תקשורת ומדיה

מתכנית הבוקר עד המהדורה: שורת אנשי תקשורת נאלצו להיכנס לבידוד

לאחר ששהו ליד חולה מאומת, נאלצו דני קושמרו ויונית לוי להיכנס לבידוד. גם מגישי תכניות הבוקר בקשת פאולה וליאון וניב רסקין נכנסו לבידוד. בערוץ המתחרה: מגיש המהדורה אודי סגל נכנס לבידוד. ומי יגיש את המהדורות? 
שרון טל |  3
דני קושמרו (צילום חדשות 12)
התחלואה הגוברת בנגיף הקורונה לא פוסחת על מסכי הטלוויזיה: שורת עיתונאים נאלצו להיכנס לבידוד ביממה האחרונה לאחר ששהו ליד חולים מאומתים. 
מגיש המהדורה המרכזית של חדשות 13 אודי סגל, שהה ליד חולה קורונה מאומת ונאלץ להיכנס לבידוד. סגל עבר בדיקת קורונה ויצא שלילי. 
בערוץ המתחרה, מגישי המהדורה המרכזית יונית לוי ודני קושמרו נאלצו גם הם להיכנס לבידוד, ואת המהדורה של חדשות 12 תגיש הערב קרן מרציאנו. 
גם רצועת הבוקר של קשת סופגת. מגיש חדשות הבוקר ניב רסקין נכנס לבידוד אך לא רק הוא, אלא גם הזוג פאולה וליאון שלפחות יבלה את הבידוד יחדיו. יואב לימור החליף את רסקין בהגשת תכנית הבוקר, כשאת פאולה וליאון מחליפים דנה גרוצקי וניב גלבוע. 
עוד נאלצו להיכנס לבידוד: מעיין אדם ומירי מיכאלי, שמופיעות באופן קבוע בתכניות הבוקר וכתבת האוכל ריטה גולדשטיין. יש לציין כי עד כה, אף אחד מהמבודדים לא אובחן כחיובי לנגיף. רק בריאות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תפילות
    דודו 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים צריך רק להיתפלל,וכולם נופלים כמו אחרי הדברה,אל ג'זירה בהיתגלמותה,כאשר המגיפה מכה לא מבחינה בין טובים לרעים,כולם נופלים שדודים,אוי לרשע ואוי לשכנו,
    סגור
  • אתה איש קסום
    דור שרעבי 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד, אהבת חינם היא נר לרגלייך
    סגור
  • 1.
    בקצב הזה גיא פינס יגיש את המהדורה המרכזית
    זאב 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    12 0
    והחדשות הטובות? זה עדיין עדיף על ברהנו טגניה.
    סגור