תקשורת ומדיה

מביטחון ועד קורונה: רוני דניאל יגיש תכנית ב-103FM

פרשן חדשות 12 ישדר מדי חמישי בין השעות 12:00-14:00, בתכנית שתעסוק בנושאים מגוונים. בעבר הגיש דניאל את תכנית 'הקבינט' יחד עם אלון בן דוד ויואב לימור
שרון טל |  1
רוני דניאל (צילום באדיבות 103FM)
רוני דניאל מתחיל להגיש את תוכנית השיחות עם המאזינים של רדיו 103fm, בכל יום חמישי בין השעות 12:00 ל-14:00. התוכנית הראשונה תעלה כבר מחר, ובמסגרתה תינתן למאזינים האפשרות לעלות לשידור ולהגיב לעמדותיו ולדעותיו של דניאל בשלל נושאים - מביטחון ועד קורונה.
רוני דניאל, איש רדיו 103fm ו'חדשות 12' מחזיק בניסיון בן שנים רבות בעולם התקשורת ובעל ידע רב בנושאים רבים, מביטחון, דרך פוליטיקה ועד ספורט. תוכניתו של דניאל תועבר בשידור חי באתר ובאפליקציה של הרדיו וכן בווידיאו באמצעות הפייסבוק והטוויטר.
דניאל חוזר לרדיו לאחר שבעבר הגיש את התוכנית 'הקבינט' יחד עם אלון בן דוד ויואב לימור. בשנה החולפת, במהלך אסטרטגי שהוביל מנכ"ל הרדיו, אור צלקובניק, עברה התחנה מתיחת פנים ששמה דגש על הפיכתה לתחנת אקטואליה משפיעה ובולטת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צעד ענק לנאג'י ("רוני" עאלק) דניאל; צעד קטנטן לאנושות
    י. אייכנפלוץ 01/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאג'י ("רוני" עאלק) דניאל הישיש הנבער, שמאז אמצע המאה שעברה מתמחה בדיברור גנרליסימו'ס שוטים, מצטרף לליגיונות של קשקשני הרדיו הטרחניים והקרצתיים. איך נאמר במקורותינו? יורם שפאכטעל, יש לך ממשיך!
    סגור