תקשורת ומדיה

גאווה: גל גדות זכתה לכבוד ענק בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה הגדולים בכל הזמנים

הכוכבת הישראלית קיבלה את פרס Shero ("הגיבורה") בטקס היוקרתי של MTV ואמרה: "מדובר באחד מרגעי השיא השמחים ביותר בחיי - לגלם את הדמות הזו של וונדר וומן, להיות חלק מהמורשת שלה זה באמת, באמת, באמת מיוחד"
כפיר אדר | 
גל גדות (צילום יחצ)
גל גדות זכתה לפנות בוקר בפרס Shero ("הגיבורה") בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה הגדולים בכל הזמנים של MTV. השידור היה מחווה לרגעים הגדולים והטובים ביותר בקולנוע ובטלוויזיה משנות ה-80 ועד היום. הטקס הערוך ישודר בערוץ MTV ישראל עם תרגום ביום ראשון הקרוב.
גדות הודתה ל- MTV על הפרס, ואמרה לאחר קבלתו: "תודה רבה לכם שכיבדתם אותי בפרס הזהב הראשון שלי. מדובר באחד מרגעי השיא השמחים ביותר בחיי - לגלם את הדמות הזו של וונדר וומן".

באדיבות: MTV ישראל
עוד הוסיפה: "היא כל כך משמעותית בשבילי ואני יודע כמה היא אוהבת את כל מעריציה, אז להיות חלק מהמורשת שלה זה באמת, באמת, באמת מיוחד. אני כל כך מתרגש מאוהדי וונדר וומן לצאת למסע הבא הזה איתם אותי ב- Wonder Woman 1984. אני בקושי מאמין שאנחנו סוף סוף נוכל לחוות את זה".
כמו כן, שותף טיזר חדש של וונדר וומן 1984, והעניק לקהל הצצה לסרט ש- MTV אמור להפוך לאחד משוברי הקופות הגדולים בשנה. MTV הודיעה כי תכבד את גדות בתחילת השבוע. מתארים נוספים כוללים את קווין בייקון, דרו ברימור, קריסטן בל, סלמה בלייר וג'יימי לי קרטיס.
כוכבת "ליגת הצדק" קיבלה את הפרס רגעים ספורים אחרי שהבמאית פאטי ג'נקינס הציגה סרטים חדשים מהסרט השני בזכיינית "וונדר וומן" ברשתות החברתיות. גדות החלה את הקריירה שלה בשנת 1999 בסדרת הטלוויזיה הפופולארית "שמש" בכיכובו של צביקה הדר שם גילמה את תפקיד הרקדנית.
עם זאת, רק אחרי 10 שנים רשמה את הכניסה המשמעותית לתעשיית הבידור ועשתה את הופעת הבכורה שלה בסרט "מהיר ועצבני" בשנת 2009. לאחר הופעות מיוחדות במספר סרטים, רגע התהילה שלה הגיע בשנת 2017 כשהיא לוהקה בתור וונדר וומן. הסרט התגלה כהצלחה אדירה ולקח את הפופולריות שלה לרמה חדשה לגמרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה