תקשורת ומדיה

"השמאל חי בשקר ומוליך שולל, נתניהו איש מרשים": המיתוג החדש של גדעון לוי

העיתונאי המזוהה עם השמאל, התארח בפודקאסט של שי גולדן ונדב שטראוכלר: "מחנה חלול לגמרי שאיבד את דרכו,  לשמעון פרס יש יותר פשעי מלחמה מנתניהו, ליצחק רבין יותר דם על הידיים מנתניהו עוד מ-1948, לא יכול להמשיך עם הצביעות הזו"
כפיר אדר |  323
גדעון לוי (צילום פלאש 90)

במהלך 'שיחת רקע - הפודקאסט של שי גולדן ונדב שטראוכלר' הפתיע אחד העיתונאים הבכירים בישראל, עיתונאי הארץ גדעון לוי, הידוע כאיש שמאל (ויש היאמרו אף שמאל קיצוני), כאשר יצא בגלוי נגד הקמפיין להחלפת נתניהו. המילים גרמו לרבים להשאר בפה פעור.

לוי אמר: "יותר מאשר חיובו של נתניהו, אני מאוד עסוק בשנים האחרונות בשלילתו של המחנה שעומד מול נתניהו. המחנה הזה מקומם אותי יותר מאשר זה שהתאהבתי פתאום בנתניהו. כן, הוא איש מרשים בעיניי עם הרבה חסרונות כמובן. אבל אי אפשר לבטל את העובדה שאתה יושב עם נתניהו בחדר וזה ליגה אחרת. בודדים האישים שאתה יושב איתם בחדר והחדר מלא בהם. אביגדור ליברמן ואיילת שקד, החדר לא מלא בהם".
 


עוד הוסיף: "העניין הוא המחנה שעומד מולו, שמאל מרכז או שמאל ציוני, הוא מקומם אותי ברמות הרבה יותר גבוהות מהימין. הוא מחנה חלול לגמרי שאיבד את דרכו, המחנה הזה רוצה להיות נאור וכובש, גם דמוקרטיה וגם יהודית, גם לבכות וגם לירות, הם רוצים לאכול את העוגה ולהותירה שלמה. השמאל חי בשקר כבר עשרות שנים והוא מוליך שולל. זה הגיע לשיא, כי פעם עוד היו דמויות ואמונה שאוסלו ושתי המדינות והשלום, מסתכלים לאחור והם התחילו הכל, לא הליכוד. לשמעון פרס יש יותר פשעי מלחמה מנתניהו, ליצחק רבין יותר דם על הידיים מנתניהו עוד מ-1948".
לסיום אמר: "אני החלטתי שאני עם הצביעות הזו לא יכול להמשיך. הרי מה זה שמאל ציוני? זה אנשים שרוצים להרגיש טוב עם עצמם. הם מקוממים יותר מהימני שמרגיש טוב עם עצמו. מהבוז למחנה הזה שאלתי למה מתנפלים על נתניהו? כשרק נולד העניין של 'רק לא ביבי', הוא בעצם בא לחפות על כל הריקנות, שאין לו מה ומי להציע, נדבק לשנאת האחר ובמקרה הזה נתניהו שמאחד את השורות וזה הסמל. עולים לבלפור, עם דגמי צוללות והכל בשם הדבר החלול הזה של 'רק לא ביבי'. ומי במקומו? שקט, תשאל אותם אם יש להם מועמד ששווה להם לעלות לבלפור בשבילו, לעמוד בגשרים עם התופים? אין תשובה. החלטתי שאני רוצה לקרוע את המסכה מהמחנה הזה, לא יכול לשאת את זה".
שי גולדן כתב: "זה כבר לא אני. זה גדעון לוי הגדול. כי כשהעיתונאי החשוב ביותר בשמאל בשלושים השנים האחרונות אומר את הדברים האלה, זו לא רק רעידת אדמה אמיתית במושגים של ״הארץ״ ומחנה השמאל; כי אם קריאה היסטורית ממש לחשבון נפש עמוק עמוק בשמאל הישראלי. האזינו לקטע הזה. לכל מילה בו. ואם אתם אנשי ימין בוודאי תזדהו; אבל אם אתם אנשי שמאל, עצתי: הקשיבו לגדעון לוי, אדם ששילם את כל המיסים בשמאל הישראלי. אדם שהוא סמל".
עוד הוסיף: "אדם שהיה במשך שנים לפיד לפני המחנה. כשהוא אומר את הדברים הללו, כל איש שמאל מוכרח לפחות להאזין. ואז להתבונן פנימה. כי השיחה הזאת עם גדעון היא מסמך חובה עבור כל מי שרואה את עצמו כאיש שמאל. וכל מי שמחשיב את עצמו להיות אדם חושב ולא רובוט. רק תקשיבו. זה הכל". 

תגובות לכתבה(323):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 258.
    marriage solution
    isabella 05/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמי איזבלה איתן, אני מגיעה מתל אביב ,, אבל אני עוברת לאוהיו עם בעלי, אני רוצה לחלוק את החדשות הטובות על חיי עם כל מי שזקוק לעזרה בנישואין / זוגיות. סבלתי שש שנים, בעלי עזב אותי והמשכתי ללדת אישה אחרת רק בגלל שמשפחתו לא אהבה אותי, ומכיוון שלא יכולתי להביא לו תינוק, בכיתי שבע שנים בגלל שבעלי התגרש ממני. חיפשתי את הכישוף שהענן עזר לי ברשת פגשתי כל כך הרבה קוסמים, כולם גייסו כסף בלי לעזור לי, אבל ב -3 באוגוסט 2019 ראיתי תרומה מקוונת של קוסם טוב בשם ד"ר אלאבה. החלטתי לפנות אליו כשפניתי אליו, הוא אמר לי שהבעיה שלי נפתרה מכיוון שפניתי אליו, אמרתי לו את כל הבעיות שלי והוא הבטיח שיעזור לי להחזיר את בעלי. ד"ר אלאבה הורה לי והראה לי מה לעשות אז אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה את מה שהוא ביקש ממני לעשות אחרי שלושה ימים הוא אמר לי שבעלי יתקשר אלי לפני שאני ישן באותו יום ויתנצל. ברגע שהוא סיפר לי הכל, בעלי התקשר אלי וביקש שאחזור אליו אחרי שש שנות גירושין. היום אני חולק את המסר הזה כי אני רוצה שהעולם יידע וזו עבודה טובה, ואני גם מאוד שמח להיות בהריון ולאלו מכם שזקוקים לעזרה, בעיות בעבודה או קידום, צרו
    סגור
  • 257.
    אחרית הימים .. לא ייאומן כי יסופר ............
    ישראלה 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יוצא מן הכלל!
    סגור
  • 256.
    כל מילה בסלע
    אפרת 03/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גדעון לוי כמה מדוייק! אגב בבחירות הקודמות חשבתי להצביע למשותפת אבל לבסוף ביבי, כי השמאל חלול לגמרי גמני מקורי בשמאל - והכאבים היחידים שיש לי בארץ הזו זה כאבי הערבים הדרים בתוכינו. בכוונה השתמשתי המילה ערבים ולא פלשתינאים או ערבייי ישראל - הערבים החיים כאן - כואבת את כאבם וברצוני להוסיף כ דבר שאני מייחלת שיבדקו פעם מי קיבל יותר תמיכה וכספים החרדים בכל שנות קיומה של המדינה או הקיבוצים???? ביום שתהיה תשובה מגובה במסמכים לשאלה זו, יבוא מזור למלחמותינו.
    סגור
  • 255.
    תגובה
    יוסי 02/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לגדעון שלום א יש אלטרנטיבה לנתניהו וקוראים לו יאיר לפיד ולדעתי הוא יכול לאחד יותר מה שלדעתי נתניהו לא יכול ועוד דבר אני לא שונא את נתניהו ולא נולדתי כזה הוא יצר את הפילוג בעם ושנית אדם שיש נגדו שלושה כתבי אישום צריך להוכיח את חפותו בבית המשפט .
    סגור
  • 254.
    תגובה
    יעל 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא רק לא ביבי קינאה ושינאת חינם הם חושבים שגנבו להם את המדינה ולעם אסור להרים ראש במשך שנים השמאל מחזיק בעמדות מפתח ועושה עוולות קשות מאוד בכל זה שטחצריך להעיף את כל היועמשים מכל המגזרים כי הם המושחתים
    סגור
  • טען עוד
  • 253.
    שלום, קוראים לי גדעון, ואני שונא דרדסים.
    מתן 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולא משנה מה יגידו, אני תמיד (י)גיד ההיפך. ילד כאפות משועמם. מין הסתם לפרס ורבין יש יותר פשעי מלחמה, כי הם עשו הרבה יותר דברים מביבי. הרבה יותר. אז איזו מין השוואה מטופשת זו?
    סגור
  • 252.
    אל תבינו לא נכון את גדעון-הוא פשוט מבין שהלך עלינו
    תבונה 01/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר יאיר לפיד לא יוצא לרחוב עם מפגיני בלפור,לא קורא לכתר את הדוסים במחלאות (כן..לא טעות כתיב) שלהם כי הוא עוד מפנטז שיהיה ראש ממשלה עם הדוסים,כאשר הוא וחבריו לא קוראים למינוף השינוי במזרח התיכון להיפרדות מהפלשתינים ,כאשר פילוגי האגו ללא סדר יום מפוררים את השפיות-קם גדעון ואומר לכם:אינכם ראויים אלא לביבי שהרי לא הצלחתם להקים מצוככם מישהו שיתווה דרך שונה
    סגור
  • אמרת בדיוק את מה שאמר גדעון אך במלים אחרות
    היגיון 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשפט שלך "פילוגי האגו ללא סדר יום מפוררים את השפיות מקביל למשפט של גדעון: השמאל חי בשקר ומוליך שולל, וזה בלי להזכיר את נתניהו בכלל.
    סגור
  • 251.
    גם השהיה שמאל קיצוני חיבבתי אותו על יושרו העצמי (ל"ת)
    צביקה 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 250.
    גם בלי להכנס לוויכוח שרץ לא מזכה שרץ וגנב לא מזכה גנב
    עמירם 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    עם כל הכבוד לעתונאי שהחליט לעשות כותרת עדיין נשאלת שאלה בסיסית אחת שאיש שמתיימר להיות הגון צריך לתת תשובה הוגנת. אין מועמד להחלפה, ככה מצייר העתונאי הנכבד את המצב, האם זו סיבה באמת נכונה להתייצב מאחורי ראש ממשלה שמזמן שכח שהוא חייב לשרת את כל עמו ולא רק את האג’נדה האישית שלו? האמירה הלא פחות חלולה מהאמירה על יכולת ההחלפה של נתניהו היא שאין בנמצא מחליף. ככה בונים דיקטטורה ויש לזה דוגמאות היסטוריות. משתלטים על מרכזי כח ומרכזי מידע ועוסקים בשטיפת מוח כללית יומיומית ובסוף מגיעים לתוצאה במיוחלת : אין מי שיחליף. עם כל הכבוד לעתונאי רב הזכויות כבר שמעתי לא מעט שטויות בימי חיי אבל כנראה אין לכך שום גבול. למלכים לא היו מחליפים, איפה נשאר מלך?
    סגור
  • 249.
    ממלא חדר...גם אבק ממלא חדר
    שוטה הכפר 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אז מה גדעון? הכל היה טעות? נכון ביבי ממלא את החדר, אבל, מה עם כל ההרס שהוא מייצר כדי למלא את החדר. להבדיל אלפי הבדלות, מספרים שגם להיטלר היתה אישיות כובשת ומהפנטת (הוא היה מושא חלומותיהן של אלפי נשים גרמניות). אז נכבשת באישיות הממגנטת. אנחנו כאנשים בוגרים וחושבים יודעים לנתק עצמנו מהקשר האישי. בינתיים (לפחות בכתבה) אף מילה לא נאמרת על מעטפת השחיתות והקשרים המפוקפקים, אף לא ציוץ ממך על הרס מנגנוני השלטון ושעבודם לטובת המשפט של נתניהו. אפילו לא הרהור על מדיניות הסכסוך והשיסוי על השקרים והעלבונות שיצאו מהכוון שלו. על כמות הארס שהוא ריסס בכל פינה אפשרית. אבל, נכון הוא מילא את החדר....
    סגור
  • 248.
    כנות
    אודי קומראו 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בוא תראה לי אושיה ציבורית מהימין שיש לו את היושרה והביצים להביט למחנה הימין ולהשמיע ביקורת עינינית שכזאת. אה טוב הימין אננו זקוק לביקורת עצמית .
    סגור
  • 247.
    מי שקורא לחיילים שלנו...
    עמוס 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה שבשמים כתבה של מי שמדבר על החיילים
    סגור
  • 246.
    אין כמו ביבי
    רק ביבי 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נתניהו מדינאי ענק שמביא את ישראל להישגים חסרי תקדים!
    סגור
  • 245.
    גדעון החכם
    אלפונסו 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל מילה בסלע,גדעון איפה היית עד עכשיו??
    סגור
  • 244.
    מי אתה
    אזרח מודאג 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה מקבלים עבור פוסטים כאלה אשקול גם כמוך כשאגיע לחרפת רעב ולנסיון לרכוש תשומת לב למכור את דעותי ואף יותר והמבין יבין עבור בצע כסף
    סגור
  • 243.
    גדעון, שאפו, הרשמת אותי באומץ שלך! (ל"ת)
    אחד העם 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 242.
    די לזרוע שנאה, אבדתם את חוש האמת!
    מכונת אמת 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמלאנים יקרים, עד מתי תמשיכו לרמות את עצמכם באמצעות דמיונכם הפורה?! כשראש הממשלה : א. התריע על איראן גרעינית - אמרתם שהוא זורע פחד, כדי לבסס את שלטונו. ב. כשהתריע על הקורונה בסגר הראשון- שוב טענתם הפחדות (לפיד ודומיו). ג. כשעמד כסלע יצוק מול אובמה האנטישמי, ואיגף אותו מימין דרך הקונגרס - טענתם שהוא פוגע אנושות ביחסינו עם ארה"ב. והיום מתברר ש: איראן היא איום מספר 1 על ישראל ועל האזור. ישראל היא מספר 1 בהתחסנות נגד מחלת הקורונה. ישראל הגיעה לפסגת היחסים הטובים עם ארה"ב. מעולם לא היינו ביחסים כה טובים מול מדינות ערביות. ועל הכל ניצח האדריכל בנימין נתניהו.
    סגור
  • 241.
    רחמנות על גדעון לוי
    קוראת הארץ 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המחאה לקחה לו את ה"נגד"....נשאר במערומיו. אז מה עושים? הולכים שוב נגד - ביבי נפלא, ביבי גדול, ממלא את החדר, ביביב אוהב ערבים. אנשי המחאה עלובים. איבד את הדרך גדעון לוי. איבד קוראים. איבדת את הייחוד שלך גדעון לוי. לך!!!! קח את החבר שלך החדש יד ביד ולכו שניכם.
    סגור
  • 240.
    לקקן
    אילן 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גדעון מענין מה אתה מסתיר? אין שום הסבר אחר אחרת לא הית מלקק לביבי והימין הנאור
    סגור
  • 239.
    "הדרך לגינהום רצופה,בהתעסקות עצמית"
    רק 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גידעון לוי איבד אחיזה על מונפול המוסר, והוא יוצא לנקום בשמאל שהמשיך קדימה והשאיר את גידעון להבין שהכל עוסק בעצמו מאז ועד היום רק היום לאף אחד חוץ ממנו ונתניהו מזיז תביצה שמאל וימין אבל לשניהם זה מכונת הנשמה.
    סגור
  • 238.
    בוקר טובבב
    חיים 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עין זיתון לוד מגדל הכפר ליד לכיש אמציה .כל אלו מעשים איומים שביצעו בתשח לוחמי פלמח .וכל האדמות של הקיבוצים הרחבות על כפרים ערבים שגושו ונהרסו . לכו ללולים של משמר העמק קיבוץ של השומר הצעיר ועוד ברור שיש המון צביעות
    סגור
  • 237.
    גדעון נפל על הראש
    מנשה 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דמות מעוררת רחמים
    סגור
  • 236.
    אתה צבועה איך שאתה מדבר (ל"ת)
    אביגדור 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 235.
    גידעון
    עדו 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומר את האמת מציב מראה מול כנופית השמאל שלא שווה לתחת השמאל ימכור את המדינה ואותנו האזרחים בשקל לא יהיה דת לא יהיה כלום רק חושך השמאל לתחת ישר כח גידעון
    סגור
  • 234.
    נתניהו
    חיים חסיד 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחד בדורו עולה עדרות מונים על מנהיגי העבר משועבדי המפלגות
    סגור
  • 233.
    או שביבי קנה אותו או שסתם סינילי (ל"ת)
    אזרחית המדינה 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 232.
    עצוב
    כרי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב לי עליו.מסכן התחרפן.אוהב לדלג מקצה לקצה
    סגור
  • 231.
    "אבל ברוטוס הוא אדם מכובד . . . "
    אנטוניוס 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ביבי וגם גדעון
    סגור
  • 230.
    מי הכתיר את גדעון לוי כנציג המחנה??
    ענת ענבר 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא אומר, אז מה?? ההכללה שלו מעידה על טיב דבריו. לא שופטים אדם בשעתו הקשה, צלילות מחשבתו עברה תקלה מביכה ... צר לי עליו ותו לא.
    סגור
  • 229.
    לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה
    פלסטיני ישראלי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לו היו דבריו של לוי נאמרים ע"י אזרח כמוני, הפיות אמנם נפערים, אבל כדי לבלוע אותומימין ומשמאל, ביתר שאת . פעם, המוח, יוסי שריד פנה לאישיות ערבית בעלת שיעור קומה, להצטרף למקום מובטח ברשימת מרצ לכנסת. תשובתו היתה בתנאי שלא תופיע ציונות במצע, ונימק : הציונות היא תנועה לאומית שממשלה את מטרתה בהקמת מדינה עצמאית וטוב שגם דמוקרטית. היא שייכת לאזרחיה - יושבים, עם חוקה כמו כל מדינה עצמאית אחרת. התשובה כמובן ,תורצה באיך נפנה לבוחריו היהודים?! מסקנה : השמאל כאן נהיה עוד יותר סמול וכמעט לא נשאר חוץ משמו.
    סגור
  • 228.
    גדעון מפספס את הנקודה המהותית - מבולבל ומבלבל
    שבפ 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקשבתי לו בקשב רב. הוא מתמקד בשאלה הפוליטית וטוען כנגד מחנה המחאה שאין לו אג׳נדה פוליטית ברורה ואין לו מנהיגים עם שיעור קומה להציע כאלטרנטיבה כביבי וכל מה שמאחד את החברים במחנה זה ״רק לא ביבי״. אבל זאת בהגדרה המהות של המחאה. אין אג׳נדה אחידה למחנה המחאה כי הוא מאחד בתוכו אנשים עם השקפות פוליטיות שונות ועם אג׳נדות והשקפות עולם שונות. לכן נדמה לו ש״המחנה הזה רוצה הכל״. מה שמאחד את כולם זה ״רק לא ביבי״ כיוון שביבי עסוק באינטרסים האישיים שלו ובהחזקת השלטון, נגוע בשחיתות ואוסף סביבו חיילים עושי דברו שמקדמים את האינטרסים הפוליטיים שלו, ועסוק בהסתה ופילוג העם ובהחלשה של המנגנונים החשובים לשמירה על שלטון דמוקרטי תקין, כלומר - מחליש ומסכן את הדמוקרטיה שלנו. ההתנהלות שלו בשנים האחרונות נראית דומה יותר מדי להתנהגות של שליטים תאבי כח שמוטטו שלטון דמוקרטי. משבר הקורונה הדגיש את הניהול הכושל שלו, הוא לא ניהל את המשבר מתוך מניעים של שמירה על המשק, הכלכלה והבריאות, אלא מתוך מניעים פוליטיים ואינטרסים אישיים. בגלל כל אלה אנשים רבים כל כך עם עמדות ורקע שונה מתאחדים בהתנגדותם לו! גדעון מבולבל ומבלבל
    סגור
  • חחחחחחח
    חחחחחח 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לכם מה להציע חוץ משנאת נתניהו ושנאת מצביעיו
    סגור
  • 227.
    גדעון לוי
    מירקו1 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשמיעו מה שהעיתונאי הוותיק אומר לכם תתאפסו הרבה דורות לא קם מנהיג חריף ונבון כמו נתניהו לא סער הבוכרי לא בנט האידיוט כולם אפילו לא צל שלו הוא מדינאי משכמו ומעלה מכל האספסוף הזה תעזבו אותו במנוחה
    סגור
  • 226.
    התפקדתה כבר לליכוד? (ל"ת)
    אילן 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 225.
    לא הבנתי .גדעון לוי צריך אישפוז דחוף (ל"ת)
    אילן 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 224.
    אחך הכסף מעוור אנשים (ל"ת)
    אילן 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 223.
    לא סבלתי אותו אז וגם לא היום. תמיד הלך לקצה.
    אזרח 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיבדוק עם אלקין מיהו הנאשם. ולא יסף עוד.
    סגור
  • 222.
    צודק נתניהו איש מרשים ממש מומחה
    ייייייישששששש 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מרשים ומומחה להסתה ושקשרים מנהיגי העולם לא מאמינים למילה אחת שיוצאת לו מהפה ומסתבר שגם חלק גדול מהעם היושב בציון!! חוסר אמון בהחלטות ובנוסף יביא לחורבן בית שלישי
    סגור
  • שתוק
    שתוק 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו עשה פי 10000000000000 ממך למען המדינה
    סגור
  • 221.
    נתניהו איש מרשים
    דינה 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש דגול עשה ועושה המון למדינת ישראל
    סגור
  • 220.
    שונאי נתניהו... כבר התחסנתם??
    אזרחית 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה די מצחיק.. כול מתנדי נתניהו הולכים להפגנות, מדברים נגדו ואז רצים לחפש איפה נשארו עודפי חיסונים.. בשקט בשקט כמו...
    סגור
  • 219.
    סוף סוף אחד שאומר אמת בפנים, שאפו גדעון (ל"ת)
    אחד העם 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 218.
    הולך עם הדיעה שלו עד הסוף!
    .שמאל ימין שמאל 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני מעריך ומכבד את גדעון לוי יותר מאי פעם.היום הוא הוכיח כי הוא אדם אמיתי העושה חשבון נפש.לא סתם עוד אחד שמסתתר מאחורי סיסמאות טיפשיות.
    סגור
  • 217.
    גדעון לוי רוצה לשרת את המושחת
    איציק 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה קיבל הבטחה האידיוט הזה. עכשו נתניהו צדיק בעיניו.
    סגור
  • 216.
    גדעון לוי איש מרשים מאוד
    פרידושי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפחות אתה באומץ רב מודה באמת שלך ומבין עם מי יש עסק בשמאל....הם איבדו את זה לגמרי, עם רעב בעיניים רק מחפשים להעלות מישהו על המזבח ובמקרה הזה זה ראש הממשלה שלנו. תבורך גדעון ותמשיך לפרסם את האמת על המצב במדינה הזאת
    סגור
  • 215.
    כמה הוא שילם לך בשביל שתגיד את זה ? (ל"ת)
    איציק 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 214.
    גדעון לוי יתמוך בכל מה שימוטט את הישות הציונית
    גל 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא קשור לשמאל וימין ואני לא מבין למה גולדן מתפלא כל כך. יש כאלה שחושבים שזה בסדר שהמדינה כולה תתנהל לפי הצרכים של משפחת השליט. הם חושבים שזה בסדר שבשביל לרמות את גנץ לא יהיה תקציב מדינה, בשביל להבטיח רוב לחוק צרפתי שימלט את הנאשם ממשפט צריך לאפשר הפקרות קורונה במגזר החרדי (והערבי) ועוד ועוד. יש כאלה שחושבים שזה טירוף וזו הידרדרות מסוכנת לסוף הדמוקרטיה. על פי הסקרים, רוב אלה שנמצאים במחנה השני (סער+ליברמן) הם ימנים בתפיסה המדינית. זה לא כל כך מסובך ולא קשור באובססיה לנתניהו.
    סגור
  • 213.
    איש מסכן, מבולבל ומופרע. תמיד היה ולא משנה
    מושיק 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאיזה צד פוליטי הוא שייך. כדאי לטפל בו בהבנה ורחמים.
    סגור
  • 212.
    שוחד, מרמה והפרת אמונים... וצוללות ומניות.
    חרדה למדינה 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלו 6 המילים שרלוונטיות לגבי הנאשם נתניהו.
    סגור
  • 211.
    השמאל אנרכיסטים (ל"ת)
    אליס 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 210.
    הוא אכן מרשים, וזה מה שנורא בו
    אורי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השחתת הדמוקרטיה, הביריונות שבוא הביא לשלטון בארצנו, ההרס של כל המערכות כדי להשאיר אותו מחוץ לכלא
    סגור
  • 209.
    נתניהו שילטון כצורך אישי
    מיכאל 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני השמאלן האחרון.בדבר אחד אני מסכים. נתניהו איש חכם. כל מניפולטור ושקרן כרוני כמותו חייב להיות חכם כדי להתמצא בסבך שקריו.השנאה שהוא זורע בתוכנו מזה חצי יובל שנים עלולה למוטט את ישראל מבפנים.כמו זיקית המחליפה צבעיה לפי הרקע גם כבוד רוה"מ אומר לכל אחד מה שהוא רוצה לשמוע ולכל מטרה עליונה אחת- שימור השילטון.ולא חלילה כדי להיטיב עם ישראל ועם האזרחים אלא הוא, למען עצמו, והמחיר שכולנו משלמים בעבור זה? קליפת השום.רק לגבי משבר הקורונה.הוא מתהדר עכשיו בהגעת החיסונים. אבל מי אמר אחרי תום ההתפרצות הראשונה הקורונה נגמרה, צאו ,תבלו (ציטוט לא מדויק) וגם עכשיו אמר שהקורונה מאחורינו וזאת כאשר אלפי אנשים נדבקים ביום, עשרות נפטרים חדשים כל יום,למעלה מ 4000 מתים מתחילת המגיפה, יש מוטציות שאיש אינו יודע את טיבן האמיתי.אבל באיש הטפלון כרגיל לא נדבק שום כתם ושום מחדל. אני מאמין גדול בדמוקרטיה אבל היו פעמים שדמוקרטיות הביאו על עצמן את כליונן. בואו נקווה שלא נצטרף אליהן.
    סגור
  • 208.
    גדעון לוי אדם טיפש שמחפש תשומת לב
    אדם שאיבד את דרכו 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אתה, גדעון, שתאבחן מיליוני אנשים שמאמינים בשלום עם שכנינו כאנשים צבועים ? זורק בוץ על פרס ורבין (פרס נובל לשלום ) ומהלל ומשבח את נתניהו ( נאשם בפלילים ) ?
    סגור
  • 207.
    גדעון לוי רוצה להיות רלבנטי
    ענת 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד כבר לא קורא אותו, לא מתייחס אליו כי נהיה קיצוני גם בשמאל, אז הוא מנסה בהפוך על הפוך.
    סגור
  • 206.
    מחדל
    רן 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי מחדל הקורונה שהביא 4300 נפתרים וחורבן כלכלי לא ממש התרשמתי מנתניהו
    סגור
  • 205.
    כמה צביעות וארס יוצאת מפיכם
    השמאל יוצא מהארון 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשי שמאל בזויים!!! ברגע שמישהו אומר את דעתו שהיא שונה ונוגדת את דעתכם אתם מנדים מכפישים מבזים אותו בשם "הדמוקרטיה וחופש הביטוי". השמאל מתאפיין ומתפאר בדיקטטורה!!!! ובמיוחד אם זה מישהו משלכם. עאלק "נאורים" הכי צבועים ועלובים. אפילו הכתב הקיצונ של השמאלי הבין לאחר שנים רבות שהוא חי בשק.
    סגור
  • 204.
    לא מרשים ולא מייצג
    רון 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי אינו מייצג את השמאל אלא מייצג באופן אישי את עצמו בלבד. הוא אינו חלק מהשמאל משום שתמיד היה בסקאלה קצת אחרת וגם כיום. הוא אינו מצהיר על תמיכה בנתניהו אלא מדבר עליו כדמות מרשימה כפי שניתן לומר בו זמנית גם יוסי בנאי, עמוס עוז, אברהם לינקולן וכו'...אנשים מרשימים ומעניינים גם אם אינם רלוונטיים לעמדותיי... גדעון לוי עדיין מבטא דעה שגם השמאל וגם הימין בארץ לא מקבלים ולכן אינו מייצג אף צד. מבחינתי כל מועמד שלא היה שותף לנתניהו הוא מועמד רלוונטי. המועמד שלי הוא ניצן הורוביץ. רהוט, מרשים, מתון, רחב אופקים ולמרבה הצער עם מעט קולות..
    סגור
  • 203.
    האמת בפנים
    אליהו ששון 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין בן אדם שנכנס לפוליטיקה ולא עשה טעויות אבל כשיש אדם בדמותו של בנימין נתניהו שבמשמרת שלו נחתה עלינו מגפה כל כך אכזרית את משמיצים ולא בצדק אלא מתוך הלקאה נפשית ועיבוד עשתונות בן גוריון ומקימי המדינה מתהפכים בקברם לאותם שמואלנים מרי נפש שהתוצאה להיתנהגותם הי הרס המדינה. שנבנתה בדם יזע ודמעות
    סגור
  • 202.
    לא צריך איש מרשים
    תמר 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסתפק באיש ישר שפועל לטובת המדינה ולא לטובת עצמו, ושאנשים שבאים אתו לתפקידי שררה הם אנשים ראויים
    סגור
  • 201.
    שני מיליון עניים במדינה חושבים שהנאשם מרשים מאוד
    די כבר 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    4200 המתים בטוחים שהנאשם מרשים, כמיליון ילדים עניים בטוחים שהנאשם מרשים. מרחם על גדעון לוי, אדם אומלל שמחפש תשומת לב. עלוב עלוב עלוב עלוב עלוב עלוב עלוב עלוב עלוב עלוב
    סגור
  • אידיוט
    אידיוט 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל שהמצב הכללי משתפר, רף העוני עולה ואז יש יותר עניים. אין כמו נתניהו.
    סגור
  • 200.
    ביבי נוהר באוטובוס לערבים
    דון קישוט 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשי כת רק ביבי,באם יש לך אינטיליגנציה תראו את התוכנית של אילנה דיין. רק אז תבינו כמה כוח כבוד וכסף עובד אצל המלך ביבי העירום,ושר אוצר שאין לו אוצר,והכי חמוד/חמור זה מיקי לא זוהר איש הכוח. די פארסה,הגיע הזמן לבחור איש ציבור שדואג לאזרחים ולא אזרחים שדואגים לאיש ציבור .
    סגור
  • 199.
    ששששששש
    122222222 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משהו הישתבש לאיש בדיסקט לפני שנים מדמיע אנטיגוניזים קבוע על מנת שיהיה לו במה אחרת מי היה שומע קורה
    סגור
  • 198.
    ומה עם תיקי השחיתות? הכל מותר כי ביבי מרשים? (ל"ת)
    ארלט 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 197.
    הרדידות מבחינת מסרים ואידיאולוגיה נמצאת בשני המחנות
    גל 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולצד אחד לא אכפת, השני מנסה להילחם במלחמה שהצד השני הגדיר בה את החוקים ומנסה להדביק את הקצב. הימין הפך הכל לפרסונלי ומונע כל דיאלוג אמיתי על אידיאולוגיה, במתקפות אישיות נגד פוליטיקאים. תנסו לראות אם אפשר לקיים שיח בלי שהימין יזעק "אבל השמאל" ובלי השמצות מטעם הליכוד שמועברות לערוצים כתגובה רשמית. מהר מאוד לא יישאר לימנים מה להגיד. אם זה לא השמאל, זה השופטים. אם לא השופטים, זה התקשורת. אם לא, מסיטים את השיח לאיומים והפחדות על נגיפים ואיראן.
    סגור
  • 196.
    גידעון לוי ,איש שאוהב להיות שנוא
    אני 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דפוק היה ודפוק נשאר..
    סגור
  • 195.
    השכיל גדעון לוי, עכשיו תורה של התקשורת
    דריה וחברים 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוד יתואר יושר ויסופר כיצד פיתחה וטיפחה התקשורת את תרבות הזעם בעם
    סגור
  • 194.
    מסכן קיבל מוטציה מהחתולים (ל"ת)
    עמי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 193.
    השמאל צריך לחזור לשפיות
    השמאל לא שפוי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ידוע מיזמן שהשמאל איבד שפיות ...הגיע זמן שיחזרו לשפיות
    סגור
  • 192.
    אמת נתניהו
    מירהbh 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי קראט את הסיפור בגדי המלך החדשים אולי יבוא אליך הילד הקטן .
    סגור
  • 191.
    גדעון לוי
    מציאותי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ערכים עמוקים אישיים מביע את האמת המטלטלת מול השמאל במיוחד אוקי הפגנתם מייצגי צוללות גשרים ומה את מי אתם מעמידים מול נתניהו ? שתיקה !!
    סגור
  • 190.
    חשבתי לעצמי
    גלעדיק 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך עדיין יש מצביעים למפלגות שמאל? נפתלי בנט לראשות הממשלה . איש עשיה מתאים לי. והליכוד וביבי יצאו לשיקום
    סגור
  • 189.
    יפה ונכון.כשביבי נכנס האויר זז.הייתי פעמיים ליד האיש
    גלעדיק 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ועדיין כימני אצביע לנפתלי בנט לראשות הממשלה . צריך להבריא. גם הליכוד צריך להבריא
    סגור
  • 188.
    גדעון לוי התפכח !
    אזרח 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גדעון לוי , כל מילה בסלע !!! ראש הממשלה בנימין נתניהו , הוא האישיות היחידה המסוגלת לקחת על כתפה את התפקיד הקשה מנשוא ! של ראשות הממשלה בישראל ! בזכות : כישוריו הרבים , יכולתו להתמודד מול האתגרים הבטחוניים הכבדים ביותר העומדים לפיתחה של ישראל , במיוחד סוגיית איראן . הבנתו העמוקה ביותר בכל הקשור למזרח התיכון !!! מדינאי חכם מאוד . רואה מספר צעדים קדימה , מיומן מאוד , כריזמתי ברמות ! מוערך , ונערץ על ידי רבים ממנהיגי העולם . בנימין נתניהו הוא מותג עולמי !
    סגור
  • 187.
    תתביישו
    רחל 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל בועט ומגדף את גדעון לוי תפסיקו עם הקללות וההכפשות שלכם תתביישו!!!!
    סגור
  • 186.
    לוי לא שמאל, אנטיציוני בעד מדינת כל אזרחיה
    נבו 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להתרשם ממנו,הוא בעד ״מדינת לבנון״ וסוף המדינה היהודית.
    סגור
  • 185.
    מרצ
    ליונל דוראן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש כל כך לבלבל את השכל? שמים מרצ בקלפי וחוזרים הביתה. עשרים דקות על השעון כל התהליך.....
    סגור
  • 184.
    נתניהו איש שקרן (ל"ת)
    ברדוגו שקרן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 183.
    תחשבו לעזאזל תחשבו
    ניסים 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלה:אם מנהיג מהשמאל היה עושה חצי מעסקת שליט לא מפנה את חאן אל אחמר לא מספח כשיש אור ירוק מארהב לא מסדיר התנחלויות שיש אור ירוק מבית המשפט להסדיר ויש יכולת פוליטית כל הדברים האלה בנפרד באותו רגע המתנחלים היו עולים על בריקאדות ומשתקים את מרכז ירושלים גדעון לוי פשוט אדם ישר ולא מונע משנאה הוא באמת מאמין בערכי השמאל וביבי פשוט נותן לו אותם לא יאומן שאנשים מצביעים לו במחשבה דזה מתאים לאגנדה הימנית שלהם אני איש ימין אידיאולוגי שעדיין כואב על כך שעבר הירדן ודרום לבנון ששיכים לעם היהודי לא תחת גבולות מדינת ישראל זה הוויתורים שלי למען השלום ולא מוכן לתת אף שעל מאדמתי איש ימין שמצביע לבנימין נתניהו הוא או תמים או טיפש עם כל זה שיש לי ביקורת קשה על גדעון לוי לא אשכח את התנהגותו כלפי מרים פרץ או את התנצלותו הרפה לצאת ידי חובה ולא אסלח לו אבל אנשים אני מצדיע לו על היושרה
    סגור
  • 182.
    גדעון לוי
    און 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צבוע. ומגלגל עיניים. לא מעניין.
    סגור
  • 181.
    אפס מוחלט שמחפש פרסום. (ל"ת)
    יגאל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 180.
    רחמים על הקישקוש של גדעון, וצחוק על הכתב - גדעון 30 שנה
    איש שלום 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון 30 שנה הכי חשוב בשמאל הישראלי - כמה טיפשות
    סגור
  • 179.
    גדעון לוי צבוע. אתה לא מרשים אף אחד (ל"ת)
    יגאל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 178.
    למה גדעון לוי
    טלי טופר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרכשתי היא שמר גדעון לוי פשוט מחפש לזעזע/להרגיז ולעשות כותרות ללא הגיון. הוא כנראה מסוגל כנראה לנשק את שולי גלימתו של הרב קנייבסקי אם זה היה עושה כותרת ! לדעתי - הוא אינו גורם פוליטי וגם לא נושא קריאה...
    סגור
  • 177.
    שמאל אבוד
    יוסי. 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גדעון, טוב שמצאת בית נורמלי וריאלי.השמאל הולך ונעלם. כמו מפאי, מפ"ם,מר"צ כחול לבן צהוב ואדום. המחנה הציוני שבהלול זוהר ח"כ שלו כינה את רוצחי 3 הנערים , לוחמי חופש, וכל השאר אתה מדגיש היטב בראיון.
    סגור
  • 176.
    גדעון לוי מחפש ממשיך לסטלין שימלא לו את הלב (ל"ת)
    Wow 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 175.
    גדעון לוי
    יוסי. 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי התפכח בדיוק כמו יובל שטייניץ, אמנם באיחור אבל מוטב מאוחר מאשרלהמשיך להיות עיוור והזוי.
    סגור
  • 174.
    השמאל חי בשקר.
    טובה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מה שגדעון כתב אמת,גדעון הגיע למסקנה הנכונה, לשקר ולהאשמות כלפי ביבי אין רגליים, הפילוג והשנאה מגיעים רק מהשמאל, ביבי משכמו ומעלה וכל מארגני המחאות פועלים אך ורק מתוך שנאה וקנאה.
    סגור
  • 173.
    רעידת אדמה
    אורה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואווו , זה לא אמיתי, אתה התאהבת בנתניהו כי הוא מרשים, לכנות הזאת שלך אני מורידה את הכובע אומרת כל הכבוד??
    סגור
  • 172.
    נתניהו איש מרשים אבל
    עמר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הניהול שלו שערורייה אחת גדולה וזה בסוף מה שמשפיע על כולנו הרי אידאולוגיה אין לו למעט להיות ראש ממשלה עד המוות. גדעון לוי צר ראיה כמו חפרפרת, נתניהו בסוף שנות ה 80 היה מרשים כמו ילד מבולבל, הגיבוי של ארנס והילת אחיו המת בנו אותו. היום הוא בן 70 ולמד כמה טריקים, כנראה גם לוי.
    סגור
  • 171.
    פפ
    K 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף צדיק בסדום
    סגור
  • 170.
    Fd
    K 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף מתחילים להוריד את המסכות
    סגור
  • 169.
    התבלבלתם גדעון ושי.
    אן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם יש בעיות בשמאל ,זה לא מטהר את נתניהו משלל כשליו והתנהלותו השקרנית, המניפולטיבית והמושחתת. זה שבשמאל יש בעיות איננו אומר שאנחנו צריכים להשאיר את הנאלח לנהל את חיינו.
    סגור
  • 168.
    נפל על השכל
    י.י 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהיה ריק מתוכן ובעיקר מערכים
    סגור
  • 167.
    גדעון תמיד הלך הפוך מהכלל משמאלני קיצוני לביבי
    רן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לא אדם רציני הוא מחפש פרובוקציות . איש דפוק.
    סגור
  • 166.
    לוי
    עידית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי איש חולה חמור גדול
    סגור
  • 165.
    קיצוני - תמיד!
    מרים 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש תמיד קיצוני והאמת שלא מפתיע שפתאום התהפך והפך לתומך ביבי והשמאל הפך להיות בלון נפוח וריק. נכון לשמאל אין מנהיג ראוי ואם ביבי יוחלף קרוב לוודאי שזה יהי ע"י ימני אחר אבל לפחות לא מושחת. ביבי למרות הכריזמה שלו הוא אדם מאוד מסוכן ומאוד מושחת וצריך להחליפו. ההשוואות לפרס ובעיקר לרבין מגוחכות ומטעות: זה לא אותו הדור ולא אותן המלחמות. כדאי להתחיל לספור כמה אנשים מתים מקורונה בגלל המיהול הבזיוני והפוליטי של המשבר ע"י ביבי הכריזמטי... במה הוא "ממלא את החדר"? בשקרים? ערמומיות? שער סגול? נתניהו יותר מדי שנים בשלטון, השלטון השחית אותו ואת כל מי שסביבו וצריך להחליף אותו גם אם המחנה שכנגד לא מגובש וסובל מיותר מדי אגואים...
    סגור
  • 164.
    כמו תמיד איבד את שפיות דעתו
    אדם 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו תמיד איבד את שפיות דעתו.. זקן האיש
    סגור
  • 163.
    מחנה חלול - תגובות שמאל חלולות (ל"ת)
    עידן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 162.
    גדעון לוי ענק ענק ענק מהחיים
    אורי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איש שליבו ופיו שווים אפילו שאני לא מסכים עימו בהרבה נושאים
    סגור
  • 161.
    גדעון לוי
    אהרון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון מי אתה לפני שאתה זורק לחלל דברים תבדוק את עצמך אצל רופא ודחוף !
    סגור
  • 160.
    זה אמיתי?עוד אחד שנפל בשבי הכריזמטיות.
    חהחהחה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה של רבים. כל הפועלים והעובדים שמקבלים שכר מינימום ולימדו אותם להאמין שלבכירים מגיעים צ'ופרים כי ככה מתנהגים מלכים ונסיכים. משהו במוח של הגדעון הזה נסתם אם הוא לא שומע /קולט את הפילוג בעם שהאיש יוצר. איך אפשר לאהוב ולהאמין לשקרן מזגזג. האיש שהסכים להשמיט ממגילת העצמאות את זכות השויון לכל האזרחים, עיצבן את הדרוזים ומסכן את נאמנותם למדינה מנסה עכשיו לקושש קולות בציבור הערבי. האיש שמנע הכנת תקציב ומפזר כספים בשלוף במקום לעזור למי שבאמת צריך. הזוי
    סגור
  • 159.
    איש הזוי שמדבר בבטחון רב שטויות בלי סוף.
    יעקב 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מה להתרגש.
    סגור
  • 158.
    לא אוהב את האיש אבל
    יוני 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא צודק... מה זה לצעוק שנים "רק לא" בחיים לימדו אותנו להגידמה כן.. זה שהם משתמשים בזה שנים זאת תעודת עניות.. אין לי מה למכור אז רק לא!!! ולדעתי זה התחיל מתקופת ה" אני לא אשב עם נתניהו" ומזה שנים בשמאל לא מתפתחים מנהיגים כי לא עובדים שם.. תצטרפו לממשלה תשפיעו תתבלטו ואז תרצו להיות ראש ממשלה.
    סגור
  • 157.
    גדעון לוי נטרפה דעתו.
    עליזה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא הזדקן ומתחיל לדבר שטויות והפסיק לדעת את את הטוב מהרע
    סגור
  • 156.
    גדעון הפתטי
    פטריוטית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זו לא הפעם הראשונה שהאדם הקיצוני הזה מביע דעות קיצוניות וחשוכות ולמה? למשוך תשומת לב, חתיכת עיתונאי קטן ודפוק של נעליך מרגליך המדיפות סירחון כמוך. בטרם תעלה על דל שפתיך את פרס ורבין שגם בעשרה גלגולי חיים לא היית עושה קמצוץ מהם. אחד כמוך שמעיז לדבר כך ולחפש ערוצים להביע את משנתך העלובה העולם היה נעים יותר, ישר יותר וכן יותר לו לא היית. הצביעות היא בעוכרך אדם צר עין, איש מדון שאיש לא היה רוצה בו כחבר. תקוותי שהרודן יעוף והחדש ינקה את מדינתינו מעיתונאים עלובים כמוך.
    סגור
  • 155.
    הטואטליות היא החלולה
    נחום קשב 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתרון שתי המדינות חלול. לא השמאל. ההפרדה ביננו לפלשתינאים היא יותר בתצורה של קונפדרציה. הקונפדרציה מאפשרת ציונות ודמוקרטיה יחד. אפשר ל "מלא את החדר" גם עם החלטות שגויות ומוסר קלוקל... מדיניות איננה תחרות יופי. אני באופן אישי מעדיף מנהיגים שקולים וצנועים שלא "ממלאים את החדר"
    סגור
  • 154.
    הזוי כרגיל
    דורון שטייף 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי היה תמיד הזוי בעיניי, מוסרי בעיני עצמו וצדקן. אני לא חושב שהוא סמל או דמות נופת דיד להקשיב לה. אם הוא לא מבין שנתניה מסוכן לדמוקרטיה, אז הבעיה הוא אצלו.
    סגור
  • 153.
    בושה עכשו תוקפים את גדעון
    שחר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמאל מגעיל ...תסתכלו על עצמכם ....עכשו אתם מודעים את גדעון מתוכם....זה רק מראה כמה אתם שטופי מוח
    סגור
  • 152.
    מרתק
    בלי עדשות כחולות 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מסכימה לחלוטין עם כל אמירה של גדעון לוי. אדם חכם חד כתער רהוט האומר את הדברים ללא כחל ושרק . אף אני נטשתי את מרצ... אשר מעלה בי שאט נפש. זו לא מפלגה סוציאליסטית ולא מייצגת שום פן סוציאל חברתי... כל יפי הנפש של השמאל סולדים מערבים . לא רוצים בהם או באריתראים אף לא באתיופים או מרוקאים - לא רוצים אותם לא כשכנים ולא כשותפים. על יצא מתנשאת זו רוצה להרגיש עליונה. וביבי... על כל הסתאבות שלטונו- הינו האיש החזק והמתוחכם, המנוסה והיעיל יותר מכל המועמדים האחרים בכל עיניין חשוב ורציני הנוגע לעם או לארץ הזו. כל האחרים ריקים וחלולים וחלשים להחריד ליידו. וכאמור... איש לא גנב בהיקפים של דיין, איש לא נהנה מעינייני הון שלטון כמו פרס וברק, אין מושחת יותר מליברמן ואין תקשורת מפנקת ואוהדת עותר מזו המוענקת ליאיר לפיד. גדעון- מסכימה עם כל מילה שלך. דנה וייס תתלהם בצווחות ומצליח תצקצק את גזענותה, קושמרו יעקם אפו, כספית יקלל ויגדף - אבל אתה העיתונאי החכם הרהוט והמקורי מכולם.
    סגור
  • 151.
    ענק איש אמיתי
    שחר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סוף סוף מישהו יוצא פותח את האמת...".רק לא ביבי"זה מה השמאל מציע?זה מה שאתם מוכרים לנו?נמאס מהשטיפת מוח הזאת וכל הכבוד לגדעון שחשף את השקר הגדול ....מקווה שעוד כמה יצאו מהארון ויקחו את השקרים שלהם בחזרה ....כי באמת כרגע אין לנו מי שיכול להחליף את ביבי ....ולא בושה להודות בזה ...
    סגור
  • 150.
    מרשים?
    אזרח 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה הוכחה לכך שהוא נוכל מסוכן, גם אותך הוא מוליך שולל. הוא נחש ערמומי
    סגור
  • 149.
    כרגיל בקצוות...
    נחמוני 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר לוי הגזים בתפישתו השמאלנית וממשיך להגזים באהבתו לנוכל...
    סגור
  • 148.
    גדעון לוי
    סימה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוף סוף בא לציון גואל... תמיד תהיתי אם יש צדיק אחד בשמאל שיקום ויגיד את האמת יגיד את מה שרוב האנשים חושבים.... ביבי הוא הוא אחד ויחיד ראש הממשלה המרשים ביותר שהיה אי פעם במדינה הזאת... וגם אם הוא היה בשמאל הייתי אומרת את אותו הדבר... גדעון לוי אתה אלוף!!!!
    סגור
  • 147.
    פיטורין
    אבי מנשה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להתחיל לספור עד עשר וגדעון לוי מפוטר מעיתון הארץ?
    סגור
  • 146.
    נתניהו איש מרשים
    ... 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שראויי להיות ראש ממשלה נגדו יוצאים כוחות הרוע הורשע אספסוף של אויבים, בוגדים, אנסים ופדופילים מפיצי מחלות המכונים zמול
    סגור
  • 145.
    לא היה לפיד לשום מחנה , היה קיצוני כנסו
    דלית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאום ביבי אוהב ערבים . מוצא חן בעניו של אחד גדעון לוי שמרחם על מרצחים מחבלים ובני ביתם. מה עשה בשביל מדינה ????? לבוא ולהשמיץ את פרס ורבין. בדיחה כמו השמאל וכמו ביבי ולהקתו פוליטיקה חולה עם מדינה חולה בקורונה ובמחלת הבלבלת הפילוג וההסתה. הידד לגדעון לוי האמת מוביל דעת גדול. קיראו את כתבותיו דנים אחורה. אולי רוצה להיות גם בלהקת המלקקים.
    סגור
  • 144.
    השמאל המשועמם והבוגדני
    נגרקר יצחק 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מר גדעון לוי , התעורר מחלום " בלהות בשם השמאל" כמו שאני התעוררתי כאשר נפלתי לשבי הסורי ובחקירה הראשונה בלילה הראשון שואל אותי החוקר הסורי בעברית צחה השאלה החמישית , עם איזו מפלגה אני מזדהה ועניתי לו " עם שולמית אלוני מפלגת רץ " מרצ דה היום , והחוקר עונה לי " יפה" ומה דעתך על רק"ח " ( חדש דה היום) אני עונה לו גם אותם אני אוהב , מסמפט ועוד ועוד מחמאות על השמאל הישראלי ! אז החוקר הסורי אומר לי " יפה , אז אתה אחד משלנו !!!! פתאום התחילו לדאוג לשלומי , הביאו לי אוכל ולילה שקט ללא מכות . מאז אני עם הימין ועזבתי את השמאל הבוגדני . אני מקווה שעוד רבים יפקחו את עיניהם ויראו את האמת לאמיתה ויעשו את החזרה שלהם לאהבת הארץ היפה הזאת שלנו!!
    סגור
  • 143.
    לוי
    מה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומו שמיים גדעון לוי סוף כל סוף התהפך לו המח יאללה קח דגל של ביבוש הריי אתה מבין שהוא היחיד ממנהיגי ישראל שהיה מצליח להביא תחיסונים לעם ישראל שאפו גדעון
    סגור
  • 142.
    משיח בא
    האדם הסביר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין אין גבול למה שפרס עשה למען מדינת ישראל
    סגור
  • 141.
    אדם אומלל
    אורייה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי הוא אדם אומלל וממורמר. הגיע למצב פסיכוטי .מתוסכל שלא משפיע. הוא יודע שנתניהו הוא עלוב, אפס וכישלון מוחלט. הכי גרוע שהיה לנו. טוב מאד גדעון לוי יודע. כנראה עד כדי כך ממורמר. כל נציג של שמאל פי כמה טוב מנתניהו. נתניהו לא מגיע ל קרסוליים של רבין ושל אהוד ברק. לקרסוליים.
    סגור
  • 140.
    גדעון לוי
    בתי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי כמה אני אוהבת אותך ומכבדת אותך. כמה גדול אתה שסוף סוף הבנת מה שאנחנו כבר שנים יודעים אילו היה לו תחליף. מילא אבל אין. אז מה השעון הזה בכל אופן. תודה. בשמי ובשם כל הליכוד יקים. ובשם כל העם הימני בישראל
    סגור
  • 139.
    מוזר
    אריאל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה לקח חומרים שיבלבלו לו קצת את ההיסטוריה. אם באנטלנה עסקינן להזכירך האצ״ל רצה להכניס למדינה נשק בניגוד לחוק לכוחותיו, כאשר במדינה קיים כבר צבא מסודר. בקיצור להפוך את המדינה ללבנון השניה כמו שעשה החיזבאללה.
    סגור
  • 138.
    זה ברור וידוע השמאל איבד את הצפון (ל"ת)
    אורנה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 137.
    גדעון לוי
    אתי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימות המשיח הגיעו
    סגור
  • 136.
    גדעון שונא המדינה ואוהב ערבים מפרגן לביבי
    יואל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין למה? אני בגלל גדעון לוי עזבתי את עיתון הארץ אדם מגעיל. אבל ממש בדיחה שהוא פתאום מעריץ את ביבי שרודף אחרי ערבים.איך התהפחו היוצרות. ביבי עם מצדיקי הפיגועים.וכל השאר נגד. ויש עוד עדין כאלה שמאמינים לו?
    סגור
  • 135.
    גדעון לוי
    יהודה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברוך השם סוף סוף התפלת.ועל כך אומר לך מוטב מאוחר מאשר אף פעם... אשריך שזכית......
    סגור
  • 134.
    של מי הפרצוף האמיתי...
    מייקל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוי הגיע עד פת לחם ואס עשה סיבוב של 180מעלות והפך לאיש מקובל לפני הסיבוב היה הזוי גםעל אנשי השמאל.
    סגור
  • 133.
    גדעון לוי איש הזוי
    דניאל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגעתי למסקנה שהאיש הולך תמיד נגד הזר8 כדי למשוך תשומת לב. 4ם הוא ת6מך בביבי ומזדהה איתו סימן שהגיע לביב. אני אזרחית פשוטה לא פעילה באף מפלגה ובכל זאת חברי ואני לא מסוגלים לשמועולראותמאתמראש הממשלה המסית ורע. פשוט מעבירים ערוץ. יותר נמוך מזה אי אפשר ל3דת ....
    סגור
  • 132.
    לוי
    חניתה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה באמת איש חולה נפש. שמחפש רק תשומת לב. נמחק לך המוח.
    סגור
  • 131.
    גדעון
    חחיה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי... עברת אירוע מוחי??
    סגור
  • 130.
    גדעון לוי מחפש כותרות
    חכם חנוכה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותשומת לב תקשורתית שהוא מוכן למכור את אמא שלו.. קצת מזכיר את נתניהו
    סגור
  • 129.
    הכרת הטוב נפלא
    הכרת הטוב נפלא 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד להכרת הטוב. דבר עצום ביהדות. התבוננות!
    סגור
  • 128.
    בן אדם שתמיד חיפש כותרות דרך אמירות קיצוניות
    ליכודניק של בגין 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולה על תשומת לב. אגב, מבחינת עובדות ברור שביבי הלך חזק שמאלה.
    סגור
  • 127.
    גדעון לוי
    גברת 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבינה שגם אתה נישבת בדבריו של ביבי.הוא רואה בעצמו קורבן.בעוד שאנחנו תושבי ישראל חוטבי עצים ושואבי מים של ביבי.מנצל אותנו עד לשד עצמותינו.לא
    סגור
  • 126.
    גדעון לוי!
    בובי פישר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים עבר עלי אותו תהליך איש מדהים עם יושרה אמיתית מקווה שיעשה עוד צעד ויאמר עד שהערבים לא יניחו את העבר לא יהיה לעולם שלום
    סגור
  • 125.
    גדעון לוי
    ורד 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבריו מאוד מעניינים ומעוררי מחשבה. השמאל כבר המון זמן במצוקה. אין שם אג'נדה שעובדת. ועדיין, צריך להיגמל מביבי. גם מהכשרונות שלו כי הרבה דברים בהתנהלות שלו לא מקובלים.
    סגור
  • 124.
    "מרשים" אבל..
    ערן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהיג חייב להיות נקי מכל רבב. בבקשה תסיר בהליך תקין את כתבי האישום מעליך, ותמשיך להרשים.
    סגור
  • 123.
    במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים
    דוק' 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקווה שציטטתי את הפסוק נכון כמו משה סנה לפי שמת ביקש שיאמרו עליו קדיש
    סגור
  • 122.
    מדינת כל אזרחיה כולל סיפוח הגדב
    נפיח 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שגידעון לוי רוצה.האיש שממחא את משאלותי6 הכי טוב והכי בטוח הוא נתניהו.אז הוא יוצא מעורו כדי להגיד כמה הוא נהדר.הכל ברור.אז אין תימא.
    סגור
  • 121.
    מה איתו
    ישראל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיגיד את האמת למה הוא שנים היה באותו מחנה
    סגור
  • 120.
    נתניהו הוא הכי שמאלן בין המועמדים הריאליים (ל"ת)
    פשוט מאוד 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 119.
    אני אף פעם לא יכולה לאהוב את האיש הזה. הוא עוד לא חשף ש (ל"ת)
    דון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 118.
    שונא ישראל!
    מני 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה וביבי מאותו זן וסוג.ביבי אולי מנהיג טוב בעבר אבל המינויים שלו.אוצר,פנים,תחבורה ,בריאות שרים יס מנים ..הרסו כל דבר טוב אתה גדעון לא מגיע לך להיות לוי אתה אנטי יהודי.
    סגור
  • 117.
    לוי נתניהו
    עפרי גורדון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התפכחות....שתביא להתפתחות...רק ביבי!!!!
    סגור
  • 116.
    לוי / נתניהו
    עפרי גורדון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התפכחות איטית אבל התפכחות....עורו שורו הביטו וראו....היידה ביבי!!!!
    סגור
  • 115.
    וירוס בעיתון הארץ.
    ניסן לוי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "רק חמור לא משנה את דעתו" פתגם ידוע אז נכון מותר לשנות דיעה כמו מר ציפר בשעתו. והיום אדון גדעון בכיר הכותבים נפל שדוד לרגליי הקוסם ה"יו. מאחל לכם שביבי ימשיך לשלוט עד שייכון שלום בינינו ובין שכנינו. וגדעון לך לחבק את הרוצח יגאל עמיר אולי הוא ישכנע אותך ותראה בו גואל ישראל. אני כבר לא מאמין לך ולא לכתבותיך. אתה ציפר גולדן והשדרן ההוא גלעד לכו לטייל יד ביד ולליכוד הידד.
    סגור
  • 114.
    גדעון לוי
    יעל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי אתה סמל!!! חכם, חד ושנון. תענוג לקרוא את מילותיך הנכונות והמרגשות. כל הכבוד יישר כח!!!
    סגור
  • 113.
    או שירד מהפסים או שמצפה לתגמול מביבי (ל"ת)
    יאקי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 112.
    חבל עליך
    יוגב 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שהולך שולל זה אתה.לא מוצא את עצמך,קופץ ממקום למקום,משקר את עצמך וחי בבועה שתתפצץ בפרצופך ואז אולי תתעורר ותבין איפה אתה חי,היציבות. הנפשית שלך מעוררת. דאגה.כדאי לך לטפל בזה.רק בריאות.!
    סגור
  • 111.
    גדעון לוי פיקציה שמאלנית לא אמינה. אפילו פרוש של המילה (ל"ת)
    אדם 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 110.
    לוי לא היה בכיר העיתונאים ב 30 שנה, יש 10 לפניו
    סמי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המצאה קטנה לאיש קטן
    סגור
  • 109.
    הוא טוען עכשיו שהוא היתבלבל. הגיל. (ל"ת)
    ל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 108.
    הבלוף
    בוזגלו 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת מרשים הצליח לקבל 3 תביעות .שוחד מרמה הפרת אמונים
    סגור
  • 107.
    תתעוררו
    מומי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשמאל קשה עם האמת.
    סגור
  • 106.
    נורמלי הוא לא (ל"ת)
    יצחקנ 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 105.
    גדעון או שאתה על כדורים או שאתה מתפכ לעת זקנהח (ל"ת)
    דב לוי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 104.
    לא מתרגש
    רוני 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא התרגשתי מעמדותיו בעבר ולא מתרגש מעמדותיו בהווה . בשני המקרים האיש הזוי ולא רלוונטי. לדעתי מנסה להישאר באור הזרקורים בכל מחיר אפילו שיחשדו בו כאוהד ביבי.האיש היה ועודנו פתטי!!!
    סגור
  • 103.
    הימין טוב לערבים
    אחמד 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנגיוד לשמאל הימין טוב לערבים
    סגור
  • 102.
    נתניהו איש מרשים
    אניהיא 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    79 48
    ונתניהו איש מושחת.נתניהו השיג לנו חיסונים כי הוא ידע שחייו תלויים בזה,אך האם הוא חס גם על חיינו? לאלוהים פתרונים נתניהו הביא ארבעה הסכמי שלום שרק הוא יכול להפר אותם!!?? ולא אף אחד אחר.אל תמהר להתרשם ממנו כי הוא מסוכן,כמו טראמפ.מפתיעה העובדה שהשמאל כבר מזמן הכיר בגאונותו של ביבי ובסכנה שרובצת לפתחנו ממנו,וגדעון לוי רק עכשיו הגיעה אליו מחצית מהעובדה.משונה,רק אמרתי.
    סגור
  • את קוראת מחשבות?! (ל"ת)
    מכונת אמת 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא לא הביא חיסונים...
    עדי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש בארץ נציגות של פייזר והם ניהלו את כל המגעים לכך והוא רק מתהדר בנוצות של טווס
    סגור
  • זו הבעיה שלך אתה רווי שנאה
    אזרחית 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנתניהו ואם יש מעט היגיון הוא בוודאי שלא יחלחל אצלך
    סגור
  • אביעד
    חבר 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם שחכתם דהאנשים בתוך בתיםיבי היביא חיסונים וגם סגר בתוך בתים ילדים לא הולכים לבית ספר . 1 חיסונים יפה אבל שחכו להסיר שזה ניסיון על אנשים החי גדול לאחר נצים. כלכלה בפך כי אין תקציב אבל יש מינוס גדול לא נורא אפשר לירשום על אפידמיה וכל עבודה שלו דתיקים ותריקים
    סגור
  • אובססיה
    רחלי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אובססיבית לשינאת ביבי. טיפשה שכמותך מה את משווה את טראמפ לביבי
    סגור
  • כל הכבוד לגדעון לוי (ל"ת)
    חייבי ציונה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שטוף מוחח
    שחר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה עדיין שטוף ....גש לטיפול
    סגור
  • עוד אחד ממחנה רק לא ביבי מה יש. חיסונים ושלום לא טוב לך (ל"ת)
    וואי וואי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תעמולת בחירות
    דן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון אני רוצה לומר לך שאתה איש מדהים ויש בשמאל גם אנשים טובים כמוך ואני אומר לך כל הכבוד גדעון אתה מבין טוב ויודע להעריך זכותך להיות איש שמאל זה דמוקרטיה אבל אתה איש טוב
    סגור
  • אתה מורעל . לא אגיב לך כי אתה
    אלי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסוג האנשים שעיוור . כמו תינוק בכיין שמה שלא יעשו עבורו אתה תמשוך בכתף בפינוק
    סגור
  • נתניהו הכי שמאלן בין המועמדים הריאליים לראשות הממשלה (ל"ת)
    תפקחו עיניים 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 101.
    איש קיצוני
    גלילית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    26 37
    גדעון לוי הוא אדם קיצוני מאד. הוא מרגיש בנוח כשהו בולט בדעה יוצאת דופן, לכן אין שום טעם להקשיב לו - לא כשהיה שמאלן קיצוני ולא עכשיו לאחר שחש התגלות. ההגדרה של שי גולדן שהוא מהעיתונאים שהיו לפיד לפני המחנה אינה מדויקת במידה רבה.
    סגור
  • תתייחס לדבריו במקום לעסוק בדמגוגיה (ל"ת)
    משה 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 100.
    חולה נפש מחפש תשומת לב (ל"ת)
    נאווה סימן טוב 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    41 44
    סגור
  • גדעון לוי
    יוסף 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש עם ביצים, לא מתבייש לומר טעיתי.
    סגור
  • לאנשים כמוך הוא בדיוק מדבר.אתה לא מקשיב (ל"ת)
    חוסה 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חולה נפש
    מירקו1 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אידיוט חולה נפש תזדהה יא דפוק
    סגור
  • גדעון
    דפני 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את לדעתי חולת נפש..במשך שלושה עשורים הוא הבין מי זה השמאל ומי הימין. גדעון אני איתי,ועם ביבי שבת שלום איש יקר.
    סגור
  • וחלולה
    תגובה ריקנית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון לוי צודק
    סגור
  • צודק לגמרי (ל"ת)
    ליכודניק של בגין 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לוי
    אברהם 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים עםרזומה כמו שלו לא בכל שנותוו לא צריך צומת לב פשוט הבחור רואה את האמת עם כל הכאב
    סגור
  • תמיד היה וישארר קוקוו
    יצחק 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעולם לא היה נורמאלי ודבר לא השתנה
    סגור
  • 99.
    סוף דבר הכל נשמע.
    מירון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    22 10
    תמיד הערכתי את גדעון לוי כעיתונאי אך יחד עם שאת שנאתי אותו באותה מידה
    סגור
  • 98.
    גדעון לוי התבלבל
    רחל מור 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    33 52
    איך אפשר לומר על נתניהו שהוא לפי גדעון לוי "ממלא את החדר"? במה הוא ממלא? בטריקים, בשטיקים, בהסתה, בשיסוי, ב'אני, אני, אני' ?! איך מסביר לעצמו גדעון לוי הנאור, השמאלן, שיש לנו ראש ממשלה שיש נגדו 3 כתבי אישום ושהוא רוצה להמשיך בכל דרך לשלוט כאן גם במחיר של החירות רביעיות חמישיות ושישיות?! אין ספק שזקנתו של גדעון לוי מעבירה אותו על דעתו ומשבשת אותו!
    סגור
  • כל המערכה מולו מכורה מראש
    אני אגיד לך איך 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל התיקים שאתה מדבר עליהם, הם עלילה! תיק 4000 החזק ביותר...הוא תיק תקדימי בארץ ובחו"ל. אדם שפונה לתקשורת לקדם אותו- זה שוחד?! מערכת הממשפט שלנו רקובה מהיסוד.אתה מוזמן לבקר לביהמ"ש לענייני תעבורה, ולראות את המסחרה כמו בשוק התקווה! הבגץ לוקה בנפוטיזים. ושמישהו יעז לבקר אותו. מחר הבגץ יקבע גם את התפריט במסעדה. זה למה אנו בוחרים בביבי. פשוט נמאס לנו מהשקרים שלכם!
    סגור
  • אתם בשמאל לא מוכנים לשמוע אלא את עצמכם
    חוסה 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מישהו במחנה שלכם מנסה להעיר אותכם מהחלילות שלכם אתם מגיבים כמו ילדים קטנים וכך עשרות שנים... אחד כמו שרון שהיה "רוצח" (אחרי סברא ושתילה) הפך לגיבור שלכם כי ...רוצה לגרש יהודים מגוש קטיף (ולא משנה שכבר הוכח שהוא מושחת עם אי יווני) אבל בשמאל לא משנה העובדות ולא משנה האמצעים העיקר שיעשו מה שנוח להם, כן מושחת לא מושחת כן מוסרי לא מוסרי אבל בסוף מיתפוצץ להם בפרצוף תרתי משמע.
    סגור
  • גדעון לוי לא התבלבל (ל"ת)
    איקה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גדעון לוי
    , בתי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחל מור. אים אין לך מה להגיד עדיף שתסתמי את הפה נתניהו ממלא את החדר בתבונה בחוכמה ובאנטלגנציה
    סגור
  • 97.
    ייקה פוץ גדעון לוי
    ירחמיאל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    21 43
    ייקה פוץ שחיי ברמת אביב הישנה על אדמות שטיח מונייס ואוהב להיות יוצא דופן. אולי כך יצבור קהל קוראים לך תדחפף אתה והביביים שלך . לך תדחפף . גואל נפש
    סגור
  • קשה לכם עם האמת
    מישל אובמה 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על ביבי ולא יהיה ... כול זמן שגדעון האכיל איתכם בחודשים אהבתם ובלעתם כמו כפויים טובה ... עכשיו שהוא התחבר לאמת אז פתאום אתם נגד ... חחחחח לא יעזור לכם כלום ... גם בבחירות עשיריות רק ביבי ....
    סגור
  • גועל בע' (ל"ת)
    אזרח 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כשמתאים לך דברים נגד נתניהו אתה בעד גדעון הפוץ????
    יוסי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמאלן קיצוני שאומר את האמת. השמאל ריק מתוכן. נ. ב. ירחמיאל, מילה אחת שווה.... בעצמך כתבת בסוף " גואל נפש" - כלומר הייקה מביא גאולה לנפש!
    סגור
  • 96.
    ג. לוי הוא אנטי ציוני. בשבילו כולם אותו דבר (ל"ת)
    אמיתי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    22 15
    סגור
  • כשמתאים לך דברים נגד נתניהו אתה בעד גדעון הפוץ????
    יוסי 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמיתי, מעניין, "האנטי ציוני" ציין שהשמאל ריק מתוכן ואין תחליף לנתניהו. זה מה שהימין אומר
    סגור
  • אביעד
    חבר8 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי אמר צריך לרוץ ליבחור אותו כי ערבים באים. זוחרים או לא? אבל אכשיוהוא צריך פיתטום יוד כולות אלה שסאר לקךמאס הוא ניזכר דיד ערבים תושבי ידראל? זה יד שאין ללא בודה הוא ימקור את אמא שלו אם יצתרך לעצמו . תחשבו אם סה אתם צרים?
    סגור
  • 95.
    מה לא עושים
    עדה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    20 27
    מה לא עושים בשביל מעט תשומת לב? רחמנות
    סגור
  • 94.
    70 מיליון ש"ח בקלי קלות
    אבי 7 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 21
    גדעון תודה על ההמרצה שלך. חשבתי השבת לא להפגין מטעמים של בריאות .אולם לאחר הדברים של גדעון אהיה מחר בין הראשונים בצומת ואולי אעלה לבלפור. ולך גדעון ,אביב עוד לא קיבל את ה 70 מיליון .
    סגור
  • 70 מיליון
    אילן 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להזכיר המליונים ילכו לעריות ולמןעצות ומי יהנה אייל גולן עומר אדם בן זקן וכן הלאה אלה האומנים שיוזמנו
    סגור
  • גדעון
    חני 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוץ אבי רוץ להפגין כך אולי סוף סוף תקבל קורונה רוץ
    סגור
  • 93.
    מה לא עושים
    עדה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    9 24
    מה לא עושים בשביל קצת תשומת לב? רחמנות...
    סגור
  • אלוף
    מאיר 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האדון התפכח
    סגור
  • הימנים
    אן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושים לייק לגדעון לוי, זה שהיה מוקצה בעיניהם, פתאום נהיה מקובל ומוערך עליהם. הצביעות היא באופיו של כל אחד, ללא קשר לימין ושמאל.
    סגור
  • 92.
    עוד בוט שטחי ומעורר חמלה
    של 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 14
    גדעון לוי הוא מספיק אינטליגנט ויודע שהשמאל הוא שמאל וזה לא הולך יחד עם כיבוש ודיכוי. מי שמגדיר את השמאל כחובב כיבוש זה בוט בדמות גדעוו לוי. גםהפעם לא הצלחתם להפיל בפח את השמאלנים בדברי הבלע שמנסים לשטח את דמותו של העיתונאי הרציני גדעון לוי. נסו להפוך את הבוט ליותר מתוחכם. הפעם זה יצא עלוב ומגוחך.
    סגור
  • צר לי לאכזב אותך
    אניהיא 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל גדעון לוי באמת השתבשה עליו דעתו לאחרונה.ביבט אולי הביא הסכמי שלום,אבל ביבי אינו אמין והוא ירשה לעצמו להפר אותם בכל עת שירשה לעצמו או שעמית סגל ינשוף באוזניו( ברור שלא רק עמית סגל ,שני החברה למים יאיר נתניהו ועמית סגל( כלומר מקס מוריץ). יש כאלו שאוהבים אווירה חמה ואפילו לוהטת פה,כמה שיותר חיכוכים וארועי ירי. השניים שציינתי יעמדו נא בקו האש
    סגור
  • 91.
    ביבי אינו ראוי להמשיך בתפקיד - הוא הורס את החברה הישראל (ל"ת)
    יהודית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    15 25
    סגור
  • מי קבע? אתה? או העדר שרודף אותו? (ל"ת)
    אזרחית 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 90.
    ברוך השם שהוא התעורר מהאפלה בה היה מצוי
    צדק 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    28 7
    חזק ואמץ
    סגור
  • 89.
    ביבי המלך תשתחוווו !!!! (ל"ת)
    משה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    21 11
    סגור
  • של המארוקרים (ל"ת)
    ששון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 88.
    על גדעון לוי
    אפרת 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 11
    השתגעתם לגמרי! גדעון לוי כתב. הרבה שטויות כשהגן על השמאל ועכשיו ממשיך בנוגע לנתניהו.הוא צריך להיות מחמיר ומגנה בצורה מוחצנת על כל דבר אך הוא מוכיח שהוא חכם קטן מאוד ולא מוביל דעות בשום תחום.
    סגור
  • 87.
    בן אדם מיותר (ל"ת)
    קליגולה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור
  • למה "קליגולה"?,אני בטוח שאתה לא מיותר..... (ל"ת)
    קריאת עידוד 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 86.
    שאלה
    יצחק 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 13
    גדעון תסביר בבקשה למה ראשי המוסד והשבכ יצאו אל הציבור והזהירו מלהצביע לביבי מה הם יודעים עליו שהביא אותם למהלך קיצוני כזה
    סגור
  • אמנון ליפקין שחק ז"ל אמר:"נתניהו, מסוכן למדינת ישראל"!! (ל"ת)
    הוא כל כך צדק!!!! 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 85.
    הוא לא אומר כלום, פשוט לעת זיקנה הוא זקוק שיאהבו אותו
    עמי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 17
    פתאום לקבל שוחד זה בסדר, אופציה נוספת זה הפוך על הפוך כלומר כל כוונתו היא שבסוף תהיה מדינה דו לאומית, הרי בסוף תושבי טול כרם יקבלו אזרחות
    סגור
  • 84.
    גדעון לןי
    נאוה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    13 7
    כח הכבוד לך על האומץ והיושרה תבורך!!
    סגור
  • 83.
    השמאל של גדעון
    ג.ש. 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 10
    ברור שגדעון לוי מאוכזב מהשמאל. השמאל בארץ זז קצת ימינה במקום שמאלה, למקום שגדעון נמצא בו. קצת מזכיר את האורתודוקסים ששונאים את הדתיים הרפורמים יותר מאשר את החילונים. אין מה לעשות גדעון, השמאל שלך הוא קצת פסה.
    סגור
  • 82.
    מוזר. הרי מי שרגיש לעוול היה אמור לראות את עוולות נתניה
    מוזר. טחו עיניו 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 13
    איך איש רגיש לצדק כמו גדעון לוי לא רואה שנתניהו הוא איש מדון ועוול, שקר וכזב ואי צדק? לא מחנה חלול הוא מחנה אנטי-ביבי, אלא מחנה שחשובים לו ערכי מוסר והתנהלות הגונה וישרה לטובת אזרחי ישראל.
    סגור
  • 81.
    גידעון
    אסי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 5
    בזמן של רבין פחדנו לעלות לאוטובוס פן יתפוצץ אוטובוסים נסעו רקים לא עלינו כפרה ביבי אצלך הכול טוב אחלה מדינה השמאל הרקוב מיתגעגע לימים של דם ופחד גידעון ישר כח אוהבים אותך אומר את האמת
    סגור
  • 80.
    קיבל חיסון?
    אסי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    10 6
    אף פעם לא היה שפוי. אנטי. עכשיו מצא אנטי חדש. לך חפש את עצמך, כשתמצא תוכל להתחיל לצייץ. עוד מלחך פינכה.הוציא עד עתה לחמו מן הארץ. יש לגרשו מגן עדן זה. נראה אותו מרויח את לחמו.
    סגור
  • קיבל שוחד...ביבי קנה אותו (ל"ת)
    לי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    כל מילה בסלע!!! (ל"ת)
    עדינה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 78.
    צר לי עליך גדעון לוי.
    יהודה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    12 15
    חשבתי שאתה אדם בעל יושרה וערכי - אתה אכזבה גדולה.
    סגור
  • 77.
    מופרע חסר תקנה.
    דוד 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 11
    מחפש תשומת לב פטטי, הפסיקו להתייחס עליו עשה משהו קיצוני לקבל חזרה עניין בו. פשוט רחמנות
    סגור
  • 76.
    גדעון לוי אומר את מה שרבים בשמאל יודעים בתוך תוכם
    שמאלן לשעבר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    26 10
    השמאל הפך ערד מטומטם, שמפמפם סיסמאות שדופות שאין מאחוריהם דבר וחצי דבר. אפשר אפילו לומר שמצבו העגום של השמאל גרוע אף מזה שבסקרים. כשאדם חלול ובור כמו לפיד הוא המנהיג של השמאל - אפשר להגיד קדיש על המחנה הזה
    סגור
  • 75.
    חזון אחרית הימים
    D-man 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    17 5
    לזה לא הייתי מוכן!!וגר זאב עם כבש..? אני בשוק,אם גדעון לוי אמר את זה,אז, השמאל באמת צריך לעשות בדק בית ודחוף!!
    סגור
  • 74.
    נו באמת
    יואבי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 9
    וואו אתה כל כך קטן.תעלה על כסא ותראה את החורבן שמשאיר בנימין.אם לא יצליח לך תעלה על סולם . אתה פשוט איש קטן
    סגור
  • 73.
    הוא מראה בסהכ שהוא עצבני יותר על השמאל מאשר על ביבי
    אבי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תנו לו קצת רוגע מהשמאל, ותוך שניה תקבלו אש גם על ביבי. תקראו טוב, לא שמעתם מילה אחת טובה על הבן אדם חוץ מזה שהוא מרשים. על טד באנדי אנשים אמרו שהוא מרשים. סתם בא לו לתקוף את השמאל, שום שינוי כיוון...
    סגור
  • 72.
    נתניהו מחפש אעש למקטם משוריין בליכוד
    חיים זהבי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי אימצת את נורמות נתניהו תבק שיריון
    סגור
  • 71.
    תותח שאומר אמת חזק ואמץ (ל"ת)
    שיקו 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    25 10
    סגור
  • לא הבנתם זה הפוך על הפוך כלומר מטרתו בסוף מדינה דו לאומ
    גוטה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הרי הימין לא יצא מאיוש
    סגור
  • 70.
    לשלוח דחוף לבדיקת סמים
    אדמית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    12 14
    מה הוא השתמש .? חומר טוב. גם אני רוצה. איך משיגים? מהר לבדיקות !!!!!
    סגור
  • שמא אתה הוא הנזקק לסמים ?
    קובי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 5
    לזה בדיוק התכוון גדעון לוי, אתם בשמאל חבורה של חלולים המסרבים לקבל את האמת הברורה והנכונה שמציג בפניכם גדעון לוי . תנו קצת כבוד לאיש האמיץ והישר.
    סגור
  • איזו אמת בדיוק? דבר ידוע לכל מי שאי פעם עבד עם נתניהו -
    נורית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד... עד שהוא כבר לא צריך את הבן-אדם יותר, ואז הוא לא רק מתכחש לו, הוא ימכור אותו בזול, או יותר נכון יהפוך מבחינתו לשקוף ומיותר.... נתניהו איש על סף הפסיכופטיה... אין אחד שהתחכך בו שלא אומר את זה. אז מה אם הוא ידען, ואיש ספר, ועוד המון דברים .. בפועל הוא רמאי, שקרן, תככן, לקקן, רדוף ורודף...
    סגור
  • מבינה בסמים!
    מאיר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם גם צורכת סמים לפני שאת מביעה דעה!? כנראה יש אנשי שמאל שהתפתחו! סוף האמת להתגלות.
    סגור
  • 69.
    ביבי
    פרץ 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לפרסם את התגובה שלי לא לפחד
    סגור
  • 68.
    גדעון לוי פשוט אומר ההפך מהסביבה שלו, כדי שיקשיבו לו
    אביגיל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    14 6
    המוטיבציה העיקרית של גדעון לוי, כמו של ביבי, להבליט את עצמו. שיהיה לו לבריאות.
    סגור
  • 67.
    גדעון לוי
    משה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 10
    הייתה חולה ונשארת כזה בלי קשר לימין או שמאל
    סגור
  • 66.
    לוי
    גל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    9 4
    שמח מאוד שאדם כמוך הגיע לאמת ולא חשוב מי מנהיג את המדינה העיקר להפסיק את השנאה בישראלואת זה ה0מאל לא רוצה חזק ואמץ גדעון לוי....
    סגור
  • 65.
    הכרת הטוב נפלא
    הכרת הטוב נפלא 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    13 5
    כל הכבוד להכרת הטוב. דבר עצום ביהדות. התבוננות!
    סגור
  • ליצנים זה הפוך בסוף מדינה דו לאומית (ל"ת)
    עמי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    תככן
    יוס 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 4
    גדעון אתה אדם סופר מגעיל מתנדנד מצד לצד כעלה נידף
    סגור
  • 63.
    גדעון השמאלן
    יהודי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 5
    עליו נאמר ״לא מדובשו ולא מעוקצו״ גיס חמישי עוכר ישראל במהות
    סגור
  • 62.
    גדעון לוי אינו בקו השפיות
    אני 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 11
    מוסר ממנו והלאה!
    סגור
  • שפוי
    מוטי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 7
    ככה זה השמאל ברגע שלא מוצא חן בעיניהם ומדברים אמת. הבנאדם לא שפוי. אין ביבי רמה מעל כולם.
    סגור
  • 61.
    אתה לוקח גושפנקה מגדעון לוי
    לא הבנתי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הזוי.מה לא עושים בשביל לקושש קולות.
    סגור
  • גדעון
    מוטי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם אמיץ התעורר בזמן מקוה שעיתון הארץ יתעורר
    סגור
  • 60.
    בית גאן
    סמיר טאפש 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תודה מר גדעון לוי הציונות וההערכים שרכשתי בחיי כישראלי ואהבת המולדת למדו אותי כמה שינסו לקבור את האמת בסופו של דבר היא תנציח תודה מודה ומדבדה אין אדם מושלם לא אני לא אתה וכמובן גם לא ביבי אך לכל אדם יש לו יתרונות וחסרונות והכל על כף המוזנים תודה
    סגור
  • 59.
    ביבי מרשים אש שרה
    דני 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 6
    קונה מטוסים מאבטחים מחזיק לה 3 בתים על חשבון המדינה.
    סגור
  • 58.
    אמר שי גולדן בזחיחותו המעצבנת (ל"ת)
    השור 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 57.
    לשמאל לא רק שאין מנהיג, אין גם דרך וזה יוצר גרוע (ל"ת)
    אבי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 56.
    צודק גדעון לוי
    רפי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 6
    השמול צבועים וחיים בשקרים שלהם שמעון פרס עשו לו יום הולדת בבניני האומה על חשבון קופת המדינה בשויי 5 מליון שקל על חשבון המדינה ואף אחד לא דיבר על זה אבל על נתניהו על סיגרים וכותרות בתקשורת יוצאים להפגנות ברחוב
    סגור
  • 55.
    עם הגיל בא השכל?
    לבנת חבלה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סוף סוף שמאלני מוצהר, אומר לשמאל את האמת שהימין זועק עשרות שנים...
    סגור
  • זה מאד פשוט, השמאל לא שמאלני מספיק ללוי, אז הוא נותן קר
    נורית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה קורה לאנשים פנאטיים, שאם לא כולם לוקחים את הדרך שלהם, הם מחוקים....
    סגור
  • 54.
    צודק ב 100אחוז (ל"ת)
    גבי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 53.
    קורונה
    ישראלית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    נראה לי שלמר לוי יש תופעת לוואי של החיסון והבנה מוטעית של המוטציה.
    סגור
  • 52.
    גדעון לוי ומנסור עבאס חברים של הנוכל
    רוני 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 4
    שני סמאלנים עוכרי ישראל הם מפלטו של הנוכל והרמאי
    סגור
  • 51.
    גידעון
    אליס 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סוף סוף האמת היתגלה לגידעוו רק נתניהו הוא הכי טוב שיש
    סגור
  • 50.
    גדעון לוי מסית ומדיח
    ציון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 5
    גדעטן לוי המוח שלך חלול. לא רוצים לשמוע אותך ואת דברי הבלע של. אבוי לזקנתך המבישה. נראה שהזכרון בוגד בך קשות עם הגיל. צא לנו מהפריים. .
    סגור
  • 49.
    התבלבלתה!
    חיים 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ללא רבין ופרס ושכמותם לא הייתה לך מדינה! כל מישמגן על המדינה מודגר אצלך כפושע מלחמה או שיש לו דם על היידים. שחכתה כנראה שהמדינה הוקמה על פי החלטות הגורמים המוסמכים בעולם ומי שלא קיבל את הדין כמובן זה הצד השני . רבין ופרס עברו מלחמות שנכפו עליהם להזכירך וכל פעם מתוך כוונה להשמיד אותנו. ביבי עוד לא נבחן במלחמה אמיתית ולכן אין מקום להשוואה.את זכויותיו של נתניה אין לקשור לשמאל או לימין. מנהיג שמטיל מרות עח סובביו אינו מנהעג בעיני!!!
    סגור
  • 48.
    גדעוןלוי
    נשר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 4
    תתביש לך בושה לך תעשה צילום מוח השתבש לך משהו איכס
    סגור
  • 47.
    ניצני השפיות מתחילים לפרוח
    ר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 7
    יישר כוח על האומץ להודות על הטעויות על הנכונות להוריד את המסיכה מהפרה הקדושה פרס ומהפרה הקדושה רבין שתיבת הפנדורה העומדת מאחורים שמה את ביבי הגדול((שאומנם צריך לתת את הדעת של על הרווחה החברתית - רק שיאפשרו לו) בכיס הקטן שלהם
    סגור
  • 46.
    איככסה
    יאללה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לינור סכסכנית. רכלנית. ושקרנית פתולוגית. שחקנית. ממזרתה
    סגור
  • 45.
    רק לא ביבי
    פרץ 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 3
    זה מה שקורה שאין דעה שיש רק שנאה רק לא ביבי כל ההפגנות בלי שום קשר רק לא ביבי עכשיו ליאת בן ארי תפתח תיק 5000 כי זה סיקור אוהד מה שאומר גדעון לוי חה חה חה חה ועוד חה חה חה לא יעזור לכם כלום 40 מנדטים ביבי
    סגור
  • 44.
    ומה עולה מתגובות השמאלנים?
    מרק 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 6
    דיוק את מה שאומר גדעון לוי. התקפות ללא רסן ואישיות עליו אבל אפילו לא אחד מהם מציע דרך או אישיות אחרת במקום ביבי. באמת עלובי החיים.
    סגור
  • כמובן על השחיתות וכתבי האישום לא מדברים
    א.ש 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בעינכם העיוורות ביבי הוא אלהים בתגלמותו העובדות לא מבלבלות אותכם אין אדם שאין לו תחליף בטח למושחת מבלפור
    סגור
  • 43.
    אם אין אלטרנטיבה אישית זה לא אומר שאין אלטרנטיבה רעיוני
    מצ 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כאן גדעון לוי מפספס
    סגור
  • 42.
    גדעון לוי
    אבנר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אוי אוי כמה האיש צודק ! והשמאל הריקני ממשיך עם הרדידות הפתטית העלובה רק לא ביבי . ומתהדרים בקלישאות ! ערכים ! איזה ? איסרא בלוף כל הכת ,, רק לא ביבי " חלולים נבובים והעם אומר את דברו ! תמשיכו לעשות טוב בגב לקליקה התל אביבית ויאיר גולן הרדוד כמשל !!!
    סגור
  • 41.
    נתניהוחשוד בשוחד, במה שילם האזרח הקטן על הכתבה הזאת.
    אזרח 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לא לשכוח נתניהו לא מוציא שקל מכיסו. אנחנו משלמים !!!!
    סגור
  • 40.
    גדעון לוי
    מן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    גדעון לוי לא נסבל בקיצוניותו לא בכתבות שמאלניות לגמרי ויותר ימינה ממרץ.שפה מלוכלכת ושפלה. ועכשיו שינה כיוון 180 מעלות ללא שום מעלה טובה אותה שפת ביבים ימנית קיצונית כאחד הביביסטים והשופרות המוסתים. מחפש כותרות עלוב....
    סגור
  • 39.
    כל אזרחיה
    רפ 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השמאל רוצה מדינה לכל אזרחיה.המדינה תחליף ביבי הפקירה סקטורים רבים.זוגות צעירים ,חקלאים, עצמאים קוטנים. גדעון לוי אף פעם לא היה יציב נפשית.
    סגור
  • 38.
    זו האמת מפיו של גדעון לוי איש השמאל!
    אביקול 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גדעון לוי אינו צבוע תמיד אומר את האמת מדם לבו...!!!
    סגור
  • 37.
    כל הכבוד ליושרה
    ניס אמר. 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מבחינתי אין כאן את העניין הפוליטי..כמו שגדעון אדם אמיתי..וזה הרשים אותי מאוד ממה שאמר והסביר..ככה צריכים להיות..ראית את האמת..יש לך אפילו עמדה חדשה לומר עקב ראייה מחודשת...? אז למה לא..
    סגור
  • 36.
    לעת זקנה מחפש גדעון לוי קצת ...צומי.
    ישראלה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הרי לליכוד אין מצע!!! רק מלך .והמלך הוא עירום מושחת .הקומבינות שלו מיועדות להישרדות אישית בלבד והמשך מגורים זולים בבלפור מופעי סטנדאפ לאומה המיוסרת
    סגור
  • 35.
    איש קיצוני
    אודי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה דבר ידוע ומוכר שאנשי שמאל קיצונים לקראת סוף דרכם מבקשים לקבל אהבה מהצד שאותו תקפו לאחר שאפילו במחנה שלהם ראו בו קיצוני חד צדדי לטובת האויב. איש עלוב ופתטי
    סגור
  • 34.
    ריקבון בשמאל
    רוניתה , 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הימין יודע שהכל חלול ,כלומניקים שחיים על חשבון ההורים שלהם,מעשני הג'ויינט,אנרכיסטים,שונאי דת ומדינה ,קפיטליסטים נכשלים .
    סגור
  • 33.
    גדעון לוי
    נחמן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    טוב להיווכח שאתה מתחבר לאמת הפנימית שלך. לגבי הנושא שכואב לך וזה ערביי ארץ ישראל שלרוע מזלם כתוצאה מחוסר נכונותם לפשרה נשארו בצד הלא נכון של המפה המתקרא היום הקו הירוק, הפיתרון הוא כפי שמציע הימין סיפוח השטח בהדרגה על פני עשרות שנים ומתן זכויות אזרח מלאות לכל ערבי בשטח שיסופח. נדרשת הדרגה של עשרות שנים כדי לא לפגוע באף נקודת זמן ברוב היהודי הנוכחי בארץ ישראל. זה הדבר הצודק ביותר והנכון ביותר לשני הצדדים.
    סגור
  • 32.
    מבולבל
    דובי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה קרה החלקת על סבון באמבטיה וקיבלת מכה חזקה בראש
    סגור
  • 31.
    גידון לוי מאחז עיניים. אצלי הוא גמור. לסלק אותו כבר! (ל"ת)
    צביק 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 30.
    גדעון הפך להיות ימני? חחחח
    א י 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    10 4
    אף פעם לא היה My cup of tea
    סגור
  • 29.
    זיקית
    רמי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 7
    גדעון לוי היה חסר אמינות תמידעכשיו הוא מחליף צבע.פתאום תומך בנתניהו.
    סגור
  • 28.
    גדעון רק מראה שלשמאל אין ולא הייתה דרך (ל"ת)
    שלומי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    19 6
    סגור
  • 27.
    גדעון לוי העמיד מראה
    חיים 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    15 6
    מול השמאל ההזוי שאין לו שום אג'נדה פרט לרק לא ביבי..... מתגלה אדם חכם שלי את המציאות לאמיתה. ואם אחד כמוהו חושב כך הרי שמצב השמאל יותר גרוע ממה שבסקרים
    סגור
  • 26.
    איך כל מי שרצו לזרוק על לוי רימון
    פינוקיו 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הפכו להיות מעריציו. יכול. להיות, גדעון שלקחת את החיסון השני? כי ביבי אחרי החיסון השני התחיל לאהוב ערבים
    סגור
  • חחחח תגובה לא רעה. (ל"ת)
    לבנת חבלה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 25.
    ביבי מיישם את כל מה שלוי מתנגד לו, אבל הוא מרשים אותו.
    טובה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ביבי הוא ציוני, לוי לא, ביבי לא סופר את הפלסתינאים, לוי לא ישן בגללם בלילות, ביבי הכניס להקאה את הנושא הפלסתינאי, לוי כל הזמן מנסה להציף את הנושא. ביבי הסית נגד הערבים,פסל אותם כשותפים, לוי תומך בבאלד. אבל נתניהו מרשים אותו ואם כבר אפשר ללעוג לשמאל הציוני וגם להיות ייחודי, עאלק, אז למה לא?
    סגור
  • 24.
    גדעון לוי מזמן לא שמאל.
    רונית 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    9 3
    הייתי מציעה לו להצטרף לחבורת המושחתים בליכוד בראשם ביבי שהוא כל כך מעריץ ומרעיף עליו שבחים בחודשים האחרונים.
    סגור
  • הכתב הפך ביביסט בבון מצוי. להתעלם ממנו מעכשיו. הוא מחוק (ל"ת)
    מחנה של אור 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 23.
    הימין מצטט מה שנוח לו. זה לא חדש. אבל...
    מוישק לוי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כשנתניהו אמר שעיתון הארץ הוא אויב? חוץ מזה שיהיה ראש ממדלה הכי טוב. לא אוצה ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום. כם לא מורה לילדיי וגם לא גננת. מה לא ברור?
    סגור
  • על חזקת החפות שמעת? קראת קצת על הפישיניג שעשו לו?
    דון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפי התפיסה שאתה מייצג, כל מה שצריך כדי לקבוע ראש ממשלה זה שאיזה פקיד מרים אשמת שווא על כל דבר הזוי שירצה (כמו סיקור אוהד, לפוליטיקאים. דוברות זה עבירה פלילית??) ופשוט נעבור הלאה. אתם עד כדי כך תמימים????
    סגור
  • 22.
    גדעון לוי סמל ? סמל של מה ? האיש מאוהב בדעותיו (ל"ת)
    יאנוש קורצאק 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 21.
    גדעון
    דליה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 6
    עוכר ישראל !!!!!!! מה ביבי הבטיח לך שהפכת עורך ,איש רע!!!!
    סגור
  • צודק ב100אחוז
    יהודה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    השמאל צריך להתעורר מהאשליות שלו שבו הוא נמצא, אין תחליף לביבי, ביצועי ושומר על המדינה, ויתפוצצו הקנאים ומחרחרי מדון.
    סגור
  • רק נתניהו יכול
    ניו 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סוף כל סוף שמו לשמאל מראה בפנים. והראו לו את בגדי המלך החדשים. השמאל, אנשים צרי עין, מבוססים בדכ שלא מסוגלים להבין שהימין היא הדרך הנכונה למדינת ישראל. קשה להם לראות את נתניהו. ונוסיף לזה את צרות העין. כל הרוצים לרשת אותו עליהם להבין ש האויר בפסגה דליל.... לא כל אחד יכול להיות מנהיג מדינת ישראל. וד״א כדאי להסביר זאת לכתבי ועורכי חדשות ערוץ 12. שבת שלום.
    סגור
  • רק הוא יכול לעשות מה? לא עשה כלום וילל לכלא (ל"ת)
    שמשון 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    4200 מתי הקורונה מודים לך ולנאשם המרשים (ל"ת)
    די כבר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • דמגוגיה
    יוסי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין קשר לשטויות שלך למציאות. מה ביבי אשם במותם? אולי אם היו נשמעים להוראות באופן רציני ולא מזלזלים,טסים לדוברי וחוזרים ארצה מתחמקים מבידוד,מקיימים מסיבות מחתרתיות,חתונות עם 400-500 איש,והחרדים היו נשמעים לאזהרות , היינו יכולים כבר להיות במקום טוב יותר. אז להאשים את ביבי במתחם זו טיפשות וכסילות רעה.
    סגור
  • 19.
    הגיע הזמן להצביע למשותפת
    לילך 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 5
    זו התשובה היחידה לחוליי המדינה ובראשם נתניהו. זה מה שעולה בין השורות מדבריי לוי. וזה גם העתיד. המשותפת
    סגור
  • 18.
    אין מילים, כל מילה בסלע (ל"ת)
    דודי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 17.
    ביבי מנהיג מספר 1 בעולם
    המשיח 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 8
    מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים.
    סגור
  • פיספסת במקלדת - יצור 0. (ל"ת)
    חרדה למדינה 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    אני שמאלני, מצביע לראשונה בחיי לביבי, ליכוד
    שמאלני אמיתי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    15 9
    אל מול כל הימין האולטרא שמרני של סער, או חבורת ההזויים של בנט, או השמאל הרופס, מה נותר? ביבי
    סגור
  • 15.
    נחמד להגיד את זה ובכן?
    קוהלת 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    גם גדעון לוי הוא אדם.לא אלהים או סגנו.להכשיר את טרמפ הישראלי בתיקתוק מקלדת ירשם לו כמעידה קשה.שביבי ייעלם לקיסריה תראה איזו פריחה מחודשת של החברה הישראלית.גדעון.אנא.אל תהיה צדיק הרבה
    סגור
  • 14.
    מודה ועוזב ירוחם
    אמיר 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    12 4
    לשמוע זאת מעיתונאי שמזוהה בשמאל הקיצוני מראה שהעיתונאי גדעון לוי אדם בעל חשיבה עצמאית בניגוד לכל העדר כל הכבוד לו
    סגור
  • 13.
    איש ערור תמיד היה (ל"ת)
    פוג 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • 12.
    גדעון לוי קיצוני פתטי
    הלוחש לטיפשים 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    12 15
    גדעון לוי השמאלן האחרון. כל האחרים כבר מזמן עברו לחשוב רציונלית וזזו למרכז, רק שכחו לספר ללוי שנשאר שם לבד. אז איך חוזרים לבמה. מאמצים את המושחת. ברוך הבא גדעון לוי למועדון השבשבות הקרוי על שם הגולדן/טאוב/לינור/גלעד. תהנה משבריר קרן השמש המאירה אותם כרגע ותתפלץ איתם בשקט כשנעיף את חבורת המושחתים. זה לא ימין ושמאל. זה החיים שלנו
    סגור
  • 11.
    גדעון לוי
    ירמיהו 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    11 4
    אמש שמעתי את גדעון לוי שהתבטא כפי שלא התבטא מעולם על ביבי והצלחותיו, משהו קורא שם בשמאל שהתפורר מכל אידיאולוגיה ...
    סגור
  • 10.
    להקים ועדת חקירה
    המשיח 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 9
    פרקליטות מסכנה יש לכם סיבה לפתוח בחקירה נגד ביבי וגדעון לוי מה נתן ביבי ללוי בתמורה פרסום אוהד
    סגור
  • 9.
    עכשיו כל השמאל עליך
    איציק 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    11 9
    עכשיו תרגיש על בשרך מה זה תגובות מהמחנה אליו אתה שייך. אתה כניראה לא הבנת שאסור להביע דעה נגד השמאל מרכז. גם אני עברתי לביבי רק בגלל שאין איש אחד ראוי בשמאל שאפשר לעמוד אחריו
    סגור
  • 8.
    ללא ספק איש מרשים שהולך עם האמת שלו
    ציון אוחנה 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    20 12
    לא ברור מקור השנאה העמוקה לנתניהו, יש לי ניחוש אבל אשמור אותו לעצמי כדי לא להוציא שדים נוספים מהבקבוק. הליכוד מצליח לקרב את הלבבות לקהילה הלהטבית באמצעות אמיר אוחנה- לא תופס הליכוד מצליח להימנע ממלחמה מיותרת בעזה- לא תופס, יאלחה להיכנס בהם הליכוד חותם על הסכמי שלום ומקרב לבבות עם העולם הערבי הסוני- לא תופס. #היכן שכתוב ליכוד הכוונה נתניהו# אז מה נותר לומר למחנה קטן. הזוי, מפולג, לא מגובש שרק מנטרה אחת יש לו " רק לא ביבי" לכו לכל הרוחות, אתם אוטוטו נעלמים בתהום הנשיה
    סגור
  • גדעון לוי
    יוסי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם סי טי מוח
    סגור
  • אין שנאה פשוט הגיע הזמן להפסיק עם הדיקטטורה
    אזרח 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני איש ימין מדיני ומבחנתי ביבי שמאל מדיני מספק לשמאל כל מה שמבקשים מבחינה מגינית. אף איש שמאל לא היה עושה זאת טוב יותר. מצד שני ביב באופן עקבי פוגע בדמקורטיה בזכיות הפרט ומנהיג עמדה כלכלית י מנית קיצונית שבה נותנים הכל לעשירים.
    סגור
  • 7.
    גדעון לוי
    בן דוד 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    13 5
    העתונאי גדעון לוי אמיתי ישר כח אחד שמדבר אמיתי . השמאל רוצה להרוס את המדינה חכו בסבלנות עד שיהיה לכם איש שראוי להצביע בשבילו .המדינה שלנו זה לא הם קראו לנו עוד ארץ אחרת ואן לכם מועמד שיחליף את נתניהו תודה ונועם השבת
    סגור
  • 6.
    השמאל בישראל
    חן 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 4
    השמאל לאט לאט מאבד את טובי בניו..את האנשים שהם שפויים ורואים את המציאות דרך משקפיי אמת ולא צבועים או מתחסדים...השמאל איבד את דרכו בכל העולם
    סגור
  • 5.
    גדעון לוי תבורך
    אהרון שמואל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    16 8
    גדעון לוי מרשים אותי מאוד מה שאמרת ויש לך אומץ לומר את האמת שלך בנוגע לנתניהו היקר תבורך וברוך הבא אם תרצה כמובן למחנה הימין
    סגור
  • 4.
    הלבן
    השמאל 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יגידו שהוא חולה לעת זיקנה סנלי
    סגור
  • 3.
    זה שהיה לפרס ורבין, זה לא אומר שזה בסדר שביבי מושחת (ל"ת)
    ישראלי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 15
    סגור
  • ביבי מנהיג מספר 1 בעולם
    הנוקם 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    12 13
    זה מראה מי הם המפגינים הבהמות.
    סגור
  • 2.
    שייכנס מיידית למגננת ההסתה והשיסוי הידועים של השמאל ! (ל"ת)
    אמת 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    23 5
    סגור
  • 1.
    אז למה האדון הנכבד ממשיך לגור...
    דניאל 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    11 9
    במדינה ה"כובשת" לדבריו. למה שלא יעבור למדינה נאורה אחרת?
    סגור
  • דברי חוכמה ואמת
    חיים בן דוסא 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון אמרת דברים אמתיים ללא מורה ממה שיגידו חברך בשמאל עכשיו אתה מחוק באג’נדה שלך בגלל שאמרת להם את האמת ואת זה הם לא אוהבים קלקלת להם את השקר שרק לא ביבי
    סגור
  • אור יהודה
    אבי 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כול הכבוד על האמת שירבו כמוך תבורך
    סגור