תקשורת ומדיה

דיויד עזרן מצטרף לרדיו "101.5 התחנה"

שדר הרדיו ואיש התקשורת הוותיק יגיש את התכנית "תחנת ביניים" בין השעות 10:00-12:00. לפני כ-3 שנים סיים את תפקידו ברדיו "קול רגע" ומאז המשיך לפעול בעולם התקשורת ובין היתר הגיש פינות בתכנית הבוקר של רשת 13

שרון טל | 
דיויד עזרן (צילום רדיו 101.5 יחצ)
​שדר הרדיו ואיש התקשורת דיויד עזרן מצטרף לשורות "101.5 התחנה". הבוקר חתם איש התקשורת הצפוני דיוויד עזרן על חוזה הצטרפות בתחנת  הרדיו "101.5 התחנה". דיוויד עזרן הינו עיתונאי בעל שם באזור הצפון ומגיש בין היתר פינות קבועות בתוכנית הבוקר של רשת 13.
דיוויד עזרן מסר על המינוי החדש :"בחרתי לעצור ולהיות חלק מהתחנה המזרחית המואזנת בישראל. אשמח לגעת במאזינים בבית, בעבודה, ברכב, במשרד, בבסיס, בבישולים ובנקיונות. אשמח להתרגש עם מאזיני התחנה כל בוקר 10:00-12:00, לסגור איתם את הבוקר ולקבל איתם את צהריי היום״. עזרן חוזר לשתף פעולה עם מנכ"לית ״התחנה 101.5״ רינה בן עיון שאמרה, "שמחה מאוד לצרף לשורות הרדיו את דיוויד איתו יש לי היכרות רבת שנים, מדובר באיש תקשורת ידוע ומוכשר מאוד ואנחנו שמחים לצרף אותו למשפחת 101.5 התחנה.
עזרן שידר ב״רדיו קול רגע״ במשך 17 שנה, וב-2017 סיים את תפקידו, אז מסר ל-ice: "הנוחות גרמה לי לשקוע במקום שהרדים ולא ידע לתגמל. בשנתיים האחרונות הפכתי אדם פחות שמח, זה שיש לו הכל אבל אין לו כלום - במסדרונות הרדיו האווירה הפכה פחות טובה, הרדיו שנגע בי ובמאזיניו כל השנים, הפך חסר נשמה. במציאות כזאת לא יכולתי להמשיך". כעת ממשיך עזרן ליעד נוסף ברדיו ״101.5 התחנה״ - תחנת רדיו המנגנת בעיקר את הקלאסיקות של המוזיקה הים תיכונית ומאז הקמתה, לפני כמעט שנתיים , הספיקה לצבור מאות אלפי מאזינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה