תקשורת ומדיה

ברק רביד: "מילא גנץ, מסע הלגיטימציה שעיתונאים עושים לחיים רמון הוא לא פחות מביזיון"

הפרשן המדיני התייחס לביקורת הרחבה כלפי רמון, שהוחלט לשלבו כחלק מהמשא ומתן בכחול לבן: "העיתונאים שהתגוללו בצדק על נתניהו בסוגיית נתן אשל עכשיו שותקים". רמון: "ביהמ"ש קבע שאני רשאי לחזור לכהן" 
שרון טל |  18
ברק רביד חיים רמון (צילום חדשות 13 וחיים אדרי)
מפלגת כחול-לבן החליטה לצרף את שר המשפטים לשעבר חיים רמון לצוות המשא ומתן בשיחות הפשרה עם הליכוד, מה שהוביל לביקורת רחבה כלפי רמון. ח"כיות מכחול לבן מתחו ביקורת קשה על כך שח"כ לשעבר שהורשע במעשה מגונה יקח חלק בשיחות, והדבר הוביל למגננה מצד רמון עצמו.
רמון כתב בטוויטר: "ביהמ"ש הרשיע אותי ללא קלון וקבע שאני רשאי לחזור לכהן בכנסת ובממשלה. עתירה לעליון נגד מינויי למשנה לרה"מ נדחתה. השופטת כתבה שהמעשה היה חד פעמי ואינו מעיד על פגם מוסרי מובנה. ב-1 בינואר 2021 העבירה נמחקת". 
 
​ברוך קרא תקף: "כל מי שחותם על זה מכחול לבן עושה מעשה עלוב, בזוי פתטי". חיים לוינסון עקץ כהרגלו: "ההבדל בין חיים רמון לסוס טרויאני שבטרויה טרחו ועמלו על תרגיל הסוואה. חיים רמון זה להזמין את בני סלע אלייך הביתה לדייט ביום שיש הפסקת חשמל". 
 
שרון שפורר: "אני לא רואה שום סיבה למה לא לקרוא לחיים רמון עבריין מין. הוא הורשע בעבירת מין. חני קים סיפרה לפני שנתיים כי נישק אותה בכח. ואצל קלמן ליבסקינד לפני כמה שנים במעריב היתה עוד מישהי שטענה כי הטריד אותה. אז כן חיים רמון - אתה עבריין מין. עכשיו אתה מוזמן לתבוע. רק תזכור שאיני מהמתפשרות". 

זאב קם מתאגיד השידור הציבורי כתב כי "ההתנפלות ההמונית על חיים רמון מצד אותו מחנה שפעם רמון היה יקירו, רק כי העז לשנות חלק מעמדותיו, היא דוחה. ככה ייעשה לאיש שמעז לסטות מהקו שמכתיב המחנה". 
ברק רביד הוסיף: "מילא בני גנץ, אבל מסע הלגיטימציה שעיתונאים עושים לחיים רמון במסגרתו הם משתיקים/משכתבים את ההיסטוריה הוא לא פחות מביזיון. חלק מהם אלה אותם עיתונאים שהתגוללו בצדק על נתניהו בסוגיית נתן אשל. עכשיו הם שותקים. אתם כבר יודעים למה".
 
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    חיים רמון
    שילה 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי צריך אותו ובשביל מה? חסרים מתווכים? זמנו עבר.
    סגור
  • 17.
    בחילה
    גאיה 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגישה בחילה. מצד הליכוד, נתן אשל, צלם התחתונים... מצד גנץ, שר במדינת ישראל שהורשה בהטרדה מינית. נורא לחשוב שהצבעתי לכחול-לבן
    סגור
  • 16.
    חיסול פוליטי
    תומר 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה בשמאל חברים ברגע שמישהו מאיים על האגנדה הפוליטית שלהם תופרים לו תיק . הבחורה שחיים רמון "תקף" עד היום מפחדת לדבר על החקירה הברוטאלית שעברה על ידי המשטרה ושאיימו עליה באישום אם לא תאמר שחיים תקף אותה .חיים רמון עתיד היה לעשות סדר בבגץ כשר המשפטים ולגרום להם להבין שהממשלה מנהלת את המדינה ולא הם . אז הכלבות של מרצ תפרו לו תיק ויצאו בצעקות וצווחות לתקשרות שהוא אנס ואין לו מקום בחיים הפוליטים להקיא מהם . הרוע הטהור האכזריות הטירוף חוסר יוכלת לקבל דעה שונה אין להם מנהיגים אין להם אגנדה מחקו אותה במו ידיהם תודה לאל שהם לא בשלטון
    סגור
  • 15.
    חיים רמון פועל שנים נגד הפרקליטות
    עינת 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובתי נמשפט בעקבעות הרשעתו המוצדקת ולכן שנאתו לפרקליטות גורמת לו לשתף פעולה עם הליכוד וביבי לפגע בפרקליטות ובבתי המשפט וגנץ לצערנו מתנהג כמו מטומטם. לקחת את האיש העבריין שהורשע שמשתף פעולה עם ביבי כדי להרוס את הפרקליטות ובתי המשפט. גנץ לא ראוי להיות פוליטקאי ובודאי לא מנהיג צריך ללכת הביתה.
    סגור
  • 14.
    אדון קרא באמת השווה בין חיים רמון לבני סלע ? (ל"ת)
    ניר 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    גנץ ירד מהפסים
    אגא 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתת לשני עברייני מין לנהל מו"מ קואליציוני כביכול למען טובת עם ישראל....
    סגור
  • 12.
    בושה למדינה שנותנת במה לאיש הזה . (ל"ת)
    אני 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    ברק רביד
    יוחנן 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד כמה שידוע הכתב נזרק מהטלוויזיה וכעת מעביר בקורת על שר משפטים אולי רביד רוצה לחזור לעניינים על חשבון רמון אז לך חפש מי ינענע אותך
    סגור
  • 10.
    צביעות
    יצחק 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגיטימציה לרמון ושום מילה לליגטימציה של העבריין המורשע אולמרט
    סגור
  • 9.
    רמון השכיל שהשמאל רק לעצמו ואפסיים ושקרנים (ל"ת)
    דוידוביץ 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    צביעות ומוסר כפול
    דבורה 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין למה לא צייצת כאשר אולמרט התערב בעניינים הפוליטיים. צביעות כבר אמרנו.
    סגור
  • 7.
    צבועים אלה שמגנים את רמון
    ב 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי אינכם יודעים, אולם הבחורה שחיים רמון נישק בזמנו, בכלל לא רצתה להתלונן עליו. אולם אנשים אינטרסנטים לחצו עליה להתלונן עליו. אז נכון, לא היה צריך לנשק אותה, אולם להפוך אותו לעבריין מין, זה כבר מוגזם! תתביישו צבועים
    סגור
  • 6.
    רמון ישר כמו סרגל
    ערן 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין גבול לרשעות של ברק רביד הרוכב על גל פופוליסטי כאילו פמיניסטי תוך התעלמת מהעובדות. השוואה בין רמון לנתן אשל מזכירה את ההשוואות ההזויות בינו לקצב. פרשת רמון היא פרשת האזנות סתר לא חוקיות שהוסתרו על ידי רות דוד שהתפתחה לעלילת דם נגד רמון.
    סגור
  • 5.
    עיתנאים רווי שנאה
    יוגל 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האדם היחידי שמסוגל לראות את המציאות נכוחה ללא צבעים קודרים של שנאה שמקורה העיתנאים קטנים .חיים מפרשן בתקשורת וכל מה שיוצא מפיו הם אמירות של טעם רצופות היגיון.למולו העיתונאים רווי השנאה לא מקבלים שום פרשנות השוללת את פרשנותם רויית השנאה.
    סגור
  • 4.
    ברק בבקשה סתום
    יעל 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים רמון נעשה לו עוול ענקקקקק
    סגור
  • 3.
    רמון
    יוסף 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה שנותנים לו וחאשל לנהל משא ומתן גם עבירה בלי קלון היא עבירה מוסרית .
    סגור
  • 2.
    צבועים
    יאיר 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמון החוצה אולמרט פנימה תתבישו עבריין מורשע ואסיר משוחרר מקבל במה מכובדת אצלכם אבל רמון שקיבל גושפנקה מבית משפט מתנשאים מגעילים
    סגור
  • 1.
    בני גנץ, האם אתה יודע איך מאייתים ב-ו-ש-ה !!!!!
    ארתור מלקין 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אם עברת באדום, שיקרת לי, גנבת את קולי וישבת בממשלה עם נאשם בפלילים (שביננו.... עשה לך בית ספר, יום יום, שעה שעה) - למה שאתפלא כשנציגך הוא חיים רמון, עם כל קופת השרצים המוסרית שהוא נושא?
    סגור