מילה מיותרת . אבי בניהו איש ישר מאוד ואומר מה שבליבו ביושר .הגיע הזמן לשייח תרבותי גם אם לא מסכימים .ולך גב אביטל מאחל בריאות ואורך חיים ושתזכי למראינות עם סבלנות .
    סגור
  • 87.
    גלית לכי תכתבי ספרים ותשמיצי אאת בעלך לשעבר. (ל"ת)
    ליז 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    23 11
    סגור
  • 86.
    דור שלא ידע את יוסף..
    צפוני 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    30 9
    קצת דרך ארץ למי ששרד את התופת, עלה ארצה ועשה בעדה. אנו בוססים יותר ויותר במדמנת הליכוד ובקהלה. בדומה לאמירות למשפחות שכולות..וכל המתבטאים הם בדר"כ, מזרחיים משורות הליכוד , ששכלם דל משכלה של נמלה.עצתי לכם: תקדישו מזמנכם ותצפו בסידרה " עמוד האש", ואולי תהיה בכם תחילתה של תבונה.
    סגור
  • 85.
    בושה וחרפה לשתי הפקצות שקורצות למתפקדי הליכוד (ל"ת)
    ליז 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    26 10
    סגור
  • הן הליכוד של ביבי , הליכוד הבכייני והמקופח ,שתי גזעניות (ל"ת)
    ירון 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 84.
    בראשי וגלית
    Sara 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    23 7
    שתי בהמות חסרות תרבות. צריך לדאוג שיעופו מהגשת תוכניות
    סגור
  • 83.
    מי יסביר לי
    נועם 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    21 3
    היכן מסתתרת הגזענות של ישראל "הראשונה"? על אף גילן הצעיר, המראיינות עדיין נושמות ונושפות את רגשי הנחיתות, ומכאן השנאה לאשכנזים (שביבי משקה ומזין ללא לאות, כי אחרת מי ישא אותו על כפיים?) והן עפות על עצמן ולא מבינות שהן לא מקדמות אף אחד אלא נחשפות בעליבותן
    סגור
  • 82.
    איך מנהליי הרדיו עוברים לסדר היום, איך הן מעיזות לדבר כ (ל"ת)
    בר 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    18 4
    סגור
  • איזה רדיו זה? סתם. (ל"ת)
    ציפי אשדוד 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 81.
    שתי מנוולות..ברבריות שהשטן לא ברא!
    שפל שלא היה כמותו 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    22 14
    מנוהלות ע"י שנאה יוקדת...אחת פרחה מזדקנת..מאנפפת עם אף מיגלשה מי הפחח שעשה לה אינסטרומנט כזה והשניה עגלה, לא משנה כמה דיאטות היא תעשה!
    סגור
  • 80.
    שישה מיליון זועקים (ל"ת)
    בר 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    10 12
    סגור
  • 79.
    אזרח
    גל 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    6 17
    אני לא מבין מה הבעיה עם מה שהם אמרו לזקנה המיתנשאת.זה שהיא היתה בשואה זה הופך אותה לחכמה יותר!
    סגור
  • היא כולה ביקשה שיתנו לה לדבר טמבל
    . 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל מה שקרה אחר-כך זה שהמראיינת הדפוקה טוענת היא פועלת נגד היהדות בכך שהיא חותרת להסכם שיסדר את הכאוס פה וגם טוענת עם "התנשאות אשכנזית" למרות שהיא זו שמתנאשת וחושבת שהיא יודעת טוב יותר מכל אחד אחר. היא לא.
    סגור
  • הבעיה היא קצת כבוד לאדם מבוגר
    צהוב בנשמה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גם אם הבהמות לא מסכימות אם מה שגברת אביטל אמרה תנו לה לסיים, היא לא מחליטה לגבי יד ושם אבל מותר לה להציג את דעתה,אבל כבוד משתי בהמות בוגרות בלפור זו בקשה גדולה מידי
    סגור
  • 78.
    המזרחים החצופים.
    אשכנזי ראה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    7 20
    מרגע שהעלו ארצה דפקו על השולחנותוקיבלו מה שרצו. הם למדו מהר מאד כי כשצועקים ועושים רעש זה עושה להם טוב כך היה בארצות מוצאם. ומאז המדינה השתנתה והם מרימים את הראש.
    סגור
  • אשכנזים חצופים
    לוי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תוריד את האף
    סגור
  • כל הגזענים קופצים
    ענת 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואתה בניהו גזען מלקק ללבנים
    סגור
  • אשכנאזיפט. (ל"ת)
    יואב 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • המזרחן הושפלו ודוכאו פה
    מזרחיה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יחד עם זאת, מספיק כבר עם ישראל הראשונה והשנייה, הפילוג הזה עושה רע לכולם וממשיך להנציח סטראוטיפים ואפשרויות מצומצמות שאין להם מקום יותר. וספציפית לכתבה הזו, בושה שכך המראיינות דיברו, וגם סבא וסבתא שלי אכלו גונדי
    סגור
  • 77.
    זונות
    צדיק 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    6 4
    שתי בהמות גסות לא שוות יריקה
    סגור
  • גבר שכותב כמוך בדוק פוגע בנשים (ל"ת)
    למה זונות? 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    די עם הגזענות
    עליבבה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זה שהיא ניצולת שואה לא נותן לה שום יתרון, אבל צריך לכבד אחד את השני, גם ככה המדינה כבר מרוסקת.
    סגור
  • 75.
    אני דור שני לניצולי שואה
    מירי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    13 4
    וברור שקולט אביטל מייצגת אותי ושכמותי הרבה יותר משתי החוצפניות, חסרות החינוך האלה
    סגור
  • 74.
    פריבילגית מזרחית גזענית. (ל"ת)
    גונדי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 73.
    לא להתנצל
    לא ולא 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אין על מה
    סגור
  • 72.
    כל הכבוד לגלית וכנרת בראשי (ל"ת)
    לילו 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 20
    סגור
  • 71.
    מבייש...
    יעל 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    15 0
    להגיב כך לאשה מבוגרת, ניצולת שואה,שמילאה תפקידים חשובים ורבים בשירות המדינה,לצאת מתפקיד המראיין, ולנצל את הבמה לעימות חזיתי, תוקפני ואלים... ממש בושה.
    סגור
  • 70.
    זאת התרבות החדשה שמשתלטת בארץ
    שלמה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    27 8
    בושה,הכול בשל ההתיחסות והזלזול במערכת החינוך ,אשר באה לידי ביטוי בתקציבים שהופנו אליה
    סגור
  • צודק...
    יעל 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ממש כך...
    סגור
  • 69.
    בהמות
    ל 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    30 5
    מדינת ישראל - שינאה שינאה שינאה לא תעבור תדגבר
    סגור
  • 68.
    ישר כח כנרת בראשי וגלית דיסטל.חייב לשים סוף לגזענות המו
    מרוקאי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    15 36
    אף אחד לא נפל מכיסאו כאשר הנשיא ריבלין לחץ רחץ ידיו של מלך ספרד באדמת גרמניה אלק . בלי לבקש סליחה על שואת גירוש ספרד . אף אחד לא פצא פה נגד ביקורי הרבונים האשכנזים את מלך סםרד בארמונו ובו סלחו לו על גירוש שואת יהדות ספר. אין חובה ללמד את מעשה ומהלכי האינקוויציה אשר בוטלה לאחר שואת מלחמת העולם השנייה . צריך לקרוא לילד בדמו .
    סגור
  • אז מה אשמה ניצולת השואה
    אניהיא 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם רשע מאורגן,שלא יודע להתבטא.שימותו לכם כל הילדים בקרב יה זונות מרוקאיות.
    סגור
  • חחחחח
    מריו 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שואת ספרד?וואלה למדתי משהו חדש.תעדכן את יד ושם
    סגור
  • ראוי לעשות סוף לבורות..
    צפוני 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    צפה בסידרה " עמוד האש" ותבין עד כמה אתה בור ועם הארץ!
    סגור
  • הן הגזעניות
    ביבי מדרדר את המדינה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    8 1
    חלאות מיץ של זבל!
    סגור
  • 67.
    הכתבה
    מוטי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    6 14
    כל התיקים האלה תפורים לא צריך להיות משפטן מערכת פרקליטות מושחתת משטרה בראשות אלשייך מושחת וצבוע ראש להב 443 אלה כולם צריכים להכנס לבית סוהר בראשות האיש שניסה לאנוס קצינה ושרפו 250 מיליון שקל על חקירות ראש הממשלה שלנו לא נתנו לו לעבוד
    סגור
  • 66.
    זה לא חוכמה לשמוע כותרת שמעו את כל הראיון (ל"ת)
    דניאלה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 65.
    ברברית
    רננה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    29 9
    כנרת בראשי תקראי לי גזענית זה לא משנה את העובדה שאת ברברית. יש דרך להגיד כל דבר ולהתגאות בהמוניות זה לא כבוד גדול
    סגור
  • חצופה גונבת שהועות (ל"ת)
    לברברית 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הם אינם יודעות לבטא את עצמן
    אניהיא 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה אשמה ניצולת שואה בשל תחושות הקיפוח של הפרעות הלא מבושלות האלו?
    סגור
  • 64.
    מלכות!
    ע.ש 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    19 35
    גלית וכנרת היקרות. תתעלמו מרעשי הרקע של הצבועים. רוב העם אתכן ואוהב אתכן
    סגור
  • מכות לא מלכות...מכות! (ל"ת)
    צריך להסביר 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 63.
    הנה מכתב מחודש מאי השנה, שקולט אביטל חתומה עליו
    בן של פרטיזן 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    13 5
    המאיץ בממשלת אירלנד לפעול במסגרת האיחוד האירופי, כדי להחרים תוצרת מהישובים ביהודה ושומרון.
    סגור
  • הנה ניצולת שואה
    מיה 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    להרוס פרנסהוחיים של אחיה בדם. הכל לגיטימי!! היא ניצולת שואה
    סגור
  • אם קודם הייתי נגד ההחרמה.
    אניהיא 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו אני בעד.אתם חדלי אישים.לא תוכלו להתפרנס כשאתם מדברים ככה אל ניצולת שואה ומתייחסים ככה.הלואי ולא יהיה לכם ממה לחיות בכלל
    סגור
  • 62.
    בדיוק כמו זוהר ואמסלם, כשצעקו על הורים שכולים. אותו החו (ל"ת)
    1234 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    30 12
    סגור
  • 61.
    בניהו
    דודו 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    6 14
    עוד אוכל חינם שמנצל את המצב,והוא היה חלק ממזימת אשכנזי,מנדל,ומיכתב. ידוע שאתה חלק מהמזימה של גנץ,אבל שמו לך אצבע משולשת בעין, ניצלתה את הצבא לתועלתך,אתה מגעיל,יהיר,מיתנשא,וחושב שרק אתה הכי חכם,אבל לא מניפולטור לצרכך,שב בשקט המוני,
    סגור
  • 60.
    על ילדי טהרן שמעתן??? יודעות מי הם?? (ל"ת)
    אדם 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 59.
    אבא של כנרת בראשי מתהפך בקברו
    איש 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    16 12
    יצחק בראשי ז"ל 'מזל" שנהרג ולא זכה לראות את המדוזה שנולדה לו.רואים שהיא גדלה ללא אבא ......
    סגור
  • אני לא מחבבת את בראשי אבל
    גברת זרת 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבייש לך, פשוט גועל נפש של תגובה, ללעוג למישהי בגלל שהיא יתומה (ובדרך גם להעליב את כל היתומים באשר הם)? זה שאתה מגיב אנונימי לא אומר שלא צריך לדבר כמו בנאדם ולזכור שיש בני אדם בצד השני.
    סגור
  • 58.
    תגובה לבראשי כנרת
    דליה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    13 7
    צריך לתתזמן תגובה למרואייןו לא להתקיף בשאלות
    סגור
  • 57.
    האטבריאנים והרשים מזהמים את האקלים החברתי
    יוסף 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    20 3
    כן, שוב נוכחנו שחכם בראשי וחכם אטבריאן חברו לדבר עבירה כשהן מלאות ארס ועוינות. מי שמכבד עצמו לא צריך להתראיין אצלן ולא לשתף אתן פעולה. מפגינות פקעת ארס, אנטי אנטי
    סגור
  • קוראים לזה רגשי נחיתות!
    צריך לאמר ביושר 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    גדלו באווירה של צרות עין... אכלולי שתולי זאת מחלת נפש!
    סגור
  • רגש נחיתות
    אני 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רגש נחיתות יש לאשכנזים שהיו כנועים באירופה ונחשבו גנבים מלוים בריבית ומלוכלכים עכשו הם רוצים להרים אף על עדות המזרח ולהנמיך אותם מה שעשו להם באירופה תשכחו מזה זה לא יעבוד.
    סגור
  • 56.
    קולט הייה אחת הבובות של פרס (ל"ת)
    חוה ברקוביץ 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    13 15
    סגור
  • לא בובה אלא .... (ל"ת)
    חחח 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חווה'לה ואת של מי היית בובה?
    אחד שיודע 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את תספרי או שאני אספר לכולם?!
    סגור
  • 55.
    אכן שבו בשקט!
    בהמות גסות 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    19 3
    דוחות בהמות כיף להתנשא עליכן כך או כך 1.ניצול שואה מכיר משהו בחוויה שאת לעולם לא תכירי 2.יש לו זכויות שלך לא תהיינה ובצדק הוא הכשיר את הקרקע לתקומתה של המדינה 3.המוטיבציה שלו לייצג ניצולי שואה ולדאוג להם הרבה יותר גבוהה ממי שלא מגיע מהרקע הזה ולא חווה (לשמחתו) משהו מהזוועות ולא .לא כל אחד ששמע על זה ממקור שני שלישי יכול לתבוע זכויות דומות. קיפוח וזה...יאללה, כן שמענו.. שום דבר לא יתקרב לעולם לחוויות שבו בשקט בהמות גסות שכמותכן. עילגות חסרות חינוך
    סגור
  • 54.
    בא לי להקיא מבראשי כבר הרבה זמן
    איתי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    20 7
    רווקה זקנה מרירה
    סגור
  • מעניין למה היא רווקה. ממורמרת ומכוערת...
    מסכנה אך בלתי נסבלת 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עם מקל וכפפה לא הייתי משחק לה...היא גברית... רק שלא תבוא לי בחלום!
    סגור
  • 53.
    מראיונות עלובות. מרירות וגסות רוח כמו שביבי מצפה מהן. (ל"ת)
    אבי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    37 8
    סגור
  • 52.
    לגברת בראשי פה ג'ורה. בלתי נסבלת בכל רמה גם של ישראל הש (ל"ת)
    שיר 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    31 10
    סגור
  • קינאה
    פסיכולוג קליני 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מה שמעניין שאצלך זה הרבה יותר לך יש גרון עמוק
    סגור
  • 51.
    מגעילות המגישות, דוחות, בושה לרדיו שנותן להן במה (ל"ת)
    איתי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    35 7
    סגור
  • 50.
    עוד טמבליקוס פשוטוס...
    עמיר מ. 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    20 5
    על מה נלין...?! האחת,גדלה בחצר של רגב סיבוני ככותבת הנאומים שלה... והעובדות לגבי דידה זה אופציה אחרת. הסבא והסבתא שלה באירן אכלו משהו.... וזה(בעיניה) שווה ערך לאיבוד כל המשפחה באושוויץ...זה ההגיון של האטבריאן....עקום כמו הפרצוף שלה... השניה,עוד מתוסכלת מהזבל של המושחת....
    סגור
  • 49.
    ישראל שניה חסרת תרבות (ל"ת)
    הס 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    26 7
    סגור
  • 48.
    גסות
    דוידק 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    28 6
    גסות רוח ,גזעניות,ערסיות ומה לא.
    סגור
  • 47.
    גלית
    דר' יעקב מזור 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    11 11
    בתור פרסי רופא שלא רק שאוכל גונדי אלא גם מבשל וטוב,אני מחזק את ידיכם ומזמין אתכן לגונדי ...
    סגור
  • 46.
    בדיוק
    זלוטוגורסקי רון 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    15 4
    ככה נראית ישראל השניה בדמות שתי בהמות אכולות רגשי נחיתות, שרותמות את השואה להצדיק את עמדתן הפוליטית, סוג של הזניית השואה.
    סגור
  • 45.
    גלית קולט אביטל
    מאזינה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    6 18
    כתבי השמאל מיהרו להגיב,חצופים הגעת לראיון אז תתנהגי בהתאם גם והיית שגרירה,איזו צורת דיבור והגיע וגם להתקיף,מי את שתגידי למראיינת תני לי דקה ותעמדי בשקט,מנצלת את היותה ניצולת שואה כביכול את לא היחידה וזה לא נותן לך זכות לדבר כך.אנו לא בזמן שמעון פרס.כניצולת שואה מצבך יוצא מהכלל.ראית איך נשמעים ניצולי שואה.להם אין הוד והדר.שבי במקומך עם עשרות אלפי הדולרים שלך.חצופה
    סגור
  • 44.
    כוכבות "גלי חלאת ישראל"
    וולף 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    23 10
    שתי חזירות הבוססות בדומן של עצמן, אחת עאלק סופרת והשנייה עאלק עורכת דין. מה כבר אפשר לצפות מהן?
    סגור
  • 43.
    וואוו ... אשכרה לאן הגענו (ל"ת)
    שרון 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 42.
    גדל פה דורעיוור מוחלט להסטוריה ולמציאות
    אלי לוי . צפת. 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    22 3
    מאד מאד עצוב !
    סגור
  • 41.
    קולט אביטל וכנרת בראשי
    רוני בשארי ליטר 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אנא הרגעו והפסיקו להילחם אחד בשני ואז יבוא השלום והשקט לארצנו
    סגור
  • לא יבוא שלום זה יגמר בשפיכות דמים...
    בלפור יגמר או יקבר 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכל בגלל חלאת אדם.. עבריין עם כתבי אישום. סופו יהיה טראגי !
    סגור
  • 40.
    אפי איתם
    מאיר 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    11 11
    למה הוא לא יכול להיות יושב ראש אץיד ושם מה הוא מצורע
    סגור
  • 39.
    הצליח לך אבישי
    לך 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    28 3
    אבישי בן חיים, הצליח. הצליח לסכסך בין שני חלקי עם שהוא המציא. ולשתי המגישות שחושבות שהשמש זורחת להן מהישבן, בושה על היחס וההתבטאות. לא חייבים להסכים אבל לא חייבות להיות בהמות
    סגור
  • בהמות זו מחמאה להן,והעלבה לבהמות האמיתי(בהמות=היפופוטם) (ל"ת)
    אבבא 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    18 5
    סגור
  • 38.
    גסות ויהירות- נציגות ארץ ביבי המתנשאת
    אור צפון 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    30 9
    גרורות נתניהו לשררה יוהרה והתנשאות מנסות לדרוס "אליטה"קודמת. לשם כך יש קורבנות והתעללות במעורב בלתי נסבל.
    סגור
  • 37.
    מפתיע? שתי בהמות. (ל"ת)
    חיים 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    26 14
    סגור
  • 36.
    ביביסטים מטורללים (ל"ת)
    אחד 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    23 15
    סגור
  • 35.
    עימות חזיתי
    ד״ר בר מעיין 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    15 5
    ככה זה נשמע כשנותנים לשתי פריחות מיקרופון ,מצטרפות לברדוגואים ,אורלי לב כל הביוב שעולה על גדותיו בארצנו בעת האחרונה
    סגור
  • 34.
    יש לחלק את ישראל לא מדינות לפחות יש 7 מחוזות (ל"ת)
    עופר 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • אשפה
    דוד 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    את הנגב עים הפזורה חלק מהנגב ליד שיבטה לשכן את השמאל שיתחילו לבנות את המדינה,וכל השאר כולל ייבוצים לימין,וכל השאר לירדן
    סגור
  • 33.
    מבכי אל דחי
    רון קילוח 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הבכיינות שהפכה למקצוע השנים-עשר בסולם זקיפות הקומה הלאטמניסטית..
    סגור
  • 32.
    שתי כוניפות שאושרו על ידי המשפחה (ל"ת)
    דוד 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    25 8
    סגור
  • 31.
    לאן היגענו?
    סבתא פעילה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    28 4
    אני תמהה מדוע העלתם את קולט אביטל לשידור - ממילא רציתן לשמוע רק את עצמכן. השיח המתלהם, הצווחני, השיקרי, וחסר התרבות הפך להיות מקובל וטרנדי, וכל המרבה הרי זה משובח - אתן אפילו לא מבינות מה עשיתן לכן אתן לא מתביישות -חבל.
    סגור
  • 30.
    שתי פסיכיות שהשתן עלה להן לראש...
    נחמוני 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    33 8
    מה זה מה החוצפה הזו.
    סגור
  • 29.
    גם כן קולט אביטל מי ישמע
    אבי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    10 21
    סתם עוד אחת שבאה לחמם את הכיסא בכנסת ועשתה כלום.
    סגור
  • ומי אדוני?
    לירז 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    11 3
    אתה נשמע כמו אפס ממורמר עם אפס הישגים בחייו. לאביטל לעומתך רזומה מכובד מאוד, והיא אשה אצילית ומכובדת. עדיף שלא תגיב יותר. זה יעלה את הרמה פה בשרשור.
    סגור
  • אם כבר אתם פרביליגיות יושבות בגלי צהל
    צבועות 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    8 3
    עלק מייצגות את המקופחים (באולפן גלץ עם תואר במשפטים) מותר לכן להיות גזעניות למי שבא לכן עד שמגיעים אליכם ואז אסור להגיד שום מילה על כי זה גזענות של ישראל הראשונה תנוחו פריבילגיות צבועות.
    סגור
  • מקווה שלסבתא שלך לא ידברו ככה (ל"ת)
    שם 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • ואתה עשית המון למען המדינה היא היתה גם שגרירה
    אירה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אבל בור ועם הארץ כמוך מה יודע
    סגור
  • קולט אביטל
    נמאס לי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היתה שגרירה של פרס שיהיה להם קל יותר
    סגור
  • 28.
    כנרת בראשי
    Dd 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    26 6
    אישה ברוטאלית,מגעילה,חסרת כבוד,מחזיקה מעצמה (בסך הכול עורכת דין עם מרפקים).תתביישי
    סגור
  • זה שהיא עו"ד לא הופך אותה למשכילה...
    נאוה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היא נטולת השכלה באופן בולט..
    סגור
  • 27.
    מזועזעת !!! איזה מראיינות יש היום ??? בושה !!!
    בת ההרים 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    28 4
    אני מישראל השלישית.
    סגור
  • 26.
    ניצולת שואה, רובד שני
    ובר אבי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    7 12
    קולט אביטל ילידת בוקרשט. שם לא הייתה שואה במתכונת המוכרת אלא התנכלות או סבל כתוצאה מהפצצות בעלות הברית(רומניה שיתפה פעולה עם ארצות הציר). שנים רבות לקח עד שהכירו ביהודי בוקרשט כניצולי שואה(יש להדגיש-רובד שני) להבדיל מאזורים אחרים ברומניה שהם ניצולי שואה רובד ראשון. קולט אביטל פוליטיקאית שמצאה אולי סידור עבודה לעת זיקה ומכניסה את משנתה הפוליטית, החברתית ולעתים הגזענית לנושאים שעל הפרק(כמו עם אפי איתם)
    סגור
  • בכל זאת אביה עונה קשות למשפחתה הייתה נרדפת
    מרים 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    9 2
    בתקופת מלחמת העולם השנייה, אולצה משפחתה לענוד טלאי צהוב ואביה נלקח כבן ערובה לבניין העירייה בעיר בקאו, שם עונה קשות[3]. בית משפחתה הופקע והיא נמלטה עם אמה לבוקרשט. חלק מבני משפחתה נהרגו בהפצצות בעלות הברית. עקב הגדרתה כ"בורגנית קפיטליסטית", נרדפה המשפחה על ידי המשטר הקומוניסטי[4]. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה
    סגור
  • יהודים מתבוללים
    מלכה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    5 4
    המשפחה נקלטה בארץ בתל-אביב, שלא כמו העולים החדשים באותה תקופה שנקלטו במעברות ונשלחו לאחר מכן ליישב למושבים לשמור על הגבולות. כן, כן, גם ניצולי השואה שעברו את המחנות. היתה לקולט אביטל קליטה מפנקת מאוד. הוריה בחרו לשלוח אותה ללמוד אצל הנוצרים במיסיון ביפו.
    סגור
  • 25.
    עילגות וחסרות כבוד
    גד 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    26 5
    מדובר במראיינת עילגת וטיפשה ובבראשי שהחוכמה לא פקדה את ראשה.2 חבילות אשפה.
    סגור
  • 24.
    אני לא אוהב שמישהו תוקף תוך שימוש שהכול, בזכרון השואה. (ל"ת)
    אלון 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 23.
    צריך להפסיק לתת לכנרת בראשי במה
    רע מאד 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    27 7
    יש בה הרבה שנאה כלפי מגזרים מסויימים ונראה שגם לדיסטל יש. הגיע הזמן למנות אנשים לא מוטים לתפקידי שידור.
    סגור
  • 22.
    הצילו!
    אזרחית ותיקה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    21 4
    מי שמע עליהן בכלל? צמד צעקניות שמכבד את עצמו בלבד, זורעות פירוד ומנציחות גזענות שלא קיימת
    סגור
  • 21.
    שטובריאן & בראשי
    רומל 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    21 3
    שתי אפסוסות. אכולות רגשי נחיתות מוצדקים פערו את הגו'רות שלהן על אישה אצילית איכותית ומוכשזרת כקולט אביטל. מסממני התקופה והשפל בו אנו חיים.
    סגור
  • 20.
    קולט אביטל לא ניצולת שואה
    מלכה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    8 15
    היא היתה בת 6 כשהסתיימה המלחמה. מרומניה לא נשלחו יהודים למחנות ההשמדה. אני בת הדור השני של יהדות הונגריה שנשלחה להשמדה, תומכת במועמדותו של אפי איתם. השמאל השתלט על יד ושם והפך את זכרון השואה לנחלתו הבלעדית.
    סגור
  • בכל זאת אביה עונה קשות
    מרים 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בתקופת מלחמת העולם השנייה, אולצה משפחתה לענוד טלאי צהוב ואביה נלקח כבן ערובה לבניין העירייה בעיר בקאו, שם עונה קשות[3]. בית משפחתה הופקע והיא נמלטה עם אמה לבוקרשט. חלק מבני משפחתה נהרגו בהפצצות בעלות הברית. עקב הגדרתה כ"בורגנית קפיטליסטית", נרדפה המשפחה על ידי המשטר הקומוניסטי[4]. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה
    סגור
  • שואה
    חנה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אבי נולד בסוצ'בה (רומניה) ונשלח לטרנססיטריה, כמו כל היהודים שם. אומנם, זה להיה "מחנה השמדה" אבל הרבה מתו ממחלות ומרעב בהם אחות של אבי והוריהם.
    סגור
  • הסבים והסבתות שלי נשרפו באושוויץ
    מלכה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    דודים ודודות, הילדים של אבא שלי, ועוד בני משפחה. אין מה להשוות, בעיני זה לא נקרא ניצולת שואה. חצי מיליון יהודים יוצאי הונגריה נרצחו בשואה, זה לא קרה ברומניה.
    סגור
  • 19.
    שואה
    שורד 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כל העיתונאים והעורכים כולם צריכים לעבור שואה שעברו במשרפות אולי יבינו מה זה ניצולי שואה לא כל ניצול שואה עבר צרות כמו בגטו לא היה לו מה לאכול. דבר שני גונדי זה לא דבר רע אולי בישלו לכם אותו בצורה מגעילה. מתי ישתקו כל המלעיזים. אפי איתם הוא דור שני לשואה אז יאללה תשתקו
    סגור
  • 18.
    חברה ברברית צומחת פה
    דסקל אבי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    33 4
    תחת שלטון המארקיות והרגביות האמסלמים והביטנים צומחת לה פה חברה חסרת נימוסים בעליל גסה אלימה כוחנית וככל שתעליב את היריב הפוליטי שלה תהיה יותר מרוצה אפילו כבוד לניצולי שואה אין לחברה כזו בראשי מה עובר עלייך ועל דומייך פחד אלוקים קצת כבוד כלפי אישה מכובדת שעשתה רבות למען ניצןלי השואה בושי והכלמי
    סגור
  • 17.
    נשים דוחות
    tkv 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    20 5
    הלוואי שינהגו בכן כך כשתגיעו לגילה. מנוולות.
    סגור
  • 16.
    קולט אביטל
    גברת 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    22 3
    הגברת אמנם ניצולת שואה .בעברה דיפלומטית ותיקה במשרד החוץ.אישה שעשתה דבר או שניים למדינת ישראל.הגברת בת 81.מבוגרת לכל הדעות.איפה קצת כבוד? עדות מזרח ירדתם מהפסים ? מה זאת השנאה התהומית? למה לא לתת לה להתבטא? למה לחשוב שהיא מתנשאת עליכם? אתם רדופים רגשי נחיתות.מה זה ההשתוללות הזאת? אני מתביישת בהתנהגות הזאת.איש לא עומד בדרכו של איש להצליח.תפסיקו עם ההסתה הזאת.אפשר למנות אין סוף מקרים של עדות מזרח שהצליחו בגדול.כל אחד לפי כישוריו.תתעוררו מהשנאה התהומית.
    סגור
  • 15.
    בנות משכילות....
    אני 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    23 5
    לא משנה כמה תלמדו..כמה תשכילו..עמוק עמוק בבטן רגשי הנחיתות ישארו ..יצוצו..וינווטו אתכם בכל הזדמנות
    סגור
  • 14.
    גועל נפש של מראיינות- בא לי להקיא עליהן
    סמי אסולין 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    29 6
    אין ספק שהמראיינת ובראשי גורמות רע למערכות העיכול של רבים כולל שלי.גרוע מכך,הפילוג והשנאה בעם יביא לחורבן בית שלישי.נורא ואיום.
    סגור
  • 13.
    גם ההורים שלי ניצולי שואה,למרות שעלינו מטוניס.
    רפאיל 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    9 10
    תפסיקו לנפנף כל יום שואה, ניצול שואה אמיתי,לא נותן דריסת רגל לאויב בשום צורה שהיא.
    סגור
  • נו באמת, היו מחנות השמדה בטוניס?
    מלכה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 4
    עליתם לארץ כל השבט? אצלנו לא היו סבים וסבתות ומשפחה.
    סגור
  • 12.
    אני ישראל הראשונה
    אזרח 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    24 4
    ואני אשכנזי ואני לא אתנצל בפני צפופי פיגמנטים כי לא עשיתי להם כלום. שיקחו את רגש הנחיתות שלהם השפה הבוטה וחוסר התרבות ויפסיקו לבלבל את המוח.
    סגור
  • 11.
    חוסר כבוד ותרבות דבור רדוד
    הציוני 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    18 3
    דור שלא מכבד את ותיקיו,עתידו עגום!
    סגור
  • 10.
    מה הקשר בין מחט
    מדהים 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    5 8
    אמי ניצולת שואה. האם יש לה זכות אוטומטית לקבוע מי יהיה יו"ר יד ושם? האם דעתה יותר חשובה מדעתה של מישהו שלא הוא ולא בן משפחה קרוב שלו ניצולי שואה או נספו בשואה? קולט אביטל הזכירה את היותה ניצולת שואה כדי להגיד שיש לה זכות מיוחדת. אין לה. גם לי אין. ואישית אני הייתי חייל של אפי איתם ואני לא סובל אותו ולא חושב שהוא ראוי לכלום, אבל גם דעתי לא קובעת.
    סגור
  • 9.
    שתי נבלות של ישראל השניה שתלך לאבדון (ל"ת)
    מטי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    18 5
    סגור
  • 8.
    אם אימי מברזיל שאכלה פייז'ואדה ואבי מרומניה אכל צ'ורבה
    הורי מרומניה שאכלו מ 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    11 1
    האם אקבל נקודות אצל תומכי הליכוד על היותי בן ללא אשכנזים ולא שמאלנים. אולי אשתיק בתוקפנות אדם שתרם משהו בטענה שהוא פרבילג? אולי אתקוף משפחה שכולה שאירחה מפגין? אפשר לתקוף אומן, שבשם הבנה לא נכונה של ציורו אאשים אותו בשנאת יהודים? אבדוק גם צורך בהכאת מפגין ממש בעזרת פומפיה, רק שבבלפור יאמצו אותי.
    סגור
  • 7.
    בושה וכלימה
    דור 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    17 3
    אין למראיינות טיפת דרך ארץ
    סגור
  • 6.
    הבהמות השתלטו על המדינה!
    אפרת 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    24 5
    אין ריספקט לאף אחד. לא למשפחות שכולות ולא לניצולי שואה. פעם היה כבוד. היום יש כבוד רק לשרה וביבי המושחתים
    סגור
  • 5.
    קצת כבוד לאדם מבוגר מכן. שמעתן על זה?
    משה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    48 8
    עצם העובדה ששתיכן משדרות ברדיו לא הופך אתכן לחכמות .
    סגור
  • קצת כבוד לעיוותים
    רוני 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 11
    שמעת על זה ?
    סגור
  • 2 עילגות וטיפשות
    בן זקן 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    22 3
    נורא ששתי עילגות חסרות תרבות מקבלות מיקרופון חופשי ומדברות על ישראל הראשונה..מזל שאחוז האזנה לתחנה קרוב ל0.
    סגור
  • 4.
    לא להאמין
    ורדה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    38 4
    לאן אנחנו הולכים מראיינת צעירה מדברת לאיזה מבוגרת גרוע לב תני לה לסיים אחר כך תגידי מה שי לךך נורא
    סגור
  • 3.
    זו לא ישראל השניה. זו ישראל המכוערת.
    פדרו 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    52 10
    הזמנתם מישהי לשידור? לפחות תנו לה כמה שניות לומר כמה מילים לפני הורדת הגיליוטינה. מגעילות.
    סגור
  • 2.
    סגלקודם?תנקה?את?השחיטות?מכירה.
    סמדר.יצחק.את 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    4 6
    קולט.אביטל.כחייכ דעגת רק.לניצולי.שואה.מי.ארופה.בלבד???את.הזכויות.ניצולי.שואה.מתוניסיה.המדינה.מחקה.אותם.בניגוד.לחוק נכי.רדיפות הנאצים.התשייד.1954 עד.היום.את.במכוון.לא.מזכירה.אותם.?ולא.חושבת לדאוג.להם.לזכויות את.שותפה.שניצולים.אלה.ברובם.הלכו.לעולמם בלי.זכוית??בושה.לך.וגם.לראשהממשלה..ש10.שנים.אינו.נותן.תשובה.סופית.למעט.הניצולים.שנשארו.בחיים.??לא.היו.צרכים.לעבור.פעם.שניה.שואה.כלכלית..בגלל.גנבת.הזכויות.עי.היהודים.בישראל.
    סגור
  • מי הגנב..ביבי?
    ניסים 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בתגובתך כתבת "וגם לראש הממשלה ש 10 שנים אינו נותן תגובה",כוונתך לביבי שהוא רוה"מ 10 שנים.ידענו שהוא חשוד בהונאה,לא ידענו שביבי מתעלל בניצולי שואה מזרחיים! כיוון שאתה כנראה צודק אל תצביע עבורו.תהיה בריא.
    סגור
  • 1.
    בראשי ודיסטל ידועות כבהמות וזו פרנסתם
    אמיר 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    51 12
    חבל ש מרואיינים והמדייה משותפות פעולה עם שתי נשים רעות ,הנורות מבפנים ומבחוץ שכל מטרתם היא ללקק לנתניהו ולהשפיל כל שאינו נתניהו או חבורתו
    סגור
  • ידוע ומוכר,מומחיות בללקק לביבי וחסרות חינוך
    דוד 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    17 4
    2 גסות רוח אומללות.
    סגור
  • השתיים מתחרות זו בזו מי יותר בהמה
    פינוקיו 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    15 4
    וביחד הן מתחרות במירי הצורחת ובאוסנת המתבהמת מי יותר אידיוט
    סגור