תקשורת ומדיה

ראש עיריית לוד עולה להתקפה: "לא ראיתי רוע ושנאה כמו שיש בפשיעה הערבית"

יאיר רביבו טען בראיון ל-103FM: "המדינה איבדה את המשילות, גישת 'שיהרגו אחד את השני' היא טעות קשה, לפושעים היהודים יש מעט חמלה. לפושעים הערבים אין עכבות, חייבים לערב את השב"כ"
כפיר אדר | 
ראש העיר לוד יאיר רביבו (צילום יוסי זלינגר פלאש 90)
אחרי שורת הרציחות שאירעו בעירו ואירוע ההתנקשות המתוקשר שהתרחש לאחר מכן וחשף את המשטרה במערומיה, ראש עיריית לוד יאיר רביבו התראיין היום (שלישי) ב-103FM לבן כספית וינון מגל ודיבר על הפשיעה בחברה הערבית.
הסכסוך בין החמולות א-זבארקה לאבו סעלוק בלוד עלה מדרגה, זאת כאשר נער בן 16 נרצח וצעיר בן 19 נפצע אנושות בחיסול לאור יום שבוצע בכביש 6 ליד מחלף נחשונים. על פי הפרסומים, ההערכה היא כי הירי נעשה כנקמה על רצח שאירע בלוד שעות ספורות לפני כן, כך עולה מהקלטות של בני אחת המשפחות המעורבות בסכסוך.
רביבו הגיב לדברים: "אני מבואס כישראלי וכציוני שהמדינה איבדה את המשילות בה. אני אחד מאנשי הציבור הבודדים שמציף את הבעיה, כל ישראלי שחי ביישוב יהודי, כדאי שיצפה לקבל את הפשיעה הערבית במלוא תפארתה בעשר השנים הקרובות. אין יישוב שלא חווה את הפשיעה הערבית, פשוט לא מודעים לכך ואין עסק או יישוב שיש בו עסקים ללא פרוטקשן ודמי חסות לערבים. המדינה לא עושה דבר. אני נותן עוד תקווה, אני מאוד מיואש אך אני מקווה שהממשלה תתעשת. מה שקרה אתמול לא קרה ב-70 שנה של המדינה, טרור ערבי בכביש 6, טרור מבית". 
"זה איום קיומי על מדינת ישראל"
עוד הוסיף כי: "הטרור הפלסטיני גבה את מותם של שני ישראלים בשנתיים האחרונות, הטרור הערבי גבה את חייהם של 200 ישראלים, המדינה לא מתעוררת כי כשערבי רוצח ערבי זה עובר לנו, אבל זה שטויות כי זה פוגע בכולם. הירי שמשתולל בלוד יכול לפגוע בקלות בכל אחד מילדינו, ומה שקרה אתמול זה יכול לקרות לשיירת ראש הממשלה. המדינה לא מטפלת בזה כי היא לא מבינה שזה איום קיומי על ישראל, גישת 'שיהרגו אחד את השני' היא טעות קשה".
בסיום דבריו, קיווה ראש עיריית לוד יאיר רביבו לימים טובים יותר, והדגיש: "אני לא ראיתי רוע ושנאה כמו שיש בפשיעה הערבית. אני זועק את זעקתי ומקווה שזה יהיה מבצע יסודי ויאספו את הנשק הלא חוקי שיכול להיות מופנה נגד המדינה. חייבים לערב את השב"כ בכך, את המשטרה הם לא סופרים. 95 אחוזים מערביי לוד הם אנשים נהדרים, הם מסכנים והם מפחדים. הם רוצים להשתלב, אני מאחל לכך. אני מקווה שתקום מפלגה פרגמטית ערבית כי בכל השנים האחרונות ההנהגה הפוליטית שלהם מתעסקת רק בלאומנות והסתה. רובם מצביעים לרשימה המשותפת כי אין להם מישהו אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה