תקשורת ומדיה

העיתונאים נגד גמזו וחולדאי: "מזל גדול שהוא כבר לא הפרויקטור", "בושה"

אדלשטיין עוצר את הקצאת החיסונים לאיכילוב לאחר שאלפים חוסנו בניגוד להוראות: "רואה זאת בחומרה", גמזו תקף: "משרד הבריאות מעניש את המורים", אך עמית סגל תהה: "עשה זאת כמנהל או כמועמד לראשות עיריית ת"א?", ומה חשבו מגל ונדב אייל?
כפיר אדר |  5
פרופ' רוני גמזו (צילום מסך קשת 12)
בית החולים איכילוב עומד במרכזה של שערורייה לאחר שחוסנו אמש (שני) מאות צוותי הוראה בניגוד להנחיות, דבר שהוביל את שר הבריאות יולי אדלשטיין להורות על עצירת הקצאת החיסונים לבית החולים, כאשר שר הבריאות כעס: "רואה את האירוע בחומרה רבה".
פרופ׳ רוני גמזו, מנהל איכילוב הגיב לפרסום: "בית החולים פעל לפי הנחיות התעדופים של משרד הבריאות. אני מתקשה להבין מדוע משרד הבריאות תומך בחיסון שוטרים, אבל מעניש על חיסון מורים כשהם באותה קבוצת תעדוף ובעיניי אף יותר כמי שאמונים על היקר לנו מכל".
 

רון חולדאי ראש בראש מול משרד הבריאות: ״מרגע שהתברר שיש אלפי חיסונים שיזרקו לפח, התקבלה החלטה נכונה לתת חיסונים גם לצוותי ההוראה שנמצאים בחזית. ישר כח לגמזו מנהל איכילוב.אדלשטיין, פוליטיקה קטנה זה לא אנחנו. ניהול ענייני זה אנחנו״.
מגיש הרדיו וערוץ 20 ינון מגל תקף: "בשערי צדק מפסיקים לחסן צוות רפואי אבל גמזו באיכילוב החליט שהוא מחסן גננות בנות 24 בושה". כמה מהעוקבים תהו: "הקמפיין של גמזו לראשות העיר?" ותקפו: "תיק גמזו-חולדאי", מגל צייץ שוב: "אם ליצמן היה מחלק חיסונים לרבנים אתם יודעים מה היה קורה פה".
 
העיתונאי עמית סגל התייחס לאירוע וציין: "כשרוני גמזו פותח את מחסני החירום ומחסן אלפי תל אביבים בניגוד לכללי משרד הבריאות, הוא עושה זאת כמנהל איכילוב או כמתמודד לראשות העירייה (בתיאום עם חולדאי)? למראה הפופוליזם של רוני גמזו בחלוקת החיסונים, מזל גדול שהוא כבר לא הפרוייקטור הלאומי".
נדב אייל ניתח זאת: "לעיריית תל אביב יש בעצם בית חולים - איכילוב. זה פשטני אבל לא רחוק מהמציאות. לערים אחרות - אין איכילוב. אין התוויה כזו של משרד הבריאות. זה גניבת סוסים. ראויה? יש שיגידו כן. אבל האם עובדי הוראה תמיד קודמים, נניח, לחולה לב עם סכרת בן 56? לא חושב. אבל העירייה ואיכילוב. אני רואה שיש פה אנשים שלא בקיאים בתעדוף (וכנראה לא מתמודדים עם פניות נואשות של כאלה שצריכים מאוד להתחסן). דוגמה. רק השבוע הסביר לי מנכ"ל קופה שהוא לא יכול לחסן אם יחידנית בשנות ה-50 עם מצב כרוני וילד נכה 100%. אבל היי, זו תל אביב וזה חולדאי אז בוא נזרום.".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הגיע הזמן לפתוח תיקים רדומים
    ארנון תל-אביבי 01/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי ייזכרו בעיתונות לבדוק מה באמת היה בפרשת ראובן גרוס והחניונים שהחקירה בעניין נקטעה עקב מותו של גרוס, לאן נעלמו מיליארד ש"ח של כספי ציבור בעסקת הדולפינריום שחולדאי עומד מאחוריה, למה ניסה למכור את חניון כיכר אתרים במחיר אפסי, איך זה שהמקורב לו דייויד פדרמן קנה מגרש חום שהפך לירוק ברמת אביב ומכר לחג'ג' ברווח של 60 מיליון ש"ח תוך שנתיים, חוזים שמנים לקבלנים מקורבים לפרוייקטים בזבזניים, ועוד ועוד
    סגור
  • 4.
    ולצרפתי
    משה 01/2021/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעניין מי סידר חיסון לאזרח הצרפתי מאיר חביב, חבר פרלמנט המתהדר בקשריו עם ביבי?
    סגור
  • 3.
    אבל על זה שכל עובדי משרד ראש הממשלה ומשפחת נתניהו
    יעל 01/2021/05
    הגב לתגובה זו
    8 1
    על בניה הצעירים חוסנו אף אחד לא מדבר.....
    סגור
  • 2.
    ויש שמאלנים שבעד הקומבינות
    תומר 01/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מעניין למה
    סגור
  • 1.
    תל אביב דואגת לתושביה. ביבי לא דואג לפריפריה.
    אהוד פנקס 01/2021/05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    זו השורה התחתונה. כל הכבוד לחולדאי וגמזו. תמשיכו להצביע לביבי בפריפריה. תמשיכו לקבל קסאמים ללא מענה עוד עשור או שניים ואולי תקבלו תור לחיסון עוד שנתיים - שלוש. אנחנו נמשיך להתנגד לביבי ונמשיך לקבל שירות 5 כוכבים על אפכם וחמתכם. לא טוב לכם? תדליקו נר בקבר של הבאבא סאלי.
    סגור